Hirdetés
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen házat vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung LCD és LED TV-k
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shade45
senior tag
válasz tuto558 #156538 üzenetére
Egy Asus RT-AC66U B1 routerem van, Wifi 5 képes, Wifi 6 miatt gondoltam, hogy a Technicolor-t használnám, de egy nap után elég instabilnak tűnik a cucc...
Este állítottam át, hogy szét legyen választva a két frekvencia, nem tapasztaltunk gondot, aztán éjfél után jött a feketeleves.
Ugye ezek az okoseszközök (kamera, robotporszívó, stb) 2.4GHz-es hálózatot használnak, így túl sok értelmét nem láttam a band steeringnek. -
válasz tuto558 #156538 üzenetére
Ő, WiFi sebességre nincs garancia, de az nem normális ha a 2,4 GHz ledob mindent és nem csatlakoztatja vissza őket. Szóval a következő ilyen esetnél nem barkácsolni kéne hanem a 1414-et hívni, hogy ők nézzenek rá. Oszt lehet mégis lenne csere.
Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
-
legenda
-
Pityu.
nagyúr
-
btudos
veterán
válasz tuto558 #156593 üzenetére
Amiatt ne a Telekom üzletbe menj be, hanem oda, ahová vinnéd a számokat. Ha jól értettem, egy vezetékes megrendelésed futott hibára, azóta szívsz a helyreállítással, de a mobilok technikailag függetlenek, az elhordozás megfelelő adatokat feltételezve nem lehet problémás - vagy ha mégis, legalább kapsz egy kis pénzt a Telekomtól.
Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.
-
zoli62
addikt
válasz tuto558 #156593 üzenetére
Múlt héten én is naponta telefonáltam. Belső IT hibajegy lett leadva, szakértőnél van a dolog, állítólag már csak a végső lépés van hátra. Az viszont tény, hogy a beszerelés már másfél hete volt. Decemberben volt egy átírás a nevemre, azt a Telekomnál 21 nap alatt sikerült megcsinálni.
-
ledgeri
nagyúr
válasz tuto558 #157131 üzenetére
a koax, és a réz (ebben a kontextusban) nem ugyanaz????... akkor értelmezgethetem újra a bárki által említett dolgokat.
(milyen a réz hálózat felhasználó-végi csatlakozója???)Ha csak félrement az koax-vs-réz, koax(réz)-vs-optikáról, nem baj, csak tudjam!
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
tuto558
aktív tag
válasz tuto558 #156593 üzenetére
Sziasztok
Beragadt rendeléssel küzd más is még a Telekomnál?
Áprilisban írtam utoljára erről, sajnos azóta is változatlan a helyzet, így mostmár konkrétan 3 hónapja nem tudok semmilyen csomagmódosítást, vagy rendelést indítani, és Telekom üzletben/telefonon sem tudnak a csomagomon módosítani az ügyintézők.
IT-nál van a hiba állítólag, hetente hitegetnek, hogy érdeklődjek egy hét múlva már biztos jó lesz és megsürgetik a javítást, ami láthatóan semmit nem ér.
Van esetleg más aki ugyanezzel a problémával találkozott mostanában? Mit lehet/érdemes tenni, ami valóban meggyorsítaná ennek a megoldását, hogy ne kelljen újabb hónapokat várni még?
T 2000/1000 (Optika), Technicolor FGA2235 MAG
-
SwaZy1337
tag
válasz tuto558 #157445 üzenetére
Hát, az a baj, semmit nem tudsz ezzel tenni, ha IT-nál van, ők intézek, ahogy szoktuk mondani, "Az IT malma lassan őröl...", egyszóval nem kapkodják el a dolgot. Ha hívogatod az ügyfélszolgálatot és "stresszeled" őket, annál többet nem tudsz tenni sajnos, de érdemes mindig bejelentkezned, hogy ne felejtsenek el.
Kitartást, azért remélem mihamarabb megoldják neked, az hogy még üzletben sem tudnak segíteni, az mondjuk kemény...
Üdv:
Egy Telekomos dolgozó"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
-
Roland-87
aktív tag
válasz tuto558 #157445 üzenetére
Én 2 hónapja díjcsomagmódosítás+készülék rendeléssel futottam hasonló köröket, egyszerűen hibára dobta a rendelést, erről emailben jött értesítés amiben az volt írva hogy a hiba javításán dolgoznak, nekem semmi teendőm nincs, emiatt vártam majd egy hetet, de mivel semmi nem történt felhívtam őket, az első ügyfeles szerint tényleg nincs dolgom, várjak és érdeklődjek pár nap múlva, megtettem, az aktuális ügyfeles közölte hogy én erre hiába várok, a megrendelésem már rég törölték, adjam le újra... megtettem, eredmény ugyanaz, csak itt már nem 1 napra rá jött az email hanem azonnal, megint jött a hitegetés hogy IT hiba és egy hetet várjak, ismét megtettem, itt már sűrű elnézések közepette kértek még 2 napot, mondom jó, másnap reggel jött egy sms hogy a készülék nincs raktáron (amúgy volt) na ezek után már kicsit morcosan hívtam fel őket mire sikerült olyan emberrel összekapcsolniuk aki értette miről beszélek, ő hamar kiderítette az problémát ami az volt hogy az új internet csomagomhoz wifi6 modem is jár, és a rendszer itt valami hiba miatt visszautasította a megrendelésem, ezért le kellett adnom 2 lépcsőben, először csak a netet módosítottam, kijött a modem, majd megrendeltem a telefont is, így már nem dobta el és tényleg megjött, összesen 5 hetet vártam és telefonálgattam velük. Amúgy az utolsó nagyon segítőkész ügyfeles kolléga elmondta hogy rengeteg hasonló esetük van, van akinek készülék miatt, de sokaknak egy sima hűség hosszabbítást is hasonló hibára dob, és van akinek tényleg nem tudják megoldani régóta, azt hittem azóta ez a gond már csak rossz emlék, de ezek szerint nem
-
SwaZy1337
tag
válasz tuto558 #157463 üzenetére
Valószínűleg ott lehet akkor a gond igen, amit mondtál. Sajnos nem tudok mást javasolni, mint hogy erre kell felhívni a figyelmét az ügyintézőnek, hogy ezt oldják meg vagy még annyit tudok javasolni, hogy a telekom.hu írjon nekünk felületén dobsz erről egy e-mailt és az illetékesek ránéznek, ugye annak van nyoma, mert írásos formában van és nem is tudják még azt sem mondani, hogy nem történt megkeresés.
"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
-
SwaZy1337
tag
válasz tuto558 #157470 üzenetére
Belső hibákra hivatalos szabályzat nincs. Alap szolgáltatásra 72 óra, kiegészítőre 30 nap és minden másra hivatalosan nincsen határidő. Csúnyán mondva megoldják, amikor megtudják.
Persze próbálják minél előbb, ezért is mondják ott is a 30 napot.
"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
-
-
SwaZy1337
tag
válasz tuto558 #157555 üzenetére
Na és ilyenkor van az, hogy beakad a rendszer, mikor valami hibaelhárítást szeretnénk, mert nem ugyan az a 2 box, nem is lehetne így kint és akkor velünk üvöltenek telefonon, hogy milyen b*lfaszok vagyunk, hogy nem tudjuk megoldani, közben már korábban el lett cseszve az egész, fantasztikus.
Először csinálták jól, mert úgy kéne lennie, hogy csak 1 fajta...
"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
-
matta2003
tag
válasz tuto558 #157800 üzenetére
Megoldódott a dolog közben.
Mivel az eredeti kérdés feltevése előtt csak a DHCP-t kapcsoltam ki és az IP címét állítottam át a AP-nek szánt routerben, ahogy fentebb is írtam, nem volt rajta titkosítás, meg az SSID is a router azonosítója volt. Ezeket akartam volna módosítani.
Reseteltem az AP-nek használandó TL-WR740N routert.
Egy laptop wifijén keresztül csatlakoztam a a régi routerre (nincs a laptopon LAN csatlakozó, nincs nálam az USB-s LAN adapter). (Az asztaligép, amibe a net megy UTP-n abban nincsen wifi kártya.) Beállítottam az SSID-t és a jelszót. Utána átállítottam a IP címet és DHCP-t kikapcsoltam.
Ezután dugtam a T-home által adott router (ONT ?) LAN portjába és a régi TP-Link router LAN portjába az UTP kábelt.
Továbbra sem tudom, hogy tudnám elérni az AP-ként használt router menüjét. (Ha LAN kábellel csatlakoznék közvetlenül hozzá akkor hozzáférnék a menühöz? Melyik portba kellene dugni?)
Működik, ahogy kell.
Köszönöm
nem 21 éves vagyok...
-
-
tothjozsi96
addikt
válasz tuto558 #158014 üzenetére
Direkt ránéztem a Telekom honlapján, sima 1000-es csomag, de a honlap is azt írja, szóval nem a Pro. Csak ezt nem értettem hogy 3.1-es eszköz, rákerestem a Telekom honlapon, nincs ilyen eszközük hogy v3.1 szóval, nem tudom mit takar ez. Nekem megfelelő az 5670, remélem nem küldenek semmit és nem kell megint telefonálgatni. Én inkább nem piszkálom azt, ami jól működik. Szóval simán visszaküldöm majd az új ONT-ot, ha kapok. Technicolor-ra talán kicserélném mert gépészeti helyiségben van és jelenleg csak a földön pihen a Sagem, mert ezt sajnos nem lehet felfúrni a falra.
Nem tudom hogy erről küldenek-e emailt vagy valamit, az új eszköz küldéséről.
-
hngz
csendes tag
válasz tuto558 #158071 üzenetére
Szia! Igen 3896os a modem. Mondjuk ez a 4. modem az elmúlt 2 hónapban, de azt hiszem a tápkábele még az "első újé" volt... de elég silány minőségnek tűnik a régihez képest... Szoftvert folyamat frissítették amikor modem csere volt. Megpróbálok a sráccal beszélni aki ide kijár, hogy nézzük egy ilyen tesztet is. Köszönöm a válaszod!
-
user12
őstag
válasz tuto558 #158197 üzenetére
Jól mondod. Költözés, öröklés, stb miatti átírás nem fizetős.
Ez az az eset lesz, amikor te valami oknál fogva nem akarod a továbbiakban a neveden tartani az előfizetést, de le se akarjátok mondani és át szeretnéd íratni XY nevére.
Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
Xtomi
tag
válasz tuto558 #158241 üzenetére
Igen, otthoni (vezetékes) csomagról érdeklődtem, de szomorú hogy sok a csomagvesztés.
De maguk a filmek a Dood, Vidoza, Waaw, Voe, Filemoon stb. stb. szervereken vannak
A melóban főleg Teams-es meetingek vannak, mondjuk ha az stabil lenne lehet váltanék . . .
Mit gondoltok? -
mik-oca
tag
válasz tuto558 #158292 üzenetére
Köszi! Nekem is ilyen a rooterem! Az érdekesség hogy akkor vettem ezt a rootert, amikor a régi ASUS RT-AC66U B1-en, ami évek óta működött rendesen, elkezdtek jelentkezni ezek a "tünetek". Nekem alapba nem is volt bekapcsolva a QoS, csak most kezdtem el vele szórakozni, amikor a probléma megjelent..
-
Capella
senior tag
válasz tuto558 #158528 üzenetére
Nem tudom, hogy megy ez a szoftverfrissítés a Sagemen.
Abból a szempontból értem, hogy már nagyon régen mindig az SGFm100286 verziót jelzi az app. Nem tudom volt-e más kiírás egyáltalán.
Ehhez képest időnként újraindíthatják távolról, ahogy a folyamatos online kapcsolat ideje mutatja. És többnyire nem áramszünet miatt. Frissíthetnek akár, de a verzióban ezt nem látni. -
Capella
senior tag
válasz tuto558 #158531 üzenetére
Köszönöm az infót. Ezek szerint 2024. márciusi a firmware az ONT-omon.
Sajnos képernyőmentést nem végeztem korábban, bár annyira nem lényeges az ügy, de ahogy írtam, úgy emlékszem elég régen ez a firmware verziószáma, és nem pár hónapja, fél éve. De vagy az van, hogy én tévedek, vagy a verziószám nem változik, csak a firmware tartalom. Utóbbi furcsa lenne.Az mindenesetre érdekes, ha az 5670 is tudná kezelni ezt a biztonsági sticket, mert eddig az volt az elterjedt "ökölszabály" a fórumon, hogy aki Pro csomagra fizet elő, annak mindenképpen cserélik az ONT-ot Technicolor 2235-re, mert kizárólag az FGA2235 kezeli a sticket, semmi más.
Engem nem érint a dolog, nálam 1000/1000 van, és saját Huawei biztonsági stickem a PPPoE csatlakozású Asus routeremre dugva.
Még nem tűnt fel, hogy szükség lett volna rá. Persze valószínűleg nemigen venném távolról észre, mert pont a lényeg hogy a kiesést pótolja. Ha volna kiesés az optikán, de eddig nemigen volt.
Ezt a stick is mobilnet öröksége miatt van, amikor még azzal ment a net, optika hiányában. -
válasz tuto558 #158541 üzenetére
De az efi számára ez miért előnyös, hogy többet fezethet a semmiért?
Úgy 1 hónapja elment a net (koax Bp 15. ker.) Utólag kiderült, hogy az Elmű egyik trafója kotlott meg. A Telekomot felhívva mindhárom mobilunkra kaptunk a Netbiztinság miatt 72 órás korlátlan mobilnetet, ingyen. Az ELMŰ még aznap délutánra kijavította a trafót és lett délutánra vezetékes net + iptv. Viszont a korlátlan mobilnetet csak a 72 óra leteltével kapcsolták ki.
Bár ha kitalálják, hogy a koaxra is van Pro csomag az 1000/25 helyett 1000/300 akkor azért még én is fizetnék többet.Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
-
repasi
tag
válasz tuto558 #158558 üzenetére
Az én HGW-m nem bridge módban (nekem azt mondta a műszakis hogy nincs bridge mód már ezeken) , az egyik LAN portra megy a routerem WAN lába és a routeremen static publikus IP cím van állítva. Ha DHCP-ezek akkor meg privát IP címet kapok és a HGW privát címe az átjáró. Én sem teljesen értettem, hogy hogyan működik ez...
-
válasz tuto558 #158757 üzenetére
Á, sokkal jobb lenne ha negcsinálnák tisztességesen az ED 3.1-et, és akkor tudná a szabvány szerinti 10/10 Gigát.
Simán odavernénk az Optikának.
[ Szerkesztve ]
Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen