- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Tételezzük fel, hogy az az igazság, amit Guilliam gondol (ne feledjük, hogy az ő nézőpontjából van elmesélve az egész). Ez akkora meglepetés lenne? Egyáltalán, fontos, hogy a Primarch-ok mit is jelentettek a Császárnak? Szvsz nem... Ugyanúgy eszközök és feláldozható eszközök, ahogy bármelyik másik lény a Birodalomban...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Valahogy nem kapott el a gépszíj. A fő problémám a látható karakterek száma. A "klasszikus" Wh40k tömegharcok pont olyanok, mint a klasszikus Warhammer Fantasy tömegharcok. Lásd még Total War: Warhammer (remélem jön előbb-utóbb a TW: Wh40k...).
Na itt ilyet nem látunk, pedig ez ugye kör alapú játék.
Persze, várjuk, nézzük. Csak mostanság valahogy kiábrundultam a nagy várakozásban...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz WayneGace #594 üzenetére
Egyszerűen a GW egy töketlen vadbarom társaság, akik képtelenek értékesíteni az IP-t mozi / TV szinten. Ennyi. Vasvillával és ügyvédekkel üldöztek mindenkit, aki valamire való fan-made próbálkozással élt. Amivel persze a potenciális emberkéket szépen elhidegítették maguktól.
A játékiparban valamennyire sikerült értékesíteni az IP-t, de abban se volt sok köszönet (mikor láttunk utoljára tényleg értékelhető és szerethető játékot? 10 éve?)...
Most talán lesz ezekből valami, és hátha valaki lát befektetési fantáziát egy ilyen R besorolású CGI filmben (a Deadpool sikere alapján azért nem feltétlenül lenne ez reménytelen...).
Az Ultramarines-t pedig felhozni is szégyen. Istencsászárt káromló a történet, Guilliamhoz méltatlan a kivitelés, és úgy anblokk sz@r az egész. Már bocsánat...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Az Ultramarines számomra vállalhatatlan, és főleg azért fájdalmas mert hidd el, hogy nagyon szerettem volna szeretni.
Igazából nehéz is megfogni, hol siklott ki. Alapból még szerethető lett volna az alaptörténet, csak aztán ordenáré módon kilóg a lóláb.
*A homokvihar és hasonló megoldásokat azért szeretik a CGI filmekben, mert nem kell a háttérrel foglalkozni. Hát itt használták keményen. Ami nem tett jó semminek (se a történetnek, se a grafikának)
*Sivatagos / kősivatagos bolygó, Land Speeder akad, a többiek gyalogolnak. Hol egy Rhino, ha már Land Raiderre nem futotta? Igen, kell a művészi hatás, ahogy a végén futnak vissza, de inkább marhaság, már bocsánat.
*Amennyi SM hulla van ott, legalább egy század őrizte az ereklyét. Megint belebotlunk a fluff azon problémájába, hogy egy SM rend 1000 űrgárdistát jelent elvben... Na most ha így van, akkor miért is őriz egyetlen ereklyét ennyi SM?
*A kisebb problémákon már nem is akadok fent (pl. szinte alig van az SM/CSM és pár szervitoron kívül más karakter - nyilván az plusz költség lett volna, így viszont élettelen az egész).
*A grafika pedig... hát olyan, amilyen. 2010-ben, ezt tudták nyújtani...Ami ezek fényében egy vicc:
Dawn of War intro, 2004
Dawn of War 2 intro, 2009[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Düsseldorf #618 üzenetére
Így nyíltan nem. De ugye amennyire törik darabokra a kánont, lassan már úgy kell a kérdést feltenni, hogy ír-e vajon erről valamit valamelyik Wh40k kánon...
Az eredeti primarcha génállományok birtokaban, még ha veszett is el abbol valami reszlegesen, miert nem magukat a primarchakat "szaporitotta" a derék Archmagos??
Ez nekem is eszembe jutott, de a kánon szerint a császár részben a saját DNS-éből kovácsolta a Primarch-okat, és a Primarch-ok DNS-éből származnak az SM-ek. Így a lépcső továbbra is megvan - egy Primarch DNS-éből csak szerényebb képességű SM-et lehet generálni - ahhoz, hogy Primarch-ot csinálj, az IstenCsászár DNS-ére lenne szükség...
Hogy élhet ennyi ideig, még ha alighanem alig van már benne bármi szerves is?
Miért ne élhetne? Az eredeti Space Marine légiók egyes tagjai is életben vannak még, nem csak káosz-isteneket követők (akiknél ugye opció lehet, hogy a káosz-istenek tartják életben őket - lásd Abaddon), ilyen például a Dark Angel / Fallen Angel Cypher...
Tudom, hogy a fluff szerint ez furcsa, de tegyük hozzá, hogy a fluff sem ad választ mindenre ('There are no wolves on Fenris...'), csak kell egy kis nagyotmondás...
Tényleg a Császár mennyire volt genetikailag ember?
Ezt sem tudjuk. Egy magyarázat szerint ő valami olyasmi lehet, mint mondjuk a mondák szerinti Jézus....
Jézus genetikailag ember volt?Mert bármennyi tudás is veszett oda, klónozni tudtak, igy ha akarták volna, tudták volna klónozni?
Sok ellentmondás van a fluffban. Ez is egy ilyen. Egy magyarázat mintha rémlene, mely szerint klónozni "egyszerűbb" létformákat lehet, minél felsőbbrendű valami, annál nehezebb a dolog, és tökéletlenebb a végeredmény. Ezért nem is próbálták klónozni a Primach-okat se....
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
hogy sikerre vezetik az emberiséget és kiirtják az összes ellenséget a galaxisban, még ráadásban vakon is bíznak benne, és semmiképpen sem kérdőjeleznek meg semmit Vele és a tetteivel kapcsolatban.
Ez a része az, amit erősen megkérdőjelezek. Mert ugye a fluff szerint amikor végigdzsamburizott a galaxison, hogy összeszedje a Primarch-okat, akkor egyenként kellett meggyőzni őket, hogy csatlakozzanak hozzá.
A káosztól nem megfertőzött gyermekei is megkérdőjelezték a tetteit, erről szól a Horus Heresy nagyrészt...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Én is bele akartam kötni abba a szófordulatba, hogy elképesztően jól összerakot univerzum.... Csak a végén eretneknek bélyegeznek, aztán gyorsan Peace levadászik és átad a Mechanicum-nak, hogy lelketlen szervitort csináljanak belőlem.
Én azt mondanám, hogy nagyon hangulatos univerzum, amely viszont embertelen sok önellentmondást tartalmaz, és több a következetlenség benne, mint a Star Trek univerzumában... Ami azért nem kis sértés...
Szerintem jobb volt addig, amíg megcsinálták a keretet, de nem álltak neki mindent végletekig megmagyarázni. Így a rajongók sok dolgot a saját fantáziájukkal tudtak pótolni - nem volt canon, de legalább nem is kellett folyton a következettlenségeket és égbekiáltó marhaságokat olvasva elnyomott "ezt most mégis hogy gondolták" mondogatni...
Sajnos a Horus Heresy és úgy ablokk a 2000-es évek eleje-közepe óta olyan károkat okoztak a fluffban, hogy az ember óhatattlanul arra gondol, hogy nincs náluk semmiféle koherencia, nincsenek a nagy dolgokban összefüggések, a novellaírók és a Codex-eket írók teljesen szabad kezet kapva attól függően tekergetik a fluffot, hogy éppen milyen lábbal keltek fel.
A példákat már sokszor felhoztam, kezdve a "haldokló", de közben mégis egyre erősebb Eldákkal, akik az utóbbi időben gyorsabban szaporodnak, mint a nyulak; a Tau-val, amelyet a japán és ázsiai piac miatt hoztak be, aztán az elmúlt másfél évtizedben igazából nem tudnak mit kezdeni vele; az Űrorkokkal, akiknek konkrétan vagy 10 évig elfelejtettek Codexet csinálni, és gyakorlatilag nincs más feladatuk, minthogy az éppen aktuális "jó fiúk" homokzsákjai legyenek.... A birodalmat fel sem hozom, mert amit a Primaris űrgárdistákkal és Guilliam visszatérésével csináltak, attól forognak a szemeim...
És igen. Amit a Császárral műveltek a HH-ban, az kb. 180°-os fordulat onnan, ahonnan indultunk. Egy Jézus és Nagy Sándor szerelemgyereke volt, némi Dr. Frankenstein beütéssel, de a HH novellasorozatig a legdurvább beszólás "ellene" az Ian Watson-féle Inkvizítorban volt, amikor "felfedték", hogy az Istencsászár egy több ezernyi skizofrén tudat-szilánk egyvelege, aki félőrülten ül 10 000 éve az aranytrónusán. Gyakorlatilag viszont a múltjában továbbra is az emberiség fényes megmentője volt, aki egybe kovácsolta a birodalmat, és elhozta az aranykort az emberiség számára. Na ezt a képet a HH novellaírói nagy lelkesedéssel festik át egy tökkelütött félnótás képére...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Köszi, az előző (szimplán csak Space Hulk c.) játékot a felénél abbahagytam, mert annyira semmilyen volt.
Ebből sok mindent nem tudtunk meg mondjuk, lesz online, lesz SM és Genestealer kampány (az utóbbi mondjuk tényleg újdonság...), és ennyi. Mondjuk a Deathwing óta a Cyanide nevét hallva epét köpök, szóval nem egy jó ómen...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
A Space Hulk egy mellékvágány a Wh40k univerzumban. A GW rájött, hogy a Wh40k túlságosan is bonyolult és túl sok a model, nagy asztal kell egy rendes csatához, körülményes a távolságok mérése és így tovább. A Space Hulk egy brutálisan leegyszerűset és egyszersmint gyorsabb, pörgősebb játékot hozott az asztali, táblás játékvilágba.
Mikor a játékosok nekiálltak custom-made szabályokkal feszegetni a lehetőségeket (a Génorzók mellett/helyett megjelentek a Tiranidák, Orkok, Eldák, stb. játszható fajként), akkor viszont megérezték a veszélyt, hogy a Space Hulk már a Wh40k-ra jelenthet veszélyt - ez az egyik oka, miért nem fejlesztették tovább, adták ki újra...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
4000 forintos könyvnél az önköltség akkor azt mondod 400-800 forint, eladnak mondjuk egy ilyen rétegkönyvből 5 000 darabot, az 200 000 - 400 000 Ft. Ennyi lenne az önköltség? Dunno, de ha csak 200 000 Ft-ért megcsinálja valaki a fordítást, már az csoda szerintem, aztán nem ártana egy lektor és egy tördelő... Elég szoros, lévén a licensz és a járulékos költségekről még szó se volt....
Ezek után 4000 forint alá várni akár a Wh40k könyveket elég durva optimizmus...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Az a baj, hogy nem a grafika részletessége volt eddig sem a gond a játékkal.
Hanem a bugok, a hangulatot nem igazán adó játékmenet és a (szerintem) túl sötét játéktér (miért kell sötétségnek lennie az egész űrhajón?!?).Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Attól, hogy nem káosz-ivadék, csak egy áruló gárdista, még ugyanúgy Heretic
A 2013-as Space Hulk szimplán unalmas lett kb. 10 pálya után (pedig attól, hogy körrendszerű valami, még nem kell unalmasnak lennie - az mégis az volt).Én a kijövetele után játszottam ezzel a Space Hulk : Deathwinggel, de beragadásokkal (stuck) is találkoztam, meg olyannal is, hogy valamiért az összes trigger működésbe lépett egy folyosón, így hirtelen vagy 100 génorzó rohant ránk 10 másodperc alatt. Amikor harmadszor kellett előről kezdenem talán a harmadik vagy negyedik ( ) pályát ilyen problémák miatt, akkor hátradőltem, és letöröltem a játékot. Lehet, hogy Wh40k rajongó vagyok, de nem fogok valamivel csak azért játszani, mert Wh40k logó van rajta. Pedig hát én marha még elő is rendeltem a korai hangulatos videók alapján.
A grafika és a hangok amúgy nem voltak rosszak, de a hangulatot nekem nem adta...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Sajnos engem nem lep meg. A GW eddig is sokmindent a pénz miatt csinált. A folyamatosan új kiadások néhány évente, az új kódexek, anno a Tau-kat is azért találták ki, mert nyitni akartak az ázsiai piacok felé, ahol ugye az óriásrobotok a kedvencek - ezért lettek a Tau power armorok, űrhajók olyanok, mintha Anime sorozatokból emelték volna át őket.
Ez van, ez már nem grimdark, ez már moneydark...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
A Dominus rettenetesen szörnyűnek néz ki
Ez mondjuk especiel igaz...
hp alapú sebzés
Mivel a táblás játék (ami alapján készül) szintén hp alapú, ez annyira azért nem lehet meglepő...
épületek nem rombolhatóak
Dehogynem, tessék megnézni a Steam oldalon a videót.
a méretarányok szörnyűek
Azon még dolgoznak, de amúgy annyira nem vészes.
Valahol ott kapcsoltam ki, amikor a két titán szemtől szembe puffogtatja egymást. Nevetséges.
Ez az adott körülmények mellett teljesen normális, ha nincs a Titánodon közelharci fegyver, ciki van. Nem picit, nagyon, mert a vákumpajzsot le kell bontanod, hogy sebezhess a másikon... És igen, ekkor a két Titán farkasszemet néz, és... lő, mintha ez lenne az egyetlen esélye (mert tényleg az).
A Mechanicus sem a világ csodája lesz, de amint látom ez ilyen Xcom szerű, körökre osztott, ezt a műfajt pedig kedvelem, meg ennek még megvan az az előnye, hogy ugyan ez sem néz ki túl jól, de legalább ez még alfa.
A Dominus is alfa.
Igazából mindkettő lehetne nagyon jó kis játék, csak sokkal több energiát kellene ráfordítani. A Dominus-nál látványos, hogy nem engedélyezik a customizációt - mivel nem akarnak minmaxolós játékosokat. Ez valahol érthető, valahol dühítő, de hát ez van...
Ha a grafikáján dolgoznának egy keveset, és nem csak a titánokról szólna (hol vannak a szupernehéz harckocsik?!?!), még értelme is lenne.A Mechanicus-t nem tudom hova rakni még. Így első blikkre nem érdekel, ami minimum döbbenetes, figyelembe véve, hogy amúgy mennyire csípem az Adeptus Mechanicus-t...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
A farkasszemes nézés meg valahogy nem jött át amikor (a játékbeli arányokat nézve) kb 50 méterre állhat egymástól a két gép, lecövekelve, és lőnek...
Ez a táblás játékból fakadó korlát, ha belegondolsz a táblás Warhammer 40k-ban is mekkora a fegyverek lőtávja? 6" lehet mondjuk 12 méter? 12" meg 24 méter? A puskák 24"-os értéke meg 48 méter? Dugós puskával lövik egymást a 40-edik évezredben, no...
Még a Gothic Armada-ban is lehet úgy lőni, hogy közben a hajót kitérésre irányítjuk, az is táblás alapján van, és nem hat idiótának, hogy a két hajó lebetonozva van egymással szembe.
Csakhogy az real-time játék... Plusz ott is kb. 10x szorzóval vannak a távolságok a táblás játékhoz képest...
Megértem a kritikádat, ám ha a fejlesztők a táblás játékra építenek, kör-rendszerrel, akkor ezeket especiel nem nagyon lehet ésszerűnek tekinteni, mert a játékmenetből fakadó problémák.
Csak gondolj bele, hogy több km-es lőtávnál sacc per kábé mekkora esélye lenne a közelharcnak például?
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
A Dawn of War második része és a kiegészítői nekem nagyon tetszett, az első so-so (a videói jók voltak), a kiegészítői pedig erősen hullámzó minőségüek voltak - a Dow harmadik része pedig szimplán okádék.
A Space Marine nekem időütésnek elment, de azóta se jutott eszembe újra elővenni - szóval azért túl jó játéknak nem tartom.
A Vermitide-el nem játszottam.
A Kill Team egy ideig szórakoztató, ha az ilyen izometrikus lövöldözös játékoktól nem mész egyből a falnak. Ám idővel eléggé fárasztó és monoton, amit csak a "főellenség" részek szinesítenek. Plusz amíg az elején még vicces, hogy egy Űrmariska tényleg szó szerint ezrével írja a Ó'kokat, de pár óra múlva már ásításra ingerlő sajnos.
A Space Wolf számomra óriási csalódás, pedig anno ilyen sereget gyűjtöttem, tehát sejthető, hogy voltak elvárásaim. Egy ideig próbáltam élvezni ezt a "kártyázós" marhaságot, de nem tudtam megszeretni, úgyhogy rövid idő után szépen le is töröltem.
A Warhammer Quest-el dettó nem játszottam.
A többi játékok közül ami szerintem esetleg ajánlott lehet:
Warhammer: Dark Omen - sajnos nagyon nehezen indult el nekem az újabb Windows-okon, pedig a maga idejében a Warcraft 3-al felérő volt sok szempontból. Ha szereted a real-time stratégiai játékokat, szereted a Warhammer Fantasy-t, és nem bánod azt, hogy küzdemles elindítani, akkor vess rá egy pillantást.
Total War: Warhammer I. és II. - Ha szereted a Warhammer Fantasy-t, akkor kötelező. Csak jó gép kell alá...
Final Liberation: Warhammer Epic 40,000 - ez is nagyon régi játék, de nagyon hangulatos a zenéje ( hallgass bele ), az átvezető animációi a maga idejében nagyon jók voltak ( ma se annyira rosszak ), és úgy anblokk nem volt egy rossz játék.
Warhammer 40,000: Chaos Gate - A grafikája és a részletei ma már nem állják meg a helyüket, de amúgy nagyon ütös kis kör rendszerű játék.
Warhammer 40,000: Armageddon - Ezt felemás szívvel ajánlom csak, kör rendszerű játéknak nem annyira rossz, de azért vannak hibái bőven. Idővel pedig eléggé monoton lesz...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Rexdemon #846 üzenetére
Szomorúan hallom / olvasom a Martyr véleményed.
Egy ideig ingáztam, hogy megveszem, mert hát Wh40k, meg magyar termék, no, megérdemli csak... Aztán elolvastam a Steam fórum hozzászólásokat, és elment az egésztől a kedvem....
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Megnéztem ezt a játékot... és továbbra is azt mondom, hogy valahol elhagyott bennünket az Istencsászár.
Minden szempontból gáz ez a játék. Nem jó a története, nem jó a játékmenet, nincs szép grafikája, nincs jó zenéje, nincs hangulata, és a többi.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Vannak olyan játékok, amik jók a felvázolt esetre, de a videót
megnézveátpörgetve nekem nem az jött le, hogy ez egy könnyed és agyatlan kikapcsolódás. Egy Fedőnevek, egy Tick-Tack Bumm inkább illik olyan esetre.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Istencsászár káromlása, de már egyszerűen ki vagyok ábrándulva. Elhagyott a hitem. A Káosz elemésztett.
Továbbra se látok olyan Warhammer 40.000 logó alatt megjelenő játékot, ami vonzana akár egy picit is. Az utolsó csepp a pohárban a Deathwing volt, de azóta is szinte minden 40.000 játékot megnéztem, és a legtöbb fél, max. egy óra múlva már nem volt fent az SSD-n. Kész szerencse, hogy a Steam-en 2 óra játékidőn belül el lehet állni a vásárlástól. A Gladius kapcsán még most sem tértem magamhoz, hogy ezért 33 eurót kérnének. Ahogy azt sem értem, hogy miért van annyi pozitív vélemény róla...
Ennél is nézem a képeket, nézem a videókat. De semmi sem mozdul meg bennem. Nézem végig a játék Steam oldalát, és olyan ordító hibákkal van tele, mint például az ajánlott gépigénynél Memória: 8 MB RAM. Az első PC-mben volt annyi, 1996-ban...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Izlések és pofonok, nincs ezzel egyedül a Wh40k világa, mikor láttál utoljára ütős és valóban jó Star Wars játékot? Dune játékot? Star Trek játékot?
Én valahol bízom benne, hogy előbb-utóbb jön a Total War: Warhammer 40k...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Szürke zóna.
A GW pénzt akar a WhF és Wh40k világból. Mindegy ki, miért, hogyan, ha fizet érte.
Úgy gondolkoztak egy jó ideig, hogy tök mindegy, hogy rajongói film, ha nem fizetnek érte, akkor bírósági peres ügyig viszik a dolgot. Emiatt siklott félre egy német fanfilm kb. 10-15 éve.Azóta annyit enyhültek, hogy ha nem lesz a készítőknek belőle bevételük, akkor mehet.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Nehézségi fokozat a kampány választás elején van (Classic és Hard).
Két óra után én uninstalláltam. Kezdte ott, hogy az intró alatt lefagyott, fekete képernyő, feladatkezelőt sem látni, hiába indítom el. Nagyszerű, reboot. A kampány tanuló küldetése mókás, előre felvezeti mire számíthatsz, mert hát én marha megpróbáltam úgy megcsinálni, hogy ne vesszen oda termi. A harmadik nekifutásra jöttem rá, hogy itt mindenképpen hullani fognak. Csodás. Segond.
Első rendes küldetésnél a szövegre és nem a küldetéscélokra koncentráltam. Szóval elmentem jobbra, hogy a két Rubble-t megvizsgáljam. Aha, ja, azok Génorszó-lyukak. Pompás. Restart. Második nekifutás, bevédem a bal oldalt, jobb oldalt, közben lassan araszolok előre az ötödik termivel, hogy felderítsen fent. A 12 kör környékén rájövök, hogy sikeresen mexikói standup van, mert én bevédtem a két irányból érkező Génorzókkal szemben magam a jó öreg keresztfolyosón egy-egy termi 90°-al áll megoldással, csak éppen innen mozdulni nem tudok, mert akkor megindulnak és bedarálnak. Restart. Elkezdek rohanni felfelé, hogy hátha lesz valami, most már minden kör után mentek. Eljutok egy jól védhető pozícióba, felállítom a véderőt és araszolok a kijárat felé. Véletlenül lenyomom az entert viszont a következő köröm elején, erre ott marad az öt termi 4-4 AP-val, védtelenül az ellenséges körben. 2 termit egyből be is darálnak. Köszi, hogy nem kérdezel rá arra, hogy biztos vége a körödnek? Végül is körrendszerű játékoknál alap dolog szokott lenni. Itt nem az. Segond. Visszatöltöm az előző kört, végül is ezért mentettem. Aha, valami bug van, nem fogad el semmi parancsot a kiválasztott termi, ott vannak az ikonok, de nem tudok a termik között váltani, sem lépni, se semmit. Segond, újraindítom a játékot, betöltöm a mentést, de ugyan ez. Megunon az önszivatás eme formátumát, és letörlöm a játékot...
Amit láttam belőle:
Grafika: 3/5
Zene és hangok: 2/5
Játékmenet: 3/5 (igen, amúgy annyira nem lenne rossz)
Átvezető animációk: 2/5
Történet: ?/5 (ami az első küldetésig tart, az olyan 3/5, középszinten közhelyes, de elmegy)Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Nekem valahol gyanús, hogy nincsenek a jól ismert oldalakon Mechanicus review-ek. Egy szem preview-t találtam, az is egy oldal, nagyon felületesen megírva (bár örvendetes, hogy nem Wh40k szűz volt az író).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Érkezik mostansàg, vagy a közeljövőben új 40k-s játék? (Mechanicus-t leszámítva.)
Battlefleet 2: Armada (2019 február 24.)
Necromunda: Underhive Wars (Bejelentve: 2019-re)PS4-re van esetleg olyan cím amit érdemes beszerezni?
Röviden: szerinte, nincs.
Hosszabban: Hát, ha az online játékok fekszenek, akkor esetleg nézz rá a Warhammer 40k: Eternap Crusade-re...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Elkezdtem ezt a Wh40k: Mechanicus játékot, és meglepően hangulatosra sikerült így elsőre. Igaz kezdem látni, hogy nekem ez kínszenvedés lesz, mert nagyon kapkodni kell, én meg nem szeretek otthagyni egy tombot, hátha valami über fegyó maradna ott, viszont elszúrom a lehetőségeimet...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Nos, a hétvégén kijátszottam a Warhammer 40k: Mechanicus-t. Az elmúlt évek legszórakoztatóbb Wh40k játéka szerintem, ami mondjuk félig-meddig dicséret csak, mert hát vakok között félszemű a király. Ettől független a kis fejlesztőcsapat minden dicséretet megérdemel.
A játék pozitívumai a végül is három részre osztható játékmenet (csapatmenedzsment, a kriptákban kavirnyálás és maga a harc rész), amely nincs túlbonyolítva, de kellően szórakoztató tud maradni relatíve sokáig. Pozitívum a történet és a jól kitalált karakterek, az összerakott történet. A zene nem rossz, sőt, az elején kifejezetten hangulatos, de azért a végére már kissé monoton - némi változatosság még elfért volna itt.
A játék kb. 50-60%-ig nagyon jó kihívás volt, de nem túl nehéz, párszor vissza kellett töltenem, mikor meghalt egy tech-priest, de nem volt vészes, sehol sem kellett mérgelődnöm, hogy nem tudok egy csatát megoldani. A nagyobbik baj, hogy nagyjából az 50-60% környékén a Tech-Priestjeink már elkezdenek Terminátorokként, vagy inkább Space Marine-ként viselkedni. Az utolsó harmadban egyre sűrűbben volt olyan csata, amit egyetlen kör alatt megnyertem. Nekem csak 4 Tech-Priest-em lett (pedig vadásztam többre), de ők viszont nagyon magasra jutottak, a játék végén 20-as szintű volt mind - azt hittem ez a level-cap, de nem, még innen is lehet továbbfejleszteni őket, hogy hova, azt nem nagyon tudom persze. A játék próbál lépést tartani saját magával, és amíg az elején 6-8 HP-ja van egy Necron Warriornak, a végén láttam 22 HP-st is, de ez sem elég. A végső csata kerek három körig tartott. Az elsőben megöltem az egyik mini-bosst, a másodikban a másikat, mire felkelt a nagyfőnök, akit a harmadik körben daráltam be - és jött a véganimáció...
Én az 1.04-es verzióval toltam végig, de már van 1.06 és az jelenleg nyílt teszten lévő 1.08 kifejezetten balance célú, tehát lehet, hogy ezzel közben csináltak valamit, szóval nem biztos, hogy ez valóban negatívum.
Ami még kicsit bántott, hogy az átvezető animációk... kicsit olcsó hatásúak. A rajzoltak még elmennek, de láthatóan kevés és rövid. El tudtam volna viselni többet és részletesebbet, dehát végül is ez egy "félárú" játék, ennyit érdemel. A játékbeli átvezető animációk még kevésbé nyerték el a tetszésemet, konkrétan van egy jelenet, ahol egy felébredő Necron-Lord lesétál egy lépcsőn - amely textúra alapján lépcső, ő mégis úgy sétált le rajta, mintha egy sima felületű rámpa lenne. A játékban nem tűnnek fel az ilyen animációs problémák, de hogy direkt egy átvezetőbe nagytotálba a képembe tolták, nos, annyira nem tetszett.
A kritikus hangok ellenére ez egy nagyon jó kis játék, csak nem kell túl magasra rakni a lécet. Jöhetne belőle a második rész...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
@Giovan!: A Halo egy erőtér, az Ancient / Mastercrafted Power Armour meg jellemzően hülyére van díszítve. Szóval esélyesen ez egy sima Mk.7 Power Armour lehetett...
@Matej: Az mondjuk lehet. Ez meg is magyarázza végül is a szituációt. Az tényleg csak erre jó.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Nagyjából 15-25 óra játékidő van benne. Szerintem pont jó, se nem rövid (ha akarsz, belehúzhatsz), se nem hosszú (ha elhúzzák, akkor idővel laposodik a játék, akár hogy is nézzük). Annyi van, hogy a játékbalance van némileg elszúrva, mert még a legutóbbi patch-el is lvl 18-21-es Tech-Priestekkel az utolsó bossfight rém nevetséges, egy-két körön belül kivégzed a főbosst...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen