- Milyen monitort vegyek?
- OLED TV topic
- 3D nyomtatás
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen processzort vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
-
PROHARDVER!
- Az USB, és Ethernet csatlakozó nem jó semmire. Le vannak tiltva, nem működnek. (Na jó, az USB csatin ott az 5V, szóval USB-s töltőként használható)
- A felvételeket digitális úton (fájlként) nem lehet kinyerni. Az egyetlen járható út, hogy az analóg kimenetre kötött magnóval/digitalizálóval mented ki a felvételeket.
- Nem találsz meg egy műsort/MUX-ot? Nézd meg a hivatalos listában, hogy melyik frekvencián jön.
-Bizonyos csatornákon akadozik/kockásodik a kép. Ellenőrizd a jelszintet, minőséget. Digitális adás esetén a minőség a fontosabb paraméter, minnél közelebb a 100-hoz, annál jobb. A jelszin 40-50% felett okés.
A jelszintet ellenőrizheted a UPC által adott mondemen is a http://192.168.100.1 címen. A következő paraméterk olvashatóak itt:
Receive Power Level
A bejövő jel nagyága, kb -6 dBmV felett jó. Ha kevesebb, kevés a bejövő jel. Meg kell nézni a belső kábelezést. Elosztók, csillapítók, csatlakozások.
Transmit Power Level
A kimenő jel nagysága, kb 50 dBmV alatt jó. Ha több, akkor is át kell nézni a kábelezést, mert túl nagy jelszinten kell adnia a kapcsolat fentartásához.
- Ha szakad a net és olyan hármas splitter van a modem előtt amelynek egyik kimenete -3,5, másik kettő -7,5, meg kell nézni hogy a -3,5be van-e a modem, leágazó esetén ha tapba van a modem és outba analóg tévé a kábelek felcserélésével lehet próbálkozni. Ha 50 felett van az adási(Transmit...) és van csillapító, akkor csillapító nélkül meg lehet próbálni hátha a kritikus szint alá csökken.
- A mediakártya használata esetén nem érhető el a médiatár. Felvétel készítésre/time shift-re is csak akkor van lehetőség, ha TVkészülék tudja.
- Mediacard használatának feltétele, hogy CI+ interface legyen a készüléken. A CI nem elég! Nézz szét a UPC hivatalos(az oldal alján!), vagy a nem hivatalos listán. (Ez utóbbi szerkesztető, szóval ha van olyan készüléked, ami nincs a hivatalos listán, de nálad működik a mediacard, légyszi oszd meg velünk a pontos modellszámot, és egyéb tapasztalatokat)
Érdmes átlapozni a TV útmutatóját (annak apró betűs részével együtt) is, általában ott is feltüntetik, hogy van-e benne CI+ foglalat.
- Amennyiben ékezet-gondok vannak az EPG-ben akkor szlovák területi beállítással kell hangolni, de ekkor a nyári időszámításkor egy óra csúszás lesz, amit bizonyos készülékek tudnak kezelni, mások viszont nem. Utóbbi a régebbi, a hivatalos listán nem szereplő TV-knél fordulhat elő.
Aktív témák
-
bsanya
aktív tag
válasz Statikus #10650 üzenetére
Nekem Samu E530-m van, ami nem annyira régi , viszont nálam is lassú a csatorna váltás
Az EPG meg még lassúbb, az T-s IPTV-nél,EPG fürkészés alatt megy a műsor, gombnyomásra egyből bejön az EPG, villámgyorsan vált.
Itt, elmegy az adás képe és kínszenvedés a váltás.....
Az a baj, én is hozzá vagyok szokva a gyors dolgokhoz (pl. Samu Galaxy Note )Xiaomi Mi 11i
-
langrobi
csendes tag
Hali! Nálam a Dolby Digitallal ellátott HD csatornák hangereje fülsüketítő. Tudja valaki, hogy lehet-e ezen változtatni? Nem tudom, hogy ez a Cisco box vagy a tv műve-e, de nagyon zavaró a hangerőben levő különbség a normál és a Dolby csatornák között.
-
Carlos73
csendes tag
Egy igazán hozzáértő segítségét szeretném kérni, mert egy olyan problémám van, amelyre sem itt, sem máshol nem találtam megoldást, és néhány héten belül már másodszor fordul elő.
Mediacard van csatlakoztatva a Samsung UE46D6500 típusú készülékemhez. A szolgáltatásra már a kezdet kezdetétől fizetek elő. A kártya telepítésével én is, mint sokan mások egy cseppet megszenvedtem, de nem volt vészes, végül is sikerült. Nos a kártya egyszer csak úgy október hónapban úgy gondolta, hogy nem szolgál tovább és beadta az unalmast, azaz TV nézés közben elment a kép és a hang és megjelent a "kódolt jel" felirat. Azonnal hívtam a UPC-t, de a telefonos ügyfélszolgálaton folyamatosan azzal próbáltak etetni, hogy a tévém nincs a listájukon, így nem tudják garantálni, hogy a kártya működni fog. Én próbáltam velük megértetni, hogy hónapokig tudtam vele a tévét nézni, tehát szerintem nem az a gond amire ők hivatkoznak. Végül is kijött hozzám egy szerelő egy másik kártyával, amit kipróbáltunk, de nem történt semmi. Nem akartam belenyugodni, ezért kértem, hogy küldjenek ki ismét egy szerelőt egy másik kártyával. És láss csodát az új kártya - a TV szoftverének frissítése, és egy digitális csatornakeresés után - működésbe lépett. Örültem, mint majom a farkának, azonban az örömöm sajnos nem tartott sokáig. Ma délután a jelenlegi médiakártya is megadta magát, ugyanúgy mint korábban tévénézés közben. Természetesen hívtam a UPC-t, holnap jön a szerelő és vélhetően hoz egy újabb kártyát (Bő fél éven belül ez már a negyedik lesz.)
Úgy gondolom itt valami nagyon nincs rendben. A UPC-nél egyetlen egy ügyfélszolgálatos, illetve szerelő még nem találkozott ilyen hibajelenséggel. Nem akarom elhinni, hogy nincs erre egy végleges megoldás, mert nem akarok 2-3 havonta kártyát cseréltetni a tévémben, és úgy gondolom előbb-utóbb ezt a szolgáltató is megunja.
Nos ez az én gondom, ha valaki tud erre valamilyen magyarázatot adni, az kérem írja meg nekem.
Köszönöm előre is. -
blakey
titán
válasz Carlos73 #10654 üzenetére
Lehet, hogy a tv-vel van gond, nem megfelelő a kártya kezelése. Ha nem tévedek, akkor a D6500-nak pattintós kártyatartója van, lehet, hogy nem jó valamilyen csatlakozás. Rákérdeznék a Samsungnál is. Ha a kártya ami nálad nem működik de egy másik készülékben igen akkor nem feltétlenül a kártya a ludas.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
imis
senior tag
http://www.upc.hu/televizio/csatornakiosztas/digital/
elgurult a gyógyszerük
ez szerintem megszokhatatlan, nem tematikát akarok, hanem, hogy ha megnyomom 2-est ott adás legyen és ne 3 jegyű számokat kelljen megjegyeznem.
Sok embernek szereznek most egy két örömteli pillanatot . -
titán
válasz langrobi #10652 üzenetére
Én ilyesmivel még nem találkoztam.
#10656 imis Erősen megoszlanak a vélemények az új csatorna sorrendről, sokak szerint jó, hogy tematikussá vált, sokak szerint jobb volt a régi, megszokott, én az utóbbit erősítem. Egy dolog biztos: amikor indult a szolgáltatás 2008 tavaszán akkor is tematikusan voltak a csatornák elrendezve de időközben jöttek-mentek a különböző adók és teljesen elveszett a tematikus elrendezés, ez lett most visszaállítva.
[ Szerkesztve ]
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Net L with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
blakey
titán
Nem védeni akarom, de mondj jobb megoldást.mi szerint kellene beállítani? Mondjuk egyet tudok, box-ok esetében tetszés szerint lehessen beállítani a sorrendet, gondolom tv esetében ez működik.
Megszokható, nagyjából képben vagyok, hogy kb mi honnan kezdődik, pl. 151-től sport, 301-től mese.ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
air
nagyúr
válasz Gubek-Einste #10657 üzenetére
De könyörgöm, miért kell ekkora lyukakat hagyni benne?? Gyerekműsorok már 300 felett vannak.
Minek? Soha az életben nem jön be annyi új csatorna, hogy a most hagyott lyukakat betömje.
A tematikus csatornakiosztásnak van értelme, abszolút nem vagyok ellene. De ez az ostobaság, amit az UPC csinált megmagyarázhatatlan.Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
imis
senior tag
válasz Gubek-Einste #10657 üzenetére
tematikus volt előtte is, sport negyventől, dokufilmek hatvantól,
de ha már tematikáról van szó: a jupiszí megkötötte egy csomó figyelmetlen emberrel a szerződést "újra" amelyet már elég úgy módosítania majd, hogy ha befizeted a következő díjat már el is fogadtad a módosítást, és már nem is pattoghatsz. (belső trükkökről már nem is beszélve)[ Szerkesztve ]
-
imis
senior tag
válasz blakey #10658 üzenetére
háááát tudok jobbat, éppen két szolgáltató megy nálam még egyszerre , ha sikerül a héten megszüntetem a upc-t, a digit meg odateszem ahova akarom és hd-ben nézem (internet +telefon+hdtv) 4300Ft
a teljesség igénye nélkül összehasonlítva:
digi: variálható, alapban megy a hd, szép a képe, lényegesen olcsóbb, mint az upc hd-s csomag
upc: discovery, ComedyC van, az epg-je nekem jobban bejött (vagy megszoktam) -
blakey
titán
Nekem semmi bajom a upc-vel, 14e a HD tv (2 box)+telefon+50/5 net, ennél 6-7e-el többet fizettem amig T-s voltam net (15/1) és telefon esetében. Elégedett vagyok a szolgáltatás minőségével, engem nem zavar, hogy hányas számon van az adott műsor/csatorna, megszokás kérdése és annyit nem tv-zek, hogy folyamatosan ezen pörögjek. Tudnék megoldást a box-ok programozására, kéne egy almenü a beállításoknál "gyorsgombok programozása" néven, itt társíthatnád a csatornákat és választani lehetne, hogy a gyári vagy az általad programozott sorrend szerint szeretnéd használni, olyasmi mint a telefonokba a gyorsbillentyű, kb. ez lenne a megoldás .
Nálunk csak T és upc van, más lehetőség nincs és digire nem váltanék ha ingyen lenne akkor sem, nekem gagyi a minősége, de biztos csak rossz tapasztalatokat láttam. Még MindigTV van mint alternatíva.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
canniball
nagyúr
válasz blakey #10658 üzenetére
"...box-ok esetében tetszés szerint lehessen beállítani a sorrendet..."
Ezzel kapcsolatban nem túl pozitívak a tapasztalataim: eddig 3 box (1 UPC, 2 T-sat) működését volt szerencsém látni és egyikben sem volt benne (megjegyzem a UPC-s legalább átugrotta az elő-nem-fizetett csatornákat, a másik kettő ezt sem tudta). Nem is értem egy ilyen alap funkciót miért hagynak ki, pláne hogy az alapján ami írsz nem lenne túl bonyolult megoldani."...gondolom tv esetében ez működik."
Természetesen működik.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Parson
addikt
válasz Carlos73 #10654 üzenetére
Hello,
megoldást a problémára ugyan nem tudok, de tény, hogy én többek között pontosan az ilyen problémák miatt sem választottam mediacard opciót. Egyszerűen még nem kiforrott a komplett szolgáltatás. Sajnos te is, mint sokan mások még egyfajta tesztalanyai vagytok ennek az új technikának... ami előbb utóbb jó lesz, sőt, k jó lesz, de most még nem tökéletes. Így én majd csak utóbb választom ezt az opciót.
Sorry, amiért nem tudtam segiteni.
[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
air
nagyúr
válasz Parson #10665 üzenetére
"Egyszerűen még nem kiforrott a komplett szolgáltatás. Sajnos te is, mint sokan mások még egyfajta tesztalanyai vagytok ennek az új technikának."
Ezt a falmelléki szöveget. Remélem nem gondolod komolyan?
Érdekes más országokban évek óta működik. Itt nálunk újra fel kell találni, vagy mi??
Vajon a holland UPC-nél miért támogatott a Samsung D széria, nálunk pedig miért nem?[ Szerkesztve ]
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
imis
senior tag
válasz blakey #10662 üzenetére
némi érintettség miatt mi is upcnél vagyunk és sok rossz véleményt hallottunk a digiről (persze ez jupiszís körökben szinte kötelező volt), de mint írtam, jelenleg mindegyiket látom, a diginek messze jobb a képe, az internet 20/10es telefon vezetékes irányba 0 pénz.
és persze az is tiszta gondolom mindenkinek, hogy az sd boxból nem megy sehova digitális jel. (nekem szellemképet is tudott produkálni.
Szóval nekünk itt szerencsénk van, mivel van digi és upc után is elégedett vagyok a minőségével, az ár/érték arányról nem is beszélve. Szóval figyelembe véve, hogy mindenhol találni hiányosságot, nekem jó kompromisszum a digi. A jupiszít meg láttam "belülről", így üdv az itt hivatalból fórumozó "megbízottaknak".Nos azért arra felhívom a figyelmet, hogy hónap végéig még lehet nyilatkozni, hogy nem járultok hozzá az újfajta szerződéshez.
Ha esetleg ügyfélszolgálatra keverednétek, ott pedig ne járuljatok hozzá a hangfelvételhez, mert akkor az ügyfeles biztosan nem fogja felajánlani a kedvezőbb lehetőségeket. -
kabelmania27
félisten
Mindenki annál a szolgáltatónál fizet elő amelyik jobban megfelel az izlésének. Akinek nincs dvb-c képes tv-je annak nem jelent plusz a sok ingyenesen fogható dtv és hdtv adás. Ismerősnél smart tévén szépek a Digis digitális és hd adások, de az analógok nem szépek, nem élesek.
Ismerősnek pl nem kompromisszum a Digi mert megszokták a UPC csatornakiosztását. Dignél nincs Viva,Mtv, Comdedy. Másik ismerősnek a Upc-s net jobban ment mint a Digis, többségnél jó a Digis net, de nem szeretném ha UPC vs. Digi téma lenne.
pl Invitel kábelterületen sokan örülnének a UPC-s csomagoknak.[ Szerkesztve ]
-
imis
senior tag
válasz kabelmania27 #10666 üzenetére
pc-n analógban használom, szerintem használható. tévén samuval használom jó és alapból hd és persze felvevős a samu. a digis stb-t nem próbáltam, az upc-s box nekem kényelmes volt (sorozatfüggő vagyok )
-
imis
senior tag
válasz kabelmania27 #10669 üzenetére
Ismerősnek pl nem kompromisszum a Digi mert megszokták a UPC csatornakiosztását.
Én is megszoktam, részben arra állítottam be a digit (ott variálható), de most az ismerősödnek újra kell tanulnia a csatornákat , vagy megszokja vagy megszökik. -
imis
senior tag
válasz kabelmania27 #10671 üzenetére
C50feletti adások nálad nem szemcsések? pl?
-
kabelmania27
félisten
Pár csatornával van gond, van ami be sem jön van amelyik annyira szemcsés hogy nézhetetlen, teletronik kettes splitterrel van elosztva a jel.
Átrendeződik a kábeltelevíziós piac[ Szerkesztve ]
-
Parson
addikt
Itt meg nem működik... ergo még van hova fejlődni (nem feltalálni, hanem a szolgáltatást a megfelelő mederbe terelni). Ennyi.
A holland UPC-nek meg semmi köze a magyar UPC-hez... Itt van a gond, nem Hollandiában.[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
air
nagyúr
válasz Parson #10679 üzenetére
Honnan veszed azt, hogy nem működik? Rengeteg embernek hibátlanul működik. Köztük nekem is, D6500-zal. Az a néhány hely, ahol valami hiba van, nem jelenti azt, hogy nem működik. Nagyon durva általánosítás, már-már csúsztatás 1-2 hibára azt mondani, hogy nem működik. Hiba mindig, mindenben volt, van és lesz is. De attól még a dolgok általában működnek.
"Itt van a gond, nem Hollandiában."
Nem gondról beszéltem, hanem támogatásról. Mivel az alap védekezés a cég részéről, hogy a készülék nem támogatott. Itthon. Máshol viszont igen. Akkor hogy is van ez?A holland UPC-nek meg csak annyi köze van a magyarhoz, mint az összes többi más országban is működő multinacionális vállalatnak. Tulajdonos, résztulajdonos, üzemeltető stb.
[ Szerkesztve ]
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
Parson
addikt
Onnen, hogy nem működik és kész. Mit nem lehet ezen érteni... Az a néhány hely, ahol nem működik, pontosan azt jelenti, hogy nem 100%-os a rendszer. Ergo az én olvasatomban nem 100%-osan működik. Ez az általában szó az az ami neked megfelel, akinek nem működik, annak meg nem.
"Itt van a gond, nem Hollandiában."
Nem gondról beszéltem, hanem támogatásról.Ki a l*sz*rt érdekel, az hogy te miről beszéltél. Ami nem működik, az gond, teljesen mindegy, hogy támogatás, (pontosabban annak hiánya - tanuld meg mi a lét és lét hiánya közti különbség) vagy azt egyszerűen gondnak nevezett hibáról van szó.
Igen, valóban multinacionális cégről van szó, a problémát akkor is egy szintig helyben kezelik. Lásd pl Telenor... nagy kalap fos a magyar Telenor is a Svéd vagy a Norvég szolgáltatásokhoz képest. Vajon miért? Egyszerűen azért, mert más területi képviselet, ésatöbbi. (Többek közt onnan is tudom, mert évekig ügyfelük is voltam svéd és magyar oldalon is.)
(#10681) gduck ->
A hollandok ugyanazt a UPC kenyeret eszik mint mi, csak kb 2 évvel előbb kapják meg az új fejlesztéseket!!!!
Hát ezzel barátom pont, hogy totál magad ellen beszéltél, ezért köszönet érte. Ha a hollandok 2 évvel előttünk járnak, akkor ne csodálkozzatok, hogy ott jól működik, amit itt csak most (pár hónapja, nem kell szó szerint venni okostónik) vezetnek be.Majd gondolkozzatok kicsit, mielőtt nekiálltok érvelni, főleg, hogy fejlesztői környezetbe még bele se mentünk. Mi több, igy nem is fogunk, mert értelmetlen, falra hányt borsó...
[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
Statikus
senior tag
válasz Parson #10683 üzenetére
Csak annyit szeretnék megérteni, hogy egy cégről beszélünk, Hollandiában már 2 éve üzemelő technológiát vettek át és mégis úgy tűnik, mintha most találnák ki a rendszert.
Nekem az lenne logikus, ha van egy multicégcsoportom, egy országban kiforrotta magát a rendszer, beleöltem 2 évet, akkor a többi országot nem szopatom, hanem odaküldök egy 10 fős profi csapatot, akik ismerik a buktatókat, fél év alatt összerakják a tökéletes rendszert és mindenki boldog.
Hogy nem így történt, az pedig csak valami olyat mutathat, hogy itt csak a tulaj azonos, az irányítás, megvalósítás, üzemeltetés balfasz magyarok kezében van...
-
Parson
addikt
válasz Statikus #10684 üzenetére
Pontosan erről van szó... hiába egy multicég... a magyar oldalon keletkező hibákat, gondokat az itthoniak fogják orvosolni, nem a hollandok... azért vegyük észre, hogy két külön országról beszélünk. Hiába hozzák be a szolgáltatást, kavarodás igy is van... nem is kicsi. Persze, ha 98%-ban kapásból működik, az csak jó, de a hollandoknál 100%-ban múködik, itt meg csak 98%-ban, akkor vajon ki volt a hibás? a user? a holland vezetőség? nem... a magyar szolgáltató bizony, ők ültetik a kapott rendszert... Persze lehet hogy megoldják a hibát, ez is lenne a feladatuk, de ahhoz hogy minden simán menjen, be kell hozni azt a 2 éves, ittenihez képest bejáratott holland szinthez képesti lemaradást.
Nem mellesleg én is nap mint nap futok ilyen kérdésekbe a munkahelyemen. Mindenre a válasz a hatékonyság, gazdaságosság, stb... Néha sajnos a technológiának, technikának, vagy szimplán a végterméknek a kárára menve, a user majd ugyis bekajálja, ha nagyon kell az igény, akkor majd növelünk a minőségen. Ilyen szempontból ez szar hozzááállás, de sokszor ez van.
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
air
nagyúr
válasz Parson #10683 üzenetére
Ezzel az alpári stílussal és a hőzöngéseddel inkább máshol oszd az észt!
Én értelmesen, logikusan írtam le a véleményemet. Ha ez neked nem tetszik, vagy nem értesz vele egyet, az nem nem jelenti azt, hogy neked van igazad. Még egyszer mondom, a néhány hiba nem jelent totálisan rossz működést.
Arra azért kíváncsi lennék, hogy honnan veszed, hogy Hollandiában 100%-osan (hiba nélkül működik). Olyan rendszer, ami hiba nélkül működik, nem létezik. De nem szabad a néhány hibát - tévesen - teljes működésképtelenséggé nagyítani. Nagyon sok hozzá nem értő ember von le így következtetéseket. Aki még életében nem látott műszaki rendszert.[ Szerkesztve ]
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
Parson
addikt
Ok és okozat között van ám összefüggés.
Ha erős lett az okozat, azért elnézést, de az azt megelőző hsz-ek sem voltak nagyon finomkódak stilusukat tekintve. A lényegi tartalmat továbbra is fenntartom."Arra azért kíváncsi lennék..."
Szerintem kezdünk elbeszélni egymás mellett, ami meddő vitához vezet. Én ennek a folytatását haszontalannak látom.[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
Statikus
senior tag
Szia,
ne haragudj, hogy beleszólok, de ezzel nem teljesen értek egyet:
"a néhány hiba nem jelent totálisan rossz működést."Amit írsz az szó szerint igaz, de én nem egy 98%-os szolgáltatásra fizettem elő. A szerződésben nincs leírva, hogy lehet, hogy valami nem fog működni.
Egy alaplap chipset driver esetében vajon hogy vélekednél?
Csak néhány hiba lenne benne, lehet, hogy csak havonta 2-3x dobná el magát a géped, lehet, hogy adatot sem vesztenél miatta. De, ha mégis, akkor nem háborodnál fel, hogy egy "szar" támogatású alaplapod van, amihez nincs egy normális driver?
És egy alaplap egyszeri 10-50e Ft közötti összeg, amit ha jól csinálnak meg, évekig használsz, a UPC szolgáltatása pedig havi 5-10e Ft, hűségszerződés, röghözkötés és cserébe szarnak a fejedre.Üdv. Statikus
-
khorvat
senior tag
válasz Carlos73 #10654 üzenetére
Szerintem kifogtál egy selejtes TV-t aminek a CI+ modulja elkezdte kinyírni a mediacard-okat, én helyedben kérnék egy CI+ foglalat cserét a TV-re ha ezután is mediacard halálozások jönnek akkor a lakáson belüli jelerösséget, kábelezést stb. kellene körbe járni, mi változott esetleg, mielött az elsö kártya elhullott nálad, új eszköz a rendszerben stb.!
-
air
nagyúr
válasz Statikus #10688 üzenetére
"Amit írsz az szó szerint igaz, de én nem egy 98%-os szolgáltatásra fizettem elő."
Amennyiben a szolgáltatást technikai okból, a szolgáltatónak felróható hibából nem tudod igénybe venni, vagyis hibás a teljesítés, akkor ebben az esetben szavatossági joggal élhetsz. Kérheted a hiba kijavítását, kérhetsz árleszállítást, vagy elállhatsz a szerződéstől.
Bocsánat, de az alaplapos logikádat nem értem.
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
-
kaszaf
aktív tag
Sziasztok!
Ha jól tudom év végéig, esetleg jan. 15-ig lehetett ingyen fogni a HD csatornákat. Én nem fizettem elő még is jönnek továbbra is.
Nálatok mi a helyzet?
-
canniball
nagyúr
-
canniball
nagyúr
válasz szelidorzo #10682 üzenetére
Közben eszembe jutott hogy könnyen lehet az sem mindegy ki hol lakik, de azért itt van, próba-cseresznye.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Statikus
senior tag
válasz canniball #10695 üzenetére
Többször exportáltam, régi hónapokkal ezelőtti listámat sem olvasta be, leszedtem pár napja az aktuálisat, azt sem, majd újrahangoltam a tévét, azt sem...
Ami érdekes, a D400 tévémnél semmi ilyen gond.
Ami még érdekesség, valamikor nyáron szervízben volt, állítólag panelcserén, gariban - egyik pillanatról a másikra meghalt a tuner, sem analóg, sem digitális adást nem talált. A menü működött, dvd-t tudtam nézni.
Service menübe bekukkantva a készülék eladási dátuma (gondolom az első bekapcsolást rögzíti a készülék) panelcsere után resetelték, nem mutat valós adatot.
Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Milyen monitort vegyek?
- Chiptörvénnyel készül Trump elnökségére Dél-Korea
- OLED TV topic
- PlayStation 4
- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest