Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • StSanya

    őstag

    válasz lostprophet #7959 üzenetére

    Nah, erről beszélünk, ha te most 15 nap elteltével fogyasztóvédelemhez, vagy rögtön bírósághoz fordulsz, úgy megkapja az Ipon a bírságot, mint a sicc, feltéve, hogy a termék elérhető státuszban volt ezidő alatt. Aztán majd csodálkoznak, hogy nem volt szerencséjük. Pár embernek kell csak eljátszania ezt, aztán majd kialakul a helyes jogkövető gyakorlat.

    Én egy másik céget - mondjuk az egy kamu cég volt - nyomtam fel a fogyasztóvédelemnél egy 5 ezer Ft-os hamis sd kártya miatt, csak lestem, milyen bírságokat toltak ki szemrebbenés nélkül. Megfogadtam ezentúl ez a játék megy, fogyasztóvédelemnél lehet emailben is eljárást indítani, vagy regisztrálni kell ügyfélkapun, s mehet könnyen, oszt' hajrá, kell úgyis a pénz pártunknak és kormányunknak.

    Csak halkan jelezném, az imént a Kúria weboldalát linkeltem, jogvita esetén erre fog az összes bíróság mutogatni, hogy "A Legfelsőbb Bíróság megyei bírósággal egyező álláspontja szerint, miután a Korm. rendelet 7. §-a alkalmazásában az előzetes vizsgálatot igénylő kijavításra nem ad a jogszabály lehetőséget, ebből értelemszerűen következik a meghibásodott fogyasztási cikk _azonnali_ kicserélésének kötelezettsége a forgalmazó részéről." Nem pedig az Ipon jogértelmezésére... ;)

    De amúgy azt nem értem, egy kereskedőnek miért éri meg a vevői idegein táncolni egy mondjuk egyértelműen gyártási hibás termék miatt? Őbelőlük él, nem a nagykerekből, meg az importőrökből...

    [ Szerkesztve ]

    "Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."

Új hozzászólás Aktív témák