Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • blueT

    csendes tag

    válasz Intruder2k5 #7404 üzenetére

    Gödöllő Szőlő utca... Február eleje óta 3x jelentettem be Interneten azt, hogy kb. este 7-től este fél 9, 9-ig az Internet akadozik, nagy mértékű csomagvesztés van, távmunkára alkalmatlan. Mind a 3 bejelentésre azt válaszolták, hogy központi hiba van. Ezek után telefonon is bejelentettem kötbéres esetre az előbbiekkel együtt. A központban látták, hogy a modem jelszintek rendben vannak, a körzetben viszont látnak valami problémát az esti időszakban. A szerelővel csak a telefonos bejelentés után beszéltem, ő ki sem jött, mivel a körzetből kb. 5-6-an már ugyanezt jelezték feléjük. Feladta a hibát felsőbb szintre. Több hét eltelt, sajnos nem tapasztaltam semmilyen javulást. Ezek után kaptam egy "nyugtató" levelet az UPC-től, az Interneten bejelentett hibáimat mindig központi hiba okozta, amit elhárítottak, ezért arra kötbért nem fognak fizetni. Erre megírtam nekik, hogy mind a 3+1 bejelentés ugyarról a hibáról szól, amit még nem hárítottak el. Most ott tartunk, hogy ma (Húsvét vasárnap!) felhívtak, hogy küldenek ki szerelőt keddre. Mondom a kollégának, hogy este 7-re jöjjön lehetőleg. Nem, ő nem tud, csak délután 4-től este 8-igos időpontot adni. Én meg kéreckedjek el megint a mulahelyről... Ez az egész úgy ahogy van felháborító. Ráadásul a múltkor sem jött ki az szerelő, révén, hogy körzeti probléma van... Persze kiderült, hogy a digit TV adása is akadozik ugyanebben az időszakban, meg valószínűleg a telefon is akadozna, ha lenne...
    Ha jól emlékszem talán vannak még itt a körzetből, de gondolom ahogyan engem is kezelnek, nemsokára nem lesz itt UPC-s. Nekem úgy tűnik, mintha feladták volna a hiba megkeresését, mivel minden körzetbeli előfizetőt egyenként végig kellene nézni, nem egy konkrét előfizető berendezése, bekötése okozza-e a probémát...

Új hozzászólás Aktív témák