Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • snyper990

    őstag

    válasz Hompi01 #103223 üzenetére

    Szerintem először párosítsd újra a powerline adaptereket, hátha.
    Ha azután sem javul meg, nézd meg, hogy a router beállításainál elérhető-e a bridge mód. Ha nem, hívd fel az ügyfélszolgálatot, és kapcsoltasd ki az IPv6-ot. Talán az kavarhat be.
    Bár azt sem értem, hogy miért szerepel a gép IP címei mögött a blokkméret is. A Windows oda szokta írni? Már nem emlékszem, rég használtam. De nekem gyanús, hogy valami konfigurációs probléma is benne lehet a dologban.
    Mindenesetre ez nem ide való téma. Keress hálózati problémákkal kapcsolatos topikot, és inkább ott kérdezz rá. Vagy a TP-Link supportjánál érdeklődj. Vagy végső esetben a Vodafone ügyfélszolgálatánál, bár ott nagyon kicsi az esély, hogy hozzáértővel tudsz beszélni, és mivel nem az ő eszközüket használod, szerelőt sem fognak küldeni, nem náluk van a hiba.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák