Hirdetés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- ZIDOO médialejátszók
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen asztali médialejátszót?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Limitált, jubileum kiadást kap a PlayStation 5 konzolcsalád
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
-
Premier előzetesen a Broken Sword - Shadow of the Templars: Reforged
gp A klasszikus játék új kiadása az elmúlt hétvégén végre játszható lett.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
AtHoS
nagyúr
válasz kabelmania27 #102250 üzenetére
Köszi, ezeket ellenőrzöm, tegnap óta nem volt újraindulás bár itthon sem voltam, a routeren kívül 1 LG TV, ami netezhetett, de TVn max szoftver frissítés és ha valami gyári cucc van ami használja, legfeljebb az lehetett aktív (TV netes dolgai nincsenek használatban).
MadMancs és ish4d0w
Táp az lehetséges, mióta beüzemelték a connect box-ot (2018.06) ez a táp van használatban, bár már "újkorában" is fennált ugyanezen hibajelenség
Van tapasztalat milyen táppal érdemes helyettesíteni? Mivel első beüzemeléstől keztdve voltak ilyen újraindulások, első körben egy normálisabb adapterrel helyettesíteném, hogy valóban kiszűrhető legyen a tápegység hibája
Szünetmentes mögött van, áramingadozás nem gondolnám, hogy befolyásol így, ráadásul a számítógép is a szünetmentesről üzemel, aminél a connectbox újraindulása miatti net megszakadáson kívül nem jelentkezett probléma
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz kakuk.tamas #102625 üzenetére
Még szerencse, hogy mindenki gondolatolvasó és egyből tudja Te mire is gondoltál.....ja várj csak....szóval jó lenne pontosabban fogalmazni
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz cocka #102276 üzenetére
Ma legalább háromszor újraindult a ConnectBOX, így lecseréltem egy kínai újabb építésű (nem trafós) tápra (12V, 3A, nem használt K1 PLUS ARM TV BOX-ról akasztottam le)
Lemértem a CB tápcsatlakozóját belső átmérő 2,5...2,6 mm, külső átmérő 6,3...6,4 mm
Ha lesz egy kis időm ezzel foglalkozni beviszem a tápot a központi UPC-Voda ügyfélszolgálatra, de kétlem, hogy ott tudnak majd adni mióta összevonták a Voda mobilos központi ügyfélszolgálattal
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Elég gyengus lett a net minőség mára (Miskolc, kertvárosi - családi házas rész)
Letöltés
Csatorna Frekvencia (Hz) Jelszint (dBmV) SNR (dB) Moduláció Csatorna azonosító
1 410000000 5 35 256qam 8
2 354000000 6 25 256qam 1
3 362000000 6 0 256qam 2
4 370000000 6 0 256qam 3
5 378000000 6 26 256qam 4
6 386000000 5 28 256qam 5
7 394000000 5 31 256qam 6
8 402000000 5 32 256qam 7
9 418000000 6 36 256qam 9
10 426000000 6 37 256qam 10
11 434000000 5 37 256qam 11
12 442000000 6 35 256qam 12
13 450000000 6 33 256qam 13
14 458000000 6 31 256qam 14
15 466000000 6 30 256qam 15
16 474000000 6 32 256qam 16
17 730000000 3 36 256qam 17
18 738000000 4 36 256qam 18
19 746000000 4 36 256qam 19
20 754000000 5 36 256qam 20
21 762000000 5 36 256qam 21
22 770000000 5 36 256qam 22
23 778000000 5 36 256qam 23
24 786000000 5 36 256qam 24Feltöltés
Csatorna Frekvencia (Hz) Jelszint (dBmV) Jelsebesség (ksps) Moduláció Csatorna azonosító
1 59800000 42 5.120 64qam 11
2 26600000 43 5.120 16qam 12
3 53200000 42 5.120 64qam 10
4 46600000 42 5.120 64qam 9
5 33200000 43 5.120 64qam 7
6 40000000 43 5.120 64qam 8CB áramtalanítás után a weboldalak betöltésének késlekedése sokat csökkent, de még mindig érezni, hogy valami nincs rendben.
Mondjuk most legalább nem indulgat újra a CB
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz kabelmania27 #104047 üzenetére
Szia, köszi, ezeken túl vagyok, F csatlakozók rendben vannak, modem újraindítással a weboldalak betöltése picit gyorsabb lett, de a modemértékeknél sajnos semmi javulás nincs.
Szembe szomszédnál ugyanez a jelenség van. 9-én volt Miskolcon karbantartás, lehet annak a következménye ez.
Írtam nekik a hibajelenségről a weboldalukon, mert telefont nem vették fel fél óra alatt. Mondjuk a hibabejelentés űrlap beküldésének is neki kellett futnom 5-6-szor, mire sikerült elküldenie (lejárt a capcha ideje folyamatosan és sikertelen beküldéssel végződött)
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz AtHoS #104048 üzenetére
Úgy néz ki rendbe hozták a hibát
Csatorna Frekvencia (Hz) Jelszint (dBmV) SNR (dB) Moduláció Csatorna azonosító
1 410000000 5 37 256qam 8
2 354000000 6 37 256qam 1
3 362000000 6 37 256qam 2
4 370000000 6 37 256qam 3
5 378000000 5 37 256qam 4
6 386000000 5 37 256qam 5
7 394000000 5 37 256qam 6
8 402000000 5 37 256qam 7
9 418000000 5 37 256qam 9
10 426000000 5 37 256qam 10
11 434000000 5 37 256qam 11
12 442000000 5 37 256qam 12
13 450000000 5 37 256qam 13
14 458000000 5 37 256qam 14
15 466000000 5 37 256qam 15
16 474000000 5 37 256qam 16
17 730000000 3 36 256qam 17
18 738000000 3 36 256qam 18
19 746000000 4 36 256qam 19
20 754000000 4 36 256qam 20
21 762000000 4 37 256qam 21
22 770000000 4 36 256qam 22
23 778000000 4 36 256qam 23
24 786000000 4 36 256qam 24read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz Misua #104279 üzenetére
Majdnem szembe szomszédomnál Arris router érkezését követően a klímák és a napelemes rendszer központi egysége + "okoscsillár" a gyenge wifi jel miatt androidos okostelóról elérhetetlenné váltak.
Egy még elfogadható jelerősségű helyen jelerősítőként beüzemelt Tplink Archer C5 V4 oldotta meg a problémát, bár az Arris-ban fix csatornára kellett a wifit rakni (technikus javaslatára 9-es fix csatira lett állítva), mert folyamat más-más csatornára rakta magát (családi házas környéken 2-3 gyenge szomszéd wifi mellett) és a TP-Link valamiért nem tudta "követni"
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz vigyory71 #104817 üzenetére
Ehhe...ezek nem jó hírek. Pár napja bejelentettem újraindulásos hibára a fehér CB-t. Telefonon felhívott egy automata, hogy távmérésük szerint nem tapasztalható a hiba (jó is lenne, hogy pont amikor nézik fog újraindulni a CB) és szerintem ugyanúgy fenn áll-e a probléma. Persze nyomtam a fennál/nem tudtam meggyőződni róla gombot, így most várom, hogy keressenek ismét.
Viszont, ha nálam is cserélik a fehér CB-t és olyat hoznak, mint neked, akkor mehet tovább a hibajegyek beküldözgetése.Hát nem tudom, így 2020+ idejében ennek így kell működnie?
Tegnap éjfél körül kiléptem az online játszott Wolcen játékból - folyamatos volt a netkapcsolat játék közben - , a játékból kilpést követően Vivaldiban egyből ráfrissítettem egy weblapra (redditen), de 2-3 másodperc alatt is 0 byte volt a kapott/küldött adatmennyiség, ekkor ráfrissítettem ph! oldalra is teszt céljából, nehogy reddit-tel legyen gond, de ez a frissítés sem indult meg. Ekkor már tudtam, hogy a CB ismét újra fog indulni, ami pár másodperc múlva be is következett.
CB modem módban van használva kezdetektől fogva (AC68U van mögötte), így a játékból kilépve a steam adatkapcsolat meg egy böngészős oldal frissítése nem kellene, hogy megfektesse (torrent, letöltések, stb... nem futottak közben)read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz AtHoS #104833 üzenetére
Azt hiszem távgyógyászok dolgoznak Vodánál!
A napi rendszerességű de rendszertelen kábelmodem újraindulás bejelentésemre 3-szor hívott automatika, hogy nem látják a hibát illetve jelenleg fenn áll-e.
Ma délután pedig kaptam egy levelet miszerint mivel nem tapasztalták a hibát le is zárták az ügyet:"Kedves Ügyfelünk!
2021.03.30-án érkezett megkeresésére tájékoztatjuk, hogy az ön által jelzett hiba a rendszereinkben történt ellenőrzést követően távdiagnosztikai méréseink alapján már nem tapasztalható, így a hibabejelentést lezártnak tekintjük.
Amennyiben a hibát wifin tapasztalta, kérjük, tesztelje a szolgáltatását közvetlen kábeles kapcsolat segítségével is. Tájékoztatjuk továbbá, hogy vezeték nélküli kapcsolatra sajnos nem tudunk garanciát vállalni, szerződésünk alapján csak kábelen keresztül garantáljuk a sebességet.
Amennyiben ismét tapasztalna problémát a modemén, végezzen el az eszközön egy teljes gyári visszaállítást, azaz a modem hátulján lévő "reset" gombot nyomja meg egy arra alkalmas hegyes eszközzel. Ennek hatására a modem visszaáll a gyárilag beállított értékekre, tehát töröl minden beállítást, amit korábban már módosítottak: wifi név, jelszó, port továbbításokat.
Amennyiben a hiba wifin újra tapasztalható, ellenőrizze az alábbiakat:
1. Böngészőjében nyissa meg a http://192.168.0.1 weboldalt, és adja meg a modem alján található jelszót (Settings password).
2. A nyelvválasztásnál válassza ki a magyar nyelvet.
3. Kattintson a "Haladó beállítások"-ra azon belül a "Vezeték nélkül"-re azon belül pedig a "Vezeték nélküli jelerősség"-re.
4. A 2,4 Ghz-s wifinél a csatornát állítsa át egy másikra, majd az oldal alján nyomja meg a "Módosítások alkalmazása" gombot.
(Javasoljuk, próbáljon ki több csatornát, és amelyiken a legjobb sebességet méri, azt használja.)Reméljük, minden szükséges információt megtalált levelünkben! Esetleges további kérdéseit várjuk a www.vodafone.hu/kapcsolat oldalunkon vagy a 1270-es számon.
Üdvözlettel:
Vodafone"Napi szinten folyamatosan mentettem az 5 soros hálózati naplót. Szívesen elküldeném az ügyintéző V...P...-nek az újraindulások logolt megtörténtét és megkérdezném tőle, hogy
- ezeket a log részeket látják-e távolról?
- ha látják, akkor mennyire rendeltetés szerű működés a napi legalább egyszeri spontán restart?
- ha nem rendeltetés szerű, akkor mi a k--va anyjáért kell lezárni egy hibabejelentést, amihez ki sem jöttek a helyszínre?
- hogyan próbálták a spontán restartokat távolról diagnosztizálni?Van olyan központi email amin keresztül ezt szépen higgadtan meg tudom nekik írni? Mert ugye noreply@-ról küldte a levelet VP, így nincs hozzá közvetlen elérhetőség
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz vigyory71 #105099 üzenetére
"Amikor a telefonos visszahívást kapod, hogy ők nem látnak semmit, és lezárnák, akkor ott van lehetőséged, arra, hogy azt válaszold, NEM, A HIBA MÉG FENNÁLL!"
Természetesen azt választottam mindhárom telefonos hívás alkalmával, hogy: jelenleg is fennál/nem tudtam ellenőrizni és elvileg kolléga majd keresni fog telefonon. Na azóta is keresnek..., de negyedik alkalomra már a bemásolt levelet kaptam.
Ha lesz egy kis időm idősorrendbe rakom és a duplikált sorokat kitörlöm, hogy a fent kapott email címre elküldjem köszönetem a szakszerű hibaelhárítással kapcsolatban.Amúgy nálad az új modem rendben működik azóta is? Azzal nincsenek újraindulgatások?
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz MiZo1990 #105091 üzenetére
Azt tudni lehet, hogy az ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com címre küldött hibabejelentésre mennyi idő múlva reagálnak? Ha egyáltalán reagálnak....
Lehet ezzel párhuzamosan weboldalukon is ismételten be kellene jelenteni a nem megjavított állapotot? Arról legalább érkezett visszaigazolás iktatószámmal
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Sziasztok!
Ha veszek piacon egy UPC-s ConnectBox-ot, akkor elegendő a jelenlegi önresetelős helyére berakás után a pcreg.upc.hu-n bejelentkezni és regisztrálni az újonnan vásároltat?
Asszem így hamarabb lenne megoldva a CB restartolgatása, mint Voda által
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz #72445440 #105303 üzenetére
A végén csak kell vegyek egy modemet, ami talán nem produkálja a spontán újraindulásokat, mivel előbb ismét kaptam egy hibabejelentés lezárásáról szóló levelet, miszerint
"2021.04.16-án érkezett megkeresésére tájékoztatjuk, hogy az ön által jelzett hiba a rendszereinkben történt ellenőrzést követően távdiagnosztikai méréseink alapján már nem tapasztalható, így a hibabejelentést lezártnak tekintjük."
Ismét bejelentettem a hiba fennállását, mellékelve CB-ből március 30-tól folyamatosan mentett Hálózati napló-t, kiemelve az újraindulások bejegyzés sorait.
Most már össze is számoltam nekik, mert úgy veszem észre arra sem képesek. Még én is meglepődtem, hogy 23 nap alatt 34 spontán újraindulás volt. Nem gondolnám, hogy ez üzemszerű lenne, bár ahogy látom el fogunk levelezgetni így egy darabig.Azért egy ügyvédnél rákérdezek milyen lehetőségeim vannak arra vonatkozóan, hogy érdemben kivizsgálják a problémát és ne csak lezáró leveleket küldözgessenek
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz AtHoS #105339 üzenetére
No azért kíváncsiak voltak a véleményemre
"Kedves Ügyfelünk!
Visszajelzése fontos számunkra, hogy szolgáltatásainkat tovább tudjuk javítani és Önnek azt a színvonalat nyújthassuk, amelyet megérdemel! Kérjük, segítse munkánkat és értékelje, mennyire elégedett a Vodafone-nal!"Szépen ki is töltöttem a kérdőívet, le is írtam, hogy miért úgy, ahogy....bár nem igen lesz ennek hatása....sajnos
Viszont 04.20 este 21h-kor volt az utolsó modem reset....lehet mégis csak csináltak valamit?
Jelenleg ez a konfig fájl van a CB-n alkalmazva: CH7465LG_fiberpower300_v4-sip.cfg
Jelszintek is rendben vannak
Le 3...6 dBmV + SNR 36-37 dB
Fel 43...44 dBmVread-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz AtHoS #105371 üzenetére
Harmadik hibabejelentést követően az automatánál ismételten jelezve, hogy nem szűnt meg a probléma végre egy ügyintéző felhívott és péntekre egyeztettünk időpontot, amikor is érkezik egy technikus.
Kíváncsi vagyok mit fog ügyködni a spontán újraindulgató CB-vel
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz AtHoS #105672 üzenetére
Lassan érkezik hozzánk a konkurencia....most szereltek előttünk az utcai oszlopon és lecserélték a Telekomos kábel felfogatóját (családi házas környék). A szerelő srácok azt mondták Telekom optikai kábel fogadásának előkészítését végzik.
Ősszel jár le a hűségem UPC/Vodánál (coax hálózat), ha nem rakják rendbe ezt a spontán CB újraindulásos témát elgondolkodok majd a váltáson. Előtte azért feltérképezem milyen lehetőségek lesznek itt majd ősszel
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz AtHoS #105672 üzenetére
No egyelőre annyival le lett tudva, hogy
- kapott a CB egy új gyári tápot és gyári alaphelyzetbe lett állítva
- az AC68U-as routert lekötöttük a CB-rőlÍgy kellene pár napot üzemelni és nézni lesz-e így is spontán restart. Ha lesz, akkor újra hibajelentés és kérni a modem cseréjét, leírva a mostani tápcserés, hálózat lekötés hibakeresést.
Most hagyom router módban a CB-t és AC68U-t átraktam jelerősítő módba (kicsit szórakozni kellett az AC68 IP címével, mert hiába választottam az automatikus lekérést, valamiért 192.168.1.1-en maradt, így meg nem lehetett elérni, bár ennek ellenére rendben osztotta a netet tovább) bár Transmission így nem fut
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz vigyory71 #105976 üzenetére
CB router módban: AX90 WAN portját kösd rá kábelen CB-re (ahogy modem üzemmódú CB mellett is volt) és tedd DMZ-be az AX90-nek kiosztott IP-t. AX90-nél WAN mód maradjon dinamikus beállításon (ahogy modem üzemmódú CB mellett is volt)
Így marad a LAN ugyanolyan felállásban ahogy eddig volt. CB-n wifi-t tilthatod
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz vigyory71 #105978 üzenetére
Érdekes, nálam most AC68U-val 192.168.1.x a belső hálózati címek.
Dinamikus WAN-nal kap az AC68 a CB-től 192.168.0.150-es WAN címet és az AC68-ról kábelen kiosztott 192.168.1.2-es címről gond nélkül elérem a CB-t 192.168.0.1 címenA .150-el DMZ nélkül is elértem a CB-t
Nálam most épp tesztelés alatt van új gyári táppal a CB
- CB router módban, AC68U jelerősítőként üzemelve (5GHz WiFi-n kapcsolódva a CB-hez) nem volt spontán CB restart 2 napig.
- CB-t modem módba rakva, majd AC68-at vissza router módba + kábelen CB-re kötve 6 nap alatt 3 spontán CB restart
- ma CB-t gombbal reseteltem, így router módban indult és mellé kábelen maradt AC68 router módban + DMZ hozzá, már volt egy CB spontán restart Wolcen játék közbenMég várok pár napot - bár most már nem vagyok homeoffice-ban, így kevesebbet is van használva a hálózat - aztán, ha nem akar változni megszűnni a spontán restartolás ismét bejelentem hibára, ahogy az itt járt technikus javasolta
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz #72688384 #106450 üzenetére
Kötbérről jut eszembe: ma reggel felhívott "szembeszomszéd", akinél február végén március elején gigabitesre emelték a netcsomagot és Arris modemre cseréltek. A korábbi CB-vel jól működő wifi hálózat az Arris modem gyengébb térereje miatt megszűnt normálisan működni (klímák, napelem, okoslámpák stb. nem voltak kezelhetőek) többször volt helyszínen technikus megoldani a hibát, de mivel ez sohasem sikerült engem keresett meg és egy TP-Link Archer C5 V4 AC1200 eszköz jelerősítő módban való beüzemelésével rendbe raktuk a wifi-t + volt még március közepén egy hálózati hiba is a településrészen
Lényeg a lényeg: ma reggel a Voda 16k+ kötbér fizetéséről értesítette a korábbi problémák miatt. Ezzel végül is kifizették a TP-Link árát
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz AtHoS #106451 üzenetére
Még egy kis kötbér: ma este megkaptam díjnettől az aktuális számlát. 7k+ kötbérrel csökkentették a fizetendő havi díjat. Már megérte a CB újraindulás hibával "zaklatni" az ügyfélszolgálatot.
kopp...kopp...kopp, de most a tápcserét követően sokkal stabilabb a működés (28-án volt utoljára spontán restart)read-only mode on the forum
-
-
AtHoS
nagyúr
Sziasztok!
Arris Touchstone TG3442DE modemen a USB port-ot lehet valamire használni vagy gyárilag tiltva van? (pl. külső winyót rádugva hálózaton osztani a tartalmát)
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Sziasztok!
Barátomék volt UPC területen csomagváltással 500megabites netről az új 1000megabites XL csomagra váktottak. Tegnap megtörtént az eszközcsere és meg is érkezett az új fekete Arris modem.
Ma véletlenül összeakadtunk és behívott nézzek már rá a netsebességre, mert tegnap a korábbi 500megabites ekőfizetésével mért sebességet sikerült mérnie több tesztoldalon is (mondjuk pont a voda sebességmérő oldala nem volt működőképes).Ránéztem a modemre és a státusz oldalon wan-ra ipv6 címet hozott - ezt jeleztem korábban barátomnak, hogy szóljon és rakassa át a szerelővel ipv4-re. Csak a szerelő nem volt kompetens ezirányban, üfsz-ot javasolta felhívni. Ennek holnap lesz a napja, mikor érdemben lesz szabadidőm és átmegyek ismét hozzájuk.
Ma ismét 497Mbps környéki értékeket sikerült "csak" mérni (bár több oldal 190 körül jelzett csak letöltésre)Feltöltés viszont mindig megvolt 40Mbps
A közvetlenül Arris modemre kötött gépre gigabites csatlakozást írt a modem felületén, de hálókábel verzióját nem ellenőriztem. Mind a 4 port használatban volt (+2db router és közvetlen kábeles csatlakozással nem bekapcsolt gép). Persze adódik a mérő gépen kívül lehúzni mindent és úgy mérni, ami tudomásom szerint nem volt még eddig próbálva....
Tehát a kérdés az lenne, hogy ipv6 az ami esetleg korlátozhat/megbolondítja a mérő oldalakat vagy még nem sikerült az új csomagot a modemen érdemben aktiválni esetleg ezen a hálózaton nem is lesz elérhető 500-tól magasabb letöltés?
Utóbbinak utánajárok, ha véletlen ez lenne a helyzet, mert egyik szembeszomszédnak tavasztól gigás csomagja van, de Ő nem szokta méregetni a sebességet.
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz kezo0 #114693 üzenetére
Jogos, ott a pont
IPv4-re váltás megtörtént, Arris modemről minden lehúzva kivéve az asztali gép, modem-gép összekötő kábel cserélve az Arris-hoz járó Cat5e kábelre: speedtest.net-en max 630 Mbps értéket sikerült mérni letöltési irányban, mindeközben szélessáv.hu-n 200 Mbps alatt marad mindig a mérés. Feltöltés mindig megvolt a 40 Mbps
Nálam az utcában kb. 150m-re előbbi lakcímtől 300Mbps előfizetésre mindkét oldal 300/20 Mbps, igaz CB modem módban és mögötte AC68U
Asszem ez a UPC gerinc errefelé ennyit bír max.
Még szembeszomszédnál teszek egy kanyart méricskélés ügyben, bár nem mai gépe van, remélem a hálókari benne gigabitesszerk.
Még egy érintőleges kérdés. cat5e kábelnél mekkora az a hosszaaminél még elérhető a gigabites sávszélesség?Az egyik távoli router minimum 30 méteres kábellel Arrisra kötve csak 100Mbps módban csatlakozik fel. Ezt a modem Overview felületén lehet látni a csatlakozott eszközöknél. Másik, rövidebb cat5e kábelre dugva már gigabites csatlakozást ír ugyanerre a routerre.
Rendelve lett 30 méter cat6 kábel, azzal remélem legalább a gigabites csatlakozás megleszui. elég vékonyak a cat5e kábelek kb. az Arrishoz kapott kábel fele...kétharmada átmérőjűek
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz bostone #114789 üzenetére
Jól gondolod, korlátos az eszközök száma. 2 andro 2 pc és egyszerre max 2 eszköz lehet aktívan bejelentkezve/használva.
Voda fiókban tudod az eszközöket leválasztani és utána új eszközön/böngészőben be lehet lépni. (Eszköz alatt ugyanazon gépen különböző böngészőket is érteni kell)
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Sziasztok!
Media Card vs. LG 55up78003lb ügyében lenne infóra szükségem
- csatornakeresésnél Voda-t kiválasztva nem lehet pakolászni a csatornákat és lista export/import sem elérhető
- Voda helyett egyéb szolgáltatót választva ékezetes betűk tropák, de csatornák szerkeszthetőek és lista import/export is működik
- Helynél Szlovákiát beállítva vannak ékezetes betűk, csatornák szerkeszthetőek, lista import/export működik, de több tucat csatorna kódolt és nincs hozzáférési engedély üzenetek érkeznek ezen csatornák esetén
Ebből véletlenül nem lehetne olyat kombinálni, ahol jók az ékezetes betűk, csatornák szerkeszthetőek és az előfizuhoz tartozó csatornák mind elérhetőek?
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz szarvasx #115130 üzenetére
Barátomnál hasonlóan jártunk mediacard használatával egy LG 55up78003lb TV-ben.
Szlovákiát megadva Hely-nek és egyebet választva hangolás előtt jók lettek az ékezetek, de nagyon sok csatornát kódoltnak jelzett és ezeket nem is lehetett nézniLG topikban egy bejegyzést találtam, ahol Svédországot választva rendben voltak az ékezetek és nem panaszkodott az illető kódolt csatorna problémára.
Ezt jeleztem barátom felé, de mivel kedvencekben sorba pakolták már időközben a csatornákat (Voda-t választva csatornakereséskor), így inkább nem tesztelte a Svéd beállítással, mert már tele a t...e ezzel a hülyeséggel
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz Intruder2k5 #115474 üzenetére
Hát az 1Ftos okoseszközös levelükben úgy fogalmaznak: "rendes körülmények között elérhető le/feltöltési sebesség 700/28 Mbit/s"
Szóval az 1000 eléggé marketingnek tűnik ennek fényébenread-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz Intruder2k5 #115480 üzenetére
Barátomnál ettől nagyobb sebesség valahogy nem igazán jött elő, tehát az 1000 az "vevőcsalogató" annyit sose fog látni senki, de 700-at talán ideális körülmények között (senki nem használja a netet a környéken ) eléri. 40-es feltöltés az megvolt bármikor/bármilyen weboldalon mérve
Csakhogy itt van már a Telekom optika nálunk 1000/1000 ajánlott speccel 1-2 hónapja. Lesz gondja errefelé Vodának az ál 1000-es netjével, ami sose lesz 1000 Mbps a UPC-től örökölt coax hálón
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz Rage47 #115608 üzenetére
Nálam éppen ez az infó van CB felületén:
Internet (Részleges szolgáltatás (csak feltöltés))
Provisioning állapota: Részleges szolgáltatás (csak feltöltés)LOG-ban meg ilyen sorok vannak
Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=38:43:7d:54:b1:4a;CMTS-MAC=00:01:5c:a0:b4:54;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz kezo0 #116332 üzenetére
És 3 hónap múlva, mikor épp megnyitnád majd a számlát, a hozzá kapcsolódó egyszeri, egyedi jelszót tartalmazó sms-t is keresheted elő, ha éppen még meg lesz az sms. Vagy ez az egyszeri, egyedi jelszó mindig ugyanaz lesz?
Allianznál van hasonló, ott személyes adatokból kevert kombinációval van lejelszavazva az általuk küldött pdf, de maga a jelszó nem változik
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz cocka #116654 üzenetére
"Mert az általad ajánlott opciónál egyes böngészők felkínálják a kivételek kezelésének lehetőségét is, azaz létrehozhatsz egy fehérlistát, ami bezáráskor a megadott cookie-kat nem törli ki."
Pontosan, ez is van nálam alkalmazva...de nem is ez a lényeg, hanem azért reflektáltam, mert amit írtál az nem igaz: "Nyilván nem segít a böngésző újraindítása, mivel az nem töröl cookie-kat." Mert ugye beállításfüggő. De szerintem túlbeszéltük a dolgot
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz ledgeri #117441 üzenetére
Akkor én jobban jártam?
Ma jött a zip-et tartalmazó számlaértesítő email, fél órán belül a kódot tartalmazó sms és közben elérhető volt a számla voda fiókból is. Bár elektronikus befizetési határidőnek is a mai nap volt megadva (bármit is jelentsen ez), viszont voda fiókban a számla részleteknél márc. 23 a fizetési határidő.
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz Yodafon #117519 üzenetére
Hát, mikor "elkészül" küld értesítőt, de nem fog utána egyetlen levelet sem küldeni, tehát fizesd be akkor és nem lesz problémád. Úgyis "késve" érkezik a számla nem érdemes várakoztatni. No meg ugye lehet az utalást is időzíteni, ha már mindenképpen az utolsó utáni pillanatra szeretnéd hagyni a befizetést.
más
Yettelnél voltunk barátomékkal ügyet intézni és feltűnt, hogy többen várakoznak ott számlabefizetés miatt. Ez kicsit újdonság volt számomra, hogy valaki a szabadidejét nem sajnálja bemenni a szolgáltatóhoz és ácsorogni, hogy ott fizesse a számláját, mikor szinte 10 másodperc alatt elintézhető akár egy okosmobilról és ki se kell lépni hozzá a lakásból. Persze nem vagyunk egyformák és nekem fontosabb dolgom is akad a szabadidőmben, mint beutazzak a városba és számlát fizetgessek. Bár lehet postán hosszabb sorok vannak emiatt "nyomulnak" a szolgáltatóhoz Szerencsére postára is ritkán kell mennem
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
A Vodafone TV alkalmazás-hoz elérhető valahol minimum rendszerigény?
Egy lenovo tb3-710l TABon Mediatek MT8321 4x1.3GHz 1GB RAM "csak" állóképeket látni a csatornákból, miközben a csatorna hangja normálisan szól. Gondolom a HDstream-hez kevés lesz a cucc.
DigiOnline viszont probléma nélkül fut HD minőséggel is
read-only mode on the forum
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Samsung Galaxy Tab A9+ 5G 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Precision 7560 15.6" FHD IPS i7-11850H T1200 32GB 1TB NVMe IR kam gar
- Apple iPad Pro 2021 M1 12.9 256 GB WI-FI
- PlayStation 5 - PS5 dokkoló állomás Slim verzió! Fehér
- Panasonic Toughbook laptop dokkoló FZ-VEBG11 dock notebook dokk
- Hibátlan Lenovo t460 laptop i5/8GB/SSD
- ZOTAC GeForce AMP Holo RTX 3080 10GB GDDR6X 320bit LHR (ZT-A30800F-10PLHR) Videokártya
- Intel Xeon Processor E5-2650 v4 SR2N3 socket 20211-3 12 mag 24 szám 30 MB cache
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen