Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • A Zéé

    addikt

    válasz Motion_Blur #4800 üzenetére

    igen, úgy néz ki, hogy a 4 Honda közül a számunkra legkedvesebb a leggyengébb. Vagy az átállás az erősebb kocsira nem jön össze olyan gyorsan Norbinak, mint mindenki várta, vagy egyszerűen rossz felé keresgéltek eddig a beállítások közt.
    Mindkettő reálisnak tűnik. Asszem a Müller mondta, hogy neki azért nehezebb az új autó, mint Loebnek, és Lopeznek, mert neki rengeteg régi szokást kell levetkőznie, a többieknek meg csak az újakat kell megtanulni. Ez egy ilyen folyamat, saját sportomban és "edzősködésemben" is ezt tapasztalom, hogy valami újat megtanítani milyen gyorsan megy, és egy rossz, vagy régi beidegződést kinevelni mennyivel nehezebb. Ez lehet a Bennani előnye, hogy nem a tavalyi Hondával akar párhuzamot vonni, nem az alapján indul neki a futamoknak, hanem full 0-ról tanulja az elsőkerekes autót, a vele közlekedést, a fékezést, stb.
    A Kopasz és Monteiro is többet teszteltek, jobban ismerik az autót, a csapatnak is több adata van róla, hogy mit merre állítsanak, meg lehet, hogy az átszokás is gyorsabban megy nekik. És ha már elemezgetünk, valahogy a Norbin is az látszik, hogy kicsit nagy rajta a nyomás, komorabb is, rejtőzködőbb is, mint szokott lenni, illetve a pályán is kicsit űzött vadként viselkedik, a futamok második felére meg kicsit szét is esik, lassul. Ennek meg millió egy pszichés oka is lehet, nem véletlenül vannak sportpszichiáterek. Ez az év eddig tényleg nem úgy alakul, mint vártuk, de ilyen ez a sportélet, nem lehet mindig a toppon lenni.

    Just a simple Lineman...

Új hozzászólás Aktív témák