Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kezo0

    addikt

    Mai e-mail:

    „Tisztelt XY, Kedves Ügyfelünk!

    2023.06.29-én érkezett megkeresésére tájékoztatjuk, hogy az ön által jelzett hiba a rendszereinkben történt javítást követően távdiagnosztikai méréseink alapján már nem tapasztalható, így a hibabejelentést lezártnak tekintjük. A Vodafone médiaboxon a hiba, miszerint a "Felvétel Lejátszása" opció nem jelent meg a rögzített tartalmaknál, javításra került. A 2023.09.26-a után felvett tartalmaknál a korábbi hiba már nem tapasztalható. Amennyiben a korábban említett dátum előtt rögzített tartalom (Sorozat, Film) találhatóak a médiaeszközén, azokat törölni szükséges az eszközről, ezeknek a lejátszására a továbbiakban sincs mód, mivel sajnálatos módon ezek javítására nincsen lehetőségünk.

    Amennyiben a felvétel funkcióval kapcsolatos hiba Önnél továbbra is jelentkezik, kérjük, végezzen médiaboxán gyári beállítást az alábbi lépéseket követve:
    .
    .
    stb. stb. stb.”

    Mondjuk az kizárt, hogy 06.29-én jelentettem be, ahogy ők írják (sokkal inkább két hónappal később), de akkor most majd meglátjuk, tényleg megoldották-e.

    Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

Új hozzászólás Aktív témák