Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tusi74

    őstag

    válasz Suppoerter #481 üzenetére

    Azért köszi, hogy így válaszolgatsz, de nekem akkor is nagyon furcsa, hogy egy cégen belül a helpdesknél hogy-hogy nem rendelkeznek naprakész információval
    az ott dolgozók? Nyilvánvalóan ez nem a Te hibád, ez szervezés kérdése, és nemcsak Nálatok van ez így. Jelenleg hál istennek a nettel semmi baj, sőt 1-2 hete sincs.

    Mo. legnagyobb mobilszolgáltatójánál sincs ez másképp.
    Bejelentem a hibát, persze alapból én vagyok a béna, biztos nincs pénz a kártyámon, meg elállítottam valamit stb. Ügyfélazonosító, bevizsgálás, jé, ez tényleg nem megy, hibalap kitölt, másnap érdekődjek.
    Másnap ismét lebénázás, beismerés, hibalap stb.
    1 hét után tegnap először mondták, hogy igen náluk van a probléma, javítás folyik.



    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák