- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Házimozi belépő szinten
- Milyen notebookot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen processzort vegyek?
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Aktív témák
-
Yutani
nagyúr
A link:
[L]http://users.pandora.be/hollemeersch/blackrose/tenebrae/index.htm[/L]
A lényeg: a Quake1 motorját úgy módosították, hogy az bump mappinget kapott, és valós idejű árnyékot számol akár több fényforrás esetén is (pl. a pályán elhelyezett fényforrás plusz a gránátok fénye generál több árnyékot).
Mindez OpenGL alatt működik, elég hozzá egy shareware Quake1, ami mappájába belemásolva a Tenebrae-t működni is fog a dolog. Mivel nem nagy méretű egyik sem, érdemes letölteni és kipróbálni.
Ja, nVidia kártya javasolt, abból is GeForce...
Have fun!#tarcsad
-
CsendPenge
őstag
Jaja, de szerintem inkább az a gáz, hogy a q1 motorja sok más egyéb tekintetben azért még elavult marad. Amúgy nézted már, hogy mennyit dob a grafikán?
Remember the Linux, that's like a wigwam: no Windows, no Gates, just Apache inside. Two minutes of thinking can save hours of unnecessary work.
-
twollah
nagyúr
Nagyon jó lett :).
Még a végén kedvet kapok egy kis mászkáláshoz a Quake1 világban.
Amúgy a motor tényleg nem egy mai darab, de vegyük figyelembe azt is, hogy akkor 95 közepén ez volt az isten császár.
Sőt ha minden igaz ez volt az első 3Ds játék ami tényleg 3Ds volt, és nem egy 2D texture mapped vmi rontott ránk üvöltve a homályból.
Szóval legyünk egy kicsit több tisztelettel iránta. -
Yutani
nagyúr
Valóban ez volt az első _igazi_ 3D motor, mivel a modellek is 3D-ben voltak megalkotva, nem pedig sprite-okkal.
Valóban régi, de ha azt nézitek, hogy a DOOM3-ban megjelenő új effekteket készítették el erre a motorra (stencil shadow, fények és bump mapping igen komoly alkalmazása), akkor mégis csak elismerésre méltó ez a munka.
Számomra legalábbis mindenféleképpen.#tarcsad
-
launcser
senior tag
hmm
elég érdekes
jol néz ki
csak egy a baj!
1024*768 32 bit timerefresh a legelején 17,5 fps...
kb mintha ut2003al nyomnám..
optimalizációról ezek se hallottak :)
gef2ti+1600+xp stb..
eddig 1600*1200-ban játszottam a kvék1-et, a ködös verzióttütüü
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest