Hirdetés

Aktív témák

  • scymex

    csendes tag

    Sziasztok.. A segítségeteket szeretném kérni.
    Lassan 1 hónapja fut a dolog, egyik szolgáltatótól a másikhoz szeretnénk internetet váltani.
    Mivel már eddig is volt Telekom szolgáltatásunk (egy telefon HOPPÁ díjcsomag), ezért gondoltuk igénybe veszünk még egy szolgáltatásukat.
    Rábeszéltek minket, hogy váltsunk telefon technológiát is analógról digitálisra. Beleegyeztünk, oké.

    Nagy nehezen megkaptuk a felhasználónevet és jelszót (ez is több mint 3 hétbe telt nekik), majd ezután megpróbáltam csatlakozni a jelenlegi modemmel, amire azt mondta a nő látatlanba, hogy jó lesz az előző szolgáltató lassan 7 éves modemje hozzá (D-LINK DSL-360R).. Nem sikerült a csatlakozás...
    Felhívtam az ügyfélszolgálatos hölgyet, hogy nem bírok csatlakozni. Megmondtam, hogy ez a modem eleve nem is bírná a 20 mbit-es internetet, mire azt a választ kaptam, hogy: "Ennek a modemnek jónak kell lennie hozzá. Eszközt nem adunk."
    Majd ezután felvettek egy hibabejelentést, a szerelő 72 órában belül kijön.
    A kérdésem az lenne, hogy tényleg nem kötelességük modemet adni?

    Most engem néznek hülyének, vagy netán az ügyfélszolgálatos hölgy nincs tisztában teljesen a dolgokkal?
    (Vagy netán én magam vagyok a hülye?)

Aktív témák