- Mini-ITX
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Dell notebook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Valami baja van a tápomnak
- HP notebook topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Watercolour
aktív tag
válasz
Intruder2k5 #60519 üzenetére
Akkor te szerencsés vagy, nekünk nem adtak semmit önként, sőt, mint említettem már kétszer írásban elutasították a kötbér igényünket, arra hivatkozva, hogy a június elején történt technikusi kiszállás alkalmával ők lezártákák a hibajegyünket, és ezzel a 72 órás hibajavítási kötelezettségüknek eleget tettek.
Idézet az egyik elutasításból:
"Helyszínen technikus kolléga megállapította, hogy nem az előfizetői ponton van a hiba, ezért a bejelentését lezártuk, viszont a külső hálózati hiba elhárítását megkezdtük.
Az Általános Szerződési Feltételeknek megfelelően a 72 órás hibaelhárítási kötelezettségünknek eleget tettünk ezért a jóváírás nem indokolt."
Természetesen, még ha adnak is a végén kötbért (amit ezek után egyébként erősen kétlek), mostmár mindenképpen a felettes szervekhez fogunk fordulni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!