- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
PROHARDVER!
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Barin_Duty
tag
Én is az erőmű mellett találtam egy katonánál, viszont előtte meg a földön egy konténerben...Szóval kiszedik onnan aztán lövöldöznek vele a szemetek
[ Szerkesztve ]
-
Barin_Duty
tag
Továbbá
Készítettem egy végigjátszást, egy újfajta megközelítésből. Páran már láthattak ebből ízelítőt, szeptemberben felraktam a netre egy mintát, amely két oldalt tartalmazott. Most sikerült befejeznem.A végigjátszásomban a cselekmény Strelok szemszögéből olvasható, úgy mintha Ő maga írta volna. Sokat gondolkoztam azon, hogy adjak-e neki valami címet, de úgy döntöttem meghagyom a "végigjátszás" szinten. Igyekeztem normális keretek között színezni a cselekményt, így belefért egy beszélgetős vacsora Sakharov professzornál, illetve egyéb apró dolgok. Továbbá nagy hangsúlyt fektettem arra, hogy minél több karaktert mutassak be. Páran azért így is kimaradtak, de remélem elnézitek nekem. Törekedtem arra is, hogy minél több olyan információt írjak bele amiken amúgy átsiklik a játékos tekintete a játék hevében. Órákat turkáltam az angol és magyar szövegfájlokban, valamint a Stalker Wikian.
A végigjátszás során 550+ képet csináltam, melyeket igyekeztem átalakítani Zóna hangulatúra, méghozzá Instagram segítségével. Remélem ez a kis adalék is elnyeri a publikum tetszését. A hossza pedig 115 oldal.
Az e-mail címem megtalálható a harmadik oldalon, ide várom az észrevételeket, véleményeket, ha van.
Itt a letöltőlink:
KATT a letöltéshezKatt a "lassú letöltésre" majd a fájl mentésére. Amennyiben probléma merül fel írj és elküldöm külön! Sajnos tényleg lassú a letöltés, mivel 11 megás a fájl, de 2-3 perc alatt leszalad!
[ Szerkesztve ]
-
Barin_Duty
tag
Semennyire...Összedobált "mindent bele a fazékba" modpack tele buggal meg mindennel...Láttam, hogy 15 giga, de a kevesebb sokszor több, szerintem. Nem a kedved akarom elvenni, próbáld ki, de nagy reményeket ne fűzz hozzá. A Soljankának valami továbbfejlesztett változata ha jól tudom, a neve is van ahol Narodnaja Soljanka.
-
Barin_Duty
tag
Ezek közül csak a LURK modot ismerem, bár az általad írt verzió RC, azt hiszem van véglegesebb verziója is, de nem tuti nem követem. Egy 2007es modra épül az "alive 1.6 by gannebamm & dc"-ra és van benne pár küldetés ami sokszor elvégezhetetlen mert az NPC mozgás nagyon nagy ebbe a modban. Gondolom ezt úgy kell érteni, hogy mire odaérsz a küldiosztóhoz már kinyírta egy halom bandita akik arra kószáltak.
Én Steames Stalker mellett használok OL2.2-t és magyarítást mellé. Még sose fagyott ki. Régebben próbálkoztam az Oblivion Lost 2009 RC1-el, ami ma már Oblivion Lost 2010, az nagyon tetszett, bár a fegyverek száma elég sok benne. Gyakorlatilag Sötét Völgyben már meglehet szerezni a végleges felszerelést, míg a 2.2-ben csak Yantarban (SEVA a proftól, FN2000, Vintar a laborban). Bár ez az RC1 kifagyott meg bugtrapolt sokszor, játszható volt. a 2010-et még nem próbáltam, de lehet leszedem és szórakozok benne egyet.
Egyébként én a modok nagy részében nem bízok mert csak egyberaknak több kis modot és ezek 99%-ban nem működnek rendesen egymással. Foglalkoznak vele a készítők nyilván, hogy összehozzák őket, de ez sokszor nem jön össze kifogástalanul. A Priboi, a Lost Alpha (to be done ) meg az Oblivion Lost család azok a modok amikbe maradéktalanul bízok és bármikor előveszem őket. Az OL 2010-ben pedig sok új dolog van. Egyik ilyen, hogy Szidonál lehet frakciókhoz csatlakozni. Gondoltam már rá, hogy Monolithként végig tolom...Egy ideig hentelek mindenkit, Vörös Erdőtől meg csak végigsétálok a pályákon.
-
Barin_Duty
tag
Az is ilyen lesz (OL 2010) ráadásul az a verzió amelyiket ebből én ismerem az csak "Pokol" nehézségi fokozatot tartalmaz. Na azt fun volt végigvinni
Én mindkét fajta ellenséget szeretem lőni..A mutánsokkal parább a harc, meg szívósabbak is...A katonákkal és egyéb harcosokkal meg csak élvezetes Meg annyiban veszélyesebb, hogy ők tényleg tudnak rendesen sebezni...A mutánsok kiismerhetőek és a törpökkel vagy a vérszívókkal egy idő után könnyű harcolni.
[ Szerkesztve ]
-
Barin_Duty
tag
De kilehet, én arra mentem ahol bejutottam az udvarra. Az első portálnál. Aztán át a Monolith irányítón, át a szarkofágon, át Pripyaton és stb. Sok ellenség nem lesz, az erőműben csak az a pár akiket meghagytál (nekem 3 volt plusz 1 törpicsek), Pripyat hemzseg a mutánsoktól meg a Freedomtól, a vörös erdőnél Szolgálat meg semleges stalkerek lesznek, aztán így tovább. A hadiraktárak mellett nekem van vagy 40 hulla olyan spwn volt Banditák, katonák, semlegesek Én meg felcsaptam hullarablónak
-
Barin_Duty
tag
Na akkor, megpróbálom összeszedni
Az OL2.2 modban nincs fűbenalvós videó. Itt a legjobb befejezésnél az utolsó teleport kidob az udvarra, kb. Koshei környékére, a kissé felturbózott irányító mellé. Az egész mod egyetlen mínusza (számomra) ez, hogy kidobták ezt a videót. Koshei-ről van egy dokumentum a bárban amelyet Kanyhalos (a mod készítője) írt. De ha ezt a dokumentumot még se találod meg, akkor megtalálod Kanyhalost a pripyati hotelben, mint RPG-7-tel felszerelt bandita kereskedőt. Ő is említi Kosheit, illetve piacolni, fegyvert javíttatni is tudsz vele.
Úgy tudsz visszamenni ha a földön elmész az udvar majdnem nyugati végébe. Ugyebár a portálokon szépen fokozatosan egyre keletebbre kerültél. Itt lesz egy nagy sugárzó rész, azon átfutsz, kicselezel pár kimérát majd befutsz oda ahol kijöttél. Itt van nem messze az első portál is, a többi amúgy földről nem elérhető, illetve visszamenni se tudnál rajtuk mert kettőbe konkrétan bele kell ugrani, ez meg visszafelé nem megoldható.
Az OL2.2-ben a Monolith irányítóterem ajtaja nem zárul be, azzal nem tudsz trükközni, mehetsz ott szabadon vissza.
A Complete modban pedig úgy van, hogy beugrasz az utolsó portálba, lemozizod a videót aztán egy nagy kémény tetején találod magad és "the Zone is open". Egyébként ezt a megoldást simán elsüthették volna akár az OL2.2-ben is. Még Kosheit se kellett volna kihagyni, mert annak a kéménynek a tövében van körülbelül Ő is. Itt egy térkép.
Lényeg a lényeg, a zöld pöttynél keresd a nyílást amelyen át visszajutsz a Monolith irányítóterembe, a szarkofágba, majd a többi pályára szépen sorba. Ez is egy hülye megoldás, de hát no'. A mod többi része kárpótol mindenért.
-
Barin_Duty
tag
A járművekről jut eszembe. Egyik tehetséges UHSF-es fórumtársam szórakozott egy kicsit az OGSE moddal.
-
Barin_Duty
tag
Nekem ment simán... De nem tudom már, hogy vettem rá 2 vagy 3 éve valahol olvastam a megoldást...De az is lehet, hogy azóta ez egy továbbfejlesztett vagy újabb OL2010 és már valóban nem jó vele.
-
Barin_Duty
tag
válasz JetiRulez #9057 üzenetére
Tudom, hogy elérhetetlen sajnos, pedig nagyon jó oldal...Amiket onnan leszedtem azok beton biztosan futottak, egyikkel sem volt soha semmi gondom.
BTW a "Clothes do Make the Man" modocskát ismeritek? Pár modpack-ban benne van és nagyon jó. A lényege az, hogy nem ismernek fel a stalkerok automatikusan téged, hanem messziről -és néhány közelebbről is- a ruhád alapján próbál rájönni, hogy ki vagy. Például ha zsoldos ruhában közlekedsz akkor a Duty lőni fog rád, pedig látszólag nem haragudnak, de ha gatyában szaladsz eléjük akkor nem nyitnak tüzet. Nagyon jó kis kiegészítő cucc, valamelyik OL modban benne van (talán Ultimate)
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...