Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • g4besz

    tag

    válasz Steelmanus #3126 üzenetére

    Szia!

    Tudod az a gond, hogy a mérnököknek el kell dönteniük: optimalizálnak vagy a kompatibilitást növelik. A kettőt egyszerre jóval nehezebb megoldani, és mivel a Windowsok alapvetően a kompatibilitásra vannak kihegyezve, mindent több erőforrás oldanak meg, mint mondjuk egy OSX. Mert ugye egy Mac sem azért jó, mert van benne egy CoreI7, hanem azért, mert csak bizonyos procik-kal meg gpu-kal meg egyéb mással kell dolgozniuk. Magyarán ők pontosan tudják, hogy milyen hardver lesz az operációs rendszerük alatt, a Microsoft viszont nem. És így sokkal hatékonyabban tudnak optimalizálni. De ez nem csak az Apple-re jellemző: ha emlékezetem nem csal, akkor az Xbox OS-ének a kernele összesen fél megabyte sem volt, pontosan azért, mert ott a hardver minden egyes elemét pontosan ismerték a mérnökök.

Új hozzászólás Aktív témák