Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _Smooth

    senior tag

    válasz Qru #2011 üzenetére

    Hát én is valahogy így sejtettem. 2.0 csak azért van szem előtt, mert kb csak azzal látok autót. 3.0 pedig azért hanyagolódik kicsit, mert szinte kizárólag automatát látok belőle. Ezért próbálok jobban a 2.5-re rámenni.
    Igazából hatalmas teljesítményre (végsebességre) nincs szükségem. 140-150es tempónál nem szoktam többet autózni (céges autóval sem a sebességmámor hajtott 200 fölé, hanem, hogy a szombati 800km-es hazautat minél hamarabb letudjam :D). Ami miatt kellene a nagyobb blokk, az a megfelelő tartalék, de még előzésnél sem okoz gondot visszaváltani. AWD-s autóhoz még sosem volt szerencsém, bár olvastam/hallottam már korábban is, hogy azért elvesz a teljesítményből. Előző autónk egy 1.6i (88LE) Xsara coupe volt. Nem egy erőgép, de kényelmesen autózható 2fővel. Cégesből benzines is csak 105LE, TSi meg CRTDi/TDCi példányok voltak csak erősebbek (főleg nyomatékosabbak)... Egy 120-160lovas TSi nyomatéka több, mint elegendő. A 150lovas dieselekét érdemben ki se használtam.
    Szóval ezekhez tudok viszonyítani, és ott a Xsara LE-tömeg aránya adja a köszöböt, egy Golf V variant 1.6 szívó arányban/dinamikáját tekintve számomra ideális/kielégítő volt. Ha egy 2.0 boxer (akár a 137lovas SOHC(?) is) képes ezt hozni az AWD mellett, akkor alaposan kitárul számomra a piac, mert az már tökre elegendő lenne számunkra (kicsit elmarad az élményautózástól, de racionális kompromisszumot nyújt).
    Ezért lettem volna kíváncsi egy táblára, ahol legalább az összes motor alap (max) adatát leírják, esetleg egyes fordulatokon külön részletezve. Így legalább egy kicsivel közelebbi képet kapnék viszonyításként az eddigi néhányszáz autóhoz képest, amihez volt szerencsém. (tudom, csak száraz papír, de már valamivel közelebbi - tömeg-teljesítmény-nyomaték adott fordulaton... persze, a váltó kialakítása és az összkerék is szépen bele tud rontani a képbe, és ezért is szeretnék majd megnézni, kipróbálni párat)

    (#2009) outsiders
    Nagyon kedves Tőled, köszönöm szépen, és ha tényleg komolyan gondoltad, akkor szívesen élnék is a lehetőséggel.
    Bár egyelőre a környékbeli használautótelepekre se nagyon van időm beszaladni, de valamikor csak tudunk keríteni rá időt :)
    15cm kellemesen hangzik, akkor nekem is marad egy 10es :D
    Mondjuk nekem a legtöbb gondot a kormány/ülés táv beállítása szokott gondot okozni. Ezt eddig a Golfban tudtam legoptimálisabban megoldani. Ott rendesen ki tudtam húzni a kormányoszlopot, így nem térdeltem le a kulcsot :D (Xsaraban volt ez a legrosszabb - pedig ott is lehetett mélységében állítani, de alig néhány centit)

    # I got bored one day and put everything on a bagel...

Új hozzászólás Aktív témák