- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- HTPC (házimozi PC) topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen asztali médialejátszót?
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- CPU léghűtés kibeszélő
- Hálózati kábelek és szerelésük
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
-
Minisforum dokkoló OCuLinkkel
ph Ezzel szinte bármilyen VGA-val kiegészíthetjük mini számítógépünk hardverét.
Új hozzászólás Aktív témák
-
smiti
addikt
válasz Vigneau #30605 üzenetére
Nem tudom mennyire olvastál vissza, Itt írtam a gyerek GTX 970 gariztatásáról.
Nem igazán hagyott nyugodni a dolog, elkezdtem levelezni az Asus Magyarországgal.
Nem terhelnék senkit a teljes levelezéssel, csak kiemelnék egy két lényeges infót belőle. Ha nem lesz majd érdemi előre lépés lehet máshol is olvasható lesz majd a story.A nekik írt levelembe mellékletként csatoltam azt a papírt, amit kaptam az ipontól az ügyintézés lezártáról.
Egy két kiemelt részlet :" Az a helyzet, hogy sem a szériaszám, sem az RMA szám alapján nem tudtuk beazonosítani a kártyát, és a szervíz infóban sem látjuk, hogy a készülék járt volna a szakszervízünkben. Maga az RMA szám is gyanús, lévén annak vagy "HUB" , vagy "CZA" előtaggal kellene rendelkeznie. Mindkét előtaggal megvizsgáltuk, de egyikre sem volt találat. Az új szériaszám valóban egy korábban szétszerelt kártyát takar, mely még 2016 februárjában került a szervízünkbe. "
Vajon hol volt azóta, s miért adták ki nekem?
" Szervizünk egyébként a javítás után, tehát amikor visszakapja a javított terméket, egy szervízlapot is átad, amin feltűnteti a tapasztalt hibát, valamint hogy azt miképpen orvosolták. Ennek hiánya fokozottan kétkedésre ad okot. "
" Azt azért jelezném, hogy jelen esetben nem tudni, hogy a kereskedő hová küldte az eszközt, csak annyi bizonyos, hogy a rendszerünkben nincs adat arról, hogy az járt volna a szervízünkben Csehországban. "
" Kifogása egyébként a leírtak alapján abszolút jogos."
(#30606) F e Z o - Kora délután még volt egy levelem, arra még nem érkezett válasz, gondolom az is úgy jön majd mint a ma reggeli első.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni, de kérjük, hogy inkább a Hardverapróra tegyétek fel a terméket és azt linkeljétek be, mert úgy tudjátok módosítani később, az aprón is ott lesz és értékelést is kaphattok.
Kérjük, hogy nem megjelölt topikokban továbbra se hirdessetek, köszönjük!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Elden Ring
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Büszke apukák és anyukák topikja
- EAFC 24
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
- Eladó Konfig Ryzen 5 2600X 16GB DDR4 256GB SSD 500GB HDD GTX1660 6GB!
- NVidia és AMD videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- NVidia videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- Lenovo ThinkPad T480s i7 8650U 16GB DDR4 256GB M.2 NVME QHD (2560x1440)
- UniFi U6-LR, U6-Lite, UAP-AC-PRO, 4xUF-RJ45-10G, 22 patch cable