Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ToniSlow

    senior tag

    válasz MC Pite #3800 üzenetére

    No:

    Szerintem a te készüléked attól teszi függővé a kapcsoló megjelenítését, hogy milyen kártya
    van benne. Ha a rjata futó rendszerint támogatott lenne a Telenor HU volte akkor megjelenne.
    Viszont ez még nem jelenti azt hogy nem lehet működésre bírni, vagy hogy nincs benne szolgáltató független volte profil.
    Én a következőkkel próbálkoznék:
    - szereznék egy olyan telekomos kártyát amin tuti megy a volte, belerakni a készülékbe, reboot majd megnézném a kapcsolót
    - ha nem jelenik meg másik szolgáltatónál sem, akkor root-olnám és egy magisk modul-al engedélyezném a kapcsolót
    - ha kell akkor ezek után ráerőltetnék egy olyan volte profilt amivel frankón működik

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz MC Pite #3800 üzenetére

    Mivel a nem tesztelt VoLTE-képes telefonok némelyike elég rendesen ki tudja akasztani a cellát, amire éppen csatlakozik a Telenor csodás ZTE rendszerén, ezért egyre jobban ügyelnek rá, hogy a VoLTE tiltást csak azokról a sim-ekről vegyék le, amik megfelelő készülékben vannak. Mivel hálózati alapszolgáltatás a készülékek imei alapján történő azonosítása náluk, maximum azzal tudsz trükközni, hogy amikor kéred a VoLTE tiltás levételét, akkor épp olyan készülékbe teszed a sim kártyát, ami támogatott. Hogy utána mikor teszik vissza a VoLTE-tiltást, az kellően véletlenszerű.

  • Landsmann

    addikt

    válasz MC Pite #3800 üzenetére

    Először szó nélkül bekapcsolták. Mikor a kártyát kicseréltem és visszakerült a tiltás, az első ügyfélszolgálatos azt mondta, kézzel nem tudja aktiválni. Ha támogatott a készülék, úgyis aktívvá válik. A másodiknál én is trükközni akartam, mert azt mondtam, hogy próbaképp át tettem a kártyát másik készülékbe és letiltódott, kapcsolja már vissza. Erre azt mondta, ha támogatott a készülék, akkor legkésőbb 72 órán belül újra aktívvá válik. Ő kézzel nem tudja bekapcsolni. A harmadik próbálkozás hasonlított az elsőhöz. Mikor azt mondta a hölgy, hogy kézzel nem tudja visszakapocsolni, elmondtam neki, hogy május óta megelégedéssel használom és semmiféle hiba nem volt. (ez úgy novemberben lehetett, vagy december elején) Erre azt mondta, várjak egy kicsit, mindjárt megnéz valamit. Nem tudom mit nézett, de mikor újra vonalba került, mondja, hogy látja, Redmi 9-es készüléket vettem. Mondom, igen. Akkor visszakapcsolja, de ha probléma lenne a szolgáltatással, akkor lehet, hogy kérni kell az ügyfélszolgálattól a tiltás visszarakását. Na, így lett visszakapcsolva. Azóta nem cserélgetem a kártyákat., nehogy megint tiltás kerüljön rá. :) Mindhárom Redmin jól működik. (Redmi 6, 8, 9)

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

Új hozzászólás Aktív témák