Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tylerddd

    veterán

    Hello! A nyomtató topikból irányítottak ide, ha nem gond kikérem itt is a véleményetek, hátha más is tapasztalt hasonlót:

    Van egy hónapos Canon Pixma TS6052 nyomtatóm, ami eddig tökéletesen működött, de most megint az a probléma jelentkezik nála, ami az MG5450-es gépemnél is: nem tudok nyomtatni wifin keresztül egyik pillanatról a másikra.

    Szkennelés hibátlanul megy és az Androidos Canon PRINT Inkjet/SELPHY applikációból is tudok vele nyomtatni, iOS-en, a dokumentumolvasó appból is megy a nyomtatás. Ahogy rányomok, hogy print, egyből reagál.

    DE: Windows 10-es PC-n a Word pl. azt írja, hogy KÉSZ a nyomtató, kis zöld pipa mellette. Ha a nyomtatásra nyomok, a felugró kis ablak azt írja, hogy a nyomtató nem válaszol. Ilyenkor a nyomtatási sorban a megszakítást választva percekig tart annak végrehajtása.

    Próbáltam, hogy leszedtem minden Canon cuccot a gépről, a nyomtatót visszaállítottam alaphelyzetre és kezdtem először azzal a megoldással, amivel vásárlás után elsőre be tudtam állítani. A canon.com/ijsetup oldalon beírtam a típust, leszedtem egy fájlt, ami elindította a telepítést. Most ugyanebben a helyzetben hibaüzentet kapok, hogy nem tudja ellenőrizni az esetleges frissítéseket és meg is áll a procedúra. Mobilnetről sem jön be és egy másik laptopon is ugyanezt dobja.

    Egyszerűen nem értem, mi lehet a gond, főleg ha más eszközről (Android, iOS) megy a nyomtatás és a szkennelés is működik wifin a PC irányába. Ami még dühítőbb, hogy most az USB-s nyomtatást sem sikerül beállítani a Canon oldaláról letöltött telepítővel. Rádugom a laptopra, amikor kéri a telepítő, de nem ismeri fel ... Wifi directet sem sikerül működésre bírnom.

    Nagyon megköszönném, ha valaki tudna valami használható ötlettel szolgálni!

    Csak egészség legyen, meg térerő!

Új hozzászólás Aktív témák