- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Raspberry Pi
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen videókártyát?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Steet Fighter 6 - Így harcol Akuma
gp A sorozat legútóbbi részének DLC karaktere alig több mint egy hét múlva érkezik a játékba.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
Új hozzászólás Aktív témák
-
reelc
veterán
1.0.5.0 Patch Notes
Tölti is a Steam, 2.6GB. -
reelc
veterán
1.0.5.0 & 1.0.6.0 Patch Notes
Egy 9.8MB-os hotfix is jött gyorsan hozzá. -
reelc
veterán
Megint lejött 20.7MB valami hotfix lehet.
Valahol vicces, hogy a nerfet említette valaki, ilyen játékoknál ez megszokott. Buff, nerf, nem a világ vége.
De ezt senki sem említette :
"We know that you appreciate the possibility to change Unique items into legendary items and to craft them, however, we have to remove these possibilities for the moment.
We are definitely not against implementing it as a feature in the future, we find the possibilities that it offers interesting, but we want to spend time in designing it so the system works and is properly integrated with the rest of the game.We will also implement a new power tier of uniques for the end-game progression with better raw values in a future patch, we are aware that aside from a few exceptions, Uniques are currently not competitive for high-end content."'
Funkció elvétele, és majd kaptok valamit. Mindez a megjelenés után.
Az ilyen dolgokhoz képest sehol sincs 1-1 nerf jelentősége.Boglya: Szia!
A félig halhatatlan denevérekkel találkoztam a sztori alatt bugként, mások meg olyan dolgoktól szenvedtek, hogy csak néztem.
Aztán az endgame már hozzám sem volt kegyes, bugzik.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz MrTwister #1015 üzenetére
Csak ez túl lassú, és fele ennyi probléma se lenne, ha letesztelték volna normálisan.
Ne érts félre tudok én mással is játszani, csak nem ennyi hibát vár az ember kiadáskor egy játékban.Még ha nem is ők maguk, de arra biztos van rá mód, hogy pár diákot-gyakornokot felvenni órabérért 2-3 hétre, titoktartással. De ez csak 1 példa.
Teljesen biztos vagyok abban amit korábban írtam, az érdemi fejlesztés az elmúlt 1-2 évben volt, így kimaradt egy csomó korábban beígért dolog + elég bugos ami kijött.
Sosem tudjuk meg, de le merném fogadni, hogy igazából még januárban sem volt kész teljesen a játék, és amikor 2 hét türelmet kértek, az nem csak a bugokra ment el, mert nem így kaptuk volna meg.Gyenge az angolom, de nekem az jött le: kivették, és majd más formában visszajön valami.
Ugye korábban szó volt housingról, kamera elforgatásról, gamepad támogatásról, stb. és van amit ezekből már a Kickstarteresek kifizettek előre. Megjelenéskor nincsenek, később ki tudja? Szerintem a bugírtás teljesen felborítja az ütemtervüket. Mert ennek kell az elsőnek lennie.Úgyhogy én a nerfen fenn sem akadok, az természetes.
Ne értsetek félre, a játék amúgy tetszik, jó ötletek vannak benne, a harcok is jók... de sok embert elfog tántorítani a vásárlástól az a Steames Vegyes értékelés is (11 nap alatt majdnem 20000 ember értékelése lett Vegyes).
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
1.0.7.0 Patch Notes ezt az előbb nem is láttam, fura a Steam, nem mindig az utolsó hírt mutatja az első linkként.
-
reelc
veterán
válasz BoneDragon #1019 üzenetére
A 2 kicsi az hotfix. Direkt azért írtam korábban méretet hozzá (csak a patch notest később láttam meg).
Gyorsjavítás, ami általában olyan dolgokat javít, amiket a patch nem rakott rendbe, de elkészültek vele és nem akartak várni a következő publikálással, vagy éppen az barmolt el.
Szóval valóban 1 patch volt, csak közben csináltak hozzá 2 gyors javítást.A Steamspy nem tudom mennyire pontos, de az adatai alapján már van 1 millió tulajdonos Steamen (ugye a Kicksarteresek, Early Accessesek, Humble Storeon vásárlók és a Steamen a megjelenése óta megvásárlók, szóval mindenki).
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz rumkola #1022 üzenetére
Valahogy megtudom érteni.
Ma 50,228 volt a max. játékos egyszerre, napról napra csökken.
Persze a hétvégére még nőhet.Lvl46-os pályát bepróbáltam úgy, hogy televágtam modifierekkel.
Kiírta a végén, hogy "B" kategóriás vagyok és persze a lvl szint miatt lvl46-as cuccokkal szórt meg. Elment rá majdnem 25 percem, vagy 10 percig biztos kergetőztem a pajzsos nagydarabbal és a spawnoló mesterlövész csicskáival. Lvl60-as vagyok.
Nem saját build, Wudijo íjász buildjét követem kb.
Ja és örültem, hogy nem bug lett a vége a mapnak megint.
A cuccaim eléggé vacakok, még 58 órányi játék után is. Elfogadom, ha én vagyok a túl béna hozzá, lehet elkullogok.(Erre a hónapra ígérték a Grim Dawn patchet én azt várom... szóval holnap vagy holnapután.)
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz Delávégá #1025 üzenetére
Rengeteget játszottam a Diablo 3-mal. De nem az elejétől, a RoS és a 2.0 után csatlakoztam.
Úgyhogy kimaradtak a kezdeti nehézségek. De néha mesélnek róla.
Jelenleg szezon elején a lvl1-70 egyedül olyan 4-4,5 óra körül lenne ha jól rémlik.
A Grim Dawn debütálásakor nem tapasztaltam komoly problémákat. De még az Early Accessben sem (béta).
Az szerintem nem bűn, hogy pl. 2000 óta, a Diablo 2 óta fejlődött valamit a műfaj, és nem abból áll a játékidő nagy része, hogy 2-3 bosst és 2-3 helyet farmolsz cuccért kb. vég nélkül.Igen, a GD dob olyan cuccokat, amivel Normal fokozaton tudsz haladni. De aki ezt könnyűnek érzi, pipálja be a Veteran fokozatot, és majd elmeséli, mi a helyzet.
De írom újra: lvl60-asként, egy profi build skill és pont leosztását követve annyit szenvedtem egy lvl46-os pályán. Ok, én vagyok a béna, mint írtam elfogadom.
Mert ugye véletlenül sem lehet gond pl.: az, hogy azért is tartott annyi ideig, mert ha rosszfelé fordulsz, simán eljuthatsz a boss helyére, aki még nem spawnolt, a kevés progress miatt, aztán kutyagolhatsz vissza akár a pálya feléig, mert amarra kellett volna menni egy elágazásnál.
Használtam mutatorokat, de nem olyat, ami kifejezetten bossra volt.Rád bízom melyik: vagy túl nagyok a pályák, vagy direkt így vannak szerkesztve, hogy a sok mászkálással még többet legyél játékban, de mégse haladj, vagy a pálya méretéhez képest kevés az ellenfél.
Nem tudom, valamilyen videóban láttam egyszer, hogy beszélt egy játékfejlesztő trükkökről. Pl., hogy egy karakter mozoghatna gyorsabban, de direkt lassú, mert így később érsz a pálya végére, és ezáltal az nagyobbnak tűnik. Így nő a játékidő. Csak úgy eszembe jutott.
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
-
reelc
veterán
Pl. ezeket vették el a bétával 2019 márciusában:
"'Housing, the arena, daily dungeons, character customization (including female) and leaderboards are now temporarily disabled. These features will come back at a later date."Mondjuk a character customization (including female) benne van.
+ ezeken felül a kamera forgatás, és a gamepad support sem lett meg.Utánanéztem, hol van az aréna, mert az alfa videókban láttam anno. Gondoltam az egy gyors lootforrás lenne.
Akkor most ennyi az endgame, 2 féle mapozás?
Nem tudom, magasabb szinten mennyire lesznek változatosabb pályák, de alacsonyabb szinten elég kevés van, sűrűn ismétlődik.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz shotika #1046 üzenetére
A fentit azért írtam, mert próbálok egy kis összegzést írni az ismerősöknek.
Összegezve:+ A sztori betölti a szerepét. ARPG-nél annyit várok, hogy fenntartsa az érdeklődést, érdekeljen a vége. Teljesítette.
+ Szépen néz ki.
+ Vannak benne jó ötletek.
+ Jók a skillek, a build variálás. és a harcok is.
+ A könnyű attrib és passzív visszavonás (bár az utóbbinál zavaró, hogy az egész fát törli, jó lenne egy pontonkénti visszavonás).
+ Elég egy karival lenyomni a sztorit, a következővel már nem kötelező.
+ Jó ötlet a város menedzselős rész, végre nem "csak" önmagában lootért és XP-ért megy a dolog, hanem olyanért amit fel lehet fogni plusszként, ami nem volt máshol. De más felfogásban egy hosszabb és gyötrelmesebb karifejlesztés.
+ Offline mód: ha 1-2 év múlva becsődölnek a fejlesztők, akkor is lehet játszani vele.
+ Lostprophet jóvoltából lesz benne magyar felirat.- Sokszor nehezen reagál a jobb egérgombra ez probléma a kereskedelemnél.
- Most, 2020-ban gyenge egy ilyen árú játéknál a jelenlegi 2 féle mapozás, mint endgame. Főleg azokhoz képest amiket beígértek korábban. Már unom egy ideje, egyre kevesebb kedvem van leülni elé, 62 óra játékidő nem sok egy ilyen játékba.
- Mapozás közbeni bugnál fennáll az esélye, hogy legalább 10 percet buksz, ha befejezhetetlen miatta. Ebben az esetben csak a közben szerzett lootod van.
- Túl kicsi a hátizsák, és mivel az egyik játékmódban teleportálni sem lehet, helyben kell eldöntened mi kell. Pause nincs még szólóban sem. Sztori módban lehetett volna normális jutalom az Actos bossok halálánál, pl. egy hátizsák rekesz.
- A mapozás szerintem nincs jól megoldva. Vagy az ellenség kevés, vagy kevés progresst adnak, vagy a pálya túl nagy mindehhez. Ha ez komoly karival és cuccal sokkal gyorsabb, számomra akkor is negatív, mert ne érezzem már kínlódásnak az alacsonyabb szinteken sem. Mod nélkül is az.
Ráadásul ha lemész a pálya alatti járatba, akkor az nem progress.
Ha rossz irányba mész, eljutsz a boss helyéhez, aki még nem spawnolt, így lehet visszamenni egy korábbi elágazáshoz, majd vissza a bosshoz.
(Miközben ezt írom, nosztalgiával gondolok a Diablo 3 GR-re, szinte mindig a közeledben jelenik meg a boss.)
- A föld alatti területek nagyrésze úgy lett tervezve, hogy ott forgatni kellene a kamerát, hogy jobban ráláss hordókra, ládákra. Nos a forgatást kivették korábban, a pályák designja maradt.
Amiből úgy láttam, hogy nem opcionálisnak akarták, hanem hogy igenis használd.
Ehhez kapcsolódik az, hogy számomra a déli haladási irány nem komfortos. Erről olvastam is korábban, hogy sokan nem érzik annak, de ezt nem tudom linkelni.
- A minimap kb. használhatatlan, elnagyolt. Szomszédos utakat is mutat, a Fog of War használhatatlan.
- Semmilyen zenét nem tudok felidézni belőle (ezt csak azért írom, mert jó drágán megcsinálták, bejelentéssel, meg minden, de nekem olyan semmilyen)
-A beígértek hiánya a housingnak, a daily dungeonoknak,, az LB-nek, a gamepad támogatásnak.
Ezek nem voltak benne startkor. Lehet később lesznek, de most ugye az energiájuk a bug írtásra megy. Pont azok maradtak ki, amiknek értelme is lett volna az Online módnak. Mert ahhoz. hogy együtt játssz valakivel ahhoz sima coop is elég lenne, multis szerver fenntartás nélkül.
- Azt érzem, hogy az utóbbi 1-2 évben volt az érdemi fejlesztés, előtte úgy elvoltak az alfával, a titokzatos kommunikációval, aztán hoppá, átterveztük az egészet.
Szerintem rájuk szólt pl. a Tencent, ha már öltek beléjük pénzt, hogy 2020 elején már látni akarják a befektetésüket.
Úgyhogy kiszedtek sokmindent, a többit összerakták ahogy tudták, tesztre már nem igazán volt idő.Az új PoE szeretett volna lenni, de fizetős változatban, emellett fizetős kozmetikákkal. A folyamatos content és support ígéretével.
De a közelében sincs.
Mindent összevetve nem katasztrófa kategória. Nem Warhammer: Chaosbane, vagy Vikings - Wolves of Midgard. Számomra ezek sikerültek a legjobban félre, de más is így gondolja nem csak én.
Viszont az én szememben a Grim Dawnt sem éri el. Emlékszem az milyen volt bétában és kiadáskor teljesen játszható volt. Komoly bugok nélkül. Kis csapat, nem erőltetett bele multit. Coop van, nem vállalták túl magukat, hanem a maximumot nyújtották.Az én szememben kb. Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr kategória ez a játék.
Van benne potenciál, jó dolgok. De valahogy mégsincs egyben, sok a szerintem negatív dolog, amolyan "kompromisszumos" jó, a közepesnél jobb kicsivel.
A Wolcen esetében ebben már az is benne van, hogy még javíthatják a dolgokat.A dolgok nagyrészét patchekkel meglehetne oldani, a kérdés az, ki marad addig, vagy jön vissza akkor? Nem konkrétan ránk gondolok, hanem aki venne is kozmetikát (support a fejlesztők felé), ill. az új játékosok? Akiket max. akcióval lehet majd becsábítani, ha meglátják az értékeléseket.
Nyilván vannak más dolgok/szempontok is, ez az én véleményem.
Utoljára beszúrom ezt az egyik patch logból, egyszer már említettem ezt is:
"We know that you appreciate the possibility to change Unique items into legendary items and to craft them, however, we have to remove these possibilities for the moment.
We are definitely not against implementing it as a feature in the future, we find the possibilities that it offers interesting, but we want to spend time in designing it so the system works and is properly integrated with the rest of the game.
We will also implement a new power tier of uniques for the end-game progression with better raw values in a future patch, we are aware that aside from a few exceptions, Uniques are currently not competitive for high-end content."'Funkció elvétele, és majd kaptok valamit. Mindez a megjelenés után.
Az ilyen dolgokhoz képest sehol sincs 1-1 nerf jelentősége. -
reelc
veterán
válasz Delávégá #1048 üzenetére
Azt is lehetett volna rosszul csinálni.
Meg hát a csapat alapítója komoly pozícióban volt a TQ csapatban, és licenszelte a motort.
Bolondok lettek volna, ha nem annak az alapjaira építkeznek, és így a sok TQ fan jelentős része is próbát tett a játékkal.
Okosan csinálták.A Wolcenesek is a skinekkel foglalkoztak sokat. Színezés, kinézet.
A tartalomra és a bugokra nem sok idő jutott.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz MegalodonS #1054 üzenetére
Ezt nem tudom hibaként értékelni.
Ez evolúció.
Először voltak a szabott karakterosztályok.
Aztán jött pl. az, hogy az leszel amit használsz. Ha heal magicet, akkor gyógyító varázsló leszel (Dungeon Siege).
Utána a 2 klassz kombinálása (Titan Quest, majd Grim Dawn).
Majd a PoE, blank karakter, amivel elvileg azt csinálsz amit akarsz, de ebből nyilván kevés működik az endgameben. De a lehetőség megvan.
Most meg ugye blank karakter, és tárgyak határozzák meg milyen skilleket használhatsz.
(Persze közben voltak egyéb megoldások is, a híresebbeket említettem.) -
reelc
veterán
válasz MegalodonS #1058 üzenetére
Megértem, hogy furcsállod.
De én elég sok időt töltöttem nem fix klasszos játékokban is, szóval lehet ezért nem zavar a dolog.
Amikor mondjuk Soldier vagy és van benned Shaman vér is, úgyhogy akár közelharcos katona + sámán pet kombó is létezik.A Diablosoknál fix a lore, ott nem lesz ilyen. Meg amúgy is volt a Blizzconon videó róla.
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz MegalodonS #1063 üzenetére
Másik játékban van, csak példaként írtam, és ezért volt OFF az a sor.
Igen, a sámán idéző, de a soldier az nem. -
reelc
veterán
Megint buktam egy küldetést.
Az egyik célpont a pályán kívül spawnolt, elérhetetlen. -
reelc
veterán
válasz Hokunda #1081 üzenetére
Szerintem a fórumjukon.
A Shrine még nem okozott gondot.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz MegalodonS #1086 üzenetére
Nem. Szerencsére nem.
Csak eggyel. -
reelc
veterán
Ha valaki pihentetni szeretné valamikor kicsit a Wolcent...
A Humble Storeban akciósak a Grim Dawn címek! -
reelc
veterán
válasz triluan #1092 üzenetére
Szia!
Gratulálok!
Alaposan megszenvedtél vele.(#1097) BoneDragon: Köszi az infót!
A jó hír, hogy nem adták fel.
Szerintem a megjelenés óta jobban kapják az ívet, mintha halasztották volna.
Sajnálom őket, mert vannak benne jó ötletek, dolgoztak rajta, jók a harcok, stb., nem írom le mégegyszer , de a kommunikáció a béta előtt is vacak volt.
Benne volt a potenciál, hogy nagy durranás legyen... és még megvalósulhat, ha a dev mindent megtesz, és a játékosok visszajönnek majd/újak csatlakoznak.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz Taragas #1107 üzenetére
Lehet feltűnt azoknak, akik még aktívan játszanak.
A jövőhét végétől még kevesebb ember lesz, mennek a kezdődő új szezonra/ligára egyéb játékokban.Ezeken felül: szerintem most sokan leteszik, ugye bejelentették, hogy 4 hónapig bugajavítás lesz, semmi új tartalom - ez nem sok embert fog itt tartani a következő hónapokra.
Azok is letették, akiket a sztori érdekelt, kis endgame és részükről ennyi (vagy a bugoktól sokalltak be).
Örülök, hogy nem adta fel a dev, és hogy közölték, mire lehet számítani.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz MegalodonS #1110 üzenetére
Elképzelek én neked majdnem bármit.
A PoEsek is keményen megdolgoznak a Ligákkal, a Diablosok kényelmesedtek el.
A Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr is akar valami szezonos dolgot.
Eddig azt nevezték szezonnak, hogy összesen 2 minikampány kijött régebben, ami még ma is játszható, vagyis a szó hagyományos értelmében nem voltak szezonok.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
-
reelc
veterán
válasz shotika #1130 üzenetére
A PoE erősen épít arra, hogy a currencyknek és egyebeknek külön stash-t fogsz venni, amennyiben annyira tetszik a játékuk, hogy hosszabb távra tervezel vele... ládahely és kozmetika - ebből van bevételük.
De azt írtad korábban játszottál vele - szóval te is tudod.A Wolcen hatására nekem meg Grim Dawnozni támadt kedvem.
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz shotika #1132 üzenetére
Igen, a GD egy igen régi grafikus motorral készült.
A 2006-os Titan Quest motorja van felturbózva. Valóban nem fog soha úgy kinézni, mint a Wolcen és van akinek nem jön be a GD, ez természetes.
De már 4 éves, 2 kieggel és egy aréna DLC-vel a háta mögött a műfaja egyik legjobbja. Még mindig érkeznek patchek is hozzá - hagyományos üzleti modell és még van support hozzá.
Évek óta ajánlom bárkinek akár PoE akár Diablo 3 mellé.
Reméltem, hogy 4 év után egy újabb játékot tudok ajánlani a műfajt szeretőknek a Grim Dawn óta. Voltak címek, más topikban felsoroltam korábban őket, de mindegyik elvérzett valamin, és az nem a grafika volt. Modern grafikus motorral és tehetséges művészekkel nem lesz csúnya a játék.
A GD által használt engine régi, de ott is tehetséges művészek vannak. -
reelc
veterán
válasz Flash Gordon #1128 üzenetére
AMD konfiggal vagyok, ahogy korábban írtam én egy low budget játékos vagyok.
Szóval Syncet nem használok, olcsó IPS monitor 1080p-ben, nincs durva képfrissítésem, nem igénylek magas FPS-eket sem.
Szóval Ryzen 3 1200, 16GB RAM, GTX750, grafikai beállítások minimumon, Windows 10, és nem volt semmi fagyás, "csak" bugok.Egyrészt 32e körülre csökkent a játékosok száma, vagy kevesebbre, a szerverek jobban bírják.
Másrészt (ezt lehet elkiabálom) a 2 utolsó patch óta nem találtam mapozást megakasztó bugokat, mint korábban. -
reelc
veterán
válasz triluan #1137 üzenetére
Szia!
Mindig jó dolog belefutni egy "veteránba". Nem bántásból írtam, aki tényleg tolt sokmindent, vagy legalábbis tudja, milyen sok játékot kaptunk a műfajban, az talán jobban átlátja, mit is akarok kihozni ebből:
Akkor ezt és ezt kb. végigtoltad/legalább hírből ismered a nagyját, és gondolom jól tudod, hogy sokszor ment már vita topikokban Diablo 3 vs PoE címen, melyik a jobb. Ahogy írtam, elnézést, maradtak ki címek, pl. a Deathspankok, vagy a Marveles címek, stb.
Én úgy gondolom felesleges azon rugózni, 2020-ban egy 2012-es vagy 2013-as a jobb? Főleg, hogy bőséges kínálat van a műfajban! Csak a minőség vagy a szavatosság az néha elég fura.
A linkek régiek, elnézést, lehet pontosítani pl. hogy a Darksiders Genesis más műfaj ami megjelenéskor derült ki, Torchlight Frontiers helyett rendes 3-ik rész lesz elvileg idén, és hogy a Last Epoch Q4-re várható.Ha félretesszük 1 percre a két "nagyot" mik maradnak amik alapvetően jól sikerültek, és mondjuk 1 év után is kimutatható embermennyiség játszotta, vásárolta, és kaptak érdemi bővítést, patcheket? Vagy ami személyesebb: nem hajítod el a grafika, vagy valami egyéb miatt?
A GD olyan, mint bármely más játék, vagy bejön valakinek, vagy nem. Ha nem érted, akkor sincs baj, csak fogadd el, hogy ebben a műfajban a Steamcharts szerint a Steamen a PoE és a Wolcen után ezt játsszák a legtöbben, és most volt 4 éves.
Ami a megítélését illeti, a százalékos aránya -1%-kal kevesebb, mint a PoE-é.
Igen, simán beelőzte a Wolcen a GD-t, és a PoE-t szorongatta játékosszámban... csak ugye tudjuk, hogy sikerült a játék startja (sok játékkal előfordult már), és meglátjuk mennyien maradnak D3 szezon és PoE liga startkor nemsokára.(#1139) Ellia: a vesémbe látsz nem akarok győzködni senkit.
Anno véglegesen megharagudtam a Diablo 2-re, és sok évvel a Titan Quest kifutása után jöttem vissza a Titan Questtel ismerkedni. Megtetszett. Pár év múlva nem volt kérdés, hogy bepróbálom-e a GD-t, és bejött!(#1140) shotika: Tudom, de Ellia kivesézett, látod.
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
-
reelc
veterán
válasz _ocsisajt #1146 üzenetére
Tudom nagy HC-s vagy.
Jó szórakozást!
Egyszer próbáltam. A harmadik kari jutott el lvl100-ig.
Azt gondoltam, ez nem nekem való, soha többet.
Furcsa mód még megvan a kari és 5 mule kari raktározza a HC cuccokat, ha meggondolnám magam. Újra át kellene néznem a HC tippeket, és átszerelni a karit, ha van mibe, volt pár patch azóta.Öltem annyit a Wolcenbe, hogy azt érzem nem elég változatosak a mapozós pályák és az ellenfelek sem. A D3-ban ennek a játékidőnek a többszöröse kellett, hogy ezt érezzem.
Na mindegy, ez elég szubjektív, kinek mi elég? -
reelc
veterán
válasz Delávégá #1148 üzenetére
Korábban írtam: olvastam hogy indult a Diablo 3.
Attól még fennáll: kevés a változatosság a Wolcenben.
Nem lenne lenne fair a megjelenéskori Diablo 3-hoz hasonlítani, mert itt nincs AH, és ott normális endgame mód nem volt, sztori mód volt és az überezés. A játék teljesen más koncepcióra épült kiadáskor, mint később, ezt vedd figyelembe, légy szíves.
Azt is, hogy akkor még nem volt divat az endgame, sztori módban zajlott kb. minden játék a műfajban. Szóval ezt nem fair felróni nekik, hogy ezzel vacakabb a Diablo 3 indulása.A Wolceneseknek ott volt sok évnyi játék amivel játszhattak, amikből tapasztalatokat nyerhettek. A saját lore miatt semmi sem kötötte őket, a fix karakter klasszok sem.
Pénz és ember is volt, de ezt már nem egyszer tárgyaltuk.Akkor hasonlítom a Warhammer: Chaosbane kiadási állapotához: a Wolcen annál jobb. De nem nagy dicséret, mert annál minden jobb volt szerintem ami nem volt tele bugokkal induláskor... mint pl. a Wolcen? Abból is hiányoztak kontentek amiknek induláskor benne kellett volna lenniük, ezen felül rendkívül alacsony szintlimit volt, nagyon unalmas pályák, stb. A licensz miatt a világ, a klasszok stb. nem voltak rosszak, csak maga a játék.
A GD több, mint egy renovált TQ, de ebbe most ne menjünk bele, ez nem az a topik.
Ezúttal nem én hoztam fel példának.Ketyeg ez a 4 hónap is, meglátjuk mi lesz.
-
reelc
veterán
Egyetértek veled: aki régebb óta tolja ezeket a játékokat van 1-2 kedvence, sok-sok játékidővel. Ha rugalmas az ember, bepróbálja amit tud, ha szerencséje van, meg is fogja egy újabb. Viszont ott lehet az a faktor, hogy akár önkéntelenül is a kedvenchez hasonlítod a későbbieket és esetleg nem kapnak akkora esélyt amennyit megérdemelnének. Én bevallom jártam így nem egyszer. Nem azt mondom, hogy ha x játék előtt találkozok y-nal, hogy nagyon tetszett volna, hanem akár a sztorit is végigvittem volna vele, vagy utána maradtam volna kicsit, farmolni, stb. Többekkel ellentétben nekem nincs grafikai kifogásom játékok ellen (itt enginere gondolok, nem designera), sok játékot évekkel később ismertem meg, amikor már nagyon olcsó volt. Pl. a Titan Questet ami 2006-os, 2014-ben játszottam (mert a Diablo 2 miatt évekre megutáltam a műfajt).
Korábban írtam, hogy van potenciál a Wolcenben szerintem is, és nem akkora katasztrófa... de a jelenlegi állapotában erősen fejlődést igényel, ami talán a kért 4 hónapos hibajavítás után lesz is valamikor.
-
reelc
veterán
válasz MegalodonS #1151 üzenetére
Most hallok először erről az övről, látom nem egyszerű beszerezni.
-
reelc
veterán
Igen.
A Last Epochnak is drukkolok.
Ami az RTS-t illeti, lehet júniusban már ezt fogjuk tolni.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz MegalodonS #1159 üzenetére
Ja, hát a Buthcher klónra azért ingattam a fejem.
Anno amikor először láttam a Wolcenről egy videót megfogott. Ahogy írtam korábban én nem vagyok egy grafika mániás, láttam hogy szép de ez így kevés lett volna. Egy íjászt láttam aki gurult és Diablo 3-as Multishot, RoV, meg Sentry skillekkel operált.
Na ez kell.
Mert azt nem rovom fel, ha egy játék átvesz máshonnan skilleket, ötleteket.
Sőt, az jó, ha tudják mi a helyzet a piacon, amit átvesznek még utána egyedivé alakíthatják.
Ez rendben van.
A szörnyek nagyrészére is legyintek, pl. pók van kb. minden hasonlóban.
De a Butcher nyúlás?Nem tetszik a sima hátizsák.
A pálya végi Trade Shrine se egy jó megoldás. Amilyen drop van.
Nekem a Torchlight II-es dolog tetszett, amikor a peted visszaküldhetted eladni a városba a cuccokat, ha nem akartál vissza teleportálni.
Vagy más játékokban, legalább Act végi boss után egy hátizsák, mint értelmes loot, amiért érdemes szenvedni, de semmi.
Legalább a városépítés ne csak a stasht unlockolná, hanem lenne hátizsák opció is, abban is benne lennék.Nem érzem már azt sem, hogy érdemes fejleszteni a várost.
Az ötlet jó, de csak pár dolog hat rád.
Semmi kényszert nem érzek arra, hogy kellene egy második kari.Tetszik a pályák moddolási lehetősége!
Olyan érzésem van, mintha nem fejezték volna be kiadás előtt a játékot. Nem a bugokra gondolok, és nem is arra, hogy biztos később akartak tartalmat betenni.
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz _ocsisajt #1164 üzenetére
A játék topikjában válaszoltam.
Legyen már valaki TG és tartson rendet!(#1165) -FreaK-: Jó szórakozást!
Ne is mondd, a D3 1 évig nem volt frissítve, emlegettem is őket rendesen a D3 topikban anno.
Ezzel együtt örültem, amikor megtörték a jeget és nagy kegyesen kidobnak 1-1 patchet néha.Az a raid dolog a Diablo 4-ben várható.
Igazad lehet. Kezdve azzal, hogy a multis rendszerű (nem coop, az nem elég) ARPG-k lehetnek alkalmasak olyan dologra. A Diablo 3 már nem, marad a PoE és a Wolcen. Amiből sokmindent kihagytak megjelenésre, és említettek valami szezonális tartalmat, amit nem lehet tudni mi lesz majd jó sokára. Szóval akár ilyesmi is lehet.A Torchlight II folytatása a Torchlight III lesz. Nemrég volt valami alfája, keress videókat. Korábban Torchlight Frontiers volt a neve, de állítólag a negatív vélemények miatt szakítottak az új iránnyal és az 1-2-re fog hasonlítani, nem MMO elemes valami lesz.
Igen, írtam, pár éve feloszlatták őket, új gárda csinál folytatást.
Ha jól tudom az egyik ok az volt, hogy olyat akartak csinálni, mint az 1-2. Ez a kiadónak nem tetszett, így egy új csapat csinált valamit... amit most mégis átalakítanak.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
-
reelc
veterán
válasz Delávégá #1172 üzenetére
Egyetértek.
Az MMO féle meg mióta eredeti?
Pozitívum:
"The next content patch 1.1.0 will be a league, which means that unique league mechanics will be added in the game along with new content."
Kell valami újdonság bele, mert ez a 4 hónapig hibákat javítunk dolog senkit sem tartana a játék közelében, és vásárlásra sem csábítana. Majd ha alig lesz bugos, meg akciózzák, ugye lehet fellendülés, de valamit kezdeni kell azokkal, akik játszanának. Ha már megvették."This is one of our primary objectives: reinforce the testing. We’re now working with an external QA team to improve our testing process, spot issues sooner, and fix them before a new version goes live."
Ezt írtam korábban, akár külsősökkel teszteltetni.Úgyhogy szerintem jó irányba haladnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Automata kávégépek
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest