Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz wayne1 #61 üzenetére

    Ciklusba illeszted. Wait és goto. Ha jól sejtem a context meg deaktiválódik, ha felveszed a telefont, vagyis hagyhatod végtelen ciklusban talán. Nem vagyok biztos benne, ki kell próbálni.

    Task:
    1. say
    2. wait
    3. goto 1.

    Amúgy melyik csatornára raktad a beszédet? Nem interferál a csengőhanggal?

    (#62) atillaahun
    "Invert" jelölőnégyzetet keress a context-ben! :U

    [ Szerkesztve ]

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz wayne1 #72 üzenetére

    Az előbb tévedtem. A "phone ringing" context az event-ek között van, ergó instant, vagyis nem deaktiválódik. Meg átgondolva egy éppen futó task amúgy is végig fut (vannak kivételek, de nem találom a referenciát, h hol olvastam) és mivel végtelen a ciklus, ezért nem áll le.

    Én csinálnék még egy profilt, ami a "phone offhook" eseményt figyeli és ha felveszed a telefont, akkor leáll a ciklussal.

    Vhogy így:

    Context: phone ringing
    Task:
    1. say
    2. wait
    3. goto 1. if %Offhook isn't set
    4. clear variable %Offhook

    Context: phone offhook
    Task: set variable %Offhook to 1

    Fontos, hogy legyen legalább egy nagy betű a változó nevében, mert csak úgy lesz globális változó.
    Ha esetleg még nem tudtad volna...

    (#73) atillaahun
    Azért ne túlozzunk, nem rég benéztem a Tasker Pro google csoportba és hogy ott már mikről írkálnak! Hát jött is ki a szemem, mint a csigának. :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz wayne1 #79 üzenetére

    Nézd meg a log-ot, hogy lefutott-e minden task, ahogy kell neki.
    Talán nem volt "phone idle" és azért megy még a ciklus.
    Gondolom nem válaszolt hívás megszűnésekor is érvényesül.
    Esetleg növeld meg a prioritását a context-nek, hátha.
    A hiba meg passz. Talán svox hiba?
    Melyik csatornára raktad végül? Bár nem tudok róla, h dokumentálva lennének az audió csatornák, de próbálj vmi egyszerűbbet használni, pl media. :) Ilyen system, meg izé, azokról azt se tudom, pontosan mire is valók.

    A log egyébként jó barát, mindenki kapcsolja be szépen, ha komolyabban elkezd foglalkozni a programmal! :K

    szerk: talán holnap nekiugrok én is egy hívó fél felolvasós témának, aztán meglátjuk mi lesz. :)
    Úgy is kelleni fog az autós projekthez.

    [ Szerkesztve ]

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz wayne1 #79 üzenetére

    Profile 1
    Context: event/phone ringing VAGY state/incoming call (state esetében viszont számolni kell a "settings restoration"-nel)
    Task:
    1. turn on Profile 2
    2. say
    3. wait
    4. goto 2. if %Ring isn't set
    5. clear variable %Ringing

    Profile 2
    Context: event/phone idle
    Task:
    1. set variable %Ring to 1
    2. turn off Profile 2

    Profile 3
    Context: event/phone offhook
    Task:
    1. set variable %Ring to 1

    A második profil ki/bekapcsolásával szemléltettem, hogy hogy lehet spórolni az erőforrásokkal.
    A harmadik profilra alaphelyzetben csak akkor van szükség, ha akkor is akarunk csinálni vmit, ha mi kezdeményezünk hívást. Egyébként azt is ki lehet kapcsolni és akkor a csörgés kapcsolja be őket.

    Így már működni fog, le van fedve minden esemény a bejövő hívásokra: :K
    -válasz
    -elutasítás
    -vagy ha a hívó fél feladja.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák