- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autóhifi
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
A marketingen segít spórolni az AI
it A Klarna is használ már AI-t, ők a marketingköltségeken spórolnak így évi 10 millió dollárt.
-
Kávézaccból készülnek a Tecno Camon modellek
ma Pontosabban a bőr hatású hátlap, amit kizárólag napenergia felhasználásával, kemikáliák nélkül állítanak elő.
-
xDefiant teszt
gp A Ubisoft évek óta készül arra, hogy belépjen a gyors iramú hero shooterek piacára is: sok félbehagyott rivális és megannyi halasztás után megjelent végre a fura nevű xDefiant.
-
PROHARDVER!
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Celtis
veterán
válasz Dimaa #140246 üzenetére
Mi az, hogy hiába olvastad el? Benne vannak a jogaid, érvényesítsd!
Ha neten vásároltad és normál termék, akkor érvényes rá a 60 napos visszavásárlási garancia.
A MediaMarkt webáruháza a törvény által előírt 14 nap helyett összesen 60 napot biztosít Önnek a vásárlástól való elállásra. A kiterjesztett visszavásárlás feltétele, hogy a fogyasztó visszajuttatja a terméket sértetlen, hibátlan állapotban összes tartozékával és eredeti csomagolásával együtt, továbbá a vásárlást igazoló eredeti számlát a MediaMarkt részére. A 60 napos visszavásárlási garancia az Outlet termékekre és az online áruhitellel vásárolt termékekre nem vonatkozik. További részleteket az ÁSZF-ünkben olvashat.
Ezen nincs nagyon mit vitatkozni. Arra hivatkozhatnak, hogy büdös vagy elszínződött vagy nem olyan termékkategória amire érvényes (pl. higiénia termék) a 60 nap, de az, hogy bontott, hülyeség.
Tessék a sarkadra állni. Ha az egységnyi ügyfélszolgálatos el akar hajtani, hívd a főnökét, stb.[ Szerkesztve ]
-
-
Celtis
veterán
Akkor nálad lehet akár a forrás hibája is.
Nekem KS7000-el volt gondom. Az sajnos típushibás és a következő évjárat is az volt. Óramű pontossággal 15 percenként akadt meg. De úgy tudom a korábbi meg a legújabb szériákban sincs már ilyen probléma.
Tehát érdemes utánajárni a hiba okának, hátha nem a TV-t kell hibáztatni. -
Celtis
veterán
válasz nickcreeper #140826 üzenetére
Sony-t
Mondjuk a Samsung topikban mégis milyen választ vársz? -
Celtis
veterán
válasz nickcreeper #140829 üzenetére
Amennyire nézem, ez az árkategória a legalja. Eldöntheted, hogy VA vagy IPS panelest akarsz. Vagy veszel használtan egy jó fullHD-t, és bízol benne, hogy nem döglik be.
-
Celtis
veterán
válasz Scarletiel #141024 üzenetére
Mihez édeskevés egy 100-300-as net amúgy?
-
Celtis
veterán
válasz Scarletiel #141028 üzenetére
Kissé nagyvonalúan bánsz a számokkal, de még a nagyságrendekkel is. Jó ha tudod, hogy aggregáció a gigabites elérésen is van. Nem arra van méretezve a hálózat, hogy mindenki állandóan teljes sávszélességgel tölt.
De ez már tényleg nagyon off. -
Celtis
veterán
válasz smiti #141039 üzenetére
A jótállási jegyen el tudod olvasni mi a teendő. De a lényeg az, hogy jelentsd be a hibát a kijelölt szervizben vagy a Samsung ügyfélszolgálatán. Házhoz fognak jönni és vagy helyben cserélik a kijelzőt vagy beszállítják a TV-t a szervizbe. Utóbbi esetben kapsz cserekészüléket a javítás idejére.
-
Celtis
veterán
válasz Kristof1118 #141040 üzenetére
Elsőre ellenőrizném a megfelelő feszültségek meglétét a tápegység kimenetén, de én arra tippelek, hogy valójában nem tud elindulni a tápegység mert valamelyik egyéb modul zárlatos és beterheli. Ha van szerviz dokumentációd és megfelelő műszered, akkor tudod mit kell csinálni. Ezek hiányában szerintem fordulj szakemberhez.
-
Celtis
veterán
válasz Scarletiel #141106 üzenetére
A neted bőven elég 4k HDR netflix streameléshez. https://help.netflix.com/hu/node/306
-
Celtis
veterán
válasz Petyamester #141161 üzenetére
Konnektorból kihúz, kicsit vár, visszadug. Az akadozáson nem biztos, hogy segít, de azon igen, hogy ha el sem indul az alkalmazás.
-
Celtis
veterán
válasz smiti #141171 üzenetére
Sajnos azt kell mondanom, hogy ez a szokásos samsung szerviz hozzáállás.
Eleve hiba volt bevinni a MM-ba. Ki kellett volna hívnod a szervizest, és akkor a helyszínen látja a hibát. Innentől nincs apelláta. (Írtam, hogy jelentsd be a hibát, igaz?)
Másrészt bevontál egy harmadik szereplőt a garanciális ügyintézésbe. Most hogy utasítod el a szerviz véleményét, ha nem velük állsz kapcsolatban? Könnyen lehet, hogy a sok szállítás közben kicsit rázkódott a készülék és most tényleg nem jelentkezik a hiba, ami megint a helyzetedet nehezíti.Mivel jelen esetben tanúd és videós bizonyítékod is van a hibáról, fordulj közvetlenül a samsung ügyfélszolgálathoz és kérjed, hogy a felvételek alapján javítsk a készüléket annak ellenére, hogy közben (átmenetileg) megszűnt a jelenség. Tudják ők pontosan, hogy mi a teendő. Elutasítás esetén a Békéltető testülethez kell fordulnod.
-
Celtis
veterán
válasz Peace #141254 üzenetére
Hacsak nincsenek ebben a topikban 2000-nél többen, akkor azért kicsit vedd lejjebb ezt a becslést. Most elkezdtem számolgatni, és 20 éve amióta itt lakom, most van a 9. TV a nappaliban. Igaz, ezek jó része azért lett cserélve mert sz@r volt. De pont a mostanit is azzal a szándékkal vettem, hogy majd 2 év után, ha jobb lesz az OLED, cserélem.
-
Celtis
veterán
válasz FirstAndroid #141268 üzenetére
Ha jól látom van rajta RCA audio kimenet, tehát nem igazán világos mi a probléma.
-
Celtis
veterán
válasz FirstAndroid #141271 üzenetére
Ha jack dugós fejhallgató kimenet lenne rajta, akkor fennállna a veszély, hogy a fejhallgatót bedugva elhallgat a TV hangszórója, de ilyen RCA-s vonalszintű kimenetnél szerintem ez nem fordulhat elő. Arra számíts, hogy ezen a kimeneten a hangerő fix lesz. Nem hat rá a TV távirányító hangerőszabályozója. A fülesen kell majd a hangerőt szabályozni. Ez akár előnyös is lehet, ha mondjuk egy rossz hallású idős rokon miatt kell ez a megoldás.
-
Celtis
veterán
válasz Scarletiel #141295 üzenetére
Természetesen nem kell hozzá.
-
Celtis
veterán
válasz mucsácsó #141336 üzenetére
A 14 napos elállás feltételeit törvény szabályozza. Ennek értelmében a vevőnek joga van a terméket kibontani és kipróbálni és az ehhez szükséges mértékben használni. Talán még a csomagolás megléte sem feltétel. De a lényeg a tisztesség és a jóhiszeműség. Egy TV képernyőről nyilván leveheted a fóliát, de a kólába áztatott összekarcolt távirányító nem fér bele.
Én már küldtem vissza több terméket, köztük TV-t is. A legjobb tudásom szerint csomagoltam vissza, és nem is volt gond.
A MM 60-napos elállása más tészta. Ott sokkal szigorúbb követelmények vannak, de könnyű belátni, hogy teljesen jogosak és nem teljesíthetetlenek.
-
Celtis
veterán
válasz mintech07 #141349 üzenetére
Igen, az valóban fontos, hogy csak fogyasztókra vonatkozik az elállás joga, és fogyasztó csak természetes személy lehet, cég nem.
Ha így rendelted a terméket, akkor élhetsz az elállással. Komolyabb cégeknél ezzel nincs is gond. (Nekem pl, az auchan még a szállítási díjat is visszafizette), de sufni üzleteknél azért számítani lehet akadékoskodásra is. Jó ha tudod, hogy elállás esetén a cégnek a visszaszállítást követően 14 napja van a vételár visszafizetésére, tehát ne is várd, hogy a boltban visszaadják a pénzt.
De én remélem nem kerül erre a sor és elégedett leszel a kiválasztott készülékkel.
Szerintem a boltban ne csomagold és próbáltasd ki a TV-t. Legfeljebb annyira, hogy épségben van.
-
Celtis
veterán
Arról lehet vitatkozni (csak nincs értelme), hogy valakinek tetszik-e vagy sem, de arról nem igazán, hogy az ajánlott beállítás a legpontosabb.
Ez olyan mint a vízszintes és függőleges. Vízmértékkel ellenőrizve egy pontos beállítása van mondjuk a falon lógó képnek, függetlenül attól hogy neked jobbra vagy balra kissé elforgatva jobban tetszik. -
Celtis
veterán
válasz NeoExDeath #141537 üzenetére
Ezekenek a problémáknak a megoldását a laptopban kell keresni. A TV-nek és az öszeköttetésnek ehhez nincs köze. Esetleg használd a TV belső lejátszóját.
-
Celtis
veterán
válasz FollowTheORI #141561 üzenetére
És a sztereó RCA kimenet nem jó?
Ráadásul annak a tv távirányítóval tudod szabályozni a hangerejét (elvileg). -
Celtis
veterán
válasz Joci?? #141776 üzenetére
Kapcsold össze HDMI-n és a TV beállításokban az Anynet menüben vagy a soundbar beállításaiban tiltsad a készülék ki/bekapcsolást. Ha ez nem segít, akkor a komplett Anynet/HDMI-CECet tiltani kell, de a hangerő szabályozhtaóság miatt jobb megtartani.
Ezen kívül meg lehet még próbálni a TVben az automatikus frissítés keresés és esetleg egyéb online szolgáltatásokat kikapcsolni.
Azért ilyen általános a leírásom, mert sem a TV sem a soundbar típusát nem adtad meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- PlayStation 5
- Filmvilág
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Kávézaccból készülnek a Tecno Camon modellek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen