- 3D nyomtatás
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Androidos fejegységek
- TCL LCD és LED TV-k
- LG LCD és LED TV-k
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Az Amazon árfolyama felment, Bezos elad 5 milliárd dollárnyi részvényt
it Nagyjából 5 milliárd dollárnyi részvényt ad el Bezos, ezzel a cég 8,8 százaléka marad a kezében.
-
Mindennapi CMF Phone 1 információmorzsánkat add meg nékünk ma
ma A Carl Pei márkáira jellemző elánnal csöpögteti a CMF by Nothing az infókat a július 8-án bemutatkozó Phone 1-ről.
-
Információk a Battlemage kártyákról
ph Szállítási és vámkezelési papírokon kerültek elő az Intel következő generációs VGA-i.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaba_20_
őstag
válasz
Maksifül #984 üzenetére
Amennyiben a hiba felderítése meghaladja szakértelmed, akkor meg kell fizetned egy olyan embert, aki képes megoldani a problémát. Budapesten léteznek cégek, melyek kiszállásos számítógépjavítást ígérnek.
Amennyiben komplett számítógépként vásároltad a gépet és még érvényes rá a jótállás(1 év kötelező jótállás van rá már egy jó ideje) akkor a jótállási jegyen található kötelezetthez, vagy a forgalmazóhoz(akinél vetted) is jelezheted a meghibásodás tényét. Ez esetben, mivel 10 kg feletti termékről van szó, a szállításról gondoskodni(fizetni is azt) ők kötelesek. Véleményem szerint Mistral garanciájával kitörölheted a s*gged, szakértelmük jóformán odáig terjed ki, hogy meg tudják állapítani, hogy a saját garanciális feltételeik szerint megillet-e téged a garancia, vagy se. Nálam már többször buktak meg a szakértelem terén.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen