Hirdetés
- OLED TV topic
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Azonnali notebookos kérdések órája
- SSD kibeszélő
- Mini PC
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Androidos tablet topic
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
A Lian Li Strimer kábel mókolása.
lo Értelmetlenül állok az egész előtt, hogy a Lian Li minden cuccából ad ki fekete/fehér verziót csak pont a Strimer...
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsoltyyy
senior tag
Nem értem, hogy mi köze van a kódnak a kártyához. Megvett egy olyan terméket, ami hibás volt, hogy felhasználta-e a hozzá adott játékot az az ő dolga. 3 munkanapon belül jelezte a hibát, így egyértelmű a csere, sőt akár a vásárlástól is elállhat. Azt hogy ezt a gyártócég, vagy esetleg az ipon hogy intézi, az nehogy már a vásárló gondja legyen.
-
n00n
őstag
Az e-mailben is 1-12 hónapra hivatkoznak, ami azért brutálisan sok idő. Én tudom nélkülözni a terméket, mert pont ilyen esetre van tartalék. De azért 4 hónap az nonszensz a többi hozzászólónál. Sajnos kiindulva az eddigi iPon-os garanciáztatásból egyre inkább ott tartok, hogy inkább nem veszek ott semmit. Mi értelme van így a garanciának? Főleg mint céges vevőnek, ha hónapokig nem tudom használni a terméket?
-
őstag
Sehol nem fogják neked gyorsabban javítani/cserélni a terméket ha feltételes.
Sőt sok helyen át se veszik a fizikai sérült cuccokat.
Aqua nem rég dobott vissza egy alaplapot mert egy kicsit görbült volt a lába.
Miután vissza lett görbítve ment probléma mentesen, csak ugye már bukta a garanciaAM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
CsonkaImo
addikt
válasz fricz19 #6355 üzenetére
Én ilyen esetben a gyártóhoz szoktam fordulni, sokkal gyorsabb az ügyintézés mégha külföldön is történik. Nekem cseréltek már törött sata data csatlakozót kingston SSD-t, benne maradt a gyári sata kábelban. Írtam az iPonnak, azt válaszolták megkérdezik a nagykert mit lehet tenni. Nem jött válasz 2 hétig, így felvettem a kapcsolatot a Kingstonnal, elmeséltem hogy történt, küldtem képeket. Egy nap alatt jött a válasz hogy küldjem el a hivatalos magyar szervizbe és cserélik.Új SSD-t kaptam új garanciával. Szóval nem minden esetben reménytelen a feltételes ügyintézés.
-
őstag
válasz CsonkaImo #6356 üzenetére
Korrektek voltak
Én intel procit küldtem ki gyártóhoz, nem volt feltételes, csak nem lehetett tudni hova garis.
2 hónapot vártam, és mikor megjött akkor tudtam meg, hogy a garanciája nem hogy újra indult, de még meg se hosszabbodott.
Szóval ha én tehetem csak hazai kiskerrel, mert a magyar jogszabályok nem olyan rosszak ha garanciáról van szó.[ Szerkesztve ]
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
CsonkaImo
addikt
válasz fricz19 #6357 üzenetére
Biztos gyártó és szerencse kérdése is. Ismerősöm asrock alaplapot vett az iPon-tól és törött volt a foglalatban elég sok láb. Ott az iPon intézte a feltételes garanciát, de 2 hónap alatt ő is új lapot kapott. Míg egy másik ismerősöm asus lapját (nem volt jó egy memória foglalat sem) ugyan úgy 2 hónap alatt cserélték pedig az nem volt feltételes.
-
D@ve89
tag
válasz zsoltyyy #6352 üzenetére
Annyi köze van hozzá, hogy a kód a termék részét képezi. Ez ugyebár egy szoftver használatára feljogosító kód. A jogszabály szerint szoftver vásárlásától csak abban az esetben lehet elállni, ha teljesen bontatlanul, eredeti csomagolásában visszük vissza a kereskedőzöz. Elég ennyi, használni sem kell elkezdeni! Nos mivel itt nincs BF4 csomagolás, de már elkezded használni a szoftvert a kóddal, attól nem fogsz tuni elállni. Mivel a kód, a szoftver, a VGA termék részét képezi, így aztán gondolhatod tovább....
Ugyanez a helyzet az előretelepített OS-sel rendelkező számítógépek esetén, ha már telepíted a hozzáadott OS-t, onnantól kezdve jogszabály szerint nem tudsz elállni, hacsaknem vissza tudod állítani az eredeti állapotot, hogy ne vegye észre senki a használatot.ACE: Egyébként nincs 3 napon belüli hiba esetén automatikus pénzvisszafizetés. 3 napon belül azonnali csere illeti meg a fogyasztót.
[ Szerkesztve ]
-
ACE-
addikt
válasz zsoltyyy #6352 üzenetére
A Te fogalmaid szerint ennyi erővel bárki szerezhet magának videókártyához adott játékokat. Csak rendelni kell, és miután a kódokat felhasználtad, visszaküldeni 8 napon belül... gondolkodj egy kicsit... pont ezért nincs ilyen visszavételi kötelezettség szoftver esetén. Az mondjuk lehet hogy megoldható, hogy a cserekártyához már nem adnak kódot, de pénzvisszafizetés már nem valószínű hogy így játszik...
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
04ahgy
nagyúr
A kódok nemzetközileg meghirdetett, amíg a készlet tart féle akcióban vannak, nem hiszem, hogy az iPon kitüntetne mindenkit, hogy majd jól kódot adok a VGA mellé, hogy ne állhasson el.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
h1mpi
félisten
És a nemzetközi jogban ugyanez az elállási szabály csak általában 7 nap
Hidd el, hogy ezért trükköznek ezzel, hogy kicsit kevesebben küldjék vissza a különböző dolgokat.Mondjuk a webshopokat is megértem, mert berendel valaki egy eVGA GTX 780 K|NGP|N karit és visszaküldi 8 napon belül mit kezdenek vele? Nem biztos, hogy másnap eladják..
[ Szerkesztve ]
Fully electric lifestyle!
-
CsonkaImo
addikt
Én pont tegnap említettem meg nekik, hogy elállnék a vásásrlástól. Sapphire r9 290x-emnek elkezdett rezegni a burkolata, bf4 editionos és tudják is. Mégis válaszként azt kaptam, hogy 8 munkanapon belül küldjem vissza és 30 napon belül fizetik vissza a vételárat. Azóta szerencsére megoldódott a problémám, szóval nem kell vissza küldenem.
-
h1mpi
félisten
válasz CsonkaImo #6367 üzenetére
Hát ezt csak akkor tudjuk meg, ha vissza küldöd Nem kaptál hozzá kedvet?
Amúgy tényleg mi értelme lenne?! Pl. Nekem nem kell 290 BF4 edition, de a kód igen.
Lerendelem és visszaküldöm. Van egy 5K-s kódom ingyen. NEm hiszem, hogy ezt benyalják... Ez MO nem a kánaán..[ Szerkesztve ]
Fully electric lifestyle!
-
ACE-
addikt
Viszont ha levonják a kód árát, akkor az a probléma hogy mi az ára? Hasukra ütnek és kitalálnak egy árat? És ha nem fogadom el az árat? Érdekes dolgok ezek... Legalább írják rá, hogy 8 napon belüli elállás nem lehetséges, csak akkor, ha nem használtad fel a kódot...
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
Sonja
veterán
Most meg fogok ismerkedni az Ipon garanciával. A ma küldött videókártyám sajnos hibás (Black Sscreen problémás), így kérhetek garifutárt. Remélem el fogják ismerni, hogy hibás, és cserélik.
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
04ahgy
nagyúr
Ti az elálláson vitáztatok, hogy mi van felhasznált kuponnal. Ő meg gariban akarja cseréltetni. Nála egyszerű lett volna felhasznált kuponnal is: kupon marad, termék csere.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
ACE-
addikt
Jó de ha termék csere van, akkor elvileg ugyanolyanra kell cserélni, az meg a kuponos kártya... bár gondolom abból van nem kuponos verzió is, és legfeljebb olyanra cserélik, ami végülis megoldható, elállásnál viszont nem nagyon...
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
GRaul
őstag
Én felhasznaltam es ugy adtam le. Cserébe. Azt irtak h mar tovább küldték. 1-2 napot meg varjak. Majd kiderül mi lesz. Dr pont leszarom a kupont csak a kártyám legyen mar meg végre
Phanteks Házak Topicja ---> http://prohardver.hu/tema/phanteks_hazak_topicja/hsz_1-50.html <----
-
-
siege5
aktív tag
Üdv!
Folyamatban van egy proci garanciális ügyintézésem.
Ugyebár többen mondták írták, és a honlapon is az olvasható, hogy "törekedni" kell a 15 napos ügyintézésre.
Na már most az általában erről olvasott visszajelzések szerint ez alapból csak "álom" nagyrészben legalábbis ez hónapos több hónapos dolog szokott lenni.
Mégis én érdeklődnék ezzel kapcsolatban 2 dologról.
A 15 nap munkanap vagy ténylegesen ennyi? ugyanis külön nem térnek ki rá a leírásban.
Másik kérdés, nekem lassan 20 napnál jár a dolog, azóta nincs hír róla, de lassan azért kíváncsi lennék mi van vele, mikortól érdemes levélben érdeklődni tőlük? -
Jhonny06
veterán
De jó, hogy 6 után már basznak felvenni a telefont, amikor elvileg 8-ig vannak..
-
bul07
nagyúr
válasz Jhonny06 #6388 üzenetére
Telefonhoz nagy mákk kell, nem szokták felvenni még nap kőzbe se
Írj emailt hamarabb kapsz választ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
aktív tag
-
ACE-
addikt
válasz FrozenThrone #6390 üzenetére
De jogos is egyébként, telefonnak nincs nyoma, és könnyebb rövid velős vagy Ctrl-V-C válaszokat adni a hasonlóakat kérdezőknek.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
aktív tag
-
siege5
aktív tag
Ha most feltételezzük azt az alap esetet, amit már többen is írtak előttetek, hogy a javítást külső cég végzi náluk, akkor hiába is vennék fel a telefont, úgy sem tudnának mit mondani ilyentént meg felesleges napi 100 hívást fogadni és csak "makogni" mert nem tudnak érdemben reagálni rá ott hirtelen információ nélkül.
Én jobban kedvelem a mailt, van látható maradandó nyoma, illetve nekik sem kell azonnali választ adniuk, esetleg utána tudnak érdemben nézni az általam visszaküldött terméknek, magyarán kicsit bővebb információt kapok/kaphatok mint telefonon.
A telefonszámot meg kötelező feltűntetniük, mint elfogadott cég rendelkezni kell vele, az már más kérdés, hogy átérzem milyen az ha már mondjuk az ügyfélszolgálatos a napi 100 telefonhívás után (ami jó része kioktató, kötekedő esetleg nem odaillő) megunja, én is untam anno, mert ne tudjátok meg kik tudnak ilyenkor hívni rázúdítani az éppen telefont felemelő emberkére minden bajukat, mikor szerencsétlen nem is tehet semmiről, csak a munkája révén neki kell felvennie a kagylót[ Szerkesztve ]
-
szaboz80
újonc
Egy gyors kérdés: Ti milyen telefonszámon értétek el az iPon szervizét? Én amiket találtam mind-mind az üzleté és ott azt mondták, hogy a szerviznek nincs telefonja
-
Jhonny06
veterán
válasz zsoltyyy #6396 üzenetére
Ha szerdán rendeltem egy GTX770-et és akkor nem volt odaírva, hogy jár hozzá az AC 4 Black Flag, de most ott van, akkor nem kapom meg?
Kérdés, hogy ezt a kupont az iPon adja-e vagy az NVIDIA oldalán kell simán beregisztrálni a terméket, mert az utóbbi szerint minden "qualified" kártyához jár, amibe a 770 is benne van, tehát ennek bolttól függetlenül kéne mennie alapból, nem bónuszként eladva.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Plus 128GB Black ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- ÚJ HP 15-fc0555nh - 15,6"FHD - Ryzen 5-7520U - 8GB - 512GB SSD - Win10 - 2év garancia - MAGYAR
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Pro Max 512GB Natural Titanium ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- Iphone 14 pro max 256GB space black Vodafone függő
- Acer Nitro 5 AN515 - 15,6"FHD IPS 144Hz - i5-10300H - 8GB - 512GB SSD - RTX 3050 - Win11 - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen