Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ferikek

    aktív tag

    Sziasztok!

    Hasonló gondom van, mint az előttem szólónak.
    Tegnap már érdeklődtem egy fórumtémában, javasolták, hogy nézzek be ide, hátha itt megtalálom a választ a problémámra.
    Szóval szaggat a gép, elég rendesen. hol gyors, hol lassú. kb. 10 perc a ki- és bekapcs, utána nagyon lassan kezdi el az általam kiválasztott programokat nyitogatni (2-3 percet kell várni).
    gyanakszom h vmi 11-ei update lesz a ludas.
    nem az enyém a gép. visszaállítási pont nem volt bekapcsolva... kb. fél év után először, tegnap előtt kapcsolták ki teljesen a gépet, addig csak készenléti állapotot "látott",

    Mit tudok tenni? Szépen egyesével leszedem a 11-e óta feltelepült frissítéseket? Esetleg jön nemsokára vmi javítás?

    üdv.

    ferikek

  • ferikek

    aktív tag

    válasz Sub-ZeRo #3224 üzenetére

    Gondolom amikor nem használták, addig lecsukták a fedelét és készenléti állapotban volt a gép. frissítések települtek rá folyamatosan, mert nap közben használták.
    Újraindítás biztos volt egy párszor (a frissítések miatt elkerülhetetlen) , csak konkrét leállítás nem volt!
    Ez szerinted vezethet oda, hogy annyira belassul a gép h használhatatlan?
    Én inkább gyanakszom hibás frissítésre...
    mindegy, este leszedem az összes frissítést, ami az elmúlt 2 napban feltelepült...

  • ferikek

    aktív tag

    Sziasztok!

    Már írtam korábban, hogy kb. 4-5 napja, egy Toshiba A660 13V-n a Win7 (Home Premium, 64 bit) sajnos nagyon belassult (15 perc mire leáll vagy újraindul, 10 perc mire betöltődik és az általam már elindított program betöltődik, szaggat az első fél órában, sokszor fagy)
    fél óra után már oké, viszonylag gyors, de egy újbóli leállítás vagy készenlétbe helyzeés újból belassítja.
    Leszedtem róla minden windows update-es frissítést okt. 11-e óta, de változatlanul rossz a gép vagy op. rendszer teljesítménye.
    Windows Mail nem is indul el.
    Vírus vagy kémprogram nem hiszem h lehet, mert Sec. Essential és Malewarebytes' van a gépen,d e azok nem jeleznek semmit. Próbáljak meg más vírusirtót? melyik a legjobb ingyenes? Avg, avast, spyware term.?
    Hardverprobléma lehetséges? memória?

    Hogyan kell újrarakni a windows-t úgy, hogy nincsen telepítőlemezem? Biztonsági mentés ok, azt az újrahúzott win7-re-re visszarakva minden ugyanaz lesz, mint újratelepítés előtt?

    köszi a segítséget.

    [ Szerkesztve ]

  • ferikek

    aktív tag

    válasz Sub-ZeRo #3364 üzenetére

    Köszi a választ!

    Erőforrásfigyelő: ami nekem így elsőre feltűnik, az a felhasznált fizikai memória:. 47%. elvileg semmi nem megy a google chrome-ot kivéve. (kb. mindig 45-46 körül mozog a felhasználtság, akkor is ha "üresjárat" van.
    Driver: a memória kártya kezelő lett frissítve még 4 napja. ez okozhatja? leszedem, és megnézem úgy is.
    Windows live mail nem indul el... tegnap még jó volt...

    [ Szerkesztve ]

  • ferikek

    aktív tag

    válasz Sub-ZeRo #3366 üzenetére

    A következő típusú notebbok-om van: Toshiba A660 13V
    Ennek jellemzői: Itt
    Nem változtattam rajta semmit, gyári az egész.
    Csökkentett módban (hálózattal) oké a rendszer, de a Live Mail továbbra sem indul el...
    Viszont ma már kétszer volt Bluescreen-es leállás, mindkétszer úgy, hogy nem nyúltam a géphez 10-15 percig, utána a bekapcsoló gomb megnyomva, bekapcsol a gép, de sötét képernyővel, majd újraindul...
    A driverek eltávolítása nem változtatott semmit.
    Találtam egy ilyet: Intel Rapid tárolási technológia. ezt eltávolíthatom? lehet ez a probléma?

    Most jutott eszembe: pont 4 napja telepítette fel az IE 9-et, azt leszedem, hátha!

  • ferikek

    aktív tag

    válasz Sub-ZeRo #3370 üzenetére

    nem az ie9 lesz az.

    gyári szoftverek: mindenféle toshiba szoftver, vagy 10-15, de ezek nem lehetnek, nem hinném.

    A whocrashed home ed. a követlezőt állapította meg: (hosszú, de a lényeg kiszűrhető)

    On Sun 2011.10.16. 14:30:53 GMT your computer crashed
    crash dump file: C:\windows\Minidump\101611-18782-01.dmp
    This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x7CC40)
    Bugcheck code: 0x9F (0x3, 0xFFFFFA80049F5050, 0xFFFFF80000B9C518, 0xFFFFFA8007FF0010)
    Error: DRIVER_POWER_STATE_FAILURE
    file path: C:\windows\system32\ntoskrnl.exe
    product: Microsoft® Windows® Operating System
    company: Microsoft Corporation
    description: NT Kernel & System
    Bug check description: This bug check indicates that the driver is in an inconsistent or invalid power state.
    This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
    The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver which cannot be identified at this time.

    On Sun 2011.10.16. 14:30:53 GMT your computer crashed
    crash dump file: C:\windows\memory.dmp
    This was probably caused by the following module: ntkrnlmp.exe (nt!KeBugCheckEx+0x0)
    Bugcheck code: 0x9F (0x3, 0xFFFFFA80049F5050, 0xFFFFF80000B9C518, 0xFFFFFA8007FF0010)
    Error: DRIVER_POWER_STATE_FAILURE
    Bug check description: This bug check indicates that the driver is in an inconsistent or invalid power state.
    This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
    The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver which cannot be identified at this time.

    A másik program a következőt adta ki:

    Dump File : 101611-18782-01.dmp
    Crash Time : 2011.10.16. 16:32:28
    Bug Check String : DRIVER_POWER_STATE_FAILURE
    Bug Check Code : 0x0000009f
    Parameter 1 : 00000000`00000003
    Parameter 2 : fffffa80`049f5050
    Parameter 3 : fffff800`00b9c518
    Parameter 4 : fffffa80`07ff0010
    Caused By Driver : ntoskrnl.exe
    Caused By Address : ntoskrnl.exe+7cc40
    File Description : NT Kernel & System
    Product Name : Microsoft® Windows® Operating System
    Company : Microsoft Corporation
    File Version : 6.1.7601.17640 (win7sp1_gdr.110622-1506)
    Processor : x64
    Crash Address : ntoskrnl.exe+7cc40
    Stack Address 1 :
    Stack Address 2 :
    Stack Address 3 :
    Computer Name :
    Full Path : C:\windows\Minidump\101611-18782-01.dmp
    Processors Count : 4
    Major Version : 15
    Minor Version : 7601
    Dump File Size : 783 856

    Első program szoftverhibát jelez (elvileg...) a második driver?

    [ Szerkesztve ]

  • ferikek

    aktív tag

    válasz Sub-ZeRo #3372 üzenetére

    Köszönöm szépen, elolvastam.
    Van egy 12-ei frissítésem, pont egy Intel, méghozzá vmi Rapid nem tudom mi:)
    Holnap leszedem,hátha ez lesz a probléma. Ha nem, akkor a Toshiba-hoz fordulok.
    Mondjuk ezt a drivert a windows update tette fel automatikusan...
    Köszi még egyszer!

    [ Szerkesztve ]

  • ferikek

    aktív tag

    válasz Sub-ZeRo #3378 üzenetére

    Sikerült, az az Intel Rapid Technológia nevű xarság volt a ludas!
    Így már tényleg köszönöm szépen!:)

  • ferikek

    aktív tag

    Sziasztok,

    win 7 professionalom volt egy Dell Optiplex 3020-as PC-n. kb. egy hete frissítettem a windows 10-re. eleinte minden ok volt, utána álladóan fagyott a rendszer, csak az újraindítás segített.
    Ma délután szintén lefagyott (nem reagált semmire), így mehetett a reset. Reset után megjelent a Dell backup and recovery programja, rendszer-visszaállítás címén. Rányomtam, menjen, majd felajánlja h melyik időpontra állítsam vissza, szépen egy óra alatt lefutott, de legnagyobb megdöbbenésemre a windows 7 fogadott, szűz beállításokkal, tisztán, sehol a régi adataim (mondjuk kb mindent felhőben tárolok, de van olyan szoftver (számlázó), aminek adatai csak a merevlemezen lehetnek)
    na mármost úgy látom h semmi nincsen meg. van viszont egy backup mappa, 16h körüli dátummal, inp. fájlkiterjesztéssel. Ezzel vissza lehet rakni a win 10-es állapotot? vagy mit lehet ilyenkor tenni? adatok vissza hozatala a merevlemezről? igazán a számlázó szoftver adatai meg a levelező program archívuma az ami hiányzik!

    a válaszokat előre is köszönöm!

    üdv.

    ferikek

  • ferikek

    aktív tag

    válasz Jarod1 #53218 üzenetére

    köszi!
    a mappa 414 MB... akkor készült, mikor még minden rendben volt
    biztonsági mentés mindig csinált a dell programja, nem gondoltam volna h a helyreállítás azt jelenti h újrahúzza a gyári windows 7-et...
    már intézem az adatmentést

Új hozzászólás Aktív témák