Hirdetés
-
Computex 2024: szabadon konfigurálható vezérlőpanel a Cooler Mastertől
ph A MasterHUB egy jópofa ötlet a streamerek és multimédiás szakemberek által használt egyedi vezérlők kiváltására.
-
Befutott a Lollipop Chainsaw RePOP első előzetese
gp A friss trailer mellett megkaptuk végre az új kiadás megjelenési dátumát is.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #10051 üzenetére
Na ettől viszont az isten mentsen meg mindenkit.
Lehet ez őszinte meg akár milyen, de egy biztos én fordba soha nem ülök be.
Az összes de a létező összes verzióval találkoztam már, mindegyik rohad mint az állat.
Ez például a csomagtartó hossznyúlványoknál és egy vagyon rendesen megcsináltatni.Minden Fordos ismerősöm, egy vagyont töltött a különböző fordjaikba majd jelentős bukással 2-3 éven belül kiszálltak belőle, mert nem bírták anyagilag.
Ebben volt Mondeo, Escort, Orion, Fiesta 2-es 3-as, Tranzit, Fusion, Galaxy.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Atuska75
tag
válasz Atuska75 #10051 üzenetére
Itt van még egy NAGYON MEGBÍZHATÓ a világból kimenő autó:[link] Mint írja keveset eszik, és tényleg a szomszédomnak is ilyen volt és már bánja hogy eladta. Nagyon ritkán van baja (hiába a japán technika az japán technika) Tény hogy, kicsit leharcolt, de szerintem abszolút vállalható és nem rohad.
[ Szerkesztve ]
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
gs20
tag
válasz Atuska75 #10148 üzenetére
Így van! Nekem télen volt már 16 literes átlag is! Persze ez a legdurvább 20 centis havas két hétben, amikor arról szólt a dolog, hogy indítás, ketyegett 10 percig míg kicsit bemelegedett, közben lesöpörtem róla a havat, 3km a munkahely, délután ugyanez az akció. Tehát jutott 5 km haladásra kb 20-25 perc kőkemény szívatós alapjárat. Két hét, és 120km alatt jött ki az átlag 16os fogyasztás.
Ez egy ilyen játék, ahogy hűl az idő, megy fel a rövidtávú fogyi. De a mostani időkben kicsit sokallom a 11-et. én mostanában 9 körüli fogyival gurulok helyben, a fent leírt 3km távokon, de melegítés nélkül , azonnal indulva. (most nincs mínusz 15 fok, és nem kell melegíteni)
[ Szerkesztve ]
E=MZ²
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Atuska75 #10167 üzenetére
Én azt tudom, hogy a Banner nem annyival jobb mint amennyivel drágább. Sőt a Varta sem. A Fabia-ban az Akkuma akku 6.5 évet tudott és akkor sem azért cseréltem, mert meghalt, hanem féltem, hogy cserben hagy. Az Octiban is Akkuma van, de ez már sokkal szarabb, ha időszakonként (télen 4 hét, nyáron 8 hét) nem töltök rá akkor lemerül teljesen. Méréseim alapján nem tud egyszerűen normálisan feltöltődni.
Retro
-
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #10531 üzenetére
Hidd el láttam már csodát mint például a 2literes diesel bmw motort a kispolskiban, kint a gyorsulásin.
De a favorit orrmotoros a videon szereplő kicsiny kompresszoros blokk ami hajtja a narancssárga szörnyet, amivel egyébként nem egyszer találkoztam már, az viszont nem fér be a skodri orrába.
Ha hátra raknád be akkor meg eléggé szét kéne szabdalni a kocsit.
Ettől még olyat nem írok le, hogy nem megoldható, csak egyszerűen nem fér be.Favoritba a legépeszűbb dolog a 100lovas fabia blokkot befaragni, ahhoz, hogy meghalj elég az is.
Mert a favorit féke már ahoz is édes kevés lenne.Renault power
-
KisCobiii
aktív tag
válasz Atuska75 #10709 üzenetére
Igen én is így gondoltam, mert ugyanis a szelepszár szimering az csak teljesen üzemmeleg motornál hegynek felfele erőltettet menetben jön ki és akkor kékesen füstöl, de amint vége a hegymenetnek már újra semmi füst. Egy sima előzésnél sincs semmi füst. Szóval azért voltam én is így vele ahogy te is most mondtad. Ezért agyalok és próbálok a lehető legtöbb embertől tanácsot kérni, hogy nagyábból biztosba nyúljak bele.
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
-
-
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #11054 üzenetére
"A legjobb motortisztító adalék a gázolaj, némi benzinnel keverve
Ha elrontott tankolás után teszel szert rá akkor még ingyen is van
Én azzal takarítottam a motor belsejét, jobban kitakarította mint akármilyen Xado vagy BG, vagy akármilyen adalék.
1 apró hátránya, hogy kicsit körülményes a használata: le kellett szedni hozzá a kartert, vezérműfedelet, szelepfedelet De ha egy vezérműlánc-cserével egybe van kötve, akkor ez a hátrány sincsen "Ebből neked az jön le amit te írtál?
Mert akkor meakulpa, de szerintem nem ezt írta le.
Az hogy hozzáöntök, meg az, hogy ezt használja helyette az két különböző dolog.
Egy motoröblítő ami arra van kitalálva, hogy az olajsarat feloldja, szerintem még mindig jobb mint ezek a házi praktikák.
Ettől még nem zárom ki, hogy igaz amit leírtál, csak amit te írtál le annak van realitás alapja, amit ő az a földtől elrugaszkodott hülyeség.Renault power
-
gs20
tag
válasz Atuska75 #11054 üzenetére
Na ez az, tanúsítom, hogy működik, bár nálunk a srácok nem szoktak menni az autóval, hanem egy 10-15 percet járatni emelt üresjáraton (1300-1400 / perc).
Mondjuk a saját autómon nem feltétlen ezt csinálnám meg, azzal azt én csináltam amit az előző hsz-ben leírtam.
E=MZ²
-
Atuska75
tag
válasz Atuska75 #11122 üzenetére
Nem ebből akarok meggazdagodni tehát egy kis ízelítő az árakból:
-Belső óra 1500 ft
-napellenzők a fekete tartóval és tükörrel együtt 1500 ft
-Felicia műszerfal óracsoporttal együtt 6000 ft
-Felicia kormány 1500 ft
-Felicia ülések 5000 ft kompletten (két első és osztott hátsó)
-zöld hővédő üvegek 2000 ft
-első lökhárító lámpamosóval 2000 ft
-hátsó lökhárító 1000 ft
-első lámpa (makulátlan) 1000 ft.
-futómű alkatrészek stb.stb...Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
peti_s
addikt
válasz Atuska75 #11132 üzenetére
Köszi a választ, 10K-ba kerül nekem oda az oda-vissza út, a posta nem tudom mennyivel lenne olcsóbb, amelyik kényelmesebb, olcsóbb azt választanám. A váltóhoz még lehet h pár dolog kell, majd a többiek segítségét is kérném, h mi kell még ahhoz h beszerelhető legyen a Feliciámba. Illetve, a fordulatszámmérő a Feliciánál tudtommal a váltó alapján megy, ez megoldható-e a Favorit váltóval is? Spoiler ha a lökös fényszórómosóval 2K, akkor ez is 1-2K körül korrekt sztem.
-
Mici80
tag
válasz Atuska75 #11141 üzenetére
Nem semmi! Ilyen fém lökhárítót sehol nem lehet kapni!!! Kb: 3-4 hónapja vadászom. Azóta csak a műa. lökös van a gépemen. Frusztrál a gondolat, hogy ha nekimegyek valakinek csúnyán összetöröm. Kínomban már azon gondolkodtam, hogy amiket levágtam tartókat az eltekeredett profilról ráhegesztek valami zártszelvényt azt felrakom azt...
---
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Atuska75 #11456 üzenetére
Hát én még nem láttam hogy egyben árulták volna, már azért is mert két eltérő profilú cég gyárt két teljesen más természetű terméket. Én saját magam szoktam felszabályozni a vasat és két garnitúra betétet kibír a dob is meg a tárcsa is vetemedés nélkül. Persze ha valaki kézifékkel lemegy a Balcsira.........
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Atuska75 #11499 üzenetére
Nem kötekedek és van véleményem amit nem szégyenlek és ki tudom fejteni! Tehát a benzin azért tud elbaszódni mert a könnyűbenzin kipárolog belőle és mivel az gyújtja meg azt a benzint ami a kocsit hajtja ezért nem indul a verda. A fatengelyes világban denszeszt csöpögtettünk üvegből a karbi torokba mig a haver önindítózott. Majrésok hidegindító sprét használtak de szerintem most nem kapható. A gyujtáselosztót beállítani meg leírtam mikor szerintem részletes művelettervet írtam a vezlánccseréhez! Csavarhúzóval ott semmit nem lehet csinálni mert miden kötésben van be kell forgatni a ferde fogazású fogaskereket ahogy írtam! Nincs harag de hogy azt írod hogy nem tudok indokolni HÁÁÁÁÁT???
Azt hogy a benzin elbaszódik 20 Hsz el korábban kifejtettem, olvasni kell az oldalt nem beszólni![ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
Thomass90
csendes tag
válasz Atuska75 #11644 üzenetére
Köszönöm!
A lemezek megvannak, csak akkor ázik, ha nagyon nagy tócsába megyek és végig mossa alulról a motort a víz. A szelepszár szimmering cseréje mennyire nagy mutatvány? Hengerfejet le kell bontani a blokkról, szelepeket ki és akkor lehet cserélni? Másik dolog, hogy az autó nem füstöl kéken (dugattyúgyűrű kopása nem lehet vészes), de az utastérbe nyitott ablaknál bejön a kipufogógáz- szaga. Érdemes hegesztetni vagy inkább cseréljem éle a kérdéses elemet, ha lyukas?
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!