Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mr_ricsi

    veterán

    válasz VANESSZA1 #9264 üzenetére

    A 3 napos cseregarancia arról szól, hogy ha 3 napon belül a termék meghibásodik, akkor vélelmezni kell, hogy gyártási eredetű hiba okozta. Amennyiben az ügyfél a készüléket megbontotta, már nem kell ezt vélelmezni, hanem a bolt nyugodtan továbbküldheti a szerviznek, hogy az állapítsa meg, hogy gyári hiba vagy az ügyfélnek felróható.

    A 8 napos cseregarancia esetén pedig a terméket a gyári állapotában kell visszaszolgáltatni, például az összes csomagolóanyagával, dokumentációval, és tartozékaival, mivel a visszaküldött dolgot újra el fogják adni valakinek.
    Namármost: ha a készüléket szétszedted, az már nem gyári állapotú!

    "Attól hogyha veszel egy gépet, és leellenőrződ a memóriákat külön külön, attól még nem történik más csak leellenőrződ amit vettél."
    Te nem tudsz egy memóriát szakszerűen kiszedni és visszarakni, ezért az ellenőrzést intézd úgy, hogy nem szedsz szét semmit!
    A hiba megállapítása nem az te feladatod, hanem a szakszervizé. Ha nem úgy működik a készülék, ahogy kellene, akkor azonnal hozzájuk kell vinni.

    Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!

Új hozzászólás Aktív témák