- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Hisense LCD és LED TV-k
- RAM topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- SSD kibeszélő
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Projektor topic
- Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
Hirdetés
-
Összeült a Samsung, a Meta, a Qualcomm és az Amazon, az AI is téma volt
it A Samsung elnöke két hétre látogatott az USA-ba. Járt már Mark Zuckerberg házában, de a Qualcomm és az Amazon vezetőivel is egyeztetett.
-
Bezárt a Wizard With a Gunt fejlesztő stúdió
gp Alig kilenc évvel a megalapítása után sajnos feloszlott a csapat.
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
PROHARDVER!
A topik célja, hogy a félresikerült üzleteket itt megbeszélhessék a felek, ha azt nyilvánosan szeretnék megtenni.
További tudnivalók >>>
Új hozzászólás Aktív témák
-
tyielow
aktív tag
Sziasztok!
Problémám merült fel egy tagunkkal, vantage_2-ről lenne szó.
Feltettem hirdetést korábban használt Abit IC7-G lapomról, amire egyből 7en rám írtak egy éjszaka alatt. Ő rá jutott a választás (első privizőként), meg is történt a találka, január 12-én. Garanciának 1 hetet beszéltünk meg (bátran vállaltam, mivel nem találtam benne korábban hibát amíg a vasam alatt futott)
Teltek múltak a napok, 8. nap után fellélegeztem, hogy ezzel a termékkel sem volt gond
Január 31-én jött hívás először a vevőtől, és jelezte hogy valami gond van a lappal, vissza kívánja cserélni. Közöltem vele hogy szó se lehet róla, 1 hétben állapodtunk meg, az rég letelt. Kicsit meglepődtem. Közölte hogy ő már az adásvétel utáni 3. napon keresett, csak nem ért el. Ezen felül 4. telefonszámról ért csak el, + elvileg én ki voltam kapcsolva. Ami persze nem igaz, mert folyamat töltenem kell a telefonomat (androidos ). De ha tegyük fel nem ért el telefonon, megkereshetett volna bárhol máshol, mondjuk itt a PH-n. (Volt már garanciás ügyletem ugyanúgy egy alaplappal, az illető kért 2 nap garit, megkapta. Már aznap este jelezte hogy nem jó neki, másnap már hoztam is vissza, meg is köszönte)
Csak magyarázta, hogy ő külföldön volt, azért nem tudott telefonálni, meg vidéken nem volt internet, ilyesféle kifogásokra nem tudok mit mondani. Ha annyira akart elérhetett volna úgy érzem. (sms?)
Nagyon érezte az igazát, mondtam neki hogy ha akar intézkedjen PH-n ez ügyben. Nem tette, azóta is csak privátban zaklat, most már a hirdetésemet koszolta össze, ezért gondoltam most már jelentem az ügyet.Előre is köszönöm a segítséget!
Kristóf
[ Szerkesztve ]
YouTube: toty1ka
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a topic összefoglalót!
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Hisense LCD és LED TV-k
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- RAM topik
- Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
- Politika
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...