Hirdetés
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
mirci18
addikt
válasz tboldi #36929 üzenetére
Valahol spórolni kell.
Hiszen azért az ismerjük el hogy most 3.3-3.6 milla környékén kapok egy egész fullosan általam felszerelt Logan MCV kombit 0.9 TCE motorral Míg egy fapados bármilyen más kombit 4 milláért csak és akkor még nem is ugyanolyan felszereltségűről beszélek,
Egy ideje tag vagyok egy Dacia-s facebook-os közösségben ott le is írják vékony a festék rajta a fényezés se igazi és a kipufogó is rozsdásodik.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz tboldi #36936 üzenetére
Mint a kolléga is elmondta az 5-6 éves autó soha nem lesz új amellett szerintem nincs egy árkategóriában a Honda Accord Tourer egy Daciával szemben.ha az alkatrész árakat nézzük.
Nekem elég a 90 lóerő nem kell egy 2000-es motor hogy a gatyám is rámenjen a kötelezőre.
Én eleve új autón ezért is gondolkoztam egyrészt mivel ha veszel baromi olcsón lehet lízingelni 5 % körüli THM-mel. Míg egy használt autót ha hitelre veszel rámegy a gatyát a 20%-os THM-re.Suzukiról meg annyit hogy baromi szépek biztos jobb minőségűek a kocsik de nekem egy kicsike városi terepjárócska ennyi pénzt nem ér meg amiben kevesebb hely van pakolni. Szépnek szép de 5 millió sok. Kezdi magát túlárazni a Suzuki is.
[ Szerkesztve ]
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
SirKero
őstag
válasz tboldi #36983 üzenetére
Ha H11-es a foglalat, akkor miért ne lenne jó? Csak biztos akartam lenni benne
mert egyrészt ha a rendőrbácsinak rossz kedve van, akkor megbüntethet, 4200K színhőmérséklet ECE engedélyes, közúti forgalomban használható. Innentől azt mond amit akar ha nem tetszik neki jelentsen fel de úgy sem fog.
Szóvel azt mondod esőben ő jobb lenne [link]
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Tibko8
senior tag
válasz tboldi #37016 üzenetére
Én is
Egyébként tutira mentek a csomagolásnál [kép][ Szerkesztve ]
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
domojko
senior tag
válasz tboldi #37016 üzenetére
Este beraktam a cool blue helyzetjelző izzókat....ég és föld a különbség a hagyományos izzó és ez között.
Először csak az egyiket cseréltem ki...látványosan fehér a cool blue, a hagyományos pedig kimondottan sárga.A tompított cool blue szinével is harmonizál....legalábbis jobban mint a hagyományos izzó.
-
SirKero
őstag
válasz tboldi #37026 üzenetére
Sajnos csak nappali képet tudok csinálni azt is telefonnal
Ilyen volt: [kép]
Ilyen lett: [kép]
Párban: [kép]
Esetleg sötétedés után még próbálok egyet de telefonnal nem tudom milyen minőségű lesz.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboldi #37033 üzenetére
Tegnap este nézegettem a lehetőségeket, eddig egész tetsztetősek a 1.0 6AT GLX Swiftek. Bár árban nem tudom, hogy mennyire lehetne faragni, a HaHus 4.7-4.8M Huf még kicsit sok számomra egy ilyen méretkategóriás autóért.
Mondjuk kérdés, hogy pályán mennyire élhető vajon ez az összeállítás? Jazzhez képest halkabb/hangosabb volt (gondolom csak városban próbáltad)?
[ Szerkesztve ]
-
benczeb
aktív tag
válasz tboldi #37055 üzenetére
Köszönöm, de sajnos részletesebben nem tudom leírni. Amíg a kaput nyitom, be szoktam indítani az autót, addig is melegedjen csak. Tehát a kocsi a kertben áll, néhány másodperce jár a motor, és egy igen apró pillanatra visít egy nagyot valami a motortérből. Nem gyakran fordul elő, havonta, két havonta, de baljósnak érzem....
[ Szerkesztve ]
-
E.Kaufmann
addikt
válasz tboldi #37064 üzenetére
Nézegettem videókat az EGR (van ahol AGR-t írnak, nem tudom, hogy elírás, vagy más típus, vagy teljesen más mint az EGR) szelepről. Mit kell vele kezdeni ha leszerelem és kokszos? Volt videó, ahol wd40-et fújtak bele és hagyták hogy oldódjon a szutyok és kitakarították papírral, vattás pálcikával, amivel érték. Vagy konkrétan mire gondoltál ezzel a alapjárat szabályzó motorral?
[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
őstag
válasz tboldi #37110 üzenetére
Nu ez az ami érdekelne. Olvasok olyan infókat is hogy benzinesnél nem kell "kikormolni" mert magasabb a kipufogó gáz hőmérséklete, és maga a szűrési folyamat is egyszerűbb /olcsóbb eszközű.
Ez nálam egész lényeges lenne, mert a 7 üléses crv és a suzuki magas használt értéke akár erre is csábíthat 2-3 éven belül...
-
Dzsosy
senior tag
válasz tboldi #36808 üzenetére
Köszönöm a válaszod. A szerelő jó ismerősöm, így nem hiszem, hogy ott gond, meg nem is akarom megsérteni. Régóta a szakmában van, de most ő is vakarja a fejét.
Nem volt időm mostanában foglalkozni vele, de a múlt héten végre újra levettük a tárcsát. Letörtük a betét sarkát, újra lecsiszoltuk a tárcsa felfekvő felületeit. Sajnos nem segített. (a dugattyú finoman jár)
A jelenséget volt időm részletesen megfigyelni. Nem csak kanyarodáskor hallani, csak akkor hangosabb. Melegben szintébb hangosabb. Nem folyamatos a hang, hanem szakaszos. Mintha a tárcsában lenne nyolcas. Viszont ahogy kicsit is hozzáérek a fékhez megszűnik a hang (kb, mint amikor a kopásjelző jelez, csak itt ugye zsír újak a betétek)
Elképzelhető, hogy a zsír új tárcsa gyári hibás? Ha igen, akkor ezzel vajon visszamehetek a bárdiba (ott lett vásárolva az alkatrész)?
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz tboldi #37241 üzenetére
a jazz nem is igazi hot hatch-nak lett beharangozva mint az uj sport..
Szerintem ebbe a kategóriába a kis súlyhoz vagy tartozzon egy sokat forgó motor, vagy egy 200 lovas turbo.. De ez most pont a kettő közt van a semmiben. Már ha csak magamból indulok ki, azért nem vettem turbost mert akkor még nem tartottam ott anyagilag, így tökéletes volt a sokat forgó szívó, adja az élményt. Ennek az újnak így semmi előnye nem maradt már, nem olyan megbízható mint 1 szívó de legalább amikor örömködni akarok vele nem is megy úgy mint egy normális turbo, sőt.. Ott pörgeted a szívót is, semmi előnye nincs a 230 nm-nek, nem jön ki mert a ló maradt ugyanannyi. Plusz még ronda is[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs