Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _NCT

    őstag

    Sziasztok!

    XIV. ker Erzsébet királyné útja körül lakik valaki innen?

    Albérlet váltás miatt kérdezem, UPC ügyfélszolgálat nem tudott érdemi információval szolgálni a szolgáltatás létesítéséről. Hűséges vagyok, gondolom ha olyan helyre költözök ahová nem tudom vinni a csomagot, akkor bontják a hűségem. Legalábbis ÁSZF alapján ez jött le. 50-es szám alá költöznék, 52 is újépítésű társasház, ott van szolgáltatásuk. Közös képviselő elmondása alapján múlt hónapban húzták be a upc-t minden emeletre, illetve a lépcsőházban is reklámozza magát a UPC. Ezért nem értettem, ügyfélszolgálatos miért nem tudta ezeket.

    Amennyiben az Előfizető az Előfizetői szerződés megkötésekor a Szolgáltató által közzétett valamely ajánlat
    alapján olyan kedvezményt vett igénybe, amelyet a Szolgáltató meghatározott szolgáltatási szint igénybe
    vételéhez és meghatározott időtartamra történő szerződéskötéshez kötött, abban az esetben a határozott
    időtartam alatt az Előfizető a kedvezmény összegét elveszti az alábbi esetekben:

    a) amennyiben az Előfizetői szerződését a határozott időtartam alatt rendes felmondással megszünteti;
    b) amennyiben az Előfizetői szerződést a Szolgáltató az Előfizetőnek felróható okból mondja fel a
    12.3.3 és 12.3.4 pontokban leírt okok miatt; Ezekben az esetekben a szerződés felmondási ideje
    legfeljebb 8 nap lehet, a szolgáltató az igénybe vett kedvezményeket a felmondási idő lejártáig
    jogosult felszámítani.
    c) amennyiben az Előfizető az igénybe vett szolgáltatási szinthez képest szerződés-módosítást
    kezdeményez, valamint, ha határozott időtartamú szerződésének közös megegyezéssel történő
    megszüntetésével egyidejűleg új előfizetői szerződést köt;
    d) amennyiben az Előfizető a szolgáltatás áthelyezését kéri olyan területre, ahol az Előfizetői
    Hozzáférési Pont kiépítése nem lehetséges, vagy a Szolgáltató nem nyújtja az igénybe vett
    szolgáltatást;

    e) amennyiben az Előfizető személyében változás áll be oly módon, hogy a szerződést egyéni
    Előfizetőről Üzleti/ Intézményi Előfizetőre kéri átírni;
    f) prémium / kiegészítő szolgáltatások esetében a fentieken túlmenően akkor is, ha a kábeltelevíziós
    szolgáltatási szerződéshez fűződő kedvezményt az Előfizető a fenti a)-e) pontok miatt veszítette el.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák