Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Apple notebookok
- Milyen videókártyát?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
Hirdetés
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
Előrendelői előzetesen a LEGO Horizon Adventures
gp Korábban már kiszivárgott a megjelenési dátum, a Sony az éjszaka folyamán ezt megerősítette.
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mrfire
őstag
válasz MichaelSD #19843 üzenetére
Legtöbben az LTI miatt veszik meg nagyzolásból. Én egy számomra megengedhető összegért vettem a Taurust, hogy ne 0-ról kezdjem a játékot, de legalább ekkora szerepet játszott a döntésben a tudat, hogy támogatok, és az, hogy fizikai tartalom jár a csomag mellé.
(#19844) Flashback
Az ígérték idén az 1.0-ban repülhető lesz, de nem biztos hogy be tudják tartani az idei megjelenését az 1.0-nak. -
duvi
nagyúr
válasz MichaelSD #19843 üzenetére
Ezek nélkül az eladások nélkül, csak a töredékét tudták volna megvalósítani az elképzeléseknek. Azon felül, hogy támogatjuk a fejlesztőket, kapunk is cserébe valamit. Nem úgy mint egy szimpla kickstarteren. Ráadásul a fejlesztés ideje alatt is tudunk "játszani" az AC-ben. Ez sem működne, ha nem lennének a hajóeladások.
-
KO2
aktív tag
válasz MichaelSD #19843 üzenetére
Természetesen ha csak azt nézed hogy mennyivel jutsz előrébb a játékban akkor egyik drágább hajó se éri meg az árát. Hiába fizetsz ki egy Constellationt, egy aurórával kezdő ember akinek több ideje lesz játszani mint neked, hamar be fog érni. A hajó inkább csak egy kis jutalom amit a támogatásért kapsz
És őszintén szólva nekem tetszik, hogy a játék indulásánál nem csak milliónyi auróra meg mustang fog repkedni , hanem mindenféle méretű és erősségű hajó. Kicsit szinesebb lesz így az indulás.
[ Szerkesztve ]
-
Diopapa
addikt
válasz MichaelSD #19850 üzenetére
Nincs mögötte valós érték. Majdnem mindent meg lehet venni ingame (Talán az Idris katonai változata volt kivétel, de abból nagyon keveset árultak). Szóval csak azért drága, mert megveszik, így támogatják a készítőket. Ha a pár száz dolláros hajón kiakadsz, akkor ehhez mit szólsz?
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
tkondor
tag
válasz MichaelSD #19850 üzenetére
nyugi, én se értem a dolgot....én is támogatom őket, igaz csak e hónaptól havi 8euval, mert már nem akarok több hajót venni, de úgy érzem megérdemlik a pénzem....meg ahogy mondtad az Avenger túl szexi de ez cseppet más, minthogy 2500 dollárért venni egy Javelint....ezek az ORGok azonnal hatalmon akarnak lenni a játékban, ütőképesek akarnak lenni, én nem szeretem az ilyet egy multi játékban, alulról felküzdöd magad, szerintem erről szól egy játék.....szerintem többet ér az a hatalom amit megszerzel, nem pedig amit megkapsz....
...most képzeljük el, kijön pl. a Dragon Age, de te még megjelenés előtt megveszed a legjobb páncélt és fegyvert és aztán meg végig sétálód az egész játékot egy karconlás nélkül mert nincs ellenfeled...számomra elveszlik a lényeg...de ők tudják, mondjuk azzal még nincs is akkor bajom, hogy valaki vesz magának egy Conniet, ha egyszer tetszik neki akkor ez van, de vannak olyanok akik több variánst is vesznek, illetve mellé még 4-5 nagyobb hajót....na ez az amikor küldeném az igénylést a sárga házba
Star Citizen nick: Horus
-
Raulblanco
aktív tag
válasz MichaelSD #19868 üzenetére
890-en gondolkodtam, anno opció volt a Constellation Aquila és az Anvil Carrack mellett, de végül kiesett a gyenge fegyverzete és magas ára miatt, ez a hajó a kezdetekben biztosan céltábla lesz, mint az Idris - Javelin páros, megpróbálják majd lopni őket ha már venni nem tudtak.
De in-game előbb vagy utóbb veszek egyet, és biztonságos területeken néha megyünk majd vele pár kört.
Volfram42
Én az ilyenekre mindig azt mondom, hogy nem verseny, csak ha én nyerek -
Diopapa
addikt
válasz MichaelSD #19885 üzenetére
Ez pont így van az EVE-ben is (11 éves játék) és a playerek 3/4-e ki sem mozdul a biztonságos területekről, még is köszönik szépen, jól vannak. Mondjuk az más kérdés, hogy a játék igazi erősségét (PVP) nem tapasztalják meg.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
-
Diopapa
addikt
válasz MichaelSD #19893 üzenetére
Simán lehet pve-zni akár egy szem bomberrel is, sőt még egész jól is lehet vele keresni
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
-
mrfire
őstag
válasz MichaelSD #19903 üzenetére
Nincs gond a PVP-vel, ha nem állhatnak elő olyan lehetetlen helyzetek, hogy megfognak és esély sincs a szökésre.
Rá lehet tolni minden energiát egy drága hajtóműre, jó kis megoldások lesznek az álcázásra, és elektronikus hadviselés is lesz, vagyis ha e téren is jól felszerelt vagy leállíthatod az ellenfél motorját akár, amit neki újra kell indítania, mire te rég elhúztál, vagy hamis radarjelet küldesz a képernyőjére, hogy teljesen máshol keressen (talán azt is lehet majd, hogy azt hiszi 4-5 barátod közelít felé, de szép is lenne az ilyen). Persze ezt veled is megtehetik, de jól fel kell készülni, és ha inkább a bujkálásra és menekülésre fejleszted ki a hajódat, akkor ezeken a területeken győzedelmeskedhetsz harc nélkül is.
Ha jól megcsinálják ezt a rendszert, és nem a nagy orgok portyái tartják rettegésben a 0secet (ők maguk is próbálják úgy fejleszteni a játékot, hogy ne legyen ilyen), akkor egész élhető lesz ez a vidék is. Persze az gyengébb játékosoknak nem ajánlott, ügyesnek és tájékozottnak kell lenni. -
Szőrös
veterán
válasz MichaelSD #19903 üzenetére
Az Elite-ben bárhol kilőhetnek de azért az a szimpibb... ööö... oké
Amúgy meg nagy tévedésben élsz , nem a "pvpsek" kapják a jó cuccot hanem az aki vállalja a kockázatot hogy olyan területre menjen ahol a jó cuccok vannak úgy hogy tudja ott büntetlenül megtámadhatja más játékos.
Ez a risk vs reward gyk erre épül az összes sandbox mmo.[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz MichaelSD #19903 üzenetére
Legtöbb dologban veled értek egyet.
A világűr elég nagy kellene, hogy legyen a békés embereknek is, nem hiszem, hogy egy átlag teher pilótának nagyobb kockázattal kéne hajóznia mint itt a földön most. A tengeri hajók kevesebb nint 2%- át érik támadások.
Mindent nem fogsz tudni felrakni a hajóra főleg kiesebb hajóra, szerintem vagy nagy hajtóművet vagy elektronikát, de együtt a kettő nem biztos. Vagy ha felrakhatod mind a kettőt az elektronika annyi energiát fog elszívni, hogy nem mehet mellette az extra hajtómű.
Persze az erőszakosoknak áll majd a világ. A békésebb okosabb felhasználó meg beszorul. És azért írom, hogy okosabb, mert a romboláshoz nem kell sok ész, csak nyomogatni kell a gombot, viszont az építéshez.... mint tudjuk ész is kell.
Ha egy kicsit is normál szimuláció lenne egy idő után senki sem akarna bűnözni. Én, ha bűncselekménnyel terhelten halna meg egy karakter a biztosítását meg az örökségét a károsultaknak adnám! A csóka meg kezdje 0-ról majd, egyből meggondolná mihez kezd.
Üdv: Drebil
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
veterán
válasz MichaelSD #19919 üzenetére
Mi is kíváncsiak vagyunk, de ne felejtsük el, ők abba az irányba is fejlesztenek, amit mi szeretnénk. Ha tömegesen fognak elégedetlenkedni a PvE rajongók, hogy nekik nem jut elég, akkor majd változtatnak, ez ilyen. Ezért is jó hogy folyamatosan be vagyunk avatva a fejlesztés menetébe, mert többek között a joy irányításon is azért reszeltek ennyit, mert voltak elégedetlen hangok bőséggel. Most már fényévekkel jobb mint volt, de még mindig van min alakítani (főként a beállíthatóságon ). Szóval most még nem hinném hogy akár ők is tudnának bármi kőbevésettet, elképzeléseik vannak, amiket megcsinálnak, belsőleg (+ egy kis közösséggel esetleg) letesztelik, aztán ha kb megmutatásnak érdemesnek találtatik, akkor kipróbálhatjuk, de még mindig alakulhat bárhogy akkor is.
Én amúgy nem igazán vagyok oda a dogfight-ért pl ED-ben, ettől függetlenül itt élvezem a botok ellen (emberek ellen sosem szerettem játszani)
A PH-t pedig szerintem nem kell a névben erőltetni, egyrészt nem csak itt lehetnek tagok, másrészt pedig "immersion" romboló lenne, legalábbis számomra. Szerintem jobb így, hogy teljesen fiktív.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
mrfire
őstag
válasz MichaelSD #19921 üzenetére
Még magam sem tudom mihez kezdek majd a játékban. Egyelőre a békés kereskedelmet jelöltem ki, mert az egy biztos pont, de onnan bárhova mehetek tovább, talán a megjelenés előtt jobban elkezd érdekelni egy irány és akkor afelé mozdulok el.
Nem riaszt a PVP, ha van egy jó kis csapat akár a kalózkodást is vállalnám lehet. Hiszek benne, hogy megfelelő tudással el lehet kerülni a szerencsétlen eseteket majd, akármit is csinálunk. -
addikt
válasz MichaelSD #19924 üzenetére
itt válaszolok. név és spektrum ID az lett, amit az alapító tagok megszavaztak anno, ha rákeresel itt arra, név szavazás, akkor szépen látod a hsz-eimet a szervezésről.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
Raulblanco
aktív tag
válasz MichaelSD #19908 üzenetére
Ezt most ne olvasd el, mert elbizonytalanodsz a szuper elméletedben, amivel sajnos nem igazán tudok egyetérteni, de Én pl az egész térséget tervezem bejárni, ha az megvan, akkor pedig tartósan a peremvidékeken fogok járkálni, de nem tervezek senkire sem támadni, a fegyverek is csak önvédelmi célból lesznek a hajón.
A warframe pedig egy dög unalmas játék, nem igazán találkoztam még olyannal, aki hosszabb távon játszott vele, a leghosszabb is 1-2 hónap körüli volt ismerős körökből, TS-ről, egyszerűen unalom ugyan az a pve küldi oda vissza, agyatlan lövöldözés, 0 ügyesség igény, csak nyomod a bal egérgombot és a 4-es skilled és ennyi, dög unalom.
Itt nem fognak pvp-zni, ha semmit nem kapnak cserébe, lehet hogy nem tudtad, de a hajót javítani kell, nem aréna, nincs respawn gomb és pew pew tovább. A hajóhoz üzemanyag kell. A rakéta pénzbe kerül, a lövedékek ha nem energia alapú, pénzbe kerülnek, fenn kell tartania magát valamiből.
-
Raulblanco
aktív tag
válasz MichaelSD #19939 üzenetére
Nekem viszonylag unalmas, a pve arról szól, hogy menj végig a pályán és lőjj le mindent, ehhez elég a bal egérgombot és a 4es gombot nyomni mint az őrült, és semmi más. 1 hónapig elszórakoztunk vele a haverokkal, de ennyi, unalmas lett viszonylag hamar... ismerősi körben kb mindenkitől hasonló volt a vélemény.
Ne hasonlítsd a kettőt, semmi köze egymásnak, ott felszedsz itemeket amik kellenek valamihez, de ha 1 évig semmit nem szednél fel, akkor is be tudnál menni 1 millió + 1 alkalommal is a következő pve körre.
Itt ha szétlősz egy olyan hajót, aminek nincs rakománya, az veszteség, mert üzemanyagot, lőszert pocsékoltál, utóbbit esetleg menni is kell újratölteni, szóval még időt is. Itt amit elhasználsz, ahelyett újat kell venned és felraknod, nem terem vissza a lövedéket a semmiből.
Miért lenne naív elképzelés, hogyha nincs értelme, akkor nem támadnak meg?
Az nem naív elképzelés, hogy én ott leszek, mert felfedezni fogunk, de nem akarok senkit megtámadni?Ha ennyire félsz a pvp-től és pve coopozni akarsz, akkor indíts majd a haverjaiddal privát szervert, erre mindenkinek lesz lehetősége, és nem kell félned a kalózoktól, a PU tökéletes lesz a pvp, laweless részekkel.
-
Drenadar
Topikgazda
válasz MichaelSD #19939 üzenetére
Szerintem meg kellene várni a bétát, hogy lásd mégis milyen a játék...
Azzal a feltevéssel is vigyázz hogy mi hol fog teremni. Nagyon nem tudjuk még hogy akik felfedezősdit játszanak mi lesz a gyümölcse...
Ha téged nem vonz a pvp akkor ne csináld, engem pl majd a sztori érdekel és a szerepjatek benne.
És igen tuti lesznek olyanok akik ugyan elmennek pvp területre de nem fognak mindent szét lőni, mert fontos hogy mi lesz a következménye a dolognak... -
mrfire
őstag
válasz MichaelSD #19943 üzenetére
Te tényleg, ahogy leírták minek vállalná valaki a kellemetlenséget, a kockázatot, hogy le is győzheted pár alkatrészért? Ha nem alkalmas rá a hajója, be sem tudja gyűjteni a roncs nagy részét. A WoW-ban is számtalanszor előfordult, hogy PVP szerveren nem támadta meg egymást a két frakció, mert inkább a maguk dolgával törődtek. Azokat a hajókat is emberek vezetik, nem mindenki PVP őrült, és fordul vérbe a szeme, amint meglát valakit mást. Lesznek orgok, direkt ezzel a céllal, és hamar csődbe is fognak menni, mert egy rakás energiát és pénzt pocsékolnak a fölösleges vadászatra, miközben semmi tervük a profitszerzésre, mert az, hogy kilőnek valamit nem profit. Kell egy Reclaimer, ami szétszedi a roncsot, különben EVA-ban lehet vágni a darabokat. Vagy ha meg is szállod a másik hajót, előbb szét kell lőnöd a hajtóművét, utána maradhatsz ott javítani, ha el akarod vinni, simán célponttá válik a támadó is. És ha nem kalóz, márpedig nem lehet mindenki az, akkor hol adná el a hajót? De ha sikerül is találnia valakit, a lopott hajó sokkal kevesebbet ér.
De ha kerülöd a PVP-t veszel egy 315p-t felfedezésre, azt ha meglátsz egy playert fogod a nyúlcipőt és annyi. Egy M50 max utólér, vagy 350r, amiknek rakterük sincs (M50-nek még ugróhajtóműve sem lesz talán), nem fogsz olyanokkal találkozni kint.
[ Szerkesztve ]
-
GypsFulvus2
őstag
válasz MichaelSD #19943 üzenetére
Van számos cikk ebben a témában az RSI oldalán, a Spectrum Dispatch címke rovatai alatt. A News Update-ban (amit én fordítgatok a SC.hu számára) is van több ilyen, ami a bűnözés "árával" foglalkozik. Ezek alapján egyáltalán nem biztos, hogy kifizetődik majd a törvény rossz oldalán állni, számos hátulütője lesz, anyagilag is. Pl. ha megtámadsz valakit, és nyoma marad, akkor az UEE területeken alapból bajba kerülsz, a helyi milíciák rád szállnak, kivéve, ha hamis ID-t szerzel, ami pénz, és nem 100%-os a működése. Minél jobb minőségű a hamisítvány, annál drágább. Ha sokat bűnözöl, az Ügyvivőség (Advocacy) is rád száll, ami igen káros az egészségre. Nem használhatsz túl sok kikötőt, a hagyományos kereskedés helyei nagyrészt lezárulnak előtted. Van néhány kalóztanya és "bűnös" rendszer, de ezekben a rabolt árut csak nyomott áron adhatod el. A Banu rendszerek "bazárbolygói" jelenthetnek még alternatívát, de ezek egyrészt nehezebben érhetők el, másrészt itt is csak bagóért adhatod el a cuccot. A Pók, vagy a többi kalóztanya védelmi pénzt kér a helyért, sápot, fejpénzt szednek. A hajód javítási költségei szintén számottevően nagyobbak a törvénytelen világokon. Értelemszerűen, lemondhatsz a biztosításokról is. Fejvadászok szállnak rád, ha elég hírhedté válsz, PC és NPC karakterek egyaránt. A lopott, rabolt hajóidra szintén hamis ID kell, ami nem lesz olcsó, és nem 100%-os a hatékonysága. Csempészéshez speciálisan átalakított raktér kell, ami ellenáll a scannelésnek. Ez is pénz, és a jó rejtőrendszerek drágák lesznek, az olcsók csak az alap scannereknek állnak ellen. Stb. stb.
Nekem az jött le, hogy bűnözni elég macerás és költséges lesz, így azok a tizenéves vérpistik, akik szórakozásból vadásszák majd le a super hornetjeikkel a zöldfülűket, hosszabb távon nem lesznek életképesek.
Írtad, hogy jól beszélsz angolul, szóval olvasgass az RSI honlapon, megéri. Ha esetleg kedvet érzel, a fordításba is beszállhatsz, nekem mostanában nagyon nincs időm rá, mert gáz van a cégnél, sajnos.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Raulblanco
aktív tag
válasz MichaelSD #19943 üzenetére
Ha nincs kedved pvp-zni, nagyon egyszerűen mehetsz majd egy saját privát szerverre a haverjaiddal, és nem kell pvp-zni, de azt hiába várod, hogy mások se pvp-zhessenek, mert neked nincs kedved.
Én nem tervezek másra támadni, de nagy csalódás lenne, ha nem lenne benne a laweless terület és pvp zóna, mert ez alapkövetelmény egy ilyen játékban, enélkül nem jobb lenne, hanem rosszabb, és hiányos. -
veterán
válasz MichaelSD #20007 üzenetére
"csináljanak háborús zónákat"
Csinálnak, úgy hívják hogy peremvidék"Csináljanak háborús küldetéseket a perem bolygókra"
küldetésekkel csak be van limitálva, hogy mikor és mit lehet csinálni (tehát csak akkor lehessen ezekszerint pvp-zni, ha a rendszer úgy gondolja, hogy szabad -.- ). Noha az nem rossz ötlet (bár szerintem ők is akartak ilyet), hogy bizonyos szektorok időnként ellenségesebbek mint máskor, illetve erősebb csaták mennek (pl betámadja a vanduul), ettől függetlenül egy átlagos kalóznak ez nem fog megfelelni, mert ő nem katona. Ő anarchiát akar, és elvenni másoktól"Minden fejlett civilizáció a csírájában elfojtja"
Vagy kihasználja. Csírájában pedig megint butaság, a 18 és 19 században végig volt kalózkodás, de már az ókorban is. És itt még csak a földről van szó, egy galaxisnál mindezt még könnyebb elérni, elvégre több a kieső hely, és kevésbé lehet ott lenni mindenhol.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
PhilBrick
őstag
válasz MichaelSD #20007 üzenetére
Ezeknek egy része biztosan lesz benne. De emellé mindenképpen kell olyan terület is, ahol nem érezheted magad biztonságban. Nem vagyok egy nagy pvphuszár, de életem legkellemetlenebb élménye volt a ToR-ban a PVE szerver, ahol a sithek és jedik közös területen küldiztek egymás mellett.
Ha nem tudod elviselni, hogy bizonyos zónákban támadható vagy, akkor ez nem a te játékod. -
mrfire
őstag
válasz MichaelSD #20007 üzenetére
Hogyan magyaráznák meg a háborút? Jelenleg csak emberekkel lehet lenni (olyan biztos nem lesz, hogy más bőrébe bújjon a játékos, azt sem engedik meg hogy több karaktered legyen, és végtelenszer újjáéledj, realitásra törekednek) és (most még) nem szakadt szét az UEE, hogy egymást irtsák a játékosok egy háborúban. Később majd lehet játszani idegen fajokkal és akkor berakhatják a klasszikus "battlegroundokat", de az a kreált PVP sokkal kevésbé életszerű és igazi, mint ami a határvidéken fog történni, a játékosok akaratából.
Nagyon egyszerűen meg lehetne oldani, amit te szeretnék, ha kiterjesztenék a PVP csúszka hatását mindenhova (ahogy mondtad is). Lesznek állomások, amiket (feltehetően először) AI-októl kell elfoglalnia a játékosoknak, volt erról szó a 10FTCM-ben (37. rész 2. kérdés). Tudnának olyan erős AI-t csinálni, ami sokkal jobban megnehezítené a játékosok életét, mint más játékosok, de kiegyensúlyozni a PVP és PVE zónákat szinte lehetetlen lenne. És ha ugyanazok a jutalmak várnak rátok, akkor az probléma, hogy most PVE vagy PVP-re állítva könnyebb megszerezni ezeket?
Ettől függetlenül bármit meg lehet oldani, és odafigyelnek arra, amit a játékosok elég sokan szeretnének. Ha el szeretnél érni valamit, az RSI fórumon kéne aktívan kampányolni a dolog mellett.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MichaelSD #20013 üzenetére
"A peremvidéken lesznek egyértelműen a jó cuccok. "
Attól függ mit keresel. szerintem kereskedni pl pont a belső fejlett területeken lesz a jó, míg a felfedezés igen, kockázatos minden szempontból. Szóval nem hinném, hogy csak a széleken lenne a jó loot, míg középen nincs semmi profitábilis."A háborús zónában nem lenne kötelező menni, mert nincs miért."
Dehogynem, roncsok, lopás, kockázatos teherszállítás (ellopni adatot és elvinni az ellenségnek), stb, és ez még a harcon kívül (de lehetsz konvoj kísérő egy PMC keretében). De ahogy ki is lett fejtve, abból kell kiindulni, hogy csak emberekkel lehet menni, ergo a háború is max ember vs ember lehetne. Viszont ez jelenleg még nem az a kor."A gond ezzel az, hogy miért én szolgáljam ki az ő igényét, pláne ha nem akarom!?"
Ne szolgáld ki, akkor ne menj arra. Jah, hogy viszont a saját igényedet ki akarod szolgáltatni, akár az ő kárára is? Bocs Nem értem, egy olyan világban, ahol van kontent belül is, van a peremeken is, miért nem hiszed hogy meg tudod találni a számításod, ahogy ő is. De megintcsak. Ha nem tetszik hogy esetleg belédköthetnek, akkor ez nem a te játékod. Ez nem egy offline, egyedül szüttyögős játék lesz, el kell fogadni. Vagy nem, de a játék akkor sem lesz az"Minden nagy kalóz paradicsomot szétvertek elég gyorsan."
Persze, csak kettő állt a helyébe. És megintcsak mondom, a kalózlevelekkel nagyon szépen áldásukat adták a történésekre a királyok No meg a kalózság sem volt soha biztonságos, igen, üldöztek, igen, kockázatos volt, ettől függetlenül volt, sok volt, és máig sok van... Pár évtized alatt meg az akár 70 éven át tartó időszakokat érted gondolom, lásd karib tengeri kalózkodás 1650 és 1720 között. Akárhogy is nézzük, az egy komplett emberöltő. Az majdnem annyi, mint a 2. vh-tól mostanáig. Nem olyan kis idő az, és nem olyan gyorsan lettek az ilyenek szétverve (ami amúgy is csak annyit jelent, hogy vissza lett szorítva, nem azt, hogy eltűnt volna). Szóval maradjunk annyiban, hogy kalózkodás volt, van, lesz, és a nagy térkép épp hogy nem tűnteti, hanem erősíti.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
mrfire
őstag
válasz MichaelSD #20015 üzenetére
tkondoron keresztül, még mindig meg lehet kérdezni a 10FTCM-ben, hogy annak aki csak PVE karriert szeretne futni milyen lehetőségei lesznek.
Jelenleg tényleg az van, hogy a legjobb lelőhelyek/bányatelepnek való helyek valószínűleg a határvidéken lesznek, ahogy azt is elmondták, hogy az űrbázisok, aszteroida állomások is itt lesznek, amiket el lehet majd foglalni.Most kicsit elgondolkodtam mindezen, és ha igaz is az, hogy a PVP zónákon lesznek a nagy értékek, van valami amit érdeme számításba venni mielőtt elítéljük azelőtt, hogy kipróbáltuk volna a valóságban, hogy is fog működni a kész verzió.
Azt feltételezed, hogy aki PVP-zik az előrébb jut, mert jobb cuccokat találhat. Az a bibi, hogy ahhoz nyernie is kell mindig. Tehát ha egy átlagos PVP-s veszünk alapul aki 50-50%-ban képes győzelmet aratni, akkor minden második találkozása után vásárolhat új hajót, mert a biztosítása nem terjed ki a senki földjére.
Míg egy PVE játékos aki mondjuk kereskedik ez idő alatt ugyanannyi pénzt gyűjtött össze, mert nem kellett új hajót vennie, nem veszíti el amit már nagy nehezen megszerzett és nem ment pocsékba az idejének fele, amit harccal töltött.
Azt se mondhatod, hogy egy profi PVP-s, aki 99%-ban nyer, sokkal jobban meggazdagodhat, mert még neki is sok ideje megy el a hadakozással, emellett egy profi kereskedő még nála is jobban meg fog gazdagodni, mert az igazi AH huszárok halmozzák fel a legelképesztőbb vagyonokat. Akinek vérében van a kereskedés, és igazán profi szinten műveli legalább olyan vagyonos lehet majd, mint aki profi szinten műveli a PVP-t.De pont az SC ne lenne PVE barát, maikor versenypilóta karriert is lehet futni benne? Még arról is volt szó, hogy a bajnokok szponzorokra találhatnak és hajókkal, felszerelésekkel támogatják őket a futamok nyereményei mellett. Egy profi pilótának el tudom képzelni, hogy ott sorakoznak majd az M50-esek és 350r-ek, meg Mustangok az"istállójában" más-más összerakásban külön minden pályára.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MichaelSD #20015 üzenetére
Természetes hogy a benti és a kinti területeknek is kell valami vonzalmának lennie, mert különben mindenki solo-zna mint elite-ben. Lennie kell olyan dolgoknak, amik nincsenek benn, csak a peremvidéken, ugyanakkor az ott ellenségeket összeszedett embereknek is be kell jönnie néha pár cuccért. Tehát totál nem lefutott meccs, mint aminek beállítod (hozzáteszem vakon, és egy-két évvel a megjelenés előtt). Ahogy mfire is mondja, a pvp lehet nagyobb nyereséget termelhet eleinte (nem túl nagy teherhajóval)... ha nyersz. Ha nem, akkor bizony visszavet.
"Én azt mondtam, hogy én úgy csinálnám, hogy PvEseknek ne legyen ok háborús zónába menni"
Miért? Hozzátartozik a játékhoz, hogy ez nem Euro Truck Simulator. Ugyanakkor ha akar, mégis kereskedhet csak belül, megveheti a legdrágább cuccokat amiket csak tud, aki meg kinn jobb cuccot szerez nála, az kinn is marad, mert be nem tud jönni szemétkedni, mert szétkapja az UEE serege. Plusz ha még hozzávesszük, hogy ha lesz belső marketplace, ahol eladhatod a cuccokat úgy, hogy mások megveszik, máris vehetsz olyan cuccot, amit csak kinn lehetne megszerezni.A játékban nem erőltet senki senkire semmit. Minden játékstílusnak megvannak az előnyei és a hátrányai, és ösztönözni kell az embereket abban, hogy átjárogassanak köztük, de ez egyéni dolog. Amúgy meg tiszta szemétség, hogy aki napi 12 órát játszik (akár pve, akár pvp), többet ér, mint én ha csak 3-at. Sőt, ha valaki jobb a pve dolgokban, vagy a pvp-ben, az előnyben van hozzám képest. Ilyen a játék. Ez nem a kacsamesék, itt élet van. Aki csak az egyik vagy másik játékmenetet játsza csak, könnyen lehet hogy hátrányosabban jár, mintha mindkettőt művelné.
"Amúgy miért ér többet 2 óra PvPzés, mint 2 óra PvE kereskedés?"
Ki mondta hogy többet ér? Többet érHET, amennyiben marha penge pvp-s vagy, és nem halsz meg, és középszerű kereskedő. Ha viszont van egy Merchantmanod vagy egy Hull C-d, akkor lehet hogy egy-két biztonságos körrel több pénzt szerzel, mint 10 órányi megfeszített pvp-vel mások. Nem hinném hogy ezt túl nehéz belátni. Tudod, a profit per óra = bevétel/óra - kiadás / óra. Ha pvp-zel lehet hogy otthagyod a fogad, az nagyobb kiadás lehet, mintha biztonságban szállítgatsz. Viszont nagyobb bevételt is termelhet.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
Diopapa
addikt
válasz MichaelSD #20021 üzenetére
Legalább 2 dologban sokkal jobb lesz.
- A rendszer ellent hat a blobolásnak, a small scale pvp-t preferálja
- Lesznek multicrew shipekBTW Elmondta CR számtalanszor, hogy nem akar EVE 2.0-t.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
-
Drenadar
Topikgazda
válasz MichaelSD #20021 üzenetére
Egyébként miért vagy olyan ellenséges a pvp-vel?
A másik, hogy ez nem Call of Duty, hogy mindenképp le fog lőni valaki, hisz ez a játék lényege... itt mehetsz versenyezgetni (nah ott tuti még a csúszkával sem kell törődnöd), mehetsz kereskedni, viszont itt meg AI fogja szétlőni a segged... ez a tervezőktől függ, de van sok eset, mikor az ember jobban örül egy játékos elleni harcnak mint egy AI elleni harcnak...
Az biztos, hogy az EVE-hez nem sok köze lesz a játéknak...
-
mrfire
őstag
válasz MichaelSD #20052 üzenetére
Amilyen apró az ember, egyetlen naprendszer is végtelennek tűnhet a mi szemszögünkből csak az a kérdés, hogyan lesz megcsinálva. Lehet, hogy papíron kevés rendszer van, de nem tudjuk, hogy azok mennyire lesznek kidolgozottak, egy rendszer milyen nagynak tűnik majd. Ez mind attól függ milyen messzire lát el a radar, milyen gyorsan közlekednek a hajók.
Az SC-ben nem haladnak fénysebességgel a hajók márpedig úgy egy naprendszer átszelése sem megy majd olyan hipp-hopp módon, mint az EVE-ben.
-
Szőrös
veterán
-
Gyuri16
senior tag
válasz MichaelSD #20052 üzenetére
most nincs idom vegigolvasni, de gyorsan atfutva csak a cikk szerzojenek a velemenyet latom, miszerint "the big money will be found in the dangerous outer systems where the PvP slider must be turned up". Kontextus nelkul nehez erdemben vitatkozni..
Amiket eddig olvastam, onnan inkabb ugy latom, hogy valamiket tenyleg csak PVPn keresztul lehet beszerezni. Ehhez kockazatot kell vallalni. Utana viszont ezeket a targyakat (vagy akarmit) valoszinuleg el lehet adni. Tehat egy biztonsagot preferalo jatekos megkeresheti a penzt ezekre a targyakra mashogy, es megveheti attol aki vallalja a kockazatot. Ugyanugy pl aki nem akar banyaszni, mert nem tetszik neki az megveheti az arut egy masik jatekostol. Ami fontos, hogy a kockazat es varhato bevetel jol legyen eltalalva - errol viszont a szabad piacnak gondoskodnia kell.
Eddig az osszes online jatekban amit jatszottam a leggazdagabbak az aukcios hazakban ulo olcson megvevo es profittal elado jatekosok voltak.
Nem vagyok egoista, csak uborkagyalu!
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz MichaelSD #20054 üzenetére
A 100-150 rendszer így elég soknak hangzik de számolgattam egy picit és elég érdekes lesz ez így.
Jelenleg lefelé kerekítve 600 000 játékos van regisztrálva ezt vettem alapul mert a PU indulására szerintem ez meg fog duplázódni. Tehát ennyien fognak lógni a szerveren egyszerre az első időkben. Ez azt jelenti hogyha elosztjuk a jó esetben 150 rendszerrel akkor 4000 űrjárművel rendelkező felhasználó lesz egy rendszerben. De nem lesz ilyen ideális az eloszlás a teljesen érdektelen naprendszerekben alig lesz ember a nagyobb csomópontokon meg 10 000+ krapek akar majd küldetést szerezni...és még ott lesznek az NPC-k is. Őszintén szólva nem tudom, hogy féljek e ettől vagy örüljek neki. Ha jók az emlékeim, ha 2-3000 játékos volt egy rendszerben az EVE-ben eléggé laggolt a cucc, meg várakozni kellett az ugrókapunál rendesen.Tehát a kérdés az bírni fogja e a terhelést a cuccuk hardver részről, illetve hogy fogja ez befolyásolni az eredetileg elképzelt játékmenetet?
Üdv: Drebil
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Háztartási gépek
- Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- BestBuy topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Ukrajnai háború
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Fiio Q15
- Dell Latitude E5470, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garanci
- HP ZBook 17 G5, 17,3" FHD IPS, I7-8850H CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD,1TB HDD, P3200 6GB VGA, WIN 1
- HP ZBook Fury 17 G7, 17,3" FHD IPS, I7-10750H CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD, T1000 4GB VGA, WIN 10/
- HP ZBook 15u G6, 15,6" FHD IPS, I7-8565U CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD, 4GB VGA, WIN 10/11, Számla,
- PlayStation 30th Anniversary Limited Edition DualSense (Bontatlan/Új)
- Eladó MSI X399 Gaming Pro AC Carbon + AMD Threadripper 1950x
- 6TB WD RED PLUS!!! WD60EFPX 6TB 5400rpm 256MB! RECERTIFIED, bontatlanok, 2 év garral!!!
- 6TB WD RED HDD!!! WD60EFAX 6TB 5400rpm 256MB! RECERTIFIED, bontatlan, garanciával!!!
- XIAOMI PAD 5 6GB/128GB & Bluetooth billentyűzettel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen