- Apple notebookok
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- SSD kibeszélő
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Egyszerűsíti termékportfólióját a HP
- Radeon RX 6700 XT: a Big Navi közepe?
- Amazon Fire TV stick/box
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
Aktív témák
-
dunc
nagyúr
válasz venember83 #14372 üzenetére
"bár 41-es lábam van, de 43-as SPD cipő volt a jó"
nálam is dettó ez van,több típust probáltam fel,de álltalánoságba a +2 szám a jellemző. -
Meme
aktív tag
válasz venember83 #14380 üzenetére
BBB nek van átátszó vékony vázmatricája.
Egyébként olcsobban kijössz átlátszó tapétával.Létezik a bowdenházra is gumis valami, BBB nek van aranyárban, láttam más gyártótól is olcsobban, de a neve nem jut eszembe.
Szevasztok bogyókák!
-
Armahun
addikt
válasz venember83 #14380 üzenetére
Váz színéhez passzoló szigetelő szalag esetleg.
Mellékelt ábra.Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #14382 üzenetére
mezei tixo esetleg? átlátszó; akármilyen színű vázra jó. akár havonta cserélheted, ha kopna...
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Bikeman
aktív tag
válasz venember83 #14380 üzenetére
Első megoldás, hogy úgy vezetni a bowdenházakat -ha lehet- , hogy ne érjenek a vázhoz, ez az egyik MTB bringámnál sikerült.
Második megoldás, ha mindenképpen hozzáér, (mint a 2. számú montimnál) akkor én BBB karbonhatású matricát tettem rá, de van a Lizard Skinsnek is, meg elvileg van nekik igazi vastag(abb) karbonból készült is (ilyen a BBB-nek is van).
Harmadik megoldás, ami az országúti gépemnél vált be, nevezetesen: Tesa szilikonos, profilos, öntapadó ablaktömítő profil. Ollóval kettévágni, utána levágni 2 cm-es darabot az egyik feléből, felragasztani a fejcsőre alul-oldalt (mert ugye országútinál majdnem az alsó csapágycsésze környékén vannak a bowdenházak ferdén), és az országúti vékony váltóbowdenháza pont befér a profilba.
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #14389 üzenetére
Persze, csak -2-es diptria felett, és -4-es alatt meg kell venni a 70%-os vékonyított, színezett lencsét, ami engedi a 8-as görbülelet mert csak úgy megy bele, hogy szép legyen, és ne lógjon ki oldalt.
Így a keret+lencse együtt cirka 70E ft lesz.Ilyet próbálgattam, -5 , -5,25-ös 50%-os vékonyított lencsékkel, és alig látszik kívülről a belső keret. Mivel jó közel van a szememhez, egy nagyon picivel kell jobban hátra fordulnom hogy jól lássam a bal és jobb hármat.
egy hátránya van, hogy akinek extra hosszú szempillái vannak, annak kényelmetlen lehet, mert hozzáérhet a lencséhez pislogás közben."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
golyani
addikt
válasz venember83 #14389 üzenetére
na nekem pontosan ilyen szemcsim van. és jéé télleg keretben dioptriázható. én azt hittem ez is olyan h venni kell egyik kiegészítőt amit fel kell rakni a keretre. Max annyi h általában az optikusoknál a barnás vagy zöldes árnyalatú napszemüveg "üveg" található. Amúgy nagyon jó szemüveg szeretem. Nyáron sikerült kicsit megrokkantani, eltört egyik szár tőben, de 9k-ért sikerült szerezni egy pár új szárat .
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #14461 üzenetére
Igaz, tíz év múlva a vadiúj, falon tartott gép már egész jól behozná azt a potom 4-5000 dollárt mint muzeális érték. Vagy az unokáimra hagynám örökség gyanánt.
Favoritod pl.? Mert az azért mindenkinek szokott lenni...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ez_meg_emaz
őstag
válasz venember83 #14454 üzenetére
Köszi a választ.
Mi a gond a vázzal? 6061 vs 7005-re gondolsz? Azt tudom hogy utobbi erősebb de hogy ezek a számok mit jelentenek, meg hogy miért pont annyi amennyi.
Ha esetleg mégis kopott leharcolt akkor "b tervként" melyik jöhetne szóba? Vmeik másik használt vagy az uj kellys magnus?Más vki? Kiv lennék több véleményre.
[ Szerkesztve ]
-
ez_meg_emaz
őstag
válasz venember83 #14467 üzenetére
Köszi a tippeket.
Meme-től is kaptam tanácsokat mint említettem de minnél több tanács annál jobb. Össze is gyűjtöm őket mert amilyen okos vagyok még vmit elfelejtek megnézni aztán azzal szívok.Hát a KTM-ből nem próbáltam alkudni, sőt meme se emlegette gondolom azért mert mondtam neki hogy 90k a nagyon max. Attól meg nem kell félni hogy meme nem tudja eladni.
110k-s gépet tuti nem adja 90ért a srác de megpróbálom.
Amit néztem kellys magnus-t (ilyen 5-10km van benne) azt se sikerült aztán 90-re lealkudni. 100-at meg nem tudok kiadni mert akkor a lámpára,sárvédőre,zárra nem lenne pénz. Min egy zárat illene azért vennem hozzá attol független hogy nem tervezem még a tárolóban sem hagyni nemhogy utcán. Egyszerűbb km órát is akartam de ilyen árak mellett annak is örülök ha bringát tudok venni. Bukórol meg ne is beszéljünk. De köv fizetésnél pótolva lesznek. -
Ariadne
őstag
válasz venember83 #14490 üzenetére
Ezt valahogy hivatalosan is mondják, hogy így jobb az összhatás, talán pont Schwalbe honlapon is olvastam nemrég. Biztos úgy lehet ez is, mint ahogy pl. volt a régi Panaracer Smoke és Dart páros, egyik hátulra, másik előre, meg a WTB-nek is van ilyen párosa, kifejezetten meghatározva, melyiket hova tedd. Páromnak mindig ilyen külsői vannak, hogy más a kettő. Az elsőnél mondjuk gondolom fontosabb az irányíthatóság, hátul meg a tapadás. Tipp.
NN meg RR viszont bazi drága, szerintem nem éri meg annak, aki nem versenyeken nyomja, mivel irtó gyorsan kopnak is ráadásul.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
dunc
nagyúr
válasz venember83 #14496 üzenetére
Hogy kell elképzelni bringán egy gps-t? Milyen adatokhoz jutsz hozzá? Erdöből hazatalálj ,be vannak jelölve a fák rajt? Vagy az erdei ösvények? Milyen szoftver kell hozzá forest edition?
-
Tothgera30
Ármester
válasz venember83 #14496 üzenetére
Mondjuk erő közepén nem bírja majd mondani hogy : "Újratervezés". Hidd el, próbálltam endúron, és terepjáróban is, de erdőben, földúton kiakad, inkább térkép és iránytű.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #14612 üzenetére
Ejnye, ilyen szerény kívánságai vannak? Nehéz lehet bánni azzal a vázzal, igencsak igényes jószág.
És miért éppen Syncros, fehéret szeretne?"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #14617 üzenetére
Az enyém is Hófehérke akar lenni, így is szoktam hívni. Néhol némi pirossal, mert úgyis piros bocifoltjai vannak. Épp ezért is néztem azt a Truvativ stucnit, mert 6-8000 Ft lesz (még pár hét, és kapható), és fehér, viszont oversized (31,8) befogójú van csak belőle, de eddigi nyomozásaim alapján jó vásár. Na meg országomat fehér felnikért. Esetleg piros Hope agyakkal... Valami piros Magura fékkel... Egy fehér Foxival, vagy RS Siddel, Manitou R7-tel, szóval valami full fehérrel... Meg piros hézagolókkal a mostani ronda aluszínű helyett...
Hopp, na és akkor bilibe lóg a kezem és felébredek. Ehh, az a gond, hogy jóval drágábbak a fehér cuccok mindenhez, pedig hát a fehér is csak egy festék...
Nyeregcsőből van egyáltalán fehér, találtál?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #14619 üzenetére
Novatec? Hű, tényleg, abszolút jó. Hmm, viszont lehet túl fehér lenne, fehér felnivel.
Azt tényleg nehéz megtalálni azért, hogy hol a vége a "fehérítésnek", mert egy teljesen albínó bringa azért annyira mégsem lenne szép. Nálam a felni az, amit mindenképp szeretnék fehérre cserélni egyszer, a gyári Mavic úgyis iszonyú gyenge, az én félős stílusomban is folyton nyolcasosodik. Másrészt viszont ha már fehér, akkor elkerülhetetlenül fekete marad benne pár dolog (nyeregcső, nyereg, hajtókar), a piros foltjai miatt némi piros is belefér néhol, az ezüstöt viszont kipusztítom, szóval fekete-fehér-piros a cél. De azok a foximaxik iszonyú drágák... Manitou R7-et néztem még, színben az passzol, a RS viszont sajnos szinte mindnél fekete vállat hagy a fehér villáknál is. Nem egyszerű ilyen válogatós vázakkal...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #14631 üzenetére
Ja
amargo:
Könnyű is legyen, terepen tuti legyen, de aszfalton is. Ha találsz ilyet szólj.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #14631 üzenetére
Nem, de tényleg, ezt a bicóval adták gyárilag. Sőt egy éve még mániákusan meg akartam szabadulni tőle, de azóta megtanultam értékelni.
Tisztában vagyok vele, hogy ennél a márkánál is jócskán fizet az ember azért, hogy mi van rá matricázva, meg hogy olyan szépen hajlongjanak a csövek benne... Anno az volt a döntés alapja, hogy élettartam garos legyen a váz, mert a garancia a mániám, és akkor csak a Trek meg a Speci volt ilyen, Trek meg még annál is drágább volt... Így.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #14878 üzenetére
Aztán én is megtaláltam. Csak előbb írok, mint keresek.
undefined
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #15023 üzenetére
Mi az a bowdenházborítás?
Decathlon meg... tudom milyen, dolgoztam ott, ráadásul a bingaosztályon
Idei cuccot nem érdemes venni."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
KaraDani
addikt
válasz venember83 #15046 üzenetére
Pont ezt tervezem párom montijával, ahogy néztem vonalzóval, kb ilyen 4,5+ széles gumijai vannak, olyan rücskökkel, hogy kb mocsárba se sűlyedne el... Meg én is gondolkozom, a crosson egy centivel vékonyabb outi külsőn...
Akkor rendelek egy ilyen pedálcsodát, meg egy akciós régebbi velo8 at is mindjárt, mindkettő 24h ás, minő csoda, a mostani készleteket nézve... -
becuszabi
aktív tag
válasz venember83 #15053 üzenetére
Nehéz így megmondani. Tudni kellene, hogy ezek az új alkatrészek milyen áron voltak beszerezhetőek. Mivel egy boltról van szó, valószínűleg kevesebbért jutottak hozzá, mint amennyiért mi hozzájuthatunk.
Egyik alkatrész sem csúcskategóriás (a Ritchey WCS apróságoktól eltekintve), így max. 250 ezret saccolnék...sokadjára átolvasva, lehet, hogy elírás.[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
amargo
addikt
válasz venember83 #15478 üzenetére
Köszönöm, ennyit akartam tudni
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
MPowerPH
félisten
válasz venember83 #15494 üzenetére
Igaz. De nem nagyon akarok több pénzt beleölni ebbe a Magura fékbe, annyira nem Pro. Sok vele a gond, de ettől függetlenül egy másik tárcsát még elbírna(elég drága...). Inkább most a középső rugóra és az első telóra összpontosítok. Jó lenne beújítani, főleg a középsőt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz venember83 #15524 üzenetére
Igen, XC -re. Állapot fel lenne mérve vételkor, csak jó lenne egy kiindulási alap, hogy milyen típusokat keressek? Gondolom XC amúgy se a legdrágábbak ezek a cuccok, ezért is gondolkozok ezen a lehetőségen. Jó ez a mostani is, de gondolom már rég van ennél sokkal jobb is.
Így árkategóriát se szeretnék mondani, nem akarok "szart" venni, de nem is ilyen 70k -s telok érdekelnek.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Jofi81
őstag
válasz venember83 #15551 üzenetére
Értem. De akkor ennek csak lejtőn lefelé van jelentősége, sík terepen nem számít annyira, ugye? Mondjuk azért is félve használnám önmagában az első féket, mert nem szeretnék fejreállni, láttam már ilyet.
-
Jofi81
őstag
válasz venember83 #15553 üzenetére
Hát köszi a bíztatást! Akkor majd próbálgatom az elsőt is.
-
nagyúr
válasz venember83 #15593 üzenetére
A biztonság kedvéért cipelem igazából, mivel (kopp-kopp-kopp) 2 éve nem volt defektem, pedig erdő-mező, sziklák. És főleg sziklák. Megfelelő oldalfalvédelemmel ellátott külsővel, és kicsit nehezebb, de vastagabb falú tömlővel kvázi kiküszöbölhető a defektek nagy része. Persze, ha egy 100-as szög áll ki a földből, az ellen nem véd.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #15612 üzenetére
Bocsi! Teljesen igazad van!
Már megkérdeztem itt és jött is a válasz.undefined
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #15620 üzenetére
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
nagyúr
válasz venember83 #15599 üzenetére
Nem tévedsz, az oldalfal védelem a felütéses defekt ellen véd, szúrásos ellen nem. Ott legfeljebb a köpeny foghatja meg. Anno a DH külsőmből szedtem ki 3 centis rozsdás szöget, ami nem ment át a köpenyen.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz venember83 #15626 üzenetére
Az régen volt. 3.0-s Michelin DH-t és 3.0-s Gazzaloddi-val jártam felváltva. A bringa megállt szinte támaszték nélkül is. 1.5 bar-os nyomáson meg olyan volt a gép, hogy sík úton simán megállt, ha nem tekertem.
Most 2.4-es Speci Enduro-kkal járok hegyekbe és 2.3-as Conti Vertical Pro-kkal, ha túrázni megyünk.
Van egyébként elég sok külső, amit elláttak szúrásos defekt elleni védelemmel is, ezekben egy vékony plusz réteg van, ami a legtöbb tövis- és drótszerű támadást elhárítja. Persze 100-as szög ellen ez sem véd.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
becuszabi
aktív tag
-
ludsimon
veterán
-
looser
addikt
válasz venember83 #15722 üzenetére
Rendben, így fogok tenni. Akkor a küllőket lecseréltetem (tényleg, milyen tipust kérjek?), a többihez nem nyúlok. Ez a hidraulikus tárcsafék (Mali Mamba) rossz, azért cserélnéd le?
Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
venember83
nagyúr
válasz venember83 #15761 üzenetére
Találtam Wilkert meg pár Bikefun partnert. És szerencsére szombaton is nyitva lesznek.
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #15790 üzenetére
Jól van na.
Azzal a bringával biztos többet is meg tudnék tenni.
De a mostanival eddig a max. 45Km volt 1 nap alatt.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Meme
aktív tag
válasz venember83 #15796 üzenetére
Hát kéremszépen
Hone+LX egyszerre hülyeség volt Shimano-éktól.
Egyik túlépített, a másik meg alul a felhasználásra.Viszont kifejezetten trekking alkatrészcsaládjuk nem volt, és minden gyártó LX/XT cuccokat rakott a jobb nagykerekűire. A Nexave meg borzalmasan néz ki szerintem...
LX ből trekking lett, az XT nek is van trekking része.
Az SLX pedig egyesiti a régi LX-et és Hone-t.
De jobban néz ki, egy durvulósabb kerékpáron nem úgy fest az XT-s cc masina mellett, mintha alacsonyabb kategóriás lenne.Szevasztok bogyókák!
-
Noddy
senior tag
válasz venember83 #15845 üzenetére
Konkrétan erről lenne szó. 1,25-ös, nagyon keskeny, de nekem pont ez kellene városba, munkába járni. De ebben az árban inkább drót peremeseket láttam. Lehet hogy nem érdemes megvenni, mert gagyi?
Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #15862 üzenetére
Sajnos én ilyen félős vagyok.
Szóval akkor bátran húzzak el közöttük 20 Km/h-val? Miért veszélyesebb ha félek?
Azért nem felejtek el kormányozni.
Sisakom, meg kesztyűm már van.
Csak nem szeretek valahogy autók között tekerni, mert olyan közel vannak, hogy félelmetes.
Egyszer majd besorolok a busz mögé, szélárnyékba és letekerek a busz mögött.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #15865 üzenetére
Hát azért ennyire nem vészes, de mikor elhúz mellettem egy autó azért rendesen beijedek (lehúzodok olyankor teljesen a szélére).
Azt kéne, hogy be az út közepére és akkor nem tud elhúzni mellettem, csak megelőzni.
Dudálnának, meg anyáznának rendesen.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #15882 üzenetére
Mert a japánok mindent szanaszét dizájnolnak, a Sramék, meg a hűvös, német elegenciát követik, ha már a német sachs a gyögyerük.
(Én úgy tudom a Sachs alapította '85-'87 körül a Sram gyárat Chicagoban, ami önnálló cég lett, majd később a Sram felvásároltam a Sachs-ot.)"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
dunc
nagyúr
válasz venember83 #15980 üzenetére
Értem elöl ok,de a hátsók közül nem mindig a legkisebben van.
-
Meme
aktív tag
válasz venember83 #16020 üzenetére
elviszi a 34-et is,de nem fogja tolerálni a kersztbe váltást.
mivel közép kanalas rövidebb a lánc, nem lesz elég egy nagytányér 44t és legnagyobb fogaskerékhez (32/34t)Szevasztok bogyókák!
-
ludsimon
veterán
-
Jancsi
aktív tag
válasz venember83 #16022 üzenetére
Vegyél nyugodtan kosszú kanalast, nem kell attól féni hogy nem fogja eléggé feszíteni a láncot.
Nem tudom mennyire ildomos a harmadik fogaskerékig felmenni, ha elöl nagytányéron vagy, elég érdekesen áll még a hosszú kanalas váltó már akkor.
Haveroknak közepes kanalas X-9-ese van elég furán áll néhány fokozatban, néha nagyon előre hajlik néha teljesen hátra. Ki is kotyogósodott már a csap a sok forgástól amin a váltó csavarját tartja.
A közepes kanalas szerintem elöl egytányérhoz jó, a rövid pedig valami országúti sorhoz. -
KaraDani
addikt
válasz venember83 #16025 üzenetére
Láma kérdés: a "váltóvédő" erre nem jó megoldás, vagy nem érnek sokat, csak mert én is gondolkodtam rajta...
-
Jancsi
aktív tag
válasz venember83 #16038 üzenetére
Amit 2009-esnek linkeltél az 2006-os, a másik a 2007-es X-9-es elvileg a 2006-os X-0-ás legalábbis pofára, elvileg magasabb műszaki színvonalat képvisel, de szeritnem ronda 2006-ost nem valószínű, hogy tudnak még szállítani.
3 év alatt egyetleg problémám volt csak a váltókarokkal, egyszer nagyon beáztak, annyira, hogy a kis kijelző fóliája feltapadt a víztől a váltókar oldalára és nem mozgott, kb 2 perc volt a javítás kenéssel együtt.komo95
Újonan valami egyszerűbb 40-45k pl. [link] De egy jobb minőségű ennek inkább a másfél kétszerese. Érdemes a használtak között is szétnézni 30-40k-ért már jó minőségű SS-t kapni [link] [link]
-
Jancsi
aktív tag
válasz venember83 #16048 üzenetére
Rosszul fogalmaztam, a 2007-es X-9 ugyanaz mint a 2006-os X-0-ás, nem fejlesztették az X-9-est hanem lecsúszott a régi X-0 az X-9 helyére. Bár az anyaghasználat és a megmunkálás módja lehet változott.
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #16052 üzenetére
Hajaj, ráadásul a Velence 10x-rel is egybeesik, szóval nekem is győzködnöm kell a barátomat, mert ő meg arra menne... Pedig egy 10 órás verseny, az nagyon buli.
mod: Nézem ezt a maratont, nem semmi, 80 km-en 2400 szint, az szép.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
- Apple notebookok
- Ubuntu Linux
- Politika
- Renault, Dacia topik
- Eredeti játékok OFF topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kerékpársportok
- További aktív témák...
- Macbook Pro 16 M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.augusztus 4.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
- DOBOZOS Lenovo ThinkPad T14s Gen 3:R7 PRO 6850U,32GB DDR5,2TB,vil.HU bill,Radeon680M,400nit 100%sRGB
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest