Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PumpkinSeed

    addikt

    válasz trisztan94 #950 üzenetére

    Két különböző oldalról nézzük szerintem a dolgokat. Te a színek lélektani hatásainak oldaláról közelíted meg a témát, mi (én legalább is) a színek esztétikai kinézete alapján vagyis a színtant tartom elsőként fontosnak. Azért tartom fontosnak a komplementer színek használatát egy logó elkészítésekor mert nincs más szín összeállítás amely olyan jól felerősíteni a vizuális hatást mint ez. Az erős vizuális hatás kiváltása pedig figyelem felkeltő. Ha a színkörön két szorosan egymás mellett elhelyezkedő színt használsz akkor monokromatikus színösszeállítást használsz ami kicsit visszafogottabb hatást kelt. Ennek legtöbbször az az eredménye, hogy ott a fejlécezett papír ahol fent a logó és el kell olvasnia az ügyfélnek, majd te megkérdezed, hogy "na és milyen volt a logó rajta", majd kapod a válaszd, hogy észre se vettem. Érdemes a figyelem megragadására összpontosítani elsődlegesen és csak utána vizsgálni a lélektani hatásokat szerintem.

    "Akinek elég bátorsága és türelme van ahhoz, hogy egész életében a sötétségbe nézzen, elsőként fogja meglátni benne a fény felvillanását." - Kán

  • Jinxb1rd

    addikt

    válasz trisztan94 #950 üzenetére

    Amit képviselne a logó: Online marketing, webfejleszéssel és SEO-val foglalkozó cég. Profizmus, modernség, sötöbö.

    Amiket felsoroltál a színnél és félkövérrel kiemeltél, azokat te beszéled már nagyon bele (pénz, ambíció, biztonság). Ennyi erővel az összes színt lehetne szerepeltetni a logóban.

    Tipikusan arra emlékeztet, amikor egy ügyfél mindent bele akar zsúfolni egy adott munkába és nem érti meg, hogy a kevesebb néha több. Javaslom ha csicsázni akarod, akkor használd a kék egy másik árnyalatát.

    [ Szerkesztve ]

    We are only Stardust...

Új hozzászólás Aktív témák