Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrfire

    őstag

    válasz vaakuum #34739 üzenetére

    Csak szokni kell. Én is sok rossz kört mentem tegnap, de amikor sikerült jót, akkor az közel sem volt annyira megerőltető, mint korábban, amikor mindent bele kellett adnom, hogy pár tized mp-el rosszabbat menjek, mint most.

    Én nem azt mondanám, hogy pengeélen táncolni könnyebb most sztem az ugyanúgy nehéz most is, hogy pontosan belődd az irányokat. Egyszerűen a hajó vezetése lett könnyebb, és az olyan dolgok vesztek ki belőle, hogy milyen szögben menj be egy kanyarba, mert most szinte bármilyen úton lehet menni, olyan egyszerű lett a manőverezés, és nem kell gazdálkodni az üzemanyaggal.

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz vaakuum #34739 üzenetére

    Na, csak most értem haza, most tudok válaszolni.
    Én tegnap kipróbáltam a 350r-t, az M50-et, az Aurorat, és a Gladiatort (mind csak versenypályán). A 350r és az M50 sokkal kiszámíthatóbban viselkedik, nincsenek meg a régebbről ismert túlérzékeny kitörések, ide-oda lengedezések, himbálózások stb. Ezért bár a legjobb elérhető idő egy körön nem sokat javult, de sokkal stabilabban lehet a legjobbhoz közeli időket menni, ezért tudtam annyit javítani. Míg korábban a koncentráció legkisebb kihagyása, a legminimálisabb hiba, rosszul megválasztott szög, irány stb. azonnali pusztulással járt, most van időd korrigálni, illetve ahogy mrfire írja, egy-egy kapu/kanyar több módon, több irányból is teljesíthető. Mindehhez járul, hogy megint kvázi kifogyaszthatatlan a boost tartalék, míg régen komolyan takarékoskodni kellett vele.
    Az M50-re mindez még fokozottabban igaz: gyakorlatilag sínautó lett belőle; egy vak nagymama is elvezeti bekötött szemmel, fejjel lefelé lógva a csillárról. Gyakorlatilag minden változtatás a közepes/gyengébb képességű játékosok számára tett engedményként értékelhető. Feltételezem, hogy növelni akarják a versenyzők számát, és csökkenti a kis gyakorlással eredményt elérni akarók frusztációs szintjét. Nekem ezek a változások nagyon nem tettszenek, mert az 1.2 kettő irányítási modelje szerintem leginkább a "szofiisztikált" és "kifinomult" jelzőkkel volt illethető, s ehhez képest a mostani visszallépés. De hát ez van, megértem miért fordultak (ismét) ebbe az irányba. Ami nehezítés történt, hogy amint azt Diopapa is írja, a boost megnyomásakor most észlelhető egy "kitörés" (minden gépnél), tehát itt meg kell fogni a gépet. e mellett betettek egy exta effektet, hogy ha tól közel haladsz el egy nagyobb felület mellett, akkor egy turbulenciót modellező "dobást" érzel. Különsen gyakran érezhető ez Old Vandervalon a 4. kaun való áthaladást követően.

    Viszont minden gépre igaz, hogy a többiek által említett "ragadós takony" effektus miatt az egér érzékenységét brutálisan meg kellett növelni, különben egy forduló (akár pitch, akár yaw) kb. az Univerzum végső összeomlásáig tart. Én most mind a yaw mind a pitch érzékenységet 0,30 fölé húztam, ami a régi, 1.2. irányítás mellett azonnali hülyérepörgést eredményezett volna, de most kell az olyan éles fordulókhoz, mint amilyen az Old Vanderval 2. kanyarja.
    A vicces az, hogy még a Gladiatorral is első próbálkozásra végig tudtam menni az Old Vanderval-on hiba nélkül. Persze kellett boostolni gazdagon, de eddig ugye az a hajó inkább profi jégkorongozóknak volt ajánlott, most egész kezelhető lett. Az Aurora viszont továbbra is egy korcsolyázó tehén. :) Mustangról nem tudok nyilatkozni, régen se nagyon használtam, csak próbakörök erejéig, és tegnap sem próbáltam ki. A fentiek alapján szerintem bérelj ki egy M50-et, ha azzal nem tudsz versenyezni, akkor ott valami nagyon alapvető beállításbeli gond lehet.

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

Új hozzászólás Aktív témák