Hirdetés
Hirdetés
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
mrfire
őstag
válasz kicsicsuvi #21652 üzenetére
Sajnos ezt el kell fogadnod. Semmi jel nem utal rá, hogy sikerül összehozniuk többet is az elejére, és ők sem ígértek mást. Amúgy én 50-ről tudok.
-
Volfram42
senior tag
válasz mrfire #21653 üzenetére
Én legutóbb úgy olvastam, hogy 60 az álomcél.
Egyébként egyszerű. Nekünk kell lenni a 3-4 profinak. Ha meg egyedül vagyok akkor úgy se megyek be verekedni inkább nyúlcipőt húzok. Alkalom úgy is lesz mindig.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
Szőrös
veterán
válasz kicsicsuvi #21652 üzenetére
Ilyen részletes modellezésénél ezt tudja a mai technika. Oké ha a saját igényeiknek megfelelően írnak egy engine-t akkor lehet ez több lenne de a fejlesztési idő is . Ez van.
60 egyszemélyes hajó csatája meg már azért elég impozáns lehet.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Diopapa
addikt
válasz kicsicsuvi #21652 üzenetére
Akkor nem ez a te játékod, hanem az EVE. Én pl pont emiatt menekültem el EVE-ből. Sokkal jobb, ha számítasz, mintha csak egy pixel vagy a képernyőn, egy sor a táblázatban, csak statisztika.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
válasz kicsicsuvi #21657 üzenetére
Milyen megoldás? Több száz fős csaták lemennek gond nélkül, régen nem volt time diletation és akkor is vettem részt ~700 fős csatában. Egyszerűen elegem van belőle, hogy ha meghívnak primary-nak, akkor abban a pillanatban elfüstölsz az össztűztől. Mondanom sem kell, hogy nagyobb harcot már komolyabb dolog leszervezni. Elhiszem, hogy pár önjelölt tábornoknak tetszik, hogy valódi playereket irányíthat, de gruntként az borzasztó unalmas. Az ellenségemnek sem kívánom. Ha benyögné CR, hogy itt is több száz fős harcokat akar, adnám is el az accot egyből.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
Nah, meglestem, a public test-es kliensel. A Cutlass visszakapta a felső turretjét. nem is tudtam, hogy az projectile... De elég jól néz ki.
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
veterán
-
kicsicsuvi
tag
válasz Diopapa #21658 üzenetére
A 700 fő, fejenként 1 hajóval, és a 60 fő, több multicrew hajóval között azért van bőven átmenet. Az meg, hogy van lehetőség rá, jó esetben nem jelenti azt, hogy élni is kell vele. Játszottam már néhány MMO-val (köztük a WOT-ban több 1000 órám volt már), és nekem meg a 10-15 perces, 30 fős csatákból van elegem - CR meg sajnos pont a WOT-ot is említette itt példaként. Már most van 10k fős org, szerintem nem túlzás azt állítani, hogy a játék indulása után lesznek pár 1000 fős háborúra éhes orgok is, azok közötti 50-60 fős összecsapások nagyon kicsinek hatnak.
Star Wars-on nőttem fel, X3-akkal játszottam rengeteget, kipróbálnám végre, milyen emberek ellen egy valóban nagy (legalább 100-150 fős) csatában részt venni. Persze ha 60 ember + npc-kről van szó, úgy már egész más a helyzet, az kifejezetten tetszene
-
veterán
válasz kicsicsuvi #21662 üzenetére
Ettől függetlenül el lett mondva, hogy NEM lesznek többtucat vagy száz hajós csaták. Technikailag nem kivitelezhető. Sem a gépek nem bírnák a terhelést, de leginkább maga a hálózat nem lenne képes a világ távoli tájain lévő emberek között megfelelően alacsony szinkront tartani ilyen mennyiségben, és itt SOKKAL több szinkronban tartandó adatról van szó mint akár a bf4 64 fős csatáiban.
Szóval ha sokszáz vagy ezer fős hajócsatákat keres az ember, a star citizen nem az ő játéka. Pont. Még úgy is, hogy az instancing rendszer pontos működését még nem lehet előre tudni, mert mint mindenhol, ott is nagy varázslásokat terveznek. Ettől függetlenül a realitások talaján kell maradni. 30 hajó, ebből 20 egyszemélyes, 10 pedig átlag 4-4 fővel... mindegyik lövöldözget egymásra tucatnyi ágyúból, rakétákat ereget, amik önállóan állnak célra és követik a hajókat, az egyik lopakodik, alacsony radar és IR keresztmetszettel, a másik rakétás gunshipet játszik, mindenfelé effektek és hajók... És ezt tartsd alacsony msec-es szinkronban úgy, hogy van aki dél koreában van, van aki pedig dél afrikában. Még npc-kkel sem nagyon lehet nagyon kitolni, mert azoknak az infóit is szinkronban kell mindenkivel tartani, no meg kell az erőforrás azoknak a szimulációira is.
Szóval aki 1000 fős harcokat akar, az nem fogja realtime lezavarni, vagy csak nagyon egyszerű szabálykészlettel (mindenki egy x-y-z koordinátájú objekt, aki gépfegyverből lő és pont). Csakhogy a Star Citizen egy hangyányit összetettebb ennél. Még a bf4 vagy hasonló fps-ek sokkalta egyszerűbb szabályrendszerét is nehéz 64 főnél szinkronban tartani. a bf4-nél sokáig nem is volt jó a netkód.
Egy skillbased dogfight sokszáz fővel, még ha lehetséges is lenne minden lesz, csak nem skillbased. Mész, lövöd aki előtted van, aki meg mögötted az téged, véged, és itt nincs ám respawn pár méterrel odébb...
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
mrfire
őstag
válasz Menthirist #21663 üzenetére
Nagyon jó ez így, a kis cégek sokkal jobban tudnak érvényesülni majd. Nem lesz elég önmagában az, ha egy 10000 fős orgja van valakinek. Kell a skill, és így egy profi csapat is oda tud vágni a nagyoknak. Jó, hogy ha körbe veszik őket, akkor egymás után érik őket a hullámok, és javítás nélkül legyűrhetők a szerencsétlenek, de sokkal több esélyük van, mintha egyszerre menne rájuk mindenki. Jó kis gerilla hadviselésre nyílik lehetőség.
-
veterán
válasz mrfire #21664 üzenetére
Persze, meglesznek az előnyei és hátrányai ennek a rendszernek, mint ahogy a nagynak is lennének. De ahogy mondani szokták, egy s*ggel nem lehet két lovat megülni. Választani kell, ők a kisebb, de sokkal skillesebb harcrendszerre tették le a voksukat, akiknek ez tetszett az támogatta őket, akiknek nem, azok elmentek. Itt legalább lesz legalább egy kis idő arra, hogy az ember gondolkodjon hogy mit is csináljon, nem egy eszement "megyek és lövök akit látok" jellegű harc lesz. Ez kb olyan két különböző ágazat, mint egy free for all cod-ban vagy egy arma 3 csata. Aki cod-ot keres, az rossz helyen keresi.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Szőrös
veterán
válasz kicsicsuvi #21662 üzenetére
Csak azt ne felejtsük el hogy az EVE-ben külső nézetes tinglitangli van így viszonylag könnyű átlátni a helyzetet még több 100 fős flották esetén is ( mondom viszonylag könnyű ). A wot se nagyon játszik pont ezért.
Itt meg a ladikodban csücsülsz , jóval nehezebb a helyzet főleg ha egy üléses hajók csapnak össze.
Nagy kavarodás és káosz lehet már egy 30vs30-nál is.
Lényeg a lényeg hiába tűnik ez a szám kicsinek , ha ott vagy a ladikban akkor teljesen másképp éled meg az egészet pont a nézet miatt.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
SkyS1gn
félisten
válasz Menthirist #21661 üzenetére
Ez a SC féle (BF4) CTE Pre alpha modul, alpha, beta, tesztkörnyezete
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
veterán
válasz Szőrös #21666 üzenetére
és még nem is tudjuk hogy ez az egész hogy fog kinézni a dupla pontosságú pályamérettel. Lehet hogy sokáig nincs semmi a radaron, aztán hirtelen ott van 20-30 hajó, mindegyik eregeti a rakétákat (ugye az 1.0.1-ben már a rakéták is látszódnak a radaron), te meg hajrá, lásd át ki kivel van
Azért szerintem nem lesz kis élmény amikor 5-6 hatfős meg egy tucatnyi egyfős hajó összecsap És ugye ha még odébb mész, eltávolodsz, akkor átkerülhetsz egy másik instance-ba mindenféle töltés nélkül, és ott más hajókkal hoz össze a sors Annyi, hogy egyszerre nem látsz sokszáz harcoló hajót, legalábbis élőben (mert ugye volt arról szó még régen, hogy rakétákkal akár egy másik instance-ba is át lehet lőni, de persze ez már vagy egy éve volt, és bőségesen változhatott már azóta is az elképzelés a realitások hatására, hát még a következő évben)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz SkyS1gn #21667 üzenetére
Igen, ez az pre-alpha patch-előtesztelő terület azoknak a viszonylag keveseknek, akik tényleg segíteni akarnak De nincs ezzel semmi gond. Akit zavar hogy instabil, bugos, az megvárja a rendes, kiadott patch-et (ami kicsit stabilabb de bugos ), vagy akit még az is zavar, az majd vár 2016-ig De igaza volt CR-nek az előadásában: egyes cégek sokszázezer dollárt fizetnek azért, hogy egy szűk fókuszcsoporton tesztelhessék a játékaikat. Nekik már most többmillió játékórát toltak bele az emberek az AC-ba, ennél alaposabb teszt nem nagyon kell Több ezer, tízezer ember játszik rendszeresen, tesztel, véleményt alkot. Annyi, hogy nem a kiadás előtt egy hónappal teszteltetik, amikor már semmi igazán lényeges dolgot nem lehet változtatni, ezáltal az emberek is lelkesebben jelentik a gondokat, észrevételeket.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
SkyS1gn
félisten
válasz Menthirist #21669 üzenetére
Csak viccelek
Végnéztem a streamet én is.
Ha lenne időm én is feedbackelnék... de benézek erre is. Jelenleg mivel tud többet a Tesztverzió?[ Szerkesztve ]
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
tkondor
tag
válasz Szőrös #21666 üzenetére
azért nem lehetetlen
Flagship (First-Person RTS) Kickstarter Launch
bár én se szeretném, ha a 60nál többen lennénk, Eliteben is az van, hogy az Adderrel nyugodtan akarok felfedezgetni erre valami farok 3 rendszeren át üldöz a Viperjével, ez nekem nem kell amikor felfedezgetek.....úgyhogy át is váltottam solo playbe....
Star Citizen nick: Horus
-
veterán
válasz SkyS1gn #21670 üzenetére
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/224171/1-0-1-ptu-patch-notes-in-progress/p1
tkondor: most egy kickstarter promó videó alapján mondod hogy márpedig ez hullabiztosan átlátható lenne? semmi valódi körülmények közti gameplay vagy hasonló
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
tkondor
tag
válasz Menthirist #21672 üzenetére
én ilyet nem mondtam, de szerintem nem lehetetlen, itt egy másik videó, de nagyobb harcról még nem találtam:
Flagship: Indie First Person Space Ship Command Game (4x Space Strategy Game)
abba ugye érzed az iróniát, hogy egy pre-alpha játékot leszólsz egy másik pre-alpha játék topicjában, amiben szinte mindenki előre mindent elhisz csupán a dev team szavaiból.....
Star Citizen nick: Horus
-
veterán
válasz tkondor #21673 üzenetére
persze, de azért nem mindegy, hogy az egyikből még csak két promó videót láthattunk, míg a másikat effektíve hónapok óta első kézből láthatjuk. Ötletnek jó, de erősen kételkedem a valóban átlátható és teljes kontroll alatt lévő csatákban, miközben futkosol a posztok között
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
btw lett már belőle valami? csak mert az a videó két éves
szerk: jah, 2016 dec-re mondják más helyen meg 2015 végére... mindegy, még élnek, ez a lényeg.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Mindenki kap egy Space Globe-ot 2015 örömére
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
mrfire
őstag
válasz Menthirist #21676 üzenetére
szééép
-
Volfram42
senior tag
Na ha wot vagy wt szintú eresszünk össze 16 random majmot, hogy tologassák a mecsiket ide oda egy kavics mögül. Majd lőjék a bokorban bújó neveket egy kloákaként összehúzódó célzókészülékkel játék lenne. Én akkor adnám el az egész accot úgy ahogy van. Még belegondolni is szörnyű.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Menthirist #21676 üzenetére
Remélem én az elsőt kaptam...
sz: És nem... Glorious Moments...
Mondjuk tehettek volna annyi szívességet, hogy akinek a három hajó közül megvan az egyik, ahhoz nem random vágnak hozzá egyet...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Szőrös
veterán
válasz tkondor #21671 üzenetére
Aha , azt azért sztem Te is látod hogy az SC meg e között van egy picike - de tényleg csak "picike" - különbség a grafikai minőség terén. Már önmagában ez egy elég komoly korlátozó tényező. Hogy az SC-ben lévő damage modellről ne is beszéljünk.
Nem véletlen hogy komolyabb rep.szimeknél sincsenek több száz fős csaták ( pl CloD-ban azt hiszem 100 a limit de lehet hogy csak Team fusionnnal ).https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Volfram42
senior tag
válasz Drenadar #21679 üzenetére
Hát ez az, hogy az AC már most ott tart, mint ezek a "remekművek". Csak azok meg is maradnak ennél a szintnél. Vagyis arénaharcnál. Mintha az AC-ben is szerepelne ez a szó. Hmm.. A PU-ban viszont nem találom.
Poén, de nincs azokban sem kevesebb bug, mint az AC-ban. Vagyis a wt tele van vele. A wot-rol nem tudom. Azt csak kicsit próbáltam, de elborzadtam az alatt is. Ráadásul több benne a sci-fi meg fantasy, mint a SC-ben. Ami egy dedikált sci-fi vagy fantasy-nál nem is zavarna, de a negyvenes években? Kiábrándító.
Ha itt is megjelenik a mágia akkor szintén lesz egy eladó acc. Arra ott a dragon age.[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
Volfram42
senior tag
válasz Drenadar #21683 üzenetére
Itt tudjuk mi a terv. Ott meg nem akarom tudni, mert nem szeretném ha rémálmaim lennének. Nácizombisárkányok vs komcsiufók. Az új nemzet meg a mélységi gnómok vagy sötételfek brr...
ON is legyek.: Annyira mókás ez a bug.: [link]
[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
addikt
válasz TESCO-Zsömle #21680 üzenetére
nagyobb baj, hogy nem lehet ajándékozni ezeket, mert én az elsőt kaptam és szívesen cseréltem volna
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
veterán
-
addikt
válasz TESCO-Zsömle #21690 üzenetére
nekem mindegy melyik van meg --igazság szerint jobban örülnék, ha nem is adnának ilyen sz*rokat--, csak ha Te az elsőt szeretted volna, akkor cserélhettünk volna. sőt akár nem is kértem volna cserébe semmit
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #21690 üzenetére
Igazad van, nekem elsőnek redeemer-nek tűnt. Mindegy, a Carrackot is szeretjük
Amúgy én is szívesen veszem ezeket a kis parasztvakító apróságokat. Kétszer ránézek és ennyi, de sok helyet nem foglal, és számomra jobb ha van mint ha ne lenne
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Diopapa
addikt
Tudom én vagyok az örök negatívkodó, de én ezekben megint azt látom, hogy elment megint néhány óra marhaságokra, amikor a inkább a kódot hegesztették volna, vagy rajzoltak volna egy új fegyvert / épületet / színeztek volna egy textúrát, felvettek volna egy új mocap mozdulatot, rögzítettek volna egy új hangot stb.. Pedig tisztában vagyok vele, hogy pl munkaidőben kávézásnál, cigizésnél, másnaposságnál sokkal több idő megy el.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
nalkas
csendes tag
hajó upgrade-nél megmarad a csomagban foglalt dolgok és csak a hajó frissül?
-
mrfire
őstag
Pedig fontosabbak, mint gondolná az ember. Önmagában senkit sem érdekel, még a modelleket sem nézegetem, de ha mész a planetsideon és lesznek üzletek sok ilyen kis baromsággal, az sokat hozzáad az immersionhöz. A valóságban is bemész egy plázába, nem veszel meg mindent, nem is érdekel a legtöbb cucc, de milyen bénán nézne már ki, ha nem lenne benne semmi. Ilyen töltelékelemek kellenek, most az, hogy be is lehet tenni a hangárba már nem oszt nem szoroz, akkor is le kell modellezni. Majd szállítok ilyen
hóűrgömböket a Taurussal szilveszterkor jó áruk lesz.[ Szerkesztve ]
-
Diopapa
addikt
válasz mrfire #21696 üzenetére
A 64 bites pontosság fontos, a netkód fontos, a játékmenet fontos. Az ilyen immersion-javító marhaságoknak kb az utolsó utáninak kéne lenni szvsz.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BestBuy topik
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Gaming notebook topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- iPhone topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen