Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • reelc

    veterán

    válasz bajtokarpi #375 üzenetére

    Szia!

    Olyanokat kérdezel, amit senki sem tud. :)
    Az alfa-béta szándékosan kevés tartalommal volt, és még mostanában is alakult a tartalom, de sok dolgot a véglegesbe frissítenek csak bele.
    A szerver most nem is él, majd a megjelenéskor lesz aktív. Nem hiszem, hogy sok multis tapasztalat lenne.
    Talán még ezt is nézd meg, nem írom le újra.

    A játék elérhető változata béta, de halasztás után elvileg febr. 13 kijön a teljes, és az instant +10 EUR emelést hoz magával.

    A Steames adatlapján láthatod miket nyilatkoztak a fejlesztők, azt olvasgasd szerintem.

    A Diablo 3 talán legnagyobb érdeme, hogy "fluid". Jó vele játszani. Aki bírja, az akár 1000 órákat is évek alatt.
    A Wolcent majd a megjelenés dönti el. Milyen lesz, 1-2 sztori végigvitelnél + endgame nyúzásánál tovább tart-e... mondjuk leszögezi-e akár 100 órára az embert?
    Sokan szeretnék, hogy jó legyen. A Grim Dawn óta, majdnem 4 éve nem igazán volt normális, rendesen frissített ARPG.
    Ahogy fentebb írtam, ettől a műfajtól elvárom a sokszáz órát. Nem kell világbajnoknak lennie a sztorinak, ez nem CRPG. Élvezetes játékrendszer kell (játékmechanika, loot, stb.), ötletes pályatervezés, érdekes endgame tartalom. Engem nem zavar, ha nem korszerű a grafika, de ezt sokan elvárják.

    [ Szerkesztve ]

  • reelc

    veterán

    válasz bajtokarpi #378 üzenetére

    Olvasd el mások véleményét is, olyanokét akik játszottak is vele. :)
    Nem elriasztani akarlak.
    A GD-t sokszor akciózzák, akkor érdemes az alapjátékot. Ha megtetszik lesz egy jó játékod, és jöhetnek majd a kiegek. Ha nem jön be, akkor is kb. 7-8 EUR-t buksz. A Titan Questhez, vagy Diablo 2-höz hasonlít valamelyest. Amúgy nincs szezon, főleg singleplayer (bár van coop) szóval bármikor bele lehet fogni. Többen Diablo 3 szezon vagy PoE ligázás közben-között tolják.
    A Diablo 3 szezon annyira semmi már (a Journey), hogy én is váltogatom.

    [ Szerkesztve ]

  • Ellia

    addikt

    válasz bajtokarpi #375 üzenetére

    Őszintén? Majd az első ~három hónap eldönti.

    A játék rettentő jól nézz ki szerintem, cryengine teszi a dolgát, az ütéseknek van ereje (ez viszonylag ritka az ilyen játékokban), az első fejezet olyan 4-6 óra lehet (attól függően, hogy mennyire szeretsz minden sarkot kipucolni) - remélem a másik kettő is minimum ilyen lesz. A helyszínek változatosak és szépen kidolgozottak.

    A passzív skillfa jópofa, de igazából csak egy poe light, maguk a skillek sincsenek túlbonyolítva (azért a DIII-nál egy fokkal bonyolultabb). End-game egyelőre úgy tűnik, hogy valamilyen hasonló megoldást fog alkalmazni mint a Diablo (de nem lesz paragon). És akkor egy csomó mindent nem láttuk még/átalakítottak.

    Én bizakodó vagyok,l hogy egy jó játékot fogunk kapni :)

    Reddit - Wolcen is kezd éledezni, és szoktak kommunikálni a fejlesztők is néha.

  • reelc

    veterán

    válasz bajtokarpi #607 üzenetére

    Jobban jött volna ki a dolog, ha mondjuk jövő hét kedden jött volna ki. Péntekkel bezárólag lejátszódhatott volna ez az egész herce-hurca a hétvégéig.

    Offline módba nem akarok menni, az online érdekel.

    600 hsz átlépve, pörög a topik. :)

    [ Szerkesztve ]

  • shotika

    őstag

    válasz bajtokarpi #607 üzenetére

    A 2019es Call of Duty tobb mint 2 honap volt, mire rendesen, fagyas nelkul futott...

    Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

  • rumkola

    veterán

    válasz bajtokarpi #886 üzenetére

    Írtam én is egyet néhány nap után. Teljesen egyetértek veled, D3 és POE között van, viszont az összes hibát tartalmazza amit azokban már kijavítottak.
    -Nálam a stun nagyon erős, 10% chance-nél is nagyon nagyon sűrűn beadja. Ami vicces, hogy nem láttam még erre immunis bosst. 2 mp-ig csak áll, addig szinte szétszedem, vagy újra kapja a stunt.
    -nincs lego ill. unique tárgy speciális vagy skill boostoló tulajdonság (neten találtam kb. 2-3 darabot amin van valami extra) --> ez nevetségesen felháborító :D
    -nincs egyesével passzív visszavonás
    -nem tudod elmenteni a passzívot, ha valamiért visszavontad pár pötty miatt akkor s akkozhatsz újra, hogy merre is mentél
    -nincs salvage
    -nincs loot filter
    -nincs kereső se a skillwheelen se a stash/inventoryban
    -a hullott tárgy tulajdonságait csak úgy látod, ha felveszed
    -egyelőre nincs reforge (a D3 megoldását imádom), van helyette POE orbozás (lvl 57 vagyok, lehet a transmutation forge megépítése után lesz, de ott még nem tartok)
    -egyelőre nincs upgrade, se tárgynál se köveknél lvl 57 vagyok, lehet a transmutation forge megépítése után lesz, de ott még nem tartok)
    -nem tudod a buildet elmenteni cuccokkal, skillpontokkal, gardróbbal
    -jewellernél ki-be kell pakolgatni a tárgyat ha germet akarsz kivenni vagy slotot pörgetni, nem elég neki ha a füleken átváltasz
    -hogy lásd a sebzésedet miközben cuccokat cserélgetsz, meg kell nyitnod a karakter menüt és pluszban még a show detailst is
    -expedition végén a boss mindig a térkép valamelyik (általában felső) pontján jelenik meg, nem teleportál hozzád, hanem kulloghatsz te oda ha esetleg másfelé vagy.
    Ebben a legrosszab amikor elindulsz felfelé, kitakarítod a szintet, elérsz oda ahová be fogja dobni, de nem elég a kill és mehetsz visszafelé/jobbra/balra/le is ölni, majd ha megjjelenik akkor újra vissza fel.

    -a térkép nagyon elnagyoltnak tűnik, azt hiszed ott vagy már egy adott ponton, miközben még caplatnod kell hozzá 10-20 métert
    -tárgyak tulajdoságait sokszor nem mutatja, rá vagy mellé kell klikkelni és fölé húzni az egeret
    -gauntletnél csak az egyik viseltet mutatja amikor újonnan felszedettel hasonlítod össze
    -spauldernél szintén

    Érthetetlen, hogyan kérhetnek ezért pénzt a POE-vel szemben. :F :F :F

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák