Új hozzászólás Aktív témák

  • zsiz

    őstag

    Sziasztok.
    Aki használja a Direct One alkalmazást (LG) okostévén, azoktól szeretném kérdezni, hogy működik rendesen? Pár hónapja az egyik box elromlott, elkezdtem használni az alkalmazást, amíg nem jött a csere, és úgy megtetszett (+megszoktam), hogy azóta csak azt használom. De az utóbbi időben nem működik. Nehezen tud csatlakozni, van hogy 3-4x el kell inditanom az app-ot. Ha elindul, adás közben kapcsolódási hibát ír, viszont az adás megy tovább. Vagy éppen nem ír kapcsolódási hibát, mégis áll a kép, vagy épp csak fekete képernyő van. Illetve van, hogy azt is kiírja a tv, hogy "hálózati kábel leválasztva", majd rögtön utána jön a "hálózati kábel csatlakoztatva" üzenet.
    Mindeközben a tv mellett a számítógépen zavartalanul megy az internet ugyanarról a routerről, így ez alapján azt ki lehetne zárni, hogy az internet szakadozna. A router új (most cseréltem le a régit, azzal is ezt csinálta), azt is kizárnám (plusz tv-n a böngésző is megy és két pc-n meg két telefonon is hibátlan a net). Kábelt cseréltem, de nem segített, egyébként se wifin, se kábelen nem megy rendesen a tv adás. Az app 2021.02.15.-én frissült utoljára, így az is kizárva, hogy jött egy frissítés amiben elrontottak valamit.. Van mikor működik hosszabb ideig, de most délután 3-4 percet állt a kép, aztán fél percet ment és megint megállt. Kipróbáltam egymás mellett a tv-t meg a telefont. A tv-n most is áll a kép, telefonon egyelőre hibátlan. Gyanítom, hogy ha a telefonon jó, akkor az ő oldalukról minden oké... Tehát minden jónak tűnik, megsem jó valami. De akkor mégis mi lehet a hiba?

    Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

Új hozzászólás Aktív témák