Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Watercolour

    aktív tag

    válasz Intruder2k5 #60519 üzenetére

    Akkor te szerencsés vagy, nekünk nem adtak semmit önként, sőt, mint említettem már kétszer írásban elutasították a kötbér igényünket, arra hivatkozva, hogy a június elején történt technikusi kiszállás alkalmával ők lezártákák a hibajegyünket, és ezzel a 72 órás hibajavítási kötelezettségüknek eleget tettek.

    Idézet az egyik elutasításból:

    "Helyszínen technikus kolléga megállapította, hogy nem az előfizetői ponton van a hiba, ezért a bejelentését lezártuk, viszont a külső hálózati hiba elhárítását megkezdtük.

    Az Általános Szerződési Feltételeknek megfelelően a 72 órás hibaelhárítási kötelezettségünknek eleget tettünk ezért a jóváírás nem indokolt."

    Természetesen, még ha adnak is a végén kötbért (amit ezek után egyébként erősen kétlek), mostmár mindenképpen a felettes szervekhez fogunk fordulni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák