- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Most kezdik árulni Európában a Hisense új Mini LED tévéjét
- Milyen TV-t vegyek?
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Melyik tápegységet vegyem?
- E-book olvasók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
ph Az 32GS95UE-B a korábbinál nagyobb fénysűrűséggel kecsegtet, és itthon is elérhető.
-
Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
it Immáron a Temu is köteles megfelelni a EU szigorúbb online tartalmi törvényeinek.
-
PROHARDVER!
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz shield #15520 üzenetére
Javított olyan szempontból, hogy az xrgame-mel nem vacakol és indul a játék vele, viszont egy néhány nem angol gyártmányú maszek javítást is tartalmaz a régi verzióhoz képest, ami valószínűleg a fenti textúra gondot is okozta, mert nem hiszem, hogy az eredeti modderek ilyen banális hibát hagynának egy modban.
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15524 üzenetére
Ok, akkor ezt még megúsztuk A moddal kapcsolatban határozottan emlékszem, hogy valamiért muszály volt statikus környezetre kapcsolni. Lehet, hogy éppen ezért. Vagy vannak pályák régi SOC modokban, ahova csak statikus megvilágítással lehet atjutni, különben crash, de már nem emlékszem melyik modok azok.
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15548 üzenetére
Én még az elején, mikor indultam Agropromba, az átlépőnél Kordonon állt egy Niva és azon gyakoroltam egyet Hanem van még valami, amit jó lenne betenni a szövegbe. Amikor meg kell szerezni az SVD-t a katonai bázisról, a fáról, azt inkább el kell lopni, mert ha észrevesznek, akkor jön egy SMS, hogy nyírjanak ki és a katonák ellenségekké válnak. Ami még rosszabb, hogy ez után a Duty is megorrol rád és egyből letámadnak vagy húszan a Bar felé menet. A szövegbe, amikor Igor elküld a puskáért, jól jönne egy figyelmeztetés erre, illetve egy tipp, hogy miután a puskát megszerezted a zsákból, a kerítés irányába ugorj le a fáról, ne a barakk felé, mert akkor vesznek észre.
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15556 üzenetére
Ilyesmi nem volt, de Sötét Völgy után elég gyakran kidobál engem a játék csak úgy, főleg az átkelőknél. A log fájl szintén üres, nem tudom mért csinálhatja. El is ment a kedvem tőle egyelőre. Belefáradtam abba, hogy mindent úgy kell csinálni, ahogy a könyv írja, különben cseszheted az egész játékot. Nem vagyok nagy rajongója az ilyen abszolúte lineáris játékoknak (ezért is nem szeretem pld. a Call Of Dutyt ) Azt hiszem tiszta, hogy mért nem folytatták ezt a második résszel, mert ez így ebben a formában nagyon instabil szerintem a rengeteg fölösleges effekt és anomália miatt, amik csak úgy random megjelennek előtted és a FPS-t a padlóra vágják sokszor. Valami ilyesmi spawnolódás miatt dobál ki folyton, mert ha egy másik irányba indulok ilyenkor, akkor minden megy tovább. Fene tudja, de a másik verzió az sokkal stabilabb volt és simán végigmentem rajta nem is egyszer. Kár hogy nem indult most. Ennyi ha belematatnak valamibe, az sose végződik jól.
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15559 üzenetére
Manapság már ritkán kerül terítékre ilyen kiadós sztori mod sajnos, mindenki inkább a látványra utazik és megpróbál még egy bőrt lehúzni az X-ray-ről, vagy a játszhatatlanság határáig nehezíteni a játékot, mintha az tényleg a valóság lenne. Mióta kiadták a COC-t, a modderek azt foltozzák-klónozzák, de sajnos még senki se tudott ráhúzni egy olyan átfogó sztorit, mint mondjuk a ROC, a Fotograf vagy az ST2. Pedig mennyire könnyebb volna most a COC-ba beépíteni ezt a ROS sztorit mondjuk és kibővíteni a második résszel is. Az mod alap megvan, csak a történetet kellene szétszórni benne. Hátha valakinek eszébe jut előbb utóbb.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15556 üzenetére
Kíváncsi leszek nálam mi fog történni ott, egyelőre az X-18-ból jöttem ki valahogy. Na de hol lehet megtalálni a két ajtókódot, nem emlékszem. A lent a laborban nincsen, a kézikönyvből kilestem, de valahol meg kell lennie a játékban is. Néha egy egy sztalkertől meg lehet venni egy 4 számjegyű kódot 50000-ért, vajon ezek lennének azok a kódok?
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15576 üzenetére
Emlékszem, annak idején, amikor még játszottam volt a moddal, kinyílt a láda, de ezek a kódok nem így voltak megoldva mintha. Legalábbis nem kellett velük bíbelődnöm, s most se törődtem velük, főleg hogy nem volt annyi pénzem sem az elején. Végül is mindegy, már a játék vége fele tartok...
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15578 üzenetére
Én is a végére értem a RETURN OF SCAR nevezetű modnak. Szerintem a folytatás arról szólt volna, hogy Scar tovább folytatja Fang, Ghost és Strelok keresését, mert ugye kiderül a vége felé, hogy valszeg még mindig élnek ők hárman és a haláluk csak megjátszás volt (hasonló történet zajlott le a Narodnaja Solyankaban).
Egy átlagos játékos szemével nézve (aki nem modder, nem fordít, csak játszik) ez a mod nagyon bonyolult még annak ellenére is, hogy egy nagyon lineáris történetről van szó. Két feladatot egyszerre szinte sose kapsz, viszont a gondok oroszlán része abban áll, hogy a feladatok legalább 70%-a nem kerül fel a feladatlistára, csak a párbeszédekben hangzik el és ha nem jegyezted le magadnak (igen, papírra), akkor holnap már azt se fogod tudni, hol hagytad abba és hol kellene folytatnod. Mellesleg a szövegelés is annyira darabos és sokszor összefüggéstelen (még magyarul is), hogy nem szégyen kétszer, háromszor végigolvasni ahhoz, hogy az ember megértse miről is van szó. Nekem végig az volt a benyomásom erről a játékról, hogy kidolgozatlan és vázlatos, mintha egy komolyabb projekt előfutára lenne csak, amit ezután kellene javítani, kiszépíteni, a helyére tenni. Tele van szépséghibákkal, de mi több, bugokkal is. Rengeteg benne a szkriptelt esemény és ezek a szkriptek általában le is fagynak, úgyhogy csak a visszatöltés képes működésre bírni. Legalább 7 spawnolási problémám is volt a játék alatt, amikor nem jelentek meg dolgok a játékban. Pld. nem jelent meg egyből a mocsári szörny az erdőben, vagy nem jelentek meg ugyanott egyből a kontrollerek, amiket Szidorovicsnak ki kellett nyírni. De maradtak ki zsákok, tárgyak rejtekhelyeken, amiket meg kellett volna találni, de hiába, nem voltak ott. Ilyenkor az egész feladatsort újra kellett futnom, hogy működjön a dolog. Aztán egy idő után egyre jobban kezdett zavarni a rengeteg sok anomáliás és mellékhatási effekt. Pld. idegesítő, hogy ha felveszel egy képződményt, akkor az úgy hat rád, mintha tarkón ütöttek volna és csak kóvályogsz egy ideig, a kép villog meg minden. De ugyanúgy az agyadra megy a sok random anomália, melyek gyakran csak úgy megjelennek előtted a semmiből épp a legkellemetlenebb pillanatban és jól odab*sz. A vérszívókkal és a fekete macskákkal inkább ne kezdj ki, mert esélyed sincs ellenük, ha rád tapadnak. A vérszívókkal egy ilyen találkozás olyan, mintha Tysonnal állnál egy ringben, a macskák pedig úgy elveszik a szemed világát, hogy szépen sötétben halsz meg miközben vakon összevissza lövöldözöl. Ezek a dolgok el vannak túlozva mert ez mindig visszatöltéssel jár, mintha a készítő direkt a halálodat akarná léptem-nyomon. Mellesleg itt is érvényes a Dimaktól jól megszokott "egy találtat = halál", úgyhogy másutt sincs sok esélye az embernek a túlélésre amikor harcba keveredik.
A történet részeként sokszor el kell kísérni szereplőket hosszú, hosszú távolságokon és ilyenkor természetesen ők vagy elakadnak mert meglátnak egy kutyát valahol, vagy pusztán a szkript lefagy, de jó esetben is ezek a részek unalmasak és fölöslegesek, mintha csak az időhúzásra játszanának a készítők. Ez egyszerűbb volna "találkozunk ott", és oda teleportálják a szereplőt amíg te szabadon odaérsz. Aztán még ott van az alvás, ami sajnos csak akkor lehetséges, amikor a játék akarja és nem amikor te akarsz aludni. Ez azért rossz, mert vannak feladatok, amelyeket vagy csak éjszaka, vagy csak nappal, csak délután stb. lehet végrehajtani és ilyenkor legjobb egyet aludni. Viszont ha közbe szól egy kitörés, akkor felébredsz és jó ideig nem tudsz tovább aludni, mert a játék szerint "nincs szükséged alvásra". A crashekről csak annyit, hogy vannak, mégpedig Sötét Völgy környékén gyakorta és úgy vettem észre, hogy a fent jelzett effektek generálják. De szerencsére a játék mindig tovább megy újratöltés után, úgyhogy ennyi még belefér egy ilyen ősi modba.
A játék során néhány kódra is szükség van és most se tudom, hol lehet megtalálni az X-18 labor ajtók kódjait (én kilestem a kézikönyvből). A többit kóborló sztalkerektől is meg lehet vásárolni jó drágán, de játék közben halott alanyoknál is előfordulnak. A lényeg az, hogy nem kell velük sietni, mert előbb utóbb kigyűl a 4 számjegy, csak át kell minden halottat kutatni mindenhol (a naplóban, a "Talált PDA" szekcióban lehet ellenőrizni őket).
A szépséghibák abban állnak, hogy pld. a Mestereknek nevezett ellenség szinte minden alkalommal kinyírta saját magát az RPG-vel, vagy az NPC folyton egymásba torlódik a Bár előtt és képtelenek kibonyolódni egymásból, és még ilyenek. Itt látszik a legjobban a darabos munka, mintha csak egy vázlat lenne az egész mod.
Na de vannak pozitívumok is, mégpedig a legfontosabb, hogy a történet kiváló és annyira hosszú és tartalmas, hogy mire a végére érsz, nem is emlékszel mivel kezdted, mintha egy teljesen más játék lett volna az eleje hónapokkal ezelőtt. A Clear Sky rész folytatásaként lehet elkönyvelni. Azt is mondtam, hogy ha ez legalább annyira stabil lenne, mint a szintén Dimakék készítette ST2 vagy Fotograf, akkor még azokon is túltenne és minden idők legjobb SOC modja lehetne. De sajnos még dolgozni kellett volna rajta és nem tudni, hogy miért maradt el a bejelentett folytatás is. Kár érte mindenképp, de ettől függetlenül mindenkinek ajánlott és ezért is írtam róla egy kicsit részletesebben.A mod a kellékekkel letölthető innen (1.0006 verziójú SOC alapjátékra telepítendő!): [link]
PS: Semetcky rejtekéhez meglett a kód, nem tudom honnan lett meg az első 3, de az utolsót egy halott szatlkernél kaptam meg a vérszívók falujában. Oleg is adott egyet jutalmul valamiért, de az már meg volt a naplóban, ugyhogy nem jelent meg sehol.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz janinitez45 #15580 üzenetére
Ezt a magyarítást használd: [link]
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15583 üzenetére
Nálam is hibátlan volt egész végig a magyarítás. A fontos részek megvoltak, a többi úgysem lényeges, még egyszer köszi
Egy jó tanács azoknak, akik esetleg eljutnak a játék végéig. Mielőtt átmennél a Békefenntartók területére, minden cuccodat hagyd Kordonon egy zsákban, mert el fogják kobozni a katonák és nem kapod vissza (legalábbis én nem jöttem rá, hogy szerezzem vissza). Ha mindent nem is, de a Pozicionáló műszert, amit a agropromi alagsor lejáratának a megtalálására kaptál, mindenképpen ments meg, mert a szabad játékban szükség lesz rá! Én elvesztettem mindenemet és lusta voltam visszatölteni, most pedig játszhatom újra a játék végét a műszer miatt
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15586 üzenetére
Egy kis kiegészítés a ROS fináléjáról. Ha a játék végén Kordonon a mocsári doktortól visszamész a Farkasveremhez és beszélsz Airbornnal (Navy), akkor ő ad egy átjárót Zatonra. Innen kezdve végig mehetsz a COP pályákon, viszont a pályák üresek és csak helyenként van aktivitás, de ott brutálisan. Szükséged lesz a pozicionáló műszerre, mert tippeket kell keresned átjáró koordinátákkal és a műszerrel tudod csak betájolni ezeket a teleportokat. Az utolsó átjáró a Bárba visz. Azonban ezt a részt kihagyhatod és Kordonról mehetsz egyenesen a Bárba, ahol mindkét esetben Voroninnal kell beszélned. Itt szintén választhatsz, hogy folytatod-e a szabad játékot, vagy véget vetsz a játéknak. A történet lényege az, hogy legyen meg a 2000000 dollárod a lányod kezelésére. Ha megvan, akkor odaadod Voroninnak és egy filmet nézhetsz meg, majd bejelentik a készítők a második részt (ami sose készült el sajnos). Erre már azzal is utalnak, hogy Voronin szerint Skinflint beszélni akar veled a Katonai Raktáraknál, viszont ha ezt a lehetőséget választod, akkor a játék véget is ér ezen a ponton és jelzi, hogy ez már a második rész története (lenne). Ha nincs meg az összeg, akkor mehetsz tovább a játékban és gyűjtheted a suskát, amíg meglesz. Ennyi. Köszönjük, hogy velünk játszottatok
-
Sensut
őstag
válasz shield #15607 üzenetére
Én legutóbb végig vittem volt (ha lehet így nevezni) az utolsó 1.5 R6 COC-t, de az gáz. Rengeteget crashelt és rengeteg hiányossága volt, ám igaz hogy a fejlesztése csak félúton volt. Aztán jelezték is a mod sajnálatos sorsát - a csapat szétszéledt és úgy néz ki, hogy ennyi volt. Ezért a korábbi 1.4.12-es verzió a legstabilabb belőle, de az is csak egy elnagyolt történetet tartalmaz, csak éppen annyit, hogy meg tudj mozdulni benne. De ez a mod voltaképpen nem is egy sztori modnak indult, hanem egy mod alap, amire más modderek aztán történeteket húzhatnak és tovább fejleszthetnek. Ezt ki is jelentették a kezdetekkor és ezt nagyjából be is tartották. Elég sok klónja megjelent, de semmi említésre méltó kivéve az Anomaly-t, ami már egész ígéretesnek mutatkozik. Igaz, hogy még béta állapotban van publikus teszt alá bocsájtva, de már jól kezeli a 64 bites motort és a tartalma is sokkal bővebb, mint az eredeti COC-é. Ha tényleg ezzel a moddal akartok foglalkozni, akkor mindenképp az Anomaly a jó választás!
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15621 üzenetére
Nekem ezek vannak fent. Orosz eredetűek is vannak amiket valamelyik Stalker mod hozott magával:
Plusz feltettem volt a DirectX-et innen: [link]
Féltem én is a Win 10-től, hogy nem fognak futni a régebbi programok, de kiderült róla, hogy még jobb mint a Win 7 volt. Pld az Anomaly sokkal simábban fut, mint a 7-esen.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz shield #15742 üzenetére
Ezt általában a fegyverek és a lőszer értékeivel szabályozzák, de ez attól függ, hogy melyik játékról van szó, mert ha jól emlékszem a SOC-ban a lőszert tunningolták míg a COP-ban a fegyvereket, vagy fordítva. A fegyverekhez a configs/items/weapons mappában jutsz el, a lőszerekhez pedig ugyanott a weapon_ammo.ltx fájlban. A fegyvereknél ezek a paraméterek:
hit_impulse = 25
hit_power = 0.5, 0.5, 0.5, 0.5
hit_type = fire_wound
fire_distance = 1000
bullet_speed = 910
rpm = 700
rpm_empty_click = 200A lőszernél pedig ezek:
k_hit = 19.0
k_impulse = 1.1Ezekkel kell kísérletezned, de piszok egy munka.
Vagy a másik megoldás ha az actor.ltx-ben módosítod (csökkented) a health_hit_part értékét, de ez nem ajánlott mert kihat mindenféle más sebzésre is, mint a sugárzás, anomáliák, mutánsok okozta sérülésekre stb.
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15744 üzenetére
Amúgy ez melyik NS, amiben elakadtál, a Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2 (ez volt az utolsó, ígértek folytatást, de tudtommal nem készült el)? Van itt egy kis segítség, amit anno készítettem és csodálkozom, hogy "többször" is végig vitted a játékot, mert ez a mod egy kínszenvedés végig vinni egyszer is . A legdurvább Tomb Raider is kutyaf*sza mellette, hogy mi van ebben pld amikor elkezded Zatonon a Skadovsk lakóinak történetét. Ez a rész is már bővítményként van benne csak az NS CP2-ben, ez eredeti játékban még nem volt benne. Te melyik verzióra gondoltál, mert ennek elég jó az angol fordítása is. Van saját topikja és Gery D kollega a fordítással is foglalkozott. Talán itt jutsz valamire.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15750 üzenetére
Értem. Gery a Soup fordításába fogott először, de azt folyton frissítették, de a frissítések egyre több bugot hoztak, úgyhogy abba hagyta és akkor került elő a NS, ami a Soup alapja, viszont az óta a NS-t tovább fejlesztették CP2-re. Az eredeti angol szöveg, ami benne van, az guglis és katasztrofális, de elő került egy javított angol szöveg verzió, ami egész jó volt. Már nem tudom hol található, de valahol ott lesz a linkek között. Végül akkor ez melyik NS továbbfejlesztése, mert az alap NS orosz és benne vannak az orosz szövegek ha az megfelel.
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15752 üzenetére
Nekem fenn van itt az NS CP2 és az angol peccs ha jó ez neked: [link]
Már nem emlékszem mit tartalmaz a patch rész, a "lite" az én művem volt, egy kicsit könnyítettem a játékon vele technikai szempontból. De semmi kedvem újra letölteni és kísérletezni vele
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz shield #15755 üzenetére
Ja tudom miről van szó. Ugyanez volt épp a NS-ban a monolitosokkal az erőműnél. 1000+ méterről leszedtek seperc alatt a mesterlövészek. Na épp az ilyeneket oldottam fel egy kicsit a "lite" peccsel - az NPC-k látótávolságát és az ilyesféléket szelídítettem meg abban a csomagban, de konkrétan már én se tudom miként, csak hogy qrva sokat tököltem vele és rengeteget kellett teszteli is. Esetleg kukkants bele abba az NS peccsbe, fentebb linkeltem.
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15864 üzenetére
a lámpafény:
gamedata/configs/models/objects/light_night.ltx
ez egy optimális beállítás:
range = 70
range_r2 = 70
color = 1.0,1.0,1.0,0.2
color_r2 = 0.6,0.55,0.55,0.8
omni_range = 0.8
omni_range_r2 = 0.8
omni_color = 1.0,1.0,1.0,0.1
omni_color_r2 = 1.0,1.0,1.0,0.
color_animator = empty
spot_texture = internal\internal_light_torch_r2
spot_angle = 48
glow_texture = glow\glow_torch_r2
glow_radius = 0.3
guide_bone = lights_bone -
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15878 üzenetére
Boldog Karácsonyt!
És köszi az ajándékot! Olyan rég nem Stalkereztem, hogy ezt kipróbálom. Ezt a Cyberpunkot próbálgatom, de azon túl, hogy bugos, nem is tetszik a játék, mert túl van bonyolítva, holott egyszerűbb is lehetne a tartalmához képest, úgyhogy passzolom egyelőre. Most kicsit lefoglal az angyal, de hamarosan kipróbálom ezt a modot. -
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15878 üzenetére
Nekifogtam a modnak, laza kis játék. Egyelőre működik jól, most értem át a Szeméttelepre és visszaküldtem éppen Borov-t a bandájához. Volt nála még egy másik párbeszéd is, ami csupa krixkrax, és ha rányomok, akkor még több krax, s aztán előjön egy valami ablak, mintha egy minijáték lenne (?). Mi lehet az?
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15885 üzenetére
Értem, nem baj. Amúgy se szeretem a kártyajátékokat
Dhampir: a tagnak egy bizonyos Vérkő kell, nem akármelyik, úgy néz ki. Nekem ami volt azt egyből elfogadta, nem emlékszem hol vettem fel. Ez így volt az eredeti játékban Sidoval, amikor a legelején ő is elküld egy ilyenért, de csak kimondottan az kell neki, amit megjelöl.
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15885 üzenetére
Hát közel sem egy ST2 minőség, az biztos. Szerintem ez is egy befejezetlen mod, mintha csak egy vázlat lenne, mert a feladat rendszere majdhogynem katasztrófális. Az egy dolog, hogy nem jelöli meg a javát, de hiányoznak a feladat leírások, s ettől egy idő után nagy a zűrzavar nálam, mert nem tudom ki kicsoda és hol kell keressem őket. Pld. nem tudom már ki az a Vintar és melyik pályán van egyáltalán, hogy átvegyem tőle a csomagot Nem tudom miben kell még segítsek a Vadásznak, mert minden feladatát teljesítettem, de a listán van még mindig. Kell egy Lélek műtárgy Sötét Völgyben, de sehol se találom. Tűvé tettem a pályát, istenesen megemeltem a keresési távolságot is, de sehol egy Lélek. Ezer mást összeszedtem, de egyikben sincs lélek. Nem tudok lejutni az X-18-ba, hogy kihozzam a társaságot. Az ajtó zárva van szokás szerint, de senki nem említi a környéken, hogy ki tudná nyitni vagy valami. De a biztosítékot nálam az verte ki, amikor megláttam azt az átkozott föld alatti labirintust, amit valaki nagy ügyesen odatett az agropromi átjáróhoz. Ezt a pályát akkor is utáltam, amikor a sztori része volt a Solyankában, de itt aztán tök fölösleges. Nem is tudtam kijutni belőle, 4x jutottam el egy átjáróhoz benne, ami mindig visszatett a Szeméttelepre, így feladtam. A mutánsokat kipucoltam belőle, mert mintha az elején valaki erre is felkért (?), aztán annyi. Remélem a Mocsárból átjutok Agropromba, mert látom onnan is van átjáró.
Más. Lehet-e egyáltalán fegyvert javítani, vagy eladhatom a szemetet? Lehet-e aludni, mert az éjszakák hosszúak és tök sötétek. -
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15894 üzenetére
Köszi, meglettek a dolgok, csak elszoktam ettől a lánc menettől, amikor sorba jönnek a feladatok és csak szigorúan egyik követi a másikat. szerintem még el fognak akadni itt emberek, szóval a Lélek műtárgyat sehol se találtam, de miután kipucoltuk a gazdasági épületeket Sötét Völgyben és a stalkerek megtelepedtek ott, tiszta véletlenül szóba elegyettem az egyikkel és ő adott jutalomként egy Lélek műtárgyat, amit gyorsan adtam is tovább az ószeresnek, és utána jött az SMS, hogy beszéljek a főnökkel, aki aztán küldött tovább az X18 felé. Ez volt a dugó, viszont Lélek műtárgyat azóta se kaptam szabadon sehol. Ezek biztos random spawnolódnak bizonyos időközönként.
Tehát a labirintusból van másik kijárat is, ez a lényeg, mert én mindig csak az egyiket értem el, azt amelyiken bementem. Igen Dhampir, ez a pálya egy katasztrófa. Tök sötétben mászkálsz egy végtelen féreglyukban, ami annyira bonyolult, hogy fogalmad sincs merre tartasz éppen, hiába a minimap is.
Tzs: ez a Tajni Put mod, egyáltalán nem rosz, csak kicsit amatőr. -
-
-
Sensut
őstag
BÚÉK!
Az új év hajnalán tettem néhány kört a Tajni Put modban s lejegyeznék ide néhány fontos dolgot azoknak, aki esetleg ezzel nyomulnak, mivel ez a mod bugos is, meg lényegében egy csőjáték is az egymást követő feladatok miatt. Vagyis ha nem teljesítünk egy feladatot, akkor nem kapjuk meg a következőt, vagy az SMS-t, ami elküld a következő megbízóhoz, illetve átjárókat se kapunk addig.
Szóval, a hálózsák tényleg létezik és Borovnál lehet megvenni, miután őt visszaküldtük a bandájához a Szeméttelepen és elláttuk utánpótlással az üzlete beindításához. A hálózsák azért hasznos, mert az éjszakák hosszúak és roppant sötétek, éjjellátó pedig (még) nincs. Jobb ha húzol egyet reggelig, majd napvilág folytatod.
A másik gondom Vintar volt. Egy csomagot kell átvenni tőle és a melót a játék legelején kapod, viszont semmi leírás nincs hozzá (amúgy egyik feladathoz se sajnos), ezért hamar elfelejted hol is van ő. Nos ő Agropromban van a sztalkerekkel, egyáltalán nincs megjelölve, ezért nehéz rábukkanni. Azért fontos ő, mert ha ezt a feladatot nem tudod le, nem tudsz tovább menni a Mocsár felé. Csakhogy itt létrejön egy hatalmas zűrzavar a szereplők között, miután az udvaron a csapatok úgy összekeverednek, hogy ők se tudják ki kivel van és ezért elkezdenek fejetlenül lövöldözni mindenfelé. Nem egymásra, hanem az épületekre, fene tudja miért, és sose hagyják abba. Ezek között van Vintar is és mivel folyton készenléti helyzetben van a fegyverével, nem lehet vele szóba állni. Ezt úgy oldottam meg, hogy ki kellett nyírnom 3 szolgálatost a sok közül, akik ezt az egész zűrt okozzák. Szerencsére a többi ezért nem orrol meg és az aldozatok sem kulcsfigurák. Sok eszelős hibát láttam a Stalkerekben, de ilyet még sose, hogy a saját társaimat kellejen feláldoznom a továbbjutás miatt. Ugyanebben a káoszban sikerült megoldanom egy másik feladatot tiszta véletlenül épp azzal, hogy lelőttem a szolgálatosokat. Egy fegyvert kellett volna megtalálnom egy hullánál a Mocsárban, de mint kederült, ez a fegyver épp ennél az egyik áldozatnál volt (itt a szöveg teljesen ellentmond a feldatanak), ezért nem tudom most sem, hogy mifolyik itt. De csak ha ezek a feladatok szerencsésen megtörténtek, akkor mehetünk tovább a játékban.
Nem rosz a mod, jól el lehet bóklászni benne, de (eddig) nem sok köze volt egyik történethez sem. Értem, hogy hova akarták besorolni a történetet (erre egy feladat világít rá az elején), de a minimális szövegkönyv miatt ez egyáltalán nem hozta azt a hangulaot, amit hozhatott volna. Ezért is tűnik nekem egy vázlatnak ez az egész. Én az csinálnám, mint készítő, hogy az egészet átvinném az COC alapra - na akkor lehetne egy igazi játékok kihozni ebből.
Nem adom fel, eldöntöttem, hogy befejezem, úgyhogy folytatása következik... -
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15911 üzenetére
Borovnál bármikor vehetsz hálózsákot, vettem egyet s le kellett tennem később, aztán a Mocsárból visszafelé vettem még egyet Borovnál. De Szidorovicsnál egyet se találtam a legelején se, épp ezért újraindítottam volt a játékot. 'Lélek' pedig került elég később, csak akkor nem volt kéznél, mikor kellett. De mondom, ott van éppen ezért egy sztalker, aki a csata után adja a tárgyat, csak szóba kell állni velük. Amúgy kezdtem unni a sok mutánst. Úgy fel van emelve a skilljük, hogy normális fegyverrel szinte lehetetlen elintézni őket. Elkezdtem gránátokkal, de 4-5 után általában a játék kidob. Nem elég 2 tár egy zombi fejére, miből van az basszus? Ami sok az sokk. Na, de mindegy, eljutottam a Raktárakra.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Opel topik
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Robotporszívók
- Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
- PlayStation 5
- Aliexpress tapasztalatok
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs