Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz kezo0 #121076 üzenetére

    Azt talán majd ma nappal. De a vicc az, hogy ha annyira nem lenne net, ahogy a box hazudja, akkor honnan tudja, hogy hány % foglalt a felhőtárhelyből? Vagy hogyan tölti be az EPG-t? Miért írja, hogy nincs hiba a hálózatban, ha utána meg mikor le kéne játszani valamit, akkor 2 percig áll, mintha nem nyomtam volna semmit, aztán hirtelen "a kiszolgálóhoz történő kapcsolódás sikertelen". Meg honnan tudná, hogy mik lettek rögzítve és mik vannak még hátra?
    Vagy ezeket a tartalmakat különböző szervereken tárolják elkülönítve a lejátszható tartalmaktól? És ha így is van, egyik szerverhez miért tud csatlakozni, a másikhoz miért nem? Nem kerek a sztori.

    Szóval gyanús. Szerintem megvárom a karbantartás végét. :D

    Szerintem beteszek mögé valahogy egy network sniffert és akkor szépen kiderül, hogy ki is itt a hunyó valójában.

    De tényleg, nem gáz ez szerinted, hogy örökké van valami hiba? És állandóan a fórumozóknak kell nyomozni, hogy vajon melyik hibaüzenet valójában mit is takar és hogy javítható?

    Kutyát nem érdekelné ez az egész, ha megbízhatóan működne.

    Ugyanez megy itt a többieknél a home gateway-ekkel. Ez a rengeteg hiba egyszerűen nem lehet mind user error. És a netes panaszkodók is jobbára, ahogy érzékelem cserben vannak hagyva (legalábbis a vodafon által), ezért ide jönnek, hátha közösen ki tudjuk nyomozni problémáikat. Röhej amit ez a cég művel. :DD

    [ Szerkesztve ]

  • cocka

    veterán

    válasz kezo0 #121076 üzenetére

    Ma összedugtam, nincs semmi probléma. Pedig se hard reset nem volt, se semmi, csak a késő esti "alaphelyzetbe állítás", ami természetesen nem segített.

    Ki a fene érti ezt? :C

Új hozzászólás Aktív témák