Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tszabi

    tag

    1.
    6 nappal ezelőtt megrendeltem online a UPC Direct egyik Combo csomagját. A honlapon kiírták hogy keresni fognak (mivel a címem nincs az adatbázisukban).
    3 napra rá próbáltam hívni az ügyfélszolgálati számukat, de többszöri próbálkozásra sem kapcsoltak élő embert. Még akkor írtam nekik email-t is hogy továbbra is várom a megkeresésüket.
    Azóta is semmi...
    Vagyis annyi történt hogy egy helyi képviseletnél is leadtam az igényemet, hátha gyorsít a dolgon.

    Tényleg ennyire fontos nekik egy új ügyfél?

    2. A nem párosított box bérlését javasoltátok ahhoz, hogy később a kártyát esetleg át tudjam tenni majd saját box-ba. Viszont ha jól láttam a hírekben, a upc direct most országosan cserélteti le az ilyen kártyákat (box-al együtt) párosítottra. Vagyis nekem úgy tűnik, hogy csak idő kérdése, és ez a megoldás sem fog menni. Mivel csak párosított kártyák lehetnek. Jól gondolom?

Új hozzászólás Aktív témák