Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ρσгτσ

    őstag

    válasz icemad #58944 üzenetére

    Az a baj, hogy az elektromos autó még sokáig időigényes dolog lesz, ha a cégnél és/vagy otthon nincs töltő. Nem sok van, ami 600-1000 kilométeres hatótávot bír normál terheléssel és használattal.

    A másik probléma meg ugye a töltési idő, és ha nagy távolságra mész, akkor meg kell oldani azt is, hogy legyen szabad töltő, mire odaérsz. Már ha időben odaérsz a foglalásra, mert nincs mondjuk útközben egy baleset, vagy egy nem jelzett útfelújítás, szimpla dugó...stb.

    Mi például szeretünk Európán belül autóval járni repülő helyett. Egyrészt a kutyát is magunkkal szoktuk vinni, ami elég lehetetlen küldetés kis gépeken. Másrészt tériszonyos vagyok, ami repülőn is kijön rajtam. Hiába ültem csomószor repülőn, nem szeretem.

    Arra azért nagyon kíváncsi vagyok hogy akarják majd megoldani, hogy mindenkit ki tudjon szolgálni az elektromos hálózat. Mindezt úgy, hogy több ezer fős lakótelepek vannak egymás hegyén-hátán mindenhol.

    Mert ugye ez a terv, hogy idővel mindenki elektromos autóra váltson.

    [ Szerkesztve ]

    ZX Spectrum - Commodore 64

Új hozzászólás Aktív témák