Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bul07

    nagyúr

    válasz Shad0w #7903 üzenetére

    Szerintem

    Ipon garancia:
    Olcsóbb ár, de csak ipon-hoz lehet visszaküldeni garanciáztatásra, nem magyar garanciajegyes(már ha egyáltalán adnak ilyet), magyar forgalmazónak a szervize elhajt mert nincs gyártói garanciája(vagy fizetősre veszi be)
    Ha véletlen megszűnne az ipon az ilyen termékeknek mintha nem is lenne garanciája

    Gyártói garancia:
    Drágább de a magyar gyári garancia , tehát nem kell ipon-hoz vinni hanem a hivatalos magyar szervizbe is beveszik garanciális ügyintézésre

    Samsung komolyan veszi a magyar garancia jegyet

    Hát kérdéses ez az irány

    [ Szerkesztve ]

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz Shad0w #7903 üzenetére

    Gyártói Garancia: a gyártó által megbízott cég végzi az ügyintézést.
    Ipon Garancia: az Iponba kell visszajuttatni ügyintézésre.

    Az, hogy a magyarországi képviseleten keresztül érkezik a termék vagy más úton, önmagában nem tilos.
    A piac - tehát ti, a vásárlók - fogja eldönteni van-e létjogosultsága ennek a másik útnak.
    Korábban az első verziót preferáltuk, de az ügyfelek úgy látszik nem annyira így látják, ahogy tapasztaljuk, fontosabb az akár csak párszáz forintos előny, akár a rövidebb, és nehézkesebb ügyintézés ellenére is. Emellett rengeteg termék van, amit a magyarországi képviselet nem hoz be valamilyen oknál fogva, mégis lenne rá kereslet, erre lehet megoldás az újabb lehetőség.

    God save us from the arrows of the Hungarians.

Új hozzászólás Aktív témák