Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pierre75

    senior tag

    válasz cskamacska #2 üzenetére

    Kocajátékos vagyok, C64-en pár percet elhülyéskedett az ember a Defender of the Crown-nal, aztán éveket babrálta a Storm across Europe-ot. Minden fotelstratégának megvan a maga favoritja, nekem a SAE volt. Reméltem lesz pc-re is, hát nem. (A Hearts of Iron nem vált be.) A Shogun Total War játékmenete novum volt 2000-ben, de az majd a Medieval részeivel tudott lekötni. 2001-ben minden hibája ellenére tetszett a Sudden Strike és 2017-ben nem bántam, hogy leporolják. Ahogy annak is örültem, hogy a Panzer General is kapott egy ráncfelvarrást, engem az elmúlt 2 évben bizony a Panzer Corps jobban lekötött mint a Total Wars rókabőrös sorozata.
    Biztos a nosztalgia faktor miatt vágtak bele Kiadók, hogy a késő 30-asok, kora 40-esek pénztárcáját elérjék. Innováció nem kell, elég a régi receptet követni. A PC-nál már azzal elmatattam csak a skin-nekkel, míg a gyári igénytelenséget nekem tetszőre cseréltem. Azt látom, hogy a PC esetében sem gyűrűzött be Mo-ra, így az SS4 sok jóra nem számíthat.

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz cskamacska #5 üzenetére

    Én még a Rush for Berlin előtt casualoztam le a Sudden Strike-ot, évekkel korábban jelent meg :D
    Amikor megjelent, még javában a Close Combat-féle összetettebb taktikai-stratégiai játékok, és a minimalista csontstratégiák dívtak műfajon belül. Ezekhez képest totál kadzsuál utánérzése volt a SS-nak.
    A Blitzkrieg valóban a SS szellemi örökségéből próbált építkezni, de szerencsére jó irányba indultak el az általad is említett unit management-el, a taktikusabb, valamivel lassabb játékmenettel.

    "az hogy tartogatni kellett a veterán egységeket mint társaságban a déli szelet, csak nehezebbé tette, nem összetettebbé"

    Erről nem biztos hogy egyezik a véleményünk. Az ultra-realisztikus csontstratégiákhoz nyilván nem sok köze volt a Blitzkriegnek sem, de az emlegetett unit management által a játékba emelt taktikai mélység az én könyvemben egyenlő az összetettebb játékmenettel.

    CoH-hoz meg Ruse-hoz soha eszembe nem jutott hasonlítani ezeket a játékokat production quality szempontjából, azok ugye sokszor ennyi pénzből készültek.

    Amúgy nem játszottam az SS4-el még, úgyhogy nem tudom melyik említett játékhoz hasonlít.
    De ha tényleg a Panzers-hez, akkor lehet hamarabb teszek vele egy próbát.

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz cskamacska #7 üzenetére

    Pl. Combat Mission, PG-sorozat.

    "de aztán a C&C és Starcraft klónok jól el is csenték az RTS tábort mellőle"

    Nem vagyok benne biztos, hogy ugyanaz volt a játékosközönsége egy Close Combat-nek, mint pl. a Starcraft-nek.
    Most így visszagondolva, pl. az én ismeretségi körömben jellemzően azok játszottak ezekkel a játékokkal, akik suliba is a kispesti fegyverbörzén vásárolt fingszagú Bundeswehr-zubbonyban meg kutyaszaros surranóban jártak be.
    A mainstream dolgokat elvből megvetették, azt hogy milyen elvből azt csak ők tudták, de nem mondták meg.
    Ha valakiről kiderült hogy a Starcraft-el meg Total Annihilation-el nyomja, annak legszívesebben a heréjét ütötték volna egy nyers sertéskarajjal telerakott műanyag zsákkal a Plötzensee börtön pincéjében.
    Én csak félig-meddig tartoztam közéjük, talán ennek köszönhetem hogy ma nem az Azov hadosztályban harcolok Kelet-Ukrajnában.

    Persze, mindenképpen a kadzsuálok a jobb befektetés, ez sosem volt kérdés.

    @Pierre75

    Ja nem, annyira nem is izgat a dolog igazából. Ha nem látom meg ezt a hírt a Gamepodon, eszembe sem jutott volna a Sudden Strike, vagy hogy jaj de jó lenne már valami II. VH-s rts. Köszi a heads-upot.
    Majd 5 ojróért begyűjtjük akkor egy unalmas hétvégén.

    [ Szerkesztve ]

  • Pierre75

    senior tag

    válasz cskamacska #13 üzenetére

    Az 50Euro közröhej volt ennyi tartalomhoz értelmes MP nélkül, a médiában középszerű értékeléseket kapott, a fórumokon topikjai gyorsan kihaltak, még olyan nyelvterületen is ahol a Panzer Corps-nak állandó tábort sikerült összehozni. Egy reményük lehetett volna: ha a moddereknek lehetőséget adnak a tartalomgyártásra. De azoknak meg keresztbe tettek. Született vagy 2 camouflage kezdemény és konyec. A Dunkirk dlc témaválasztása már önmagában halva született. Kár érte...

Új hozzászólás Aktív témák