Hirdetés
Hirdetés
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Killer01
őstag
Mikor vetted a gépet pontosan? Személyesen, vagy netes rendelés volt?
"Illetve ha neten keresztül megrendelem,miért lehet 2 munkanapon belül átvenni,cserélni meg csak 15 munkanapon belül?"
erre egyszerű a válasz, szinte semmit nem cserélnek saját készlet kárára...próbálják továbbnyomni beszállító/gyártó felé (velem is el lett játszva). -
lafaty80
őstag
Javítsatok ki, de én úgy tudom és hiszem, hogy a neten rendelt és személyesen átvet cuccokra is a távollévők közötti szerződés él, tehát van elállás.
Illetve azt sem értem, ha egy konfigot veszek, darabjaiban és garanciális, akkor miért kell ezért munkadíjat felszámítani? Abban esetben jogosnak tartanám, ha kiderülne, hogy nem garanciális a javítás/csere/stb
[ Szerkesztve ]
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
ACE-
addikt
Ebbe belekötni, azért elég gáz. És mit gondoltak hogy a Gigabyte feliratot is átfestetted, hogy az meg jól legyen a bordán!? Na erről beszéltem korábban, nálam ugyanez volt, és egyre több ember jelzi, hogy ilyen minimális apróságokba kötnek bele. Arról nem is beszélve, hogy ilyen friss cuccnál nekik kell bizonyítani, hogy a hiba a "megfordított" hűtőborda miatt keletkezett. Kiba kevés az, hogy azt mondják egy csavar ki lett csavarva, és vissza, mert pl. "elnyíródott" egy csavar. Azt kell bizonyítaniuk, hogy az a hiba, amit jeleztél, az amiatt a rendeltetésellenesen kicsavart csavar miatt keletkezett pl.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
04ahgy
nagyúr
-
HUN]Repa
aktív tag
Hát lesz itt némi tisztázni való...
A kollégának minden észlelt rendellenességet jeleznie kell, illetve fel kell vinnie a garanciális ügyintézéshez, például a későbbi félreértések, viták elkerülése érdekében, (pl karcok) függetlenül attól, hogy problémás-e vagy nem. Esetedben normál garanciális ügyintézésre vettük át a terméket.
Ja, és nem, ahogy az egyik fórumozó írta, nem kell bizonyítanunk olyat, hogy a hiba egy elnyírt csavarból vagy fordított hűtőből ered, kivéve esetleg, ha a garancia elutasítása lenne a cél, de ki beszélt erről?A DOA esetünkben a vásárlástól számított 3 munkanapon belüli, meghibásodott termékeket takarja. Ez a leadott terméknél nem áll fenn, nem "3 napos" volt, a 14 napos elállás határidején is túl voltunk leadáskor.
Többször megírtuk, hogy az Iponnak továbbra sincs szabad raktárkészlete, a weboldalon található termékek a beszállítók raktárában találhatók, minden rendelésre érkezik, tehát aki ilyen "polcról történő" cserében reménykedik, csalódni fog.Amennyiben a vásárló gyárilag összeszerelt, vagy általunk összeépített számítógépet vásárol, az komplett számítógépként kezeljük (hiszen azt vett az ügyfél), amennyiben alkatrészeket, akkor alkatrészeket vásárol. Más szemszögből: úgy vesszük, hogy van elegendő tudása, tapasztalata a szakszerű üzembe helyezéshez, így az esetleges hiba megállapításához is. Ez esetben a hibás alkatrészt kell(ene) behozni probléma esetén, illetve indokolt esetben néhány alkatrészt fogadunk el (pl cpu és alaplap - sokszor nem lehetséges a keresztpróba),ha mégis komplett gépet adnak le, bevizsgálási díjat számolunk fel, a hibás alkatrész ügyintézése pedig a hibás alkatrész kiszűrésének idejétől számítódik.
Lehet, hogy ez nem tetszik mindenkinek, de sajnos nincs módunk tesztet kitöltetni ki mennyire ért a gépekhez, aki belevág egy összeépítésbe, és elég sok, inkább túl sok esetben találkoztunk "horror" dolgokkal, megoldásokkal.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
bul07
nagyúr
Ha meg tudják javítani megint akkor megfogják, és ebbe az ipon se tud beleszólni, mert ha nagyker vagy a gyártó javítja az ipon saját költségén nem fogja kicserélni
Amúgy Gigabyte felellősége nem a forgalmazóé
Esetleg veszel egy másik jó alaplapot mondjuk egy jó gyártótol, és ha nem javítják hanem cserélik akkor az árát kéred vissza, viszont ha javítják akkor akkor viszakapod és eladod az aprón
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
StSanya
senior tag
"sajnos akárhányszor javíthatják,maximum akkor cserélik ki,ha javíthatatlan."
Ez így, ebben a formában nem igaz.
"Hányszor lehet javítani egy terméket?
A jogszabályok nem határozzák meg, hogy hányszor kell elfogadni a fogyasztónak, hogy javítják a terméket, mielőtt kicserélnék, vagy azt, hogy hány csere után lehet kérni a vételár visszatérítését. A bírói gyakorlat szerint a kicserélés iránti igényt általában nem alapozza meg az első sikertelen javítás, az elállás jogával pedig csak végső esetben lehet élni. Nem hivatkozhat érdekmúlásra a fogyasztó, ha a hiba kijavítható, és a kötelezett vállalja is a kijavítást megfelelő határidőre. A jelentős költséget igénylő és rövid idő alatt ki nem javítható hiba viszont általában megalapozza a jogosult elállási jogát."
"Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."
-
boogie84
veterán
A törvény előírását a gyakorlatba átültetve lényegében az a sorrend állítható fel, hogy amennyiben a javítás egyáltalán lehetséges, akkor ezt kell előnyben részesíteni, mert ez általában lényegesen olcsóbb a cserénél. Felmerül a kérdés, hogy hány javítást kell a fogyasztónak eltűrni? Erre vonatkozóan a jogszabály nem intézkedik, ezért a következőt szoktuk javasolni a hozzánk forduló panaszosoknak: Ha a forgalmazó felajánlja a termék javítását, azt az első meghibásodás alkalmával el kell fogadni, mert ennél több nem kényszeríthető ki. A második meghibásodás után célszerű elfogadni a javítást, hiszen előfordulhat, hogy bár első alkalommal nem volt sikeres a javítás, másodszor sikerülhet. A harmadik meghibásodást követően azonban további javítást már nem kell elfogadni, mert valószínűtlen, hogy kétszeri sikertelen javítás után a harmadik sikeres legyen. Ilyenkor a termék cseréjét javasolt kezdeményezni.
Hasonló eljárás javasolt a cserenél is. Az első felajánlott cserét még el kell fogadni, ha azonban a kicserélt készülék is meghibásodik, nem érdemes tovább kísérletezni, mert nagy az esélye annak, hogy szériahibával van dolgunk. Ilyenkor célszerű elállni a szerződéstől, tehát visszakövetelni a vételárat.
Előfordul, hogy a forgalmazó felajánlja – esetenként egyenesen előírja – a hibás termék vételárának levásárlását. Mi a helyzet ilyenkor? A jogszabály nem teszi lehetővé a forgalmazó számára, hogy ilyen feltételt támasszon. Ezt tehát a fogyasztó nem köteles elfogadni. Ha azonban az érdekével ez nem ellentétes, abban senki sem fogja megakadályozni, hogy ilyen értelemben megegyezzen a forgalmazóval. A vételár levásárlási lehetőséget mindenképpen célszerű megfontolnia a fogyasztónak, mert ha kitart a vételár visszaigénylése mellett, ezt esetleg csak eljárás keretében követelheti vissza, és arra sincs garancia, hogy az erre vonatkozó ajánlásnak a forgalmazó eleget tesz.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Akciókamerák
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Revolut
- Mobil flották
- Formula-1
- EA Sports WRC '23
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Portfolio Performance - befektetések nyomonkövetése
- További aktív témák...
- HardwareLabs Black Ice GT Stealth 280
- Logitech ASTRO A50 Wireless + Base Station
- Corsair DDR5 32GB KIT 6000MHz CL36 Dominator Platinum RGB (7 év alza gari)
- IPHONE, SAMSUNG, HUAWEI, XIAOMI SZERVIZ A LEGJOBB ÁRON!
- GAMER PC: RYZEN 9 5900X - RTX 3070 8GB GDDR6 - 1TB-4TB NVMe SSD - 16/32GB DDR4 - GAR/SZÁMLA!!!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen