Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TBMC

    addikt

    sziasztok!
    segítséget szeretnék kérni.
    teljesen laikus vagyok VPN témában...

    adott egy home office.
    a háló a következőképp néz ki.
    - digi bejövő, asus rt n18u router, + ac 51u access point

    - az rt n18u routerhez csatlakozik közvetlen egy synology NAS
    - az ac51u hozzáférési ponthoz pedig 3db MAC

    jelenleg a NASt hálón belül, s kívül egyaránt a synologys dyndnsel érjük el.

    szeretném bővíteni a fentieket egy pc-vel, ami folyamatosan 24/7 üzemelne, windows 8 vagy 10 futna rajta, egy számlázó program, adatbázis kezelő, excel, adobe acrobat.

    VISZONT ez a gép csak szimplán hálón lenne, mindenféle periféria nélkül. DE ezt a gépet szeretnénk elérni hálón belül, s kívülről egyaránt, s dolgozni rajta/vele, MACekről (remote desktop connection vagy nomachineon keresztül), így gondolom szükség van VPNre?!

    Ha jól olvastam, van lehetőség az asus routereken a VPN beállítására. pl itteni leírás alapján.
    ha elvégzem ezen beállításokat, s aktiválom a vpn-t, utána továbbra is működni fog a synology nassal hálón kívül/belül minden a dyndnsen keresztül?

    előre is köszönöm a segítséget, elnézést a noob kérdésekért :B

    markbellus.hu 

  • TBMC

    addikt

    válasz 4Grider #1106 üzenetére

    köszönöm, akkor utánaérdeklődök a Synos topikban, pontosan, hogy is megy ez.

    a számlázó progis gépet két embernek szerettem volna beállítani, esetenként egyszerre. viszont akkor ez így nem fog működni gondolom.. illetve akkor az excel is kilőve.. húú bonyoldik a szitu.
    windows server 2016al sem orvosolhatóak ezen problémák, hogy egyszerre két ember is kezelhesse egyazon gépet, saját felhasználókba bejelentkezve?
    illetve ha nem távoli asztalosként, hanem mondjuk nomachinevel jelentkeznék be, akkor is problémás lehet a licensz?
    .bocsiazoffért

    markbellus.hu 

  • TBMC

    addikt

    sziasztok!

    segítségetekre lenne szükségem.