Hirdetés
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
PROHARDVER!
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz Alienhun79 #11928 üzenetére
Pontosan, ahogy mondod. Mialatt befejezek egy küldetést, felszedek még vagy 5-öt. Itt szinte mindenkinél feladat van, jobbnál jobbak, és elég szép summát lehet összeharácsolni. Sajnos egyelőre még nem találtam valakit, aki végre megjavítaná a felszerelésemet, mert van már néhány igazi egyedi fegyverem, de totál le vannak pukkanva. A fegyverek nagyon jók ebben a modban, úgy viselkednek, ahogy kell egy olyan játékban, amelyben (még) nincsen (nem volt) fejlesztési lehetőség. Ilyenkor nem egy adott fegyvert teszünk jobbá ugye, hanem a fegyverek közt kell megtalálnunk a legjobbat. A mutánsokat, a vadkant egy söréttel kinyírhatod, ha fejbe találod, de még a kis óriásnak is nyugodtan nekimehetsz a shotgunnal, nem kell oda RPG. Az elején az egy lövéses halál el-vissza működik, de gyorsan lehet jó ruhát szerezni, majd felfokozni artikkal a védelmet. Rengeteg új cucc található szanaszét, talán túlzottan sok is egy kicsit. Az ellenfelek hihetetlenül taktikásak, főleg a katonák. Ilyen MI-t még egyik modban se láttam, nem is tudom hogy hozták ezt össze ilyen jól. Nem találkoztam bugokkal eddig, egyszer dobott ki a játék valamiért Agropromnál. Viszont lassan tölti be az állásokat, ezért nem érdemes gyakran meghalni . A grafika is hihetetlenül szép, pedig semmiféle javítást nem tettem be. Ugyanis a csomag tartalmaz egy halom grafikai, meg egyéb javítást is, melyeket tetszés szerint még be lehet építeni a modba. A sztori lényegében az alap SOC sztori, de rengeteg mellék úttal kiszínezve, amitől egyáltalán nem unalmas. Aztán egyre gyakoribbak a eltérő történetek/feladatok, és jelennek meg az újabb pályák is, melyek nem a SOC részei, de nem is mind az alapjátékoké. Nem tudom hány pálya lehet, de a térképen még Zaton és Jupiter is szerepel az összes ST2 / Fotograf pályái, illetve a Lost Alphában levő pályák mellet. Én sok Stalker modot kivégeztem, mindhárom alapjátékhoz, de ennyire még egyik se tudott lenyűgözni. Annyira, hogy esténként képtelen vagyok abbahagyni . Talán anno a COP-os SGM 2.2 volt ennyire lebilincselő, de az is e mellett csak sétagalopp .
-
Sensut
őstag
válasz borovi #11937 üzenetére
Hát én őszintén nem tudom az melyik, vagy milyen verzió lehet, mert én az alapjáték szerint a mod felén már túl vagyok, de még bajom nem volt vele a kissé hosszú betöltéseken kívül. Egyszer kidobott valamiért, az igaz, de ennyi. A megvilágítás is rendben van, igaz hogy dinamikus megvilágítást tettem be. Nekem nagyon bejött ez a "leves" épp azért, mert nem unalmas. Olyan dolgok történnek pld, hogy ha túl tele van a zsákod, akkor néha, ha nekimész valakinek, kihullik belőle egy csomó minden, és aki kapja marja. Ha nem vagy elég gyors, mindent ellopnak a szemed elől. Vagy egy adott pillanatban elromlott a PDA-m és csak a Bárban tudták megjavítani. Odáig semmiféle interaktivitás nem működött, még beszélgetni se tudtam senkivel, és fegyverek is csak azok maradtak, ami épp kéznél volt. Ugyanis a zsákba se tudtam belenyúlni. Így kellett eljutnom a Bárig, ahol aztán minden helyrejött. Vagy a Bárban találkoztam Gordon Freemannel, aki arra kért, hogy vigyek neki egy Desert Eaglet . Még mindig keresem mert kíváncsi vagyok a jutalomra. Tőle vehettem egy szerelővasat! A mentések visszatöltése nekem szintén működik rendesen, töltök is vissza elég gyakran, mert vannak halálos helyzetek bőven. Nekem No1 ez a mod, mert rengeteg ötletes megoldás van benne. Tényleg mintha az összes valamire való mod egybe lenne gyúrva.
-
Sensut
őstag
válasz Sensut #11940 üzenetére
Ebben a DMX modban az egyik legjobb jelenet ezzel az exos banditával van Cordonon az ATP-nél:
Szegény elvesztette a fegyverét és nincs semmije. A társai se szerethetik, mert nem törődnek vele és nem adnak neki fegyvert. Amúgy őket mindig lelövöm. Így a szerencsétlen, akárhányszor arra járok, menekülni kényszerül előlem. Én pedig sajnálom lelőni, annyira ártatlan, így aztán percekig kergetőzünk Cordonon. Egy golyóba kerülne nekem az élete, de ez a kergetőzés vele megér mindent. Viszont annyira okos, hogy belevezet mindenféle mutáns fészkekbe, ott ő felgyorsít még jobban, engem meg letámadnak a mutánsok. És mindig más útvonalon menekül. Nem tudom, hogy ez véletlen-e vagy egy megírt jelenet, de még ilyent nem tapasztaltam Stalkerben.
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #11943 üzenetére
Nem lehet az, mert ellenségek vagyunk. Egyszer túl közel kerültem hozza, és jól pofán vágott, majd elfutott a csába .
Itt közben lett egy kis gond mikor át akartam menni Cordonról a Mocsárba (CS-Swamp). Hiányzik 2 textúra a csomagból, illetve benne vannak, csak rossz néven, ezért a játék kidob 2x is folytathatatlanul a Mocsár pályán. Kijavítottam és ha valaki még játszik ezzel a fent linkelt verzióval, akkor ez a patch javítja ezt a 2 hibát a Swamp-on. -
Sensut
őstag
válasz Alienhun79 #11945 üzenetére
Nem tudom, még nem nagyon törődtem a javításokkal, mert egyre újabb fegyvereket kapok és próbálgatom őket. Nem is tudom, ennyi új fegyvert egy modban... . De elárulhatod a javítások nyitját. Én a fejlesztésekre jöttem rá lassan, mert igen, vannak fejlesztések is, láss csodát. Csak kicsit bonyolult a folyamat.
-
Sensut
őstag
válasz Alienhun79 #11947 üzenetére
Ja igen, a szerszámkészlet ismerős és egy csomót a banditáktól meg is vettem. Illetve cseréltem. Viszont az a baj a szerszámokkal, hogy csak egy bizonyos mértékig lerobbant fegyevert vagy páncélt lehet vele megjavítani, ha kb. felén alul van, akkor már nem lehet. De pld. Sidorovich tud manuálisan is javítani, csak még nem jöttem rá, hogy mi kell cserébe. A fejlesztések kategóriánként történnek különböző embereknél. A Bárnál szinte minden főszereplő tud fejleszteni. A Csapos például csak Stalker páncélokkal foglalkozik, melyekből felsorolt nekem vagy 10 félét. Bent a professzor csak Exokat javít. Petrenko csak Duty páncélokat. Egy másik valaki csak Mercenary ruhákat. Én eddig egy éjjellátót tetettem be egy Stalker Science Suit-be a Csapossal. Éjjellátó tipusokból is lehet választani vagy 10 félét. Macskaszem, holdfény, vak fehér, meg más ilyen változatok. Elképesztő. Ha rákérdezel ezeknél, meglátod mennyi féle fajta páncél is van a játékban. Rengeteg .
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Alienhun79 #11949 üzenetére
Én nem tudom mi a jó ég, hogy normális-e ez, vagy nem, de elkezdtem szédülni, mint amikor álmos vagyok, de nem hagy aludni sem. Azt mondja, hogy nem alhatok, ha ellenség van a közelben. Mindenhol ezt mondja, úgyhogy ez valami egyéb. Ez akkor kezdődött, miután kijöttem Yantaron az X-16 labból a dokumentumokkal. Bármit beveszek, bárhova átmegyek, ez van, a kép el van mosódva és imbolygok. Valami rémlik, hogy valami betegséget kaptam el, mintha, de nem emlékszem miben volt ez. Az alap játékban-e, vagy valami modban? És akkor valamelyik doktor, vagy ki ad valami gyógyszert. Még senkinél se találtam ilyesmit
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #11951 üzenetére
Nem túladagolás, megvan mi volt. Valami kórt kaptam el a laborban, jól emlékeztem. Csak azt nem tudom melyik játékban volt ugyanez. Itt viszont el kell vinnem egy minigunt Agropronra egy Adrenalin nevezetű kereskedőnek, amit Sakharov tudós ad ide Yantaron. Amikor átadtam a minigunt, akkor Adrenalin belém oltott valamit, amitől zöldet kezdtem látni, aztán imbolyogtam egy ideig, majd amikor átmentem Cordonra, akkor minden renbe jött. Ilyen apró cselek vannak ebben a modban. Újabban megjelent egy mobil kereskedő, aki helikopterrel járja a Zónát és lehet hívni, ha túl tele van a zsákod .
-
Sensut
őstag
válasz Alienhun79 #11953 üzenetére
Egyszer csak kapok egy üzenetet Agropromban, hogy jön egy helikopter és ne lőjek rá, mert nem a sereg az. Egy civil kopter leszállt az útra és egy kereskedő állt elém. Elmondta mivel foglalkozik s hogy a cuccokért kevesebbet ad, de lehet hívni ha tele a zsák. Ekkor vagy 3 kis-óriás ránk tört, lett egy nagy káosz, és az illető elhúzott a helikopterrel mielőtt még tisztázhattam volna a dolgot. Visszatöltöttem, de nem jött újra. Most várom, hátha megjelenik valahol
Amióta elkezdtem, még mindig Cordon körül forgolódok úgy, hogy épp csak eljutottam Raktáraknál odáig, hogy meg kell védeni a határt a monolitosoktól. Ennyi feladatot összesen a 3 alapjáték nem tartalmaz, ami itt van. Nem tudom melyik az a rejtekhelyes feladat Cordonon, még nem kaptam meg azt se. Most kell szereznem 10 tojást a Séfnek a Raktáraknál és épp átmentem értük a Forgotten Forestbe. Azt se tudom mit kell keresni, csekkolom a fákat, mert azt mondták . A Mocsárba csak épp átugrottam, ott viszont egy új szál indul a Clear Skyjal. Nem fogtam bele, először az eredeti sztorit akarnám letudni, de annyira ki van színezve mindenféle feladatokkal, hogy képtelen vagyok tovább jutni mert folyton vissza kell mennem. Nem fejlesztettem artifaktot és remélem nem is teszik kötelezővé, mert próbáltam ezt a folyamatot a Fotografban és elég kacifántos meg időigényes volt. Ott viszont kötelező volt. Az biztos, hogy ami ebbe össze van gyúrva, még csoda, hogy egyáltalán elindul a játék. Méghozzá a SOC! Egyelőre nálam működik rendesen, még bár ki se dobott a textúrahibák óta. -
Sensut
őstag
válasz Alienhun79 #11957 üzenetére
Nem adok el én semmit szinte. Vagy 5 ládába pakoltam már szanaszét, csak az a baj, hogy ha kell valami, az mindig az ellenkező irányban van elrejtve. Murphy törvénye, ugye . Na, de megvan a 10 tojás, egész este azokat kerestem az erdőben, aztán kiderült, hogy hiába. Itt az van, hogy a séf gagyog a gránátvetőről egy csomót, amit Voroninnak kell megszerezni a Raktáraknál, csakhogy nem érteni a szövegéből semmit, annyira részeg. Viszont azt akarja mondani, hogy ha megszerzed a 10 tojást, akkor ő ad egy gránátvetőt, ellenben az alapjátékkal, ahol itt elárulja a gránátvető rejtekhelyét a faluban. A faluban nem találtam persze a fegyvert, ezért suttyomban, hogy ne vegyenek észre, kinyírtam a fegyverraktár előtt az őrt és elloptam onnan. Most pedig rájövök, hogy voltaképpen kaphattam volna egyet a tojásokért békésebb úton is.
ATP-n még nem voltam. Lényegében az alappályákon kívül csak az erdőben és a mocsárban jártam. Viszont fel kell mennem egész az erőműig, hogy elhozzam Saharovnak a ládát a katonatiszttől, amiért ígért néhány fontos átkelőhelyet pld az ATP-hez. Hogy eljussak oda ugye kell követni az alapjátékot. Ha ez megvan, akkor jöhet a többi. Csakhogy megint vissza vagyok küldve a Raktáraktól Sidohoz lőszerért... -
Sensut
őstag
válasz Alienhun79 #11959 üzenetére
Agropromnál először engem is kidobott, miután megszereztem a katonáktól az iratokat és közeledtem a másik bázishoz, ahol a stalkerek szoktak lenni. Ott valami hiba generálódhat közben. Akkor nem a bár felé mentem tovább, hanem kikerültem Cordon felé a másik kijáraton. Aztán később visszamentem Agropromra s már nem volt több probléma.
-
Sensut
őstag
válasz Alienhun79 #11961 üzenetére
Itt egy újabb baj van, amit már nem tudok kijavítani: az X-10 laborban, radaron becrashelt kifele jövet, és nem tudok egyáltalán kijönni egy bizonyos átlátszó monolitos miatt. Amikor ez megjelenik a látómezőben és elkezd lőni - crash. Megpróbáltam minden trükköt, de képtelen vagyok kikerülni, mert ott szaladgál a kijáratnál. A logfájl jelzett néhány hibát, de hiába javítottam ki, nem segített. Nem is erre vonatkozó hibák voltak. A labort ki lehet kerülni, viszont a játékot e nélkül a feladat nélkül nem lehet befejezni. Talán már Pripjátyba se lehet átjutni ha nincs kikapcsolva az agyperzselő. Úgyhogy ennyi volt azt hiszem a dkz féle DMX 1.3.2. Amúgy igazán letesztelhetnék ezeket a modokat mielőtt oly nagy szeretettel kikürtölik a világnak. Végiggugliztam a netet segítségért, de mindenki a Stalkersoup verzióról beszél, úgyhogy feltettem azt, lássuk milyen. Elindulni elindult, ennél már csak jobb lehet, mivel a legújabb DMX-et tartalmazza többek között. Hát ez van sajnos .
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz borovi #11963 üzenetére
Természetesen benne van a pakliban, meg vagyok győződve róla, hogy képtelenség befejezni ezt is Ilyen ez a játék, nem az első eset. Amikor a Gladiator II félúton végleg befuccsolt egy idióta feladat miatt, feldühödtem, mert másnál ment rendesen. Most már az ilyen csak rosszul esik, és annyi. Elvégre ez egy játék, de szeretek kipróbálni mindent. Ha a DMX-ben időben belövöm a kézi teleportot, jól kijöhetnék a laborból anélkül, hogy belefussak ebbe a hibába, és minden menne tovább, egyelőre. Most már nem megyek vissza odáig, de a Stalkersoupban már tudom, hogy mi az elsődleges feladat. Aztán ha nem megy, hát nem megy. Viszont tesztelték és tesztelik máig is, nem úgy mint ezt a kmz verziót, amit a faszi csak összeharácsolt mindenféle patchekből és annyi, mert az a baja annak a verziónak, hogy tele van rossz fájlnevekkel. Amikor rossz fájlnevek miatt omlik össze a játék, az azt jelenti, hogy egyáltalán nem törődtek a stabilitással, mert azt bárki kiszúrná log fájlokból ha elindítja a játékot. Aztán ezek az un. modderek egyszerűen eltűnnek a színről, hogy az sincs kinek reklamálni. Erről a levesről legalább sokan okoskodnak a fórumokon amíg végre lesz egy új mod valamelyik részhez. Egyszer már az ilyenek miatt, belekeveredtem egy játék moddolásába mielőtt észrevettem magam. Még a végén itt is ez lesz a vége, bár nincs már türelmem ilyesmihez .
-
Sensut
őstag
válasz borovi #11965 üzenetére
Hát annyit tudok, hogy laggolási problémák vannak, amikor a háttérben szkriptek futnak. Viszont a legutolsó javítás most augusztus 15-én volt kiadva, ami javít egy csomó hibát. A telepítő hoz mindent, alapjátékot, patcheket stb. A mod saját indító menüvel rendelkezik, ahol startból egy halom dolgot be lehet állítani, többek között a DirectX 11-et, de még a god módot is. Aztán indításkor automatikusan keresi a neten a frissítéseket is, úgyhogy támogatása az van. Majd jövök ha végigmentem pár pályán...
-
Sensut
őstag
válasz shield #11968 üzenetére
Van működő link ehhez, mert a torrent halott? Amúgy ez volna a javított DMX, az 1.3.5 verzió, csak nem volt lefordítva még angolra. A Stalkersoupot se ajánlom egyelőre, mert Agropromnál behalt. Mellesleg tényleg laggol durván a játék, még várni kell a végleges verzióra.
Hanem elindítottam az Oblivion Lost 3-ast, hát ez tényleg unalmas, főleg egy DMX után . Lényegében semmi új nincs benne az alapjátékhoz viszonyítva, kivéve egy csomó katonát, akik halomra spawnolodnak mindenhol. De aszongya a leírás, hogy ha vége az alapjátéknak, egy csomó más pályán folytatódik a buli, úgyhogy valami eszeveszett gyorsasággal letudom az alapsztorit, és hadd szóljon a csoda. A baj csak az, hogy ez a DMX erősen feltette a mércét, és már minden más csak sétagalopp utána. Ha ez egyszer kijönne végre egy játszható verzióban, az lenne az évszázad Stalkere. De arra mérget veszek, hogy ez a csoda sosem fog megtörténni. Túl szép lenne . -
Sensut
őstag
válasz hubai1979 #11970 üzenetére
Kösz, ez megvan, de orosz. Az angol fordítást sehonnan se lehet már letölteni, úgyhogy pá DMX, elég volt ennyi belőle. Hanem kijött a javított Oblivion Lost 3.1! Állítólag a 3.0 hibás volt, bár én nem tapasztaltam.
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #11975 üzenetére
Jobb híján az Oblivion Lost 3.1 elég stabil. Az alap SOC befejezése után a történet tovább folytatódik más pályákon, ám elég hosszú és unalmas az út odáig, mivel a mod szinte semmit se változtat az alapjáték részen, kivéve a sok respawnt és a megnövelt nehézségi szintet. De én épp most kijutottam a szarkofágból az alapjáték végén és szívesen adok egy mentést, hogy ne kellejen végigjátszani a SOC alapsztoriját. AKIT ÉRDEKEL INNEN LE LEHET TÖLTENI. Ez a napokban megjelent OL 3.1-hez van, semmiféle javítás nélkül. Az előző OL 3.0 verzióval nem megy! Az alapjáték SOC 1.0005 angol. Az elrejtett cuccok GPS markerekkel vannak megjelölve, a Bárnál van még két zsákbban minden finomság, érdemes visszamenni értük. Innen a folytatás nekem is új, nem tudom mi következik. Remélem megérte végigverekednem magam idáig .
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #11980 üzenetére
Egy jó tanács az OL 3.1-hez ha átmész a Swampra: állítsd statikusra a megvilágítást, különben lépten-nyomon crashel a játék.
Egyébként továbbra sem nagy durr ez a Oblivion Lost 3. Az alapsztori befejeztével találkoznunk kell egy izlommal az erőmű tetején, aki voltaképpen maga Lt. Priboi. Őt ugye a Priboi Story végén kinyírják a helikopterben a megbízói, nem engedik elhagynia a Zónát. Egy valaki roppant hatalmú tudós mutánst csinál belőle és sok más emberből is. Őt csak az X-26 laborból lehet leállítani, ami a Gererátorok területén van. Ehhez egy kulcs kell, amit szétdaraboltak és a darabjait szétszórták különböző területeken. Ezeket a kulcsdarabokat kell sorra megtalálnunk más más pályákon. Az első a Dead City és csak annyi nyomot adott az izlom, hogy valamelyik épületben van, de ez se biztos. Fél éjjel kerestem és ott találtam meg végül, ahol legelőször néztem, csak kicsit bennebb . Tű a szénakazalban. A második a Swamp területe a CS-ból és itt még annyi nyom sincs, mint az előzőnél. Szóval egy nagy kulcsvadászat az egész, és közben jönnek újra meg újra a katonák s a mutánsok. Néha belefutni egy egy absztrakt jelenetbe, mint ez itt,... ám ez már tényleg csak egy jobb híján ajánlatos mod azoknak, akik szeretnek lövöldözni egy kis hullafosztogatásért.
-
Sensut
őstag
válasz borovi #11988 üzenetére
Hát..., nos az a helyzet, hogy meguntam a OL 3-at. Ritkán van nálam ilyen, de ez most az. A mocsárban megtaláltam 2 kulcsot is, aztán még kettőt a Red Forestben, egyet még Limanszkban, na de most Pripyatba küld el Diatlov egy másik kulcsért - egyébként ez az aki a 86-os katasztrófát okozta -, és semmiféle nyomot nem adott. Ez már sok nekem, ott annyi helyet át kell nézni, hogy... . Az a baj, hogy jutalom nulla, csak omlanak az ellenek mindenhol. Cucc az van dögivel, de nem lehet semmit se venni, se fejleszteni, csak gyűjtöd a pénzt fölöslegesen. Ez a OL 3 nem jötte be nekem .
-
Sensut
őstag
válasz borovi #11991 üzenetére
Az erőmű udvara tényleg katasztrófa. Már az alapjáték részeként kivették az ostromot és kicserélték az embereket mutánsokra. De nem holmi kutyákra, a legszelídebbek itt a chimérák. Legalább 20 törpe rontott rám egyszerre kemény kis-óriás háttértámogatással, a chimerák pedig úgy ugráltak körülöttem, mint a sáskák. Isten tudja hogy, de valahogy túléltem, s amikor tovább akarok állni, láss csodát, ez az egész bagázs respawn. Itt már menekülni se tudtam a burerek annyira megbénítottak. lőszerem se maradt, se semmi. És ez így megy ahányszor arra jársz. Kikerülni se lehet őket, az egész udvaron ott vannak, csak bujkálással esetleg, ami egy kínszenvedés ekkora területen.
Ez minden sztalker álma .
-
Sensut
őstag
- Oblivion Lost 3 -
Megvannak a kulcsok, ha esetleg valakit érdekel. Elég könnyű megtalálni őket, ha már ismerjük a sajátos rejtekhelyeket más modokból. Ez még unalmasabbá teszi ezt a modot sajnos. Ha netán elakadnál...BALANCE FRAGMENT - DEAD CITY:
DIMENSION FRAGMENT - SWAMP:
TIME FRAGMENT - RED FOREST:
FLAME FRAGMENT - LIMANSK:
SUN FRAGMENT - RED FOREST:
MOON FRAGMENT - PRIPYAT:
ANCIENT FRAGMENT - GENERATORS:
TERROR FRAGMENT - SWAMP:
HATRED FRAGMENT - PRIPYAT:
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz borovi #11999 üzenetére
A vége, az süketebb, mint az egész mod. Ezért tényleg nem érdemes kínlódni.
Miután megvan a 8 kulcsrész, Priboi izlom összerakja a főkulcsot az X-26 laborhoz, ahol meg kell keresni egy különleges tudós ruhát. Ez a Generátorok alatti labor, talán ez a legritkábban használt terület modokban. Lényegében egy kissé módosított X-10. Miután megvan a ruha, meg kell ölni Blackhandet, aki mutálta Priboit, és el kell venni tőle egy utolsó valami fragmentet, ami visszaváltoztatja Priboit emberré. Nem tudom minek a ruha, mert mikor kijöttem a laborból, exo volt rajtam és minigun a kezemben. Blackhand ott várt rám a labor előtt, de mire betöltötte a fegyverét, a minigunnal, vagy 20 golyóval kivégeztem.
Priboi megköszöni szóban - még bár egy kenyeret se ad -, és elküld, hogy mondjam el a jó hírt a Red Forestben Diatlovnak.
Nagy gyorsan odalovagolok a Red Forestbe, mire a parasztja annyit válaszol a jó hír hallatán, hogy őt ez nem érdekli, és hagyjam békén, ő elvan a barátaival.
És ezzel vége, nincs több feladat A Megjelölt (én) annyit odatesz, hogy akkor folyatom az utazásomat a Zónában, de én személyesen ezt nem akarom, mert nincs értelme.
Továbbra is fenntartom a véleményem, hogy ez egy unalmas, olykor szinte játszhatatlan mod. A jó rész benne az alapjáték, a többi meg fölösleges időtöltés. Borderlands rajongóknak ajánlott, mert akárcsak a Borderlandsben, itt is amit kiteszed a lábad, minden ellenség visszatelepedik és kezdheted elölről a hentelést. A plusz pályák tök üresek, az alapjáték után talán 3 artit kaptam mindössze a plusz pályákon, ettől aztán semmi élvezet a hosszú sétákban, amiket meg kell tenni a kulcsok összegyűjtéséhez. A rejtekhelyek is mind üresek, mintha ez valaminek csak a vázlata lenne csupán. Nem, egyáltalán nem ajánlom igazi Stalker rajongóknak. Talán a Doom vagy Quake rajongók tudnák értékelni ezt a logikátlan kulcsvadászatot ebben a roppant szörnytengerben.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz borovi #12002 üzenetére
Szívesen, nem volt elpazarolt idő, mert egyszer s mindenkorra meggyőződtünk hogy miről van szó. Az igaz, hogy modot ilyen gyorsan én sosem fejeztem be, a végén már törtettem át minden ellenálláson, csak hogy haladjak a vége felé. Nem is válaszoltam egyetlen lövésre se, pedig azok jöttek ezrével mindenhonnan. Így is be lehet fejezni, igaz visszavettem a legalacsonyabb nehézségi szintre, mert már tele volt a puttonyom a rengeteg mutánssal. De még ez se sokat változtatott, talán csak később haltam meg. Az OL kapcsán nekem is teljesen más volt a benyomásom, nem is tudom miért, de most csalódtam benne. Na de ezt még véletlenül se összehasonlítani a Secret Trails-szel! A ST2 az egyik legjobb Stalker mod (a másik a Fotograf), még ha elég bogaras is néha. Mindig van mellékelve egy végigjátszás, azt kell követni, mert sokszor az ember nem föltétlenül a kiszabott utat követi és úgy elkalandozik a játékban, hogy egy idő után a feladatok behalnak. Én először végignagyoltam a leírás alapján, felfogtam, hogy miről van szó, aztán másodszor alaposan végigjátszottam emlékezetből, és ez volt az igazi élmény. Azt hiszem a napokban előveszem még egyszer, amíg kerül egy újabb mod...
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #12007 üzenetére
A modban Anatoly Dyatlov-ról van szó, aki felügyelte a tesztet a 86-os csernobili katasztrófa idején. Lényegében ő volt a fő felelős a katasztrófáért.
-
Sensut
őstag
Kijött egy új STALKERSOUP (DMX) frissítés okt. 15-én, amiben, többek között javították a játék háttérben futó szkriptek okozta laggolását. A játék most már akadásmentes és jól játszható, legalábbis a Bárig. Onnan még nem jártam tovább.
-
Sensut
őstag
RETURN OF SCAR 1.0006 SOC mod angolosítva, aki nem ismeri. Kicsit macerás elindítani, de jónak tűnik. A letöltendő alkatrészek:
3. egy másik frissítés (lehet, hogy nem fontos?) ...
Másold be az összetevőket a fenti sorrendben az 1.0006-os SOC "gamedata" mappájába, kivéve a mod "BIN" mappáját (!), mert azokkal a fájlokkal nem indul el a játék valamiért - tehát marad az eredeti SOC/Bin mappa tartalma. Ez után, ha angol nyelvű az alapjátékod, akkor az asztalon levő indító ikon Cél: sorába be kell tenned a -nointro paramétert, különben a játék megpróbál egy orosz nyelvű intrót betölteni, ami blokkolja az indulást. Nálam elindult a mod, de többet még nem tudok mondani róla azon kívül, hogy nagyon dicsérik a fórumokon. Később majd véleményezek...
-
Sensut
őstag
válasz Sensut #12040 üzenetére
Pontosítok: a mod Bin mappájában levő xrGame.dll fontos egy mesterlövész küldetéshez, illetve a mesterlövész puskához. E nélkül a fegyver nem működik rendesen. A mod fő csomagjában levő xrGame.dll fájl hibás, de a Cumulattive fix 3 - kumpatch-3 frissítésben levő egy javított verzió és megy rendesen. Ezt kell használni, de csak ezt az egy fájlt kell kicserélni az eredeti Bin mappában, különben crash!
Nekem tetszik a játék, Scar (CS) visszatéréséről van szó. A CS sztorija után 2 évvel ugyanúgy kómából ébred Cordonban, mint Strelok és tudósok veszik a szárnyaik alá. Természetesen Szidorovics az első megálló és indul a buli. Kicsit sok a szöveg és angoltudást igényel, de jónak ígérkezik, bár nem volt még időm egy küldetésénél többre. Ez az első része a modnak, a második rész készülőben van.
-
Sensut
őstag
válasz shield #12047 üzenetére
Az angol csomagban van egy csomó extra, végigjátszás, screenshotok, meg gondolom valami javítások is, mert egy csomó egyéb config fájlt is tartalmaz.
Nekem totál bejött ez a mod, amolyan profi "old-school" Fotograf / Alternativa típusú kedvenceim játék, amikor jól eljátszadoznak benne a képződményekkel és az effektekkel megfejelve egy kiadós, komplex sztorival. Az oroszok tényleg értenek ehhez. Szép a grafika is, meg jól is fut. A Mocsáron túl vagyok. Tetszett ám marhára mikor ott belefutottam egy WWII-es náci csapatba, na meg a száguldó szellemvonat is egyedi ötlet volt. Most megyek egy képződmény-receptért le az X-18-ba, ahol a megbízó szerint hatalmas horror vár rám Kíváncsi leszek, a laboroktól amúgy is mindig borsódzik a hátam. Van néhány fotóm is: -
Sensut
őstag
válasz shield #12048 üzenetére
Feltöltöttem az angolosítást a GDriveomra, innen leszedhetetd...
Ahogy látom a tí verziótok 2013-ban volt feltöltve a Yandex-re, ez pedig 2014-ben. Lehet, hogy ez egy újabb verzió?
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
EZ EGY GYORS JAVÍTÁS a Return Of Scar mod fenti verziójához. A játék Dark Valley átlépőjénél, hiányzó textúrák miatt crashel! Ez a javítás pótolja a hiányzó textúrákat. Csak simán be kell másolni a megadott helyre, nem szükséges új játék indítása.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz shield #12059 üzenetére
Igen, felraktam. Ezek a textúrák voltaképpen bent vannak, csak rossz név alatt. Amúgy azt hiszem rájöttem mi a különbség a két mod verzió között. Eredetileg ez a mod a SOC 1.0004-hez, majd a z 1.0005-höz volt építve, és az lehet a korábbi verzió, ami azért nagyobb, mert tartalmaz az alapjátékhoz is adalékokat. Ez az utóbbi verzió kimondottan az 1.0006-hoz készült és nem szükségesek a korábbi javítások se hozzá, csak az összevont 3. javítás. Gondolom a fórumokon olvasottak után.
Amúgy baromira jó a mod, a Secret Trails 2 szintjét üti, és vígan besorolható a nagy klasszikus felső kategóriás ST2, Fotograf, AlternativA modok közé. -
Sensut
őstag
válasz Gery D. #12066 üzenetére
Köszönöm én is az infót. Naponta elindítom én is az automatikus Stalkersoup frissítőt, az utolsó frissítés valóban játszhatóbbá tette a modot, viszont nálam a játék becrashelt amikor megnyitották Szeméttelepről Sötét Völgybe az átjárót és át akartam lépni. Kipróbáltam mindenféle beállítással, de nem sikerült betölteni a pályát, sajnos. A frissítés előtt ugyanez történt Agropromnál, de az utólag megoldódott a 109998 javítással.
-
Sensut
őstag
Közben befejeztem a RETURN OF SCAR modod és mondhatom, hogy nagyon, nagyon, nagyon tetszett, és csak ajánlani tudom mindenkinek. A játékmenet elég nehéz, de nem nehezebb mint a Secret Trails 2 vagy a Fotograf. Leginkább az "one shoot kill" nehezíti meg a játékos dolgát, ami jó is, meg nem is igazán jó. Jó azért, mert nem kell több száz golyót cipelnünk magunkkal, még a legvadabb mutánsokra is elég 2-3 sörétpatron. Viszont nem igazán kellemes amikor ránk lőnek, mert egyetlen golyó kinyírhat, vagy teljesen tönkreteheti a páncélunkat. A javítás baromira drága, csak Sakharov professzornál érdemes bármit is javítani, mert ő valamitől erősen kedvel bennünket és szinte ingyen megjavít bármit rajtunk . A történet alapja egyszerű: Scar (avagy mi mint játékos) ugyanúgy egy hosszú kómából ébred Cordonon, mint Stelok, 2 évvel a kívánságteljesítő leállítása után. Scar lánya kórházban van Németországban és a kezeléshez 2 millió rubelre van szüksége. Ezt a pénzt kell összegyűjteni mindenféle nehéz feladatokat teljesítve először a tudósok megbízásából, majd Voronin utasításait követve. Ezek a feladatok annyira komplexek és kalandosak, hogy a játék végén úgy éreztem, mintha legalább 2-3 éve játszanám ezt a modot egyfolytában. Már nem is emlékeztem az első feladatokra, vagy szereplőkre, annyira messzinek tűnt az eleje. Rengeteg valós életből bevitt elem van beépítve a játékba, és sok ST2 és Fotograf effekt van átvéve a két korábbi játékból. A fegyverek kiválóak, jól működnek és változatosak. Ugyanúgy a ruhák is. Számuk nincsen túlzásba víve, és általában megkapjuk az épp soron levő feladathoz a legmegfelelőbb eszközöket, vagy először meg kell szereznünk azokat. Kedvenc fegyvereim a Remington 870 "Marine Magnum" sörtétes és az FN "Ghost" gépkarabély volt. Az előbbi egy igazi vadászpuska mutánsok ellen, a másik pedig egy hatalmas felbontású optikával ellátott gyorstüzelő Nato fegyver. Ezzel a két fegyverrel végigvittem a játékot, hacsak épp a feladat nem követelt más fegyvert, mint mondjuk a számszeríj vagy a lángszóró. A pályák közti átjárókat csak sorra kapjuk kézhez és mindegyikért jól meg kell dolgozni. Nem árt néha belenézni a mellékelt végigjátszásba sem, mert olykor a feladatok sorrendje megviccelhet. A történet befejezése után free play van, lehet tovább kalandozni és feladatokat teljesíteni. Viszonylag stabil modról van szó, alig volt crash az egész játék alatt. Egyszer egy beépített visszaszámláló miatt dobott ki az asztalra mert visszaszámlálás közben mentettem és töltöttem vissza az állást, majd egy másik alkalommal a dinamikus megvilágítást kellett statikusra állítanom a Jupiter pálya miatt, mert azt nem szerette a motor. Ez a mod a történet első része, a második rész készülőben van és remélem lesz is valami belőle, mert nagyon megérné. Csak ajánlani tudom mindenkinek még egyszer.
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
válasz Plazmacucci #12138 üzenetére
A Stalkersoup egy nagyon, nagyon kibővített SOC az egykori DMX mod felhasználásával. Ez azt jelenti, hogy az alapsztori megmaradt, viszont rengeteg mellékfeladat és pálya került bele a SOC játékba, nem beszélve a fegyverekről és egyéb tárgyakról, NPC-ről. Például én több időt töltöttem az elején a Cordon körüli feladatokkal, mint anno a teljes SOC játékkal. Viszont még béta verzióban van a mod és vannak vele gondok. Az optimizálás sincs teljesen rendben, ezért a legnagyobb baja egyes pályákon még mindig a gyakori laggolás amikor egy feladatszkript fut a háttérben. Utólag nekem is csak Sötétvölgyig sikerült eljutnom, oda már nem tudtam átlépni, mert behalt a játék, de egyes verziókkal már végig lehetett menni rajta. Mivel állandóan frissítik és dolgoznak rajta, érdemes várni a teljes verzióra, vagy próbálgatni ezeket a bétákat.
-
Sensut
őstag
válasz shield #12140 üzenetére
Hát, ami az optimizálást illeti, még itt sincs előrehaladás. Ezzel a patchel (...9.9.9) még rosszabb, mint az előzővel (...9.9.8) . Az az érzésem, hogy ez az egész szakadozás a SweetFX tunningtól van, amit beleerőltettek a modba, de tovább nem foglalkoztak vele (még). A játék qrvára szép vele DX11-el, a COC vizet se vihet neki, de szakadozik a kép ám marhára. A gond csak az, hogy statikus DX9-el is laggol épp eléggé ahhoz hogy zavaró legyen. Aztán van egy másik baki benne, amitől a játék folytathatatlan lesz - és láss csodát, ezúttal nem crash -, az X-16 laborban a végén nem jelenik meg a controller (Ghost) a dokumentumokkal. Jön egy csomó kutya, de a controller sehol, akárhonnan töltöttem is vissza a pályát. Tovább mentem vissza Sakharovhoz, ő meg úgy beszélt, mintha meglennének a dokumentumok, de nem volt mit leadni a Csaposnak, ezért már nem kaptam meg az Agyperzselős feladatot. Szerencsére a modder menüben megtaláltam a dokumentumokat és bespawnoltam, így ment tovább minden. Eljutottam a Raktárakig, de csak a fő szálat követtem, rengeteg mellékfeladatot hátrahagytam egyelőre.
-
Sensut
őstag
válasz shield #12145 üzenetére
Én egyszer találkoztam a SweetFX-el a Secret Trails 2-ben, de kikapcsoltam, mert túl "szép" volt vele a játék . Na, de itt a Stalkersoupban egy érdekes dolog történt. Mondtam, hogy a controller nem jelent meg az X-16 laborban a dokumentumokkal és csalnom kellett, hogy tovább tudjak menni. Később viszont megjelent egy controller a roncstelepen, egy teljesen más feladatsorozat kapcsán és annál voltak az X-16 dokumentumai. Mi több, azután találkoztam még egy controllerrel és annál is ugyanazok a papírok voltak . Valami kavarodás van a dologban. Viszont az a küldetéssorozat hibás, mert PDA-kat kell megtalálni egymás után, de ezek a PDA-k nincsenek (még) berakva a játékba, ezért itt is spawnolnom kellett őket hogy letudhassam a feladatokat. Mikor számláló szkriptek futnak a háttérben akkor laggol javában a játék. Ez valami olyan hiba, mint a COP-ban mikor kaját kell vinni az állomásra és amíg össze nem gyűjtöd a kellő mennyiséget, a játék bszottul szakadozik. Itt volt egy bizonyos termoszos feladat, ahol 10 acéltermoszt kellett összeszedni két részben, és ez alatt végig laggolt a játék, utána meg megy szépen. Eljutottam az erőműig a fővonalon, most innen visszafordulok és letudom az összes hátrahagyott feladatot a fősztori mentén, mielőtt átlépek egy másik sztoriba. Nekem így is tetszik ez a mod, remélem végig tudok menni rajta mert még csak ezután jönnek az idegen pályák.
-
Sensut
őstag
válasz Plazmacucci #12148 üzenetére
Szerintem a Stalkersoup lesz az, ha elkészül. Itt el lehet játszadozni a grafikával s a fényekkel DX11+SweetFX alatt:
Az Autumn Aurora mod sokat szépít a alapjátékon és elég gyakran használják modokban is. Az OL 3.1 is szép, viszont az is csak egy módosított-szépített alap SOC a végén egy kis, nem túl sikeres extra küldetéssel. Találkoztam grafikai szépítésekkel más modokban is (ST2, Fotograf, Return Of Scar); a LA is verhetetlen, viszont annál szintén bajok vannak még a dinamikus fényezésnél. Viszont a SOC motor esetében a "szép" eléggé furcsán néz ki, mert sokszor a maximum beállítás egy csillogó Doom3-szerű műanyagvilágot eredményez. Van aki szereti, de nekem pld a statikus kopott, fakó és poros környezet jobban bejön.
-
Sensut
őstag
válasz shield #12151 üzenetére
A 1.0.9.9.9.8-ban nem tudtam átlépni Sötét Völgybe, az volt a gondom vele. Ezzel az utolsó frissítéssel jól megy, megtisztítottam az utat egész a szarkofágig és nem volt egyelőre pályagond vele. Leállások voltak, de csak véletlenszerűen, bizonyos feladatok alatt. A szakadozás, most már biztosan tudom, hogy a számlálós feladatok miatt van. Voronin ad egy olyan feladatot, hogy szerezzek meg 10 acéltartályt, na ekkor kezd szakadozni és amíg össze nem szedem ezeket, addig eléggé kínos. Aztán kell valakinek 10 varjútojás az Elfeledett Erdőből, itt is laggol egész végig, de azért játszható. Viszont most már tiszta előttem is, hogy miért tart ennyi ideig ez a moddolás. Ez a mod valóban egy "megaleves", de én inkább "ötvözetnek" neveztem volna amolyan méltó tudós kifejezéssel . Az ember úgy indul neki mintha a SOC lenne, ám az X-16 után Jantarban rájön, hogy itt teljesen más irányt vesz az egész történet. Ghost él és ki ölte meg Agyart? Mi több, sok ágra szakad és új történetszálak indulnak mindenfelé a Mocsártól Jupiterig és vissza Cordonig, a Clear Skytól a Banditákig mindenkivel mindenhol. Ám ezek a szálak mind összefüggnek egy adott ponton és nem lehet befejezni egyik történetet a másik nélkül. Nagyon bonyolult egy modról van szó, nem is tudom hogy tudták összerakni. Kinyomtattam egy végigjátszást, ami 36 A4-es oldal, ám ez nem arról mesél, hogy itt lelövöd ezt, felveszed onnan azt, hanem számsorozott útbaigazítások halmaza csupán történetenként. Ez lesz a modok modja ha valaha elkészül .
-
Sensut
őstag
válasz Plazmacucci #12153 üzenetére
Mert hiányzik ez a fájl. A zipben levő "SweetFX_colorMSAA.txt" fájld másold be a \bin_DX11_SweetFX\SweetFX\presets\ mappába. Ha statikus beállításokon van a játék, akkor egyszer indítsd el DX9-el és állítsd a grafikát full dinamic-ra, aztán indítsd DX11 vagy DX11 SweetFX el, különben nem indul, de nem is crashel. De tudni kell, hogy SweetFx-el a játék betöltési ideje szinte megtriplázódik és úgy leterheli a gépet, hogy csak, szóval türelem. Viszont némi shader-játszadozással széppé is lehet tenni vele a játékot, az igaz:
-
Sensut
őstag
válasz Plazmacucci #12156 üzenetére
Az a darabosodás az, amiről beszéltem. A laggolás. Nem mindig van, de optimizáció kérdése. Reméljük mihamarabb kijavítják.
Dhampir: nekem egy Asus GTX 650 2GB ketyeg még egy ideig, 12 GB RAM mellett.
-
Sensut
őstag
válasz shield #12154 üzenetére
Ameddig eljutottam, a történetek sorrendje számított. Elmehetsz egész Jantárig, sőt, lekapcsolhatod az Agyperzselőt is az X-10-ben, de Jantar után már lehetőség nyílik a Mocsárbeli Clear Sky feladatokra. Ezek azért fontosak, mert csak ezek alatt jelennek meg bizonyos kulcsszereplők, akik a további feladatokban is szerepelnek. Aztán folytatódik Agyar gyilkosának a felkutatásával, majd Szellem felkutatásával, de itt már szintén bejön egy másik feladatsor, ami alatt megjelenik egy olyan szereplő, aki fontos és nélküle nem lehet folytatni Szellem megtalálását. Itt tartok most. Bszottul bonyolult, végigjátszás nélkül neki se fogj . Ami pedig a fordítást illeti, őszinte részvétem. Annyi szöveg van ebben a modban, hogy könyvekre telne belőlük, nekem viszont már nincs türelmem ilyesmihez.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #12182 üzenetére
A főszálat követtem, így keveredtem bele Agyar és Szellem sztorijába, csakhogy egy adott ponton hoppon maradtam, mert átküldtek Danhez a Mocsárba, a Vadászokhoz, s bár a térkép jelezte a helyét, ő nem volt jelen. Nem tudtam mi van, azt hittem, hogy hiba. Na ekkor vettem kézbe a végigjátszást és lám, előbb a Clear Sky feladatokat kell végigcsinálni, ez alatt jelenik meg Dan. Pontosabban a PKM elrablása alatt. Ezt viszont sehol sem említették a játékban, nem volt honnan tudjam. És ugyanígy Arkhara Agropromban, aki szintén Dan által lép színre egy teljesen más feladatsor kapcsán.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #12184 üzenetére
Ja, csakhogy ezt én nem tudtam és egy rakás banditát találtam ott Danék helyett . Amúgy itt érdekes volt a dolog, mert nálam már volt egy PKM korábbról, így amikor félig belopóztam az udvarra, a Vadászok berontottak és megölték az összes banditát. Nem jó valami, mondom, és újra meg újra töltöttem mire rájöttem, hogy nem kell ellopnom a fegyvert, mert már van nálam egy és ez a lövöldözés már az azt követő lépés.