- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- SSD kibeszélő
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Házimozi belépő szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mcfly72
tag
Szerintetek, mennyire van kalibrálva, kb. a benzinszint jelző?
Úgy értem mennyi lehet a tankba ha már nem alszik el a jelzőfény,egyfolytában
világít ! Forman, 94'-es, de gondolom egyforma..,[ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
-
mcfly72
tag
Ekörül gondoltam, de sikerült kitankolnom! Kb. 35- km-t mentem, miután kigyulladt a lámpion és egyfolytában égett. Mostmár tudom legalább ,hogy 20-25 km után kell a benya, amúgy kannás story!
a csoda csak a skoda
-
vil59
tag
válasz bringasisti #15952 üzenetére
Gyári meghatározás szerint, ha elkezd folyamatosan világítani,akkor még elvileg 5 liter van a tankban.Én, vagy két éve cseréltem.Többször betettem az újat és jó párszor ki is kellett vennem, többszöri kis mennyiségű mennyiségű tankolás után. Ugyanis meg kellett hajlítgatnom az úszót tartó hosszú huzalt, mert mielőtt megvettem,szállításkor megnyomódott és elgörbűlt. Emiatt hamis benzinszintet mutatott.
Utána visszamentem, ahol vettem,megnéztem egy másikat,az meg ellenkező irányban volt ferde.
Tehát láttam,hogy nem mér hitelesen.Végűl is csak úgy tudtam magamnak behitelesíteni,hogy teljesen kifogyasztottam a tankot,de még így is a piros sáv közepén volt a műszer mutatója.Ezután flakonból beletőltöttem öt litert. Majd,kb. 10mp.-es motorbeindítások után, újra és újra ki szedtem a szintmérőt és hajlítottam a huzalon annyit,míg aztán visszacsavarva, beállt a mutató a piros sáv tetejére. Mikor evvel végeztem, újból ki,mert mostmár,hogy a pontos mérés rendben volt,be kellett állítani az ellenálláscsúszkán, a kontroll izzó bekapcsolási pontját. Én ezt levettem kb két literre,mert nagyon zavaró volt,főleg éjszakai vezetés közben, hogy ugyan volt még a tankban 15 liter,de egy erősebb jobbkanyarban,mindig be-be villant a visszajelző sárga lámpája.
Egyszóval, meg lehet szenvedni, mások hanyagsága miatt.. -
mcfly72
tag
válasz bringasisti #15956 üzenetére
Megtörtént.....
Amúgy nekem mindíg van benya a csomiban,sokat vágok fát,kaszálok Stb....
párszor jól jött már a skodriba a is!😁[ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
vil59
tag
válasz bringasisti #15956 üzenetére
Igen,igen. Valóban találomra gyártották le,mert ha van benne 10 liter,üres tank után beletéve, akkor kb.12-15-öt mutat.Minél több van benne, annál többet mutat. De az alja 5 liter,nagyjából pontos.
Amúgy is az a lényeg
Mivel az eredeti szintjelzőm a valós értéket mutatta,ezért nem az óra a hibás.Valószínű,hogy ennek eltérő a csúszkatekercs ellenállása. -
Alidoki68
újonc
Sziasztok!
Sajnos idő hiányában pár hónapja eltűntem a fórumról. Akkor a kis Formanom egy hengerfejes üggyel szórakoztatott, ami végül szerencsésen megoldódott. Most, hogy ne unatkozzak, egymás után jönnek elő elektromos hibák.
A legnagyobb gond, hogy a tompított kiszámíthatatlan volt végül a teljes világítás "elköszönt".
Utolsó megoldásként az egyik tompított első foglalathoz külön bekötést vittem és tegnap este a működésbe egy relé ismét beleszólt.
Ezt már nem igazán tudom követni, hogy ha a világítás külön is megkapja az áramot, akkor hogy a viharba veszi el valami. Ez zárlat v. valami márs?
Lényeg a lényeg, hogy a hétvégére nagy segítség volna, ha lenne olyan fotótok amin be van jelölve, a biztosítótáblán melyik relé miért felelős és legrosszabb esetben a világítást onnan lekötném, külön relével, biztosítékkal üzemeleném be.
Valószínűleg nagy lehet a baj, mert az ablakfűtés, ködlámpa, stb. korábban is egymást kapcsolgatták föl-le.Nagyon köszönöm Nektek!
Üdvözlettel: Ali doki
-
mcfly72
tag
Honnan a hóemberből lehet szerezni csomagtér kábelátvezető gumit?
A földön nincs!!![ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #15963 üzenetére
Köszi! Holnap felhívom.
Itt Miskolcon ,ahol minden skodáscuccot szoktam venni, közölte a tag,hogy már ezt nem gyártják!
Van egy oldal,:coolauto, itt van egy féle ilyen gumi, a keresőjükbe: univerzális kábelátvezető gumi!
Szerinted ez jó lenne?[ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
Ez a jó: kábelátvezető gumi(coolautoo)
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
http://coolautoo.hu/kiegeszitok/6683-kabelatvezeto-gumi-hajlitott-110-mm.html
a csoda csak a skoda
-
Alidoki68
újonc
válasz bringasisti #15961 üzenetére
Kedves bringasisti!
Minden rendelkezésre áll, műszerem is van.
Csak az előtte tapasztalt jelenségek miatt aggódom, hogy a motortérben már szinte minden kapcsoló mást is kapcsolt. Lehet, hogy a biztosítéktábláján átforasztása lenne a megváltás, várom is a jobb időt, de addig is közlekednem kellene valahogy.
Köszönöm, Alidoki -
Alidoki68
újonc
válasz bringasisti #15961 üzenetére
Bocsánat, az utastér műszerfal kapcsolóira gondoltam. És már a relék állapota is követhetetlen számomra.
Régebben egy kis ütés a kesztyűtartó alá viszahozta a világítás aztán jött, hogy menet közben -nyilván a rázkódás miatt- ment el sokszor.
Lehet, hogy ott már egy csomó kontakthiba, repedés kialakult. -
Alidoki68
újonc
válasz mcfly72 #15969 üzenetére
Igen, ez lesz a nagy projekt, de csak ha jön a jó idő.
Addig gondoltam, hogy a világítás külön kapjon áramot, de a relék mégis bekavartak.
Valószínűleg egy zárlat, ezért lenne jó átmenetileg az összes világítós relét kiiktatni.
Az remélem nem vészes, ha a tompítottat átmenetileg relé nélkül kapcsolom😕.
Neked is köszönöm a segítséget! -
Alidoki68
újonc
válasz bringasisti #15972 üzenetére
Sziasztok!
Most szemrevételezem a hátsó világítótestet. Sajnos kezd összeállni a kép!
Pl. a bal hátsó lámpa zsinórja a kaszniban felfelé kanyarodik és elképzelhető, hogy pl. az ablakfűtéssel lett összehozva. Ez magyarázná azokat a "parajelenségeket" hogy az ablakfűtés kapcsolgatására miért gyulladt fel a tompított. És ezért lehetett, hogy amikor a világítás direkt áramot kapott, a kapcsolótáblán több relé is össze-vissza kattogott. Sakk-matt.
Innentől kezdve egyértelmű, hogy ha indul a jó idő, akkor újrahúzok minden kábelt, átforrasztom a nyomtatott áramköröket.
Addig viszont lekötöm a világítást, kiiktatom a "felesleges reléket" és bízom a legjobbakban!
A kapcsolási rajzokat is köszönöm, úgy remélhetőleg jobban eligazodom!Mindenkinek jó hétvégét és pihenést kívánok!
Üdv: Alidoki
https://www.youtube.com/watch?v=VM6okCQbsoQ
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #15972 üzenetére
Hívtam a megadott számot, nincs nekik sem!😬😕😈
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #15975 üzenetére
Vettem egy ilyesmit, talán jó lesz! Mágust rég láttam itt!
a csoda csak a skoda
-
FeniX-
aktív tag
Jó estét,
bocsánat, hadd tegyem fel itt is a kérdésemet, már kezdem elnyalni a csavarokat sajnos, hátha valamelyikőtök tud valami jó módszert a kipróbáltakon kívül.[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #15979 üzenetére
Igen, olyannal megütöttem, nuku.
Nem, nem balmenetes, rápróbáltam azért arra is.
Most épp a fabia fékeivel szenvedek.
Nyugtassatok már meg, hogy a féknyereg rögzítésénél nem kell minden istenharagját menetrögzítőzni, igaz?A féktárcsa rögzítőcsavarja, ez a kis lepkefingnyi csavarka is be volt kenve vele. 1 oldalt 1 órán keresztül szedtünk ki. (bénázás level 99)
Gázlámpával melegítettük, telefújtuk csavarlazítóval.A féknyereg rögzítő csavarjai meg imbusz, természetesen, és reggel még nem volt krova fejem, a hagyományos imbuszkulcs meg szó szerint elcsavarodott.
Este 2x is visszarohantam krova fejes imbuszt venni, mert egyszer magamat ejtettem át azzal, hogy nem 7-es, utána meg azért, mert a másik oldalon a fékcső tök útban van, így olyat kellett vennem, amiből hosszú imbusz szár lóg ki.
Hoztam a formámat. (4 csavar / oldal? Áh, 1-2 óra alatt megvan tokkal-vonóval; Ja, hogy minden csavar nyakig menetrögzítős?!)
Ja, és a töltésjelző lámpa ma este ismét életjelet adott :-)
[ Szerkesztve ]
-
mcfly72
tag
Emberek! Szerintetek hátsó teleszkóp (lengéscs) cserénél kell használni rúgóösszehúzót, vagy megy anélkül is?
(Forman)[ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
FeniX-
aktív tag
Futok még egy kört a fékkel. Sikerült mindent meglazítani - normális szerszámmal természetesen - viszont a tárcsa átmérője nagyobb kb. 1centivel, úgyhogy telefon, és holnap visszacserélem a másikfajta alkatrészre az egész hóbelevancot.
Mostmár tapsra szét fog jönni minden alkatrész! -
mcfly72
tag
válasz bringasisti #15989 üzenetére
Tehát mégiscsak kell!
Vagy összedrótozom a rugót , összenyomott állapotába, és utána szedem ki, vagy nem jól gondolom?[ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
-
FeniX-
aktív tag
Kicsit panaszkodok, mert ismételten nem sikerült megcsinálni a féket.
A bal oldalit igen, a jobb oldalinál viszont a féknyerget rögzítő csavar az tök nem odavaló volt, valami full egyszerű imbuszos végű. (nem kúpos, ami odavaló lenne)
Ráadásul, a hossza is megegyezett a felső csavaréval, ezért mikor raktam vissza az új betétekkel, elkezdte nyomni a betétet, mert túl hosszú volt.
Na, mindegy, csak bosszantó, hogy egy márkaszervizbe hordott autót így "javítanak" meg a szerelők.Holnap futok még egy kört a csavarokkal, már hívtam a boltot, meglesz.
Bosszantó.u.i.: ja, és a féktárcsát rögzítő kis csavarka is elpattant, mikor raktam vissza a féknyerget. Egy hangos pendülés, és kitört.
-
bringasisti
Topikgazda
válasz FeniX- #15993 üzenetére
Konkrét alkatrészt nem ismerem ezért csak általánosságban mondom: vannak csavarok amik egyszer használatos gyári ajánlású. Teflon bevonat a végén hogy a meleg ne bántsa és nem lazuljon le és grafitos zsír hogy ki tudja tekerni aki szereli 3 év múlva. Szervizben csak nem gondolod hogy feleslegesen pocsekolják az alkatrészt. Megy vissza a régi!BENEFON DELTA--------N8
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #15995 üzenetére
:-(
A tárcsafék rögzítő csavart gondolom fúrhatom ki, igaz?
Utána meg - ha nagyon precíz akarok lenni - menetmetsző? áhh...! -
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #15997 üzenetére
Na, mármint, hogy a fele beletört rögzítőcsavar ottmaradt a furatban, arra értem.(Fej nélkül)
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #15999 üzenetére
Okés, akkor holnap összerakom a normális odavaló csavarral, aztán szpátyi! Mehet a menet!
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest