Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CB

    senior tag

    Sziasztok!
    Segítséget, vagy tanácsot szeretnék kérni.

    Homofisz van....adott itthon két laptop, mindkettőn win10. Az 1. gépet a feleségem, a 2. gépet én használom munkára.
    1. HP EliteBook 8570p
    2. IBM Thinkpad x201

    A probléma, hogy a feleségem gépe kb. 3 hete nem hajlandó a céges e-mail távoli eléréssel csatlakozni. A csatlakozás egy link megnyitásával kezdődik, majd a megadott telefon elkezd csörögni, amin kettőskereszt megnyomását követően belép a céges levelező programba.

    Az 1. gép sajnos ezt a képernyőt produkálja 3 hete, miután a hitelesítés megtörténik, tehát miután megnyomom a #-et:

    Amit próbáltam az én tudásommal: Edge és Chrome törlése, újratelepítése, és víruskereső program cseréje.
    Gyanús, hogy egy win10 frissítést követően produkálja ezt a jelenséget. kb. ekkor volt egy nagyobb, két órát tartó frissítés az 1.-es gépen. De ebben nem vagyok biztos.

    A 2. gépről én is, és a feleségem is gond nélkül tud csatlakozni a saját levelezőjébe.

    Van ötletetek, mivel tudnám ezt a hibát javítani?

    [ Szerkesztve ]

    40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.

Új hozzászólás Aktív témák