- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
Aktív témák
-
emre
veterán
válasz Murder3 #39865 üzenetére
IS4-en én is filózok rendesen hogy a töltő mit kapjon.
Valszeg ez lesz
- parancsnok: 100% sasszem vagy hatodik érzék 90% javítás
- lövész, 100%-ra itt a halálos szem tűnik jónak, 90% javítás
- vezető: 100% Kuplung égető (de hülyén magyarították) 90% javítás
- töltő: 100% lőszerrekesz biztonság növelés 90% javítás[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Murder3 #40087 üzenetére
T34re jól sejtem, hogy a venti helyett inkább kéne egy vertikális stabilizátor (vagy mi), hogy kevésbé essen szét a célkereszt és még gyorsabban célozzon?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz Murder3 #39990 üzenetére
Abba is hagytam a pi..ába. Fullos P2, elit, 100% crew, majdnem megvoltak a második skillek is 100%ban, kijött 7.2, mondom megyek pár karikát. Első kör: Egy lövés, lánctalp le@ammo rack. Oké. Következő bekapott, torony-mechanika. Okéééé... harmadik engine out. Oké.
Következő kör, amx 13-75. Első lövése engine, második ammo rack, harmadik sima hp dow, negyedik fire, ötödik driver, majd megdöglött mert kilőttem.
Na mindegy, ennyi volt részemrőlどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
KaLeun
senior tag
válasz Murder3 #40185 üzenetére
Félreértés....
---
Grafikai probléma 3. megoldás:
So untill the patch arrives; Start your battle, when the list of
the two teams appears shut down the application by closing the
window it runs in (assume it is not in full screen mode).
Restart the application and when reconnect u have no terrain
issues, some seconds of the begin are lost though. I recomend
use remeber login to fast restart-reconnect.Szerk: Állítólag gőzerővel dolgoznak a probléma megoldásán....
[ Szerkesztve ]
Cila
-
Antonius1978
addikt
válasz Murder3 #41515 üzenetére
Tegnap IS-el nyomultam, gyujtottem a TP-t a 122-es agyura.
A 100mm-es agyu volt rajta, szembetalaltam magam egy IS3-al.
Erdekes modon 5-10 meterrol at tudtam loni a torony alatti nem annyira dontott homlokpancelt...raadasul 2x es sebzett isDanielssss : allj ra az orosz PV agra, az SU-85-n a 107mm-es agyu egy allat
Sajna a nemet PV-ok nagyon el vannak szarva lovegek teren.Azaz tortenelmileg majdnem valosaghuek, de kicsi az atutesuk meg a sebzesuk is.
Nem is ertem az SU-85 mi a fenenek kapott 107mm-es agyut, mire fel ?
Gondolom, csak ugy, mert ruszkik (najo, ukranok?) csinaltak.
A masik tortenelmileg hu loveg a rovid 122mm-es.De semmi sem indokolja a 107mm-est.
Ha meg semmi, miert nem kapnak a nemetek is ehhez hasonlo agyut ?
A masik dolog meg az, hogy par 100 csataval nem igazan lehet megtanulni a PV-al jatszani...en is most tanulom a hatekonyabb jatekmodot veluk -
vhw
addikt
válasz Murder3 #42257 üzenetére
Sajnos a "kialakítással" nem lehet mit kezdeni, anno így álmodták meg, ha a Maus akkora mint egy panel, hasonló sík oldalakkal akkor az így fog megjelenni itt is. Ha az IS7 egy lapos felfordított tepsi, akkor az is így fog kinézni. Csak az a lényeg, hogy nem kellene hozzákölteni azokat a lövés elnyelő oldalpáncélokat.
Az egyiknek azért kellene, a sebessége, hogy mozogva rálátása legyen az ellenfél lágyabb részeire, ezért elég lenne (kellene) a kisebb pen, a másik meg a nagy tehetetlen tohonyaságával azért igényli a nagyobb pent, hogy a felé igyekvő ellent nagybiztonsággal átlőjje. De itt a szerepek fordítottak, a gyors legyen erős minden szögből, kerülni se kelljen, a lassú meg úgyis ráér célozgatni, hát használja ki a kisebb penjét.
De itt megint eljutunk egy magasabb szintű problémához... Rengeteg térkép csak 2-3 ütközőzónából áll, igen bátornak-tapasztaltnak-szerencsésnek kell lenni, hogy működjön hatékonyan az ellenség kerülgetése, hátbatámadása. (amik jelenleg is csak azért valósulhatnak meg, mert az ellenség kretén is üresen hagyja a szárnyakat, vagy annyira eltolja az MM a tankok típusainak összeválogatását, hogy a csapat rákényszerül, hogy; - kerüljön, - üresen hagyjon stratégiai pontokat)
10 kilométeres pályák kellenének jó sok gazzal, 1-2 kilométeres látótávval és akkor lehetne gyorsan kerülve sunnyogni, vagy a távolból célbalövöldözni. De amíg ilyen 10x10es mezőn torpedózásra vannak kényszerítve a játékosok, nincs igazán előnye a gyorsnak a lassúval, a pontosnak a pontatlannal, a tanknak az artyval szemben (mert ugye nehezebb lenne artyval is egy marha nagy térképet mindig lefedni)
A gyorsat megöli az a pár ütközőzóna, a pontosat a kis távolság, a tankot (vs arty) a kis tér.r1E3S3E7T: Az tény, hogy az E75 többet bekajál, mint egy IS4, több rajta a sík felület, meg úgy relatíve is nagyobb az eltalálható felület. Én nem az E100at tekinteném etalonnak, sokkal inkább a Maust, azokon is 500-600akat sebez a random találat, az IS7en se kevesebbet (de a HPjuk között van különbség) Az E100 ilyen szempontból elcseszett, mert majdhogynem egy meghízott E75. Nem is igazán értem mi a szerepe, jójó mozgékonyabb mint a Maus, de nem tudja azt képviselni egy védelemben mint az. De ugyanúgy támadásban is alulmarad, mert ahhoz meg kevés a sebesség, nagy a "rakomány". Szóval se ez, se az, azt meg tudjuk, hogy "aki mindenben jó, az semmiben sem jó".
[ Szerkesztve ]
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
Iron Funeral
őstag
válasz Murder3 #42288 üzenetére
Jómagam is tudom, hogy milyen a KV-3, pont ezért kellene apró csavarokra esnie egy 12.8cm-15cm lövéstől de sokszor inkább csak lepattan, pedig nem lövegpajzsra célzok, csak ugye a lézerprecíziós pontossága erre jó az ágyúnak.
Az hozzá tartozik, hogy ~70 méterről lőttem a srácot, 3 pattant, egy mellément (azt hiszem pont meglőtt ő vagy valaki más), egy meg eltűnt az éterben, eközben egy Obj. 704 belémnyomott 2x 800at majd az M40 kiszedett splashből...Néha úgy megütnék valami WG fejlesztőt
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
vhw
addikt
válasz Murder3 #42290 üzenetére
Nem a ténnyel van bajom, hogy ez vagy az bekerül a játékba, és hogy az mennyire valós leképezése a valóságnak. Hanem az a viselkedés, ami megnyilvánul a fejlesztők részéről. Ha valami pozitívan befolyásol egy (általában) szovjet tankot, azt beteszik a játékba, történelmi hűségre hivatkozva, ha valami negatívan befolyásolná őket, akkor azt "balance" okokból elvetik, mert hát csak.
Ugyanez más nemzeteknél fordítva igaz. A német tankoknak elől van a sebesség váltó? nosza adjunk nekik tűzre érzékeny weakspotot. Vannak ennek balance okai? Persze, hisz oly cseszett nehéz átlőni az arra megfelelő szintű ágyúval egy-egy német tankok.Akkor legyünk következetesek, ha szeretnénk valamiféle "szimulátort" építeni, akkor vegyük figyelembe minden nemzet pro és kontra jellemzőit, és keverjük ki úgy a balance-t. De az, hogy innen-onnan kiragadunk egy-egy tulajdonságot (bizonyos esetekben pozitívakat, más esetekben negatívakat) és tegyük bele a játékba, mint történelmi hűséget visszaadó feature-t... Hát...
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
őstag
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Murder3 #42414 üzenetére
Azért van, mert a program automatikusan kompenzálja a lövedék esését, és ha nincs ott cél, akkor jóval mögé "mutatsz", ezért megemeli a röppályáját a cuccosnak. Ez mondjuk különösen a peremen eltűnő tankoknál idegesítő, mert ott nagyon látványosan elmozdul az ágyú...
Timyyy: Én azt vettem észre, hogy prem tanknál valahogy nincs egyenes arányban az XP és a kredit. Volt, hogy 800 XPre kaptam 100.000-et, illetve az ellenkezője is, hogy 1400ra 60.000-at. Nem tudom, hogy azért lehet, mert top tank voltam és kicsiket lőttem ki, vagy mert 10-eseket, a nem prem tankokkal ekkora ingadozást nem vettem észre.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
vhw
addikt
válasz Murder3 #42398 üzenetére
Szar a P2, szar az Aladár, minden retkes német tank szar, erre mész egy mákos kört a T1-el, az meg micsoda király tank már... Az ész megáll...
D.Orion: Miért mi lett a Churchillel?
Blom: az 5ös prem tankokkal vigyázz, mert némelyiknél ugyan jól néznek ki a statok, de állítólag mindig kicseszik velük az MM (gondolok itt főleg a T25-re)
Nekem ugyan nagyon bejött a Valentine, de inkább nem reklámozom, mert megint másoknak meg pont hulladék az a tank, szóval rá kell érezni. (ezzel egyébként prem nélkül olyan 10-20 kredit között keresek)
A T127-re is azt mondják hogy egész jó gép (ha esetleg a nagy promo kódos időszakból nem sikerült egyet beszerezned) De hasonlóan jó a német megfelelője az S35 is.
[ Szerkesztve ]
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
vhw
addikt
válasz Murder3 #42461 üzenetére
"mert mit modnjak arra amivel kb a patch óta 1 rendes kört nem lehet menni.."
Helyesbítek, te nem tudsz menni.
Azt hiszem nincs még egy olyan ember itt ph-n aki többet panaszkodna a német tankokra mint te. Egyszerű a megoldás, ha nem fekszik a stílus amit igényelnek, akkor odébb kell(ene) állni, hátha mással megy."Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
jahrn
senior tag
válasz Murder3 #42619 üzenetére
Igen, a problemat en is abban latom h alapvetoen nincsen valtozatossag. Van par tank tipus ami nagy szamban van jatekban (mert jobban hasznalhato mint az ugyanolyan szintu tarsai, vagy mert khmm..."megbocsajtobb") a tobbibol pedig csak hebe-hoba akad. Randomban ez meg nem feltuno annyira (ill de), de company-ban mar igen.
-
D.Orion
veterán
válasz Murder3 #42686 üzenetére
Jelenleg IS3-al ott tartok, hogy biztos nem fogom megtartani ha meglesz az IS4. Tényleg gáz eme tanknak a páncélja. T34-el és T32-vel már észrevettem, hogy ott verek bele szemből 450dmg-t ahol akarok. De gyanítom, hogy az elite KT-val is rommá fogom lőni ezeket az ócskavasakat. Lehet, hogy jó ágyú az a BL9, de míg újratölt, addig még a T34 is belever még egyet az IS3-ba, T32 meg megeszi reggelire.
-
Iron Funeral
őstag
-
Iron Funeral
őstag
válasz Murder3 #42716 üzenetére
De most mit szenvedsz? Ferdiand tier VIII oda van írva fekete-fehéren, nem tier IX vagy X. Igen egyel nagyobb a battle tier spreadje mint egy heavynek, és kit érdekel? Ugyanúgy összekerül a kis 5ös szutykokkal mint egy heavy.
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
-
jahrn
senior tag
válasz Murder3 #42759 üzenetére
A Swamp szerintem teljesen jo, bar a bal oldal elonyben van. Komarinon meg lehetne sekelyebbe tenni a vizet es jarhatova tenni a harcjarmuveknek.
Live Oaks a vasuti oldalon teljesen jo, masik oldalon kene kis atdolgozas.
Szerintem a Province a leggyengebb a mapok kozul, de kis munkaval lehet belole ertelmes mapot csinalni.[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Murder3 #42768 üzenetére
Ez szomorú.
Eléggé rendhagyó alkalmazása az IS3-nak, de most bevált. Induláskor valamiért támadt egy jó előérzetem a csapatom iránt.
Victory!
Battle: Steppes 2012. április 14. 17:04:06
Vehicle: IS-3
Experience received: 1 585
Credits received: 40 881
Battle Achievements: Master Gunner, Reaper(Utolsó 4 lövésem 4 kill-t jelentett, sajna mindig csak a végső lövésre értem oda. )Végre ez is megvan, bár eddig se lőtte senki a tornyom, csak a frontot:
Researched:
Turret 'IS-3' researched. Undistributed experience spent: 14 481. Free Experience spent: 144.[ Szerkesztve ]
-
Fel
addikt
válasz Murder3 #42814 üzenetére
Ha 100%-os volt a banda és volt már másodlagos skillje, és esetleg még a 7.2 patch érkezte óta nem osztottad ki nekik újra a képzettségeket, akkor az így szabadon lévő xp-ből képezted át őket 100%-osra. Így a régihez képest alacsonyabb szintű lesz a másodlagos képzettségük (annyival, amennyi xp kellett az elsődleges 80%-ról 100%-ra fejlesztéséhez).
[ Szerkesztve ]
-
virkir
veterán
-
vhw
addikt
válasz Murder3 #42834 üzenetére
Az elsődleges azért megy fel hamar, mert kevesebb xp-t igényel egy-egy százaléknyi előrejutás, a másodlagosnál egyre több kell. De mivel a képzésnél xp pontokat pakol a játék, nem %-okat, így a másodlagos skillből levesz mondjuk 10%nyit, ez az xp mennyiség elég ahhoz, hogy az alapot 20%-kal megnövelje.
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
virkir
veterán
válasz Murder3 #42861 üzenetére
Még mindig nem érted pedig butaságot beszélsz.
1. Mint írtam az xp mennyiség ugyan annyi akárhonnan veszed el, tehát vissza termelni is ugyan annyi idő függetlenül attól, hogy alap képzésre fordítod vagy skill-t húzol vele.
2. Sokkal kevésbé hatékony a tankod 80%-os legénységgel mint 100%-al tehát nehezebben fogod elérni a 100%-ot mint az elhasznált skill százalékot visszatölteni.
3. Ha elkerülte volna a figyelmedet itt egy pontos magyarázat"Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda
Aktív témák
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...