Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Angel1981

    veterán

    válasz K6000 #69446 üzenetére

    "És hogy még egyértelmű legyen a WG ezeket a ligh tankokat úgy alkotta meg, hogy a játékosok FELDERÍTÉSRE használják."

    Az elv lehet, hogy ez, de ahogy valamelyik kolléga írt itt korábban, ténylegesen ezt a taktikát a pályák max. 1/3-ában lehet használni. (Nagy, nyílt pályák, tele bokrokkal.)

    Az okok a következők:
    - a magas szintű tankoknak mind 400 méter körüli a látótávja, plusz az esetleges módosítók, mint coated optics, consumables, situational awarness, stb. - nem olyan nagyon nehéz kiszúrniuk egy scoutot, hiába, hogy annak mozgás közben nem változik a camoja
    - a mostani pályákon magas szinten már gyakori eset a "mindenki lát mindenkit", mert egyszerűen kicsik a pályák! Ha lennének 1200x1200, vagy akár esetleg 1500x1500-as pályák, sokkal jobban lehetne használni tisztán felderítésre a scout lightokat, ténylegesen információval szolgálnának arról, hogy vajon merre csoportosulhat az ellenség? (Ez szerintem ráadásul egy tök izgalmas szerepkör is lenne, hasonlítana a valósághoz!)

    Nem véletlenül gondolkodik a WG azon, hogy minden magasabb szintű tanknak nerfelje, a scoutoknak meg buffolja a látótávját - mondjuk megértem, mert egyszerűbb, mint gyorsan csinálni fél tucat, 1500x1500-as pályát.

    #69453 Habib[HUN]: "Igazából egy könnyű tanknak szerintem a feladata kissé összetettebb annál hogy pusztán felderítsenek."

    +1 az utána leírtakra

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák